Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Så fint at det går bra med lillesøster. :strix:

Koss går det med bekkenet ditt? Er du heilt kvitt problemene nå? Heldigvis nokre fordeler med bekkentrøbbel i svangerskapet. Det blir liksom ein positiv overgang for storesøsken. Endelig kan mamma leika litt med dei igjen. Då tåler dei litt meir at me sit og ammar i sofaen. Det er tross alt der me har tilbrakt dei siste månadane uansett. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekkenet er helt bra igjen :nigo: Men dårlig med muskler og kondis da. Går og går, så får vi tru det blir bra igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har allerede begynt å bruke 60 i noen bodyer. Hvor ble babyen min av!?

Det er en enorm frihetsfølelse å være på egne bein igjen. Jeg begynte med krykker allerede i uke 16, så jeg hadde nesten glemt hvordan det var å være mobil. Jeg kan til og med løpe igjen, selv om det bare er noe som skjer unntaksvis da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Herlig :)

Trodde ikke mine egne øyne da jeg så på klokja og den var syv.

:overrasket: Sovestøv ønskes, viss du har litt å avsjå. :sjenert:

Du kan få hele posen. Ingenting som tyder på at bedriften blir gjentatt i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :strix: Eg trur kanskje det hjalp. Krabaten har faktisk sove frå litt over kl. 20 og til nå med berre ei smokkstapping! Eg trur det er ny rekord. :daane: (Men nå høyrest det ut som at natta (og samsovinga) begynner. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt noen flere netter med gjennomsoving! Men også noen med mange oppvåkninger for å holde balansen ;)

Det som ikke er så kult er at jeg har fått mensen igjen. Grrrrr. Vesla er jo ikke 12 uker enda, så syns jo det var litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun finner ut at det er godt å sove natten igjennom hver natt!

Det er kjipt å få igjen mensen så tidlig, jeg fikk den igjen uken etter renselsen var ferdig da Lita var 7 uker og etter det var den trofast.. Når fikk du den tilbake med storebror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig!

Jeg husker ikke helt med storebror, men husker at jeg syntes det var tidlig da og ;) Kanskje etter 6-7 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyter late dager i Barcelona :nigo:

Vesla er eksemplarisk. Hun sitter på ryggen i meitaien og flørter med spanjolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Borte bra men hjemme best som de sier. I dag snør det. Kreisi, men storebror er ellevill. Vi har bare fått vinterdekkene på en bil, så blir nok hjemmedag på meg og Vesla i dag. Eller vesla og vesla, jeg må nok finne et nytt kallenavn, for hun er ikke akkurat liten lenger. Tre mnd er hun blitt og rett over 6,5 kilo, noe som vil si nesten fire kilo opp fra fødsel. Deilig med Michelin-baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt matvett på frøkna :)

Jeg har somlet meg til å legge ut et lite bilde av frøkna i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...