Gå til innhold

I'm back


Sissan

Anbefalte innlegg

Hege vil også ha pærebrus! Væren, får man kjøpt ekte pærebrus noe sted nå? Da tenker jeg på den vi hadde i hagen til "De lystige engler". Hva var det den het igjen? Skal jo sykle nordover til våren og vil ha sånn brus! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge min kjære venn @lfa er det bare Oscar Sylte pærebrus som gjelder, hvis jeg ikke tar feil. Må forresten tipse henne om denne reunion tråden... *løpe ut av lysthuset*

Godt å se deg igjen, forresten, kjære Skywalker... :yvonne:

Spennende med den sykkelturen din, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min kjære venn @lfa er det bare Oscar Sylte pærebrus som gjelder, hvis jeg ikke tar feil. Må forresten tipse henne om denne reunion tråden... *løpe ut av lysthuset*

Godt å se deg igjen, forresten, kjære Skywalker... :yvonne:

Spennende med den sykkelturen din, da!

Jeg skal forsøke å møte @lfa i løpet av turen. Kanskje deg også? Jeg reiser kystveien. Og ja, det var Oscar Sylte jeg tenkte på. Har ikke funnet den her jeg bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra De Lystige Englers krønike.

Desverre er visst de fleste linkene ødelagte fordi de henviser til et forum som ikke lenger eksristerer. Det aller, aller første KG Forum, det som ble byttet ut våren 2002. Men det er gøy å mimre litt likevel. Dersom vi klikker seg fram til de bakerste sidene på Sikk-Snakk ser vi at de domineres helt av "Englenes" virksomhet. *mimre*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra De Lystige Englers krønike.

Desverre er visst de fleste linkene ødelagte fordi de henviser til et forum som ikke lenger eksristerer. Det aller, aller første KG Forum, det som ble byttet ut våren 2002. Men det er gøy å mimre litt likevel. Dersom vi klikker seg fram til de bakerste sidene på Sikk-Snakk ser vi at de domineres helt av "Englenes" virksomhet. *mimre*

;)

Det var tider det.... *mimre*

Og Data og internett med Dorian og @lfa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tider det.... *mimre*

Og Data og internett med Dorian og @lfa.....

Fnis. Ja, den perioden var kul :ler:

Hvor ble det av Litago?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnis. Ja, den perioden var kul :ler:

Hvor ble det av Litago?

Vet ikke. Hun har ikke vært logget inn på et par år, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg ikke fått med meg. Er ikke aktiv her inne lenger, men er innom og leser litt av og til.

Husker også den første tiden på Data. Det tok jo helt av. :ler:

Det beste med de lystige englene, var jo at jeg hadde min egen hyrde. Lurer på hvor det ble av han? :tongue:

Hadde vært gøy og kunne lest i det første forumet igjen. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min kjære venn @lfa er det bare Oscar Sylte pærebrus som gjelder, hvis jeg ikke tar feil. Må forresten tipse henne om denne reunion tråden... *løpe ut av lysthuset*

Takk for tips! :klemmer:

Ingenting som slår O.S når det gjelder pærebrus. Desverre ikke så lett og få tak i på denne kanten av landet, men jeg hamstrer når jeg har mulighet til det. Hvis du ikke har fått tak i til neste gang, skal jeg sende smaksprøve til deg slik at du kan arrangere ordentlig pærebrusfest. :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jaggu det er på tide, etter alle disse årene, at jeg nå får et opprykk. Eller i det minste blir utstyrt med frynsegoder.

Og hvor er Enkefruene og hekletrådene blitt av?

Hei-hei, alle sammen, forresten! :goodbye:

Hilsen Sjefsfilosof m/nedrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her er oppdatert på en av de siste sidene i den tråden.

Link

Der var det mange gamle gode nick ... kan jo bli nostalgisk av mindre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gurimalla

Jeg er også gæmlis som er her med ujevne mellomrom. Skriver av og til utlogget, men med nick.

Hyggelig å se så mange gamle navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Tøbba og lurer på hvordan det gikk med henne. Noen som vet?

:vinke: Sissan (og alle andre ;)), jeg savner også tøbba. Har ikke hørt fra henne siden 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...