Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Nå først leste jeg hva som hadde skjedd, og jeg måtte felle en tåre for dere Synne-Marie. :( For et utrolig vakkert dikt, jeg måtte bare skumme gjennom det, er så følsom om dagen, og særlig etter at jeg ble mor selv.

Håper dere har det så bra som mulig, og at resten av svangerskapet går fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har montert opp plaskebassenget :ler:

:tommelsmil:

Kjem du deg oppi det, då? Eller kanskje like viktig: Kjem du deg utav det igjen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Kjem du deg oppi det, då? Eller kanskje like viktig: Kjem du deg utav det igjen? :fnise:

Der har du min bekymring også siden jeg vurderer to plaskebasseng; ett til meg og ett til storebror :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke sjansen på å hoppe oppi :fnise: Terrassegulvet er vel også noe i hardeste laget for det kresne bekkenet mitt. Så jeg deler med storebror,han sitter oppi og plasker, også ligger jeg på madrass ved siden av med beina oppi :ler: Det funker fett :jepp:

16 grader i morges klokken 6. Dette kommer til å bli en varm dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uke 33! Woop woop!

Har fått beskjed om at sykehuset vil vurdere igangsetting i uke 37/38. Veldig fornøyd med det.

Bekkenet har vel mer eller mindre havarert og jeg har inntatt rugeposisjon i sofaen.

Har fått gjort unna en del babyforberedelser, men det er nok noen kasser til på loftet. Må vaske dyner og sengetrekk og de minste bleiene fra sist. Har bestilt nye madrasser til vogn og vogge og litt nytt bleiestasj.

Skulle definitivt fått vasket skikkelig rundt og håper jeg får motivert mannen til å starte på det prosjektet snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, da er det ikke lenge igjen! Greit å ha det meste klart!

Hvordan går det med storebror og deg da? Jeg synes det er så vanskelig å si nei til snuppa og gjør ofte mere enn jeg bør. :sjenert: Gruer for de neste ukene, spesielt siden hun virker mere og mere klengete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugegrop faktisk :ler:

Ja det nærmer seg med stormskritt. Gleder meg til å bli ferdig ;)

Det går greit med storebror og meg. Jeg har vært dårlig så lenge at han er vant til at det stort sett er pappa som trør til. Den dårlige samvittigheten er konstant, og jeg strekker meg nok litt lengre enn jeg bør innimellom. Men jeg prøver jo å bidra med det jeg har ork til, også har han akseptert at jeg ikke orker å leke så mye med han eller herje. Og at jeg ikke klarer å løfte han eller hjelpe han med ting så mye. Vi skravler mye da, det krever ikke så mye energi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra da! Jeg synes det er vanskelig og gjør altfor ofte mere enn jeg bør. Men nå begynner det å bli ille her også, så jeg er bare nødt til å hensyn til meg selv.

Huff, den samvittigheta ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være enkelt. Og enklere blir det vel ikke når de er to som skal dele på oppmerksomheten, men den tid, den sorg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vært på ny kontroll. Alt vel og baby estimert til 2500 g. Har hatt en skikkelig runde med redebygging og nå er vel mer eller mindre alt klart her.

Masse kynnere, nedpress og maserier. Jeg begynner å bli rimelig klar for å bli ferdig gitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ha et babykilo av meg? :P

Neida, det er jo en fin vekt mtp hva h*n har vært igjennom! :hjerte: Og det er jo enda et par uker igjen!

Skjønner godt at du begynner å bli klar for å blli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel fort et babykilo til før termin, om h*n følger kurven sin :ler:

Det er jo en liten baby i forhold til din, men jeg fikk litt hakeslepp over et så stort barn. Storebroren var jo knappe 400 g tyngre når han kom til verden i uke 38.

Meen det er klart, det er jo et estimat. Fasitvekten får vi jo ikke før de kommer.

Blir du satt i gang mtp at barnet er stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mest sannsynlig et par uker før, så da blir jeg likevel med i "konkurransen". ;)

Da er h*n ganske stor mtp på broren! :) Kjempebra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ble jo satt tilbake litt og ble du ikke?

Ikke lenge igjen nå før babyene våre kommer! Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Det er ikke lenge til! :hoppe: Gleder meg til å møte lillebror, men også få en kropp som fungerer bedre! Merkes ekstra godt denne gangen med en treåring i hus!

Ble satt tilbake noen dager ja, men det stemte med EL, så det var ventet. Skal på UL neste uke, og i uke 37, og da mente legen at vi burde vurdere igangsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll i dag, og alt vel. Storebror var med og han oppførte seg relativt eksemplarisk, selv om vi ble en time forsinket. Not so much på café etterpå gitt. Og jeg klarer ikke å bære han særlig bra lenger, han er jo 18 kg. Så jeg måtte mer eller mindre DRA han hylende og skrikende etter arma derifra og ut i bilen (Med krykker og håndveske!). Prøvde å løfte han, men kjente at det gav etter i bekkenet, så det måtte jeg bare gi opp.

Men han var en engel på butikken etterpå da. Kjørte vogna og handlet bare ting jeg sa vi skulle ha.

Men noen minutter der kunne noen andre godt få overtatt han litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...