Gjest Fugl Fønix Skrevet 25. oktober 2009 #61 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og der var Gamle Alex og Blir nesten som i gode gamle dager nå. Frem med pærebrusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-M Skrevet 25. oktober 2009 #62 Del Skrevet 25. oktober 2009 Joda, har vel vært her siden 2000, men i ulike forkledninger, men husker mange her ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. oktober 2009 #63 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det var Pteropdactylkake Ett navn som kommer til å sitte en stund hos meg. Og jeg husker Sissan Klem fra Vigfa, Grønn Frosk og Dødspingvinen. Nå i ny og forbedret utgave Husker Vigfa og grønn frosk også, men ikke dødspingvinen tror jeg... Joda, har vel vært her siden 2000, men i ulike forkledninger, men husker mange her ja ! Hvilke forkledninger da tro? Klemmer på fakse Tenk at det er såpass mange igjen her inne. Helt utrolig egentlig. Jeg forsvant ut for 2-3 år siden, og har liksom glemt hele greia en stund. Til jeg oppdaget at søs og noen andre var her inne ENDA - og fant ut at jeg måtte innom igjen. Kanskje jeg blir en stund, var litt usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. november 2009 #65 Del Skrevet 4. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 4. november 2009 Forfatter #66 Del Skrevet 4. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2009 #67 Del Skrevet 9. november 2009 Jepp, husker deg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. november 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 9. november 2009 Hei Yvonne - koselig med enda et "kjent ansikt". Tenk at så mange fremdeles er her. Mange av dere som har vært her heeeele tiden fra dere fant KG? Jeg har hatt flere pauser, men bare den siste har vært ordentlig. Den varte jammen lenge også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2009 #69 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har vært litt av og på, men egentlig vært her mer eller mindre sammenhengende. Noen småpauser har det jo blitt, men ingen lange, og jeg har hatt samme brukernavn i alle disse årene. Merkelig hvor fort tiden går! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 15. november 2009 #70 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg husker deg godt, Sissan! :D Jeg har vel hatt et par andre nick her tidligere da, er ikke sikkert du husker meg uansett. Har vært her siden ca 2001 jeg og, men mindre og mindre aktiv. Er ikke det samme lenger, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. november 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 15. november 2009 Nei, det er ikke det samme lenger. Men det er jo ikke vi heller . Tror den største forskjellen er utviklingen på internett generelt. Da vi startet rundt årtusenskiftet, var forumet her et av de få hvor det gikk an å diskutere ordentlig uten masse usaklig svada som det var på SOL og andre steder. Nå har pressereglene kommet etter, og det finnes flere steder der det går an å føre noenlunde fornuftige resonnement. Samtidig har KG gått fra å være en enmanns-gründer-bedrift med mye følelser, sunn fornuft, dedikasjon og frivillig arbeid til å bli del av et større konsern som håndterer det hele mer upersonlig. Men fremdeles liker jeg KG bedre enn andre steder - det er god trafikk her, og moddene er fremdeles hands on og fjerner raskt. Og så er det jo en del av den gamle klubben her enda, den finner jeg ikke andre steder . Lassie navnet tror jeg ikke jeg husker, har du noen andre jeg kanskje har i bakhodet et sted da? Jeg har forresten vært innom en tur her jeg også, som noe annet enn Sissan, men det var bare en liten mellomperiode for en stund siden. Da kjente nesten ingen meg igjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 15. november 2009 #72 Del Skrevet 15. november 2009 Lassie navnet tror jeg ikke jeg husker, har du noen andre jeg kanskje har i bakhodet et sted da? Nja... Starta som Nathalie og hadde en heftig diskusjon fordi jeg hadde en "puppe-avatar"... Har og vært *Lillian*. Har ikke gjort så vanvittig ut av meg, tror jeg... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. november 2009 #73 Del Skrevet 16. november 2009 Deg husker jeg veldig godt, Sissan! Tenkte du bare hadde skiftet nick, som så mange gjør innimellom. Jeg startet som Bodillen i 2005, endret nick litt et par ganger før jeg slettet meg og gjenoppsto som Bodillen. Hyggelig å se deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. november 2009 #74 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er en gæmlis, men vet ikke om du vet hvem jeg er. Jeg vet godt hvem du er riktignok Jeg har byttet nick mange ganger siden 2001. Hello mamasitas Jeg trodde jeg var blitt slettet fra forumet for jeg fant ikke meg sjæl for en drøy uke siden etter den "lille" pausen min. Så så jeg denne tråden og husket at jeg vel byttet nick et par ganger selv. Om noen husker meg er en helt annen sak Aaaahhhh, those where the times Jeg husker avataren din veldig godt! Men akkurat nå har jeg glemt brukernavnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irris Skrevet 18. november 2009 #75 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg hugser deg godt, men hadde annet nick for noen år siden!! og Lillebib (?) hugser jeg godt. og Yvonne!! gosj, tenk at du er her ennå, kjempegøy :) Enig med det du sier om gjester, jeg har ikkje skrivet noe særlig innlegg, men surfet litt siste uka, og kjenner det prikker i fingrene etter å diskutere, men prøver å avstå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 18. november 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hei hei alle nye gæmliser også :-) Bodillen og *lillian* husker jeg godt. Husker en Sunshine også, men med annen avatar. Irris er fremmed for meg, om du har hatt annen nick før 2007 er det ikke så rart... Uansett til alle sammen. Endret 18. november 2009 av Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 #77 Del Skrevet 18. november 2009 Åh jeg husker også *lillian* godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. november 2009 #78 Del Skrevet 19. november 2009 Her var det mange kjente "fjes" ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. november 2009 #79 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hei hei alle nye gæmliser også :-) Bodillen og *lillian* husker jeg godt. Åh jeg husker også *lillian* godt! Yeeey! (har ikke hatt det nicket siden 2004, da, så dere husker jammen godt!!) Endret 19. november 2009 av Lassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 19. november 2009 #80 Del Skrevet 19. november 2009 Ikke sikkert du husker meg, men jeg var aktiv i 2000-2001. Nicket var da Snoopygirl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå