Gå til innhold

I'm back


Sissan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuller du med meg, eller kan jeg like gjerne forelske meg med en gang?

:yvonne:

:klemmer: Hei på deg, Sissan. Jatakk :ler:

Neida, tuller :gjeiper: Går det bra? Lenge siden jeg hadde kg-tid, får man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jammen lenge siden. Og jeg kjente deg ikke igjen, selv om jeg har sett at det er en fornuftig mann her inne ;). Lenge siden jeg hadde KG-tid også, men nå er jeg altså tilbake. Litt på prøve egentlig...

Det går bra, men mye har skjedd siden gamle dager. Bl.a. to barn og flere tilfeller av alvorlig sykdom i nær familie. Sorg og glede, som det skal være i livet, ikke sant? Nye perspektiver og mye lærdom.

Du da? Er livet godt med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jammen lenge siden. Og jeg kjente deg ikke igjen, selv om jeg har sett at det er en fornuftig mann her inne ;). Lenge siden jeg hadde KG-tid også, men nå er jeg altså tilbake. Litt på prøve egentlig...

Det går bra, men mye har skjedd siden gamle dager. Bl.a. to barn og flere tilfeller av alvorlig sykdom i nær familie. Sorg og glede, som det skal være i livet, ikke sant? Nye perspektiver og mye lærdom.

Du da? Er livet godt med deg?

Ja, life goes on, uansett ;)

To barn, det er virkelig lenge siden ja. Så bra da! Det har skjedd mye her og, litt bra og mye sært. Politikk..

Livet er sånn halv-bra for øyeblikket, tror jeg vi kan si. Jeg er inne i en oppsummeringsperiode, har holdt på i noen måneder nå. Så får vi se åssen konklusjonen blir :ler:

Kg er litt for å gjenoppleve den delen av livet, har virkelig hengt her de siste ukene.

Hyggelig å se deg - stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

Du er vel en av de (få) KG'erne som har ploppet ned i tankene mine i ny og ne i så mange år, Vidvandre :klemmer:

Takk skal du ha, Lassie :) I like måte, har tenkt på deg innimellom. Har vøri innom her sånn til og fra, da og kikket på noen dagbøker og slikt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg litt snurt fordi alle klemmer på vidvandre og ikke meg :kjefte:

Hehe - neida - glad for å bringe folk sammen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt snurt fordi alle klemmer på vidvandre og ikke meg :kjefte:

Hehe - neida - glad for å bringe folk sammen :skravle:

:klemmer: Klemmer litt på deg, jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt snurt fordi alle klemmer på vidvandre og ikke meg :kjefte:

Hehe - neida - glad for å bringe folk sammen :skravle:

:klemmer: klemmer gjerne på deg og jeg, men det var jo ikke sånne som meg du var ute etter i denne tråden, så da såh-... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: klemmer gjerne på deg og jeg, men det var jo ikke sånne som meg du var ute etter i denne tråden, så da såh-... :tunge1:

He-he, fortsatt snurt :snurt: ?

Jeg er absolutt alltid ute etter klemmer fra deg min kjære :klemmer: , om det er i denne tråden eller andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, fortsatt snurt :snurt: ?

Jeg er absolutt alltid ute etter klemmer fra deg min kjære :klemmer: , om det er i denne tråden eller andre steder.

hihi... neida, ikke så snurt. :fnise:

og godt å høre, klemmer ivei jeg da. :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det noen igjen her inne fra nesten starten til KG tro?

:perebrus:

Jeg var aktiv her inne fra 2000/2001 og en del fremover i tid.

Har vært borte en stund, ble litt fed up etter lang tids avhengighet. Antar det aldri kan bli det samme, men kanskje er det noen andre gæmliser her også?

Jeg registrerte meg igjen i dag... :sjenert:

Ny pels på meg da! Var plagsomt aktiv i 2002 og utover..hehe!

Kanin-hilsen fra vest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg igjen i dag... :sjenert:

Ny pels på meg da! Var plagsomt aktiv i 2002 og utover..hehe!

Kanin-hilsen fra vest!

Ahhhh - hei du :klemmer: . Vil du ikke ha det gamle navnet igjen da? Det var et hyggelig lite vesen i avataren om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh - hei du :klemmer: . Vil du ikke ha det gamle navnet igjen da? Det var et hyggelig lite vesen i avataren om jeg ikke husker feil.

Hei! Hehe jey, noen husket meg hehe!

Jeg skal bruke den gamle avataren tror jeg.. Måtte bare riste av meg tidligere sjefer, kolleger og ekser som desverre visste for godt hvem jeg var :)

Hm, nå må jeg jo finne bildet mitt hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...