Gå til innhold

I'm back


Sissan

Anbefalte innlegg

Yeeey! :fnise:

(har ikke hatt det nicket siden 2004, da, så dere husker jammen godt!!)

Jeg var borte fra ca da og frem til i fjor da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, hehe!

Jeg har vært her, men veldig lite aktiv på andre steder enn dagbøker. Så har ikke fått med meg så mye av hvem som forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeey! :fnise:

(har ikke hatt det nicket siden 2004, da, så dere husker jammen godt!!)

Jeg husker deg også, både nick og puppe-avataren... hihi. Så så stille og rolig kan du da ikke ha vært. ;)

Og jeg har vært her til og fra hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Yohoo, the return of the julestruts. Ha'kke vært her på evigheter og så dumper jeg rett borti alle gæmlisene. :fnise:

Hvor er det blitt av julebeina Billa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yohoo, the return of the julestruts. Ha'kke vært her på evigheter og så dumper jeg rett borti alle gæmlisene. :fnise:

Hvor er det blitt av julebeina Billa?

Anonyma :vinke: godt å se strutsen igjen ... selv om det er en annen som har tatt en av de "vanlige" strutsene dine ... og jeg blir like overrasket hver gang - når nicket ikke stemmer.

Julebena mine er på plass de (så er det ikke trykk F5 man får beskjed om?:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyma :vinke: godt å se strutsen igjen ... selv om det er en annen som har tatt en av de "vanlige" strutsene dine ... og jeg blir like overrasket hver gang - når nicket ikke stemmer.

Julebena mine er på plass de (så er det ikke trykk F5 man får beskjed om?:fnise:)

Hmm, med litt godvilje kan jeg kanskje se at den nederste delen er litt rødere enn den øverste. Begynner du å bli gammal og falma? :fnise:

Jeg har sett at noen har rappa strutsen, ja. Jeg skvatt til selv. Men bare jeg er meg, så da går det nok bra. Jeg får prøve å ikke bruke den sammen, jeg har jo flere å ta av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, med litt godvilje kan jeg kanskje se at den nederste delen er litt rødere enn den øverste. Begynner du å bli gammal og falma? :fnise:

Jeg har sett at noen har rappa strutsen, ja. Jeg skvatt til selv. Men bare jeg er meg, så da går det nok bra. Jeg får prøve å ikke bruke den sammen, jeg har jo flere å ta av...

Gammel ja - men falmet ... du altså :kjefte::nei:

Jeg har hvite sokkekanter - så trykk F5 en gang til.

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei. Regner ikke med at du husker meg, men husker deg godt!

Er innom å leser litt, men logger aldri inn.... Til ære for deg denne ganger... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg Dixie. Tror vi er i samme bransje om jeg ikke husker feil, og så var du en venn av Dorian tror jeg? Eller husker jeg heeeelt feil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også gammel bruker, tror jeg registrerte meg i 2003, men da het jeg noe annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva het du før da kosemose? For meg er kosemose mer verb enn person, og noe jeg aldri helt har assosiert meg med, hehe (no offence)

Hei LineGourmet. Gammel du - det er ikke vi! Jeg hadde forresten samme avatar som deg en gang for lenge lenge siden. Skvetter litt når jeg ser deg, for jeg tror det er meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei LineGourmet. Gammel du - det er ikke vi! Jeg hadde forresten samme avatar som deg en gang for lenge lenge siden. Skvetter litt når jeg ser deg, for jeg tror det er meg :ler:

Akkurat samme? :skratte: jøsses, hvilket sammentreff. Hun er like tøff som jeg håper at jeg er en sjelden gang :fnise:

Ung - gammel, alt er relativt :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle som kjente Dorian savner ham, Lassie. Jeg "kjente" ham aldri særlig godt, og det er jo mange mange år siden han var her inne som jeg kan huske. Men jeg tenker fremdeles på at det var flott å ha ham her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...