Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Huff, både godt og vondt å høre fra deg! :klem:

Nå er du dobbelt så langt på vei som jeg var da jeg mista, så jeg kan ikke annet enn tro at det må være værre, men å ha snuppa hjalp masse! Livet må gå videre og med en liten en i hus må mann bare ta seg sammen, og det er på en måte litt godt. Godt må det også å kjenne at det fremdeles trenger magen din.

Mange tanker går til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan umulig sette meg inn i hvordan det er nå, i ventetida mens den andre vokser og dytter og den ene sluttet livet så alt for tidlig. Håper det går ei tid før fødsel nå, og at du blir med bekvem med at det er trygt for h*n å vokse seg sterkest mulig. Utrolig vondt og urettferdig det dere går gjennom. Er nå med det å ha et storesøsken i hus, dagene dras litt fortere avgårde med umiddelbare fokus og behov. Håper det er rom for både sorg og fine stunder med eldstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, trist å høre :hug:

Diktet er nydelig vakkert og akk så vondt å lese, tårene triller for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdatert meg på den stund, så jeg så ikke dette før nå. Kjempetrist at det ene barnet måtte gi tapt, feller noen tårer for dere. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uvirkelig, men vi prøver å trøste oss med at den gjenlevende tvillingen er frisk og rask. Var på kontroll på st. Olavs i dag, og den hadde ingen tegn til skader. Den er så stor og fin! Ligner masse på storebror.

Lang og fin livmorhals, og medisinsk var det ikke noe som tilsa fødsel med det første. Så teoretisk kan jeg gå helt til termin (sikkert over også, Uææ! Tenk å skulle gå to uker over når man er psykisk forberedt på maks tre uker før).

Det går litt opp og ned, men vi er heldigvis to om det. Det hjelper masse. Og storebror er så vidundelig tilstedeværende og ikke minst levende! Det hjelper masse det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med storebror som krever fokus og oppmerksomhet. Og godt å lesa at den gjenlevande tvillingen ser ut til å veksa og trivast. Eg har så utrulig vondt av dykk. :trist::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

:klemmer:

Kontroll i dag. Alt er normalt, men noen verdier nærmer seg grensenivå. Bl.a litt lite fostervann, men vanskelig å måle pga to barn. Livmorhalsen ble målt til 24 mm og det er litt kort men også innenfor normalen. Får lov til å komme tilbake neste uke og skal ha lav terskel for å kontakte sykehuset.

Har hyppige og harde kynnere og det er nok grunnen til at livmorhalsen er avkortet. Har hatt det hele svangerskapet, men de siste ukene har jeg også kjent det i magen og korsryggen, når det står på som verst.

+1på proteiner, men fikk ingen kommentarer på det.

tv 1 ligger med hodet ned og stanger og tv 2 ligger helt øverst i magen i sete/tverrleie. Den krymper nå som det ikke liv lenger og er ikke mer en ca 10 cm i diameter (Den har krøllet seg sammen, nesten til en liten ball).

Sånn ellers går det greit nok. Noen dager er gode og andre dager ligger jeg bare i senga. Har trua på at det blir greiere etterhvert. Storevill er nok en koseunge, når jeg stryker over magen min/ryggen dens strekker den seg som en katt :) Storebror er i hvertfall en koseunge, han ligger gjerne i fanget og koser hur mye som helst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det beste jeg vet om dagen er når snuppa ligger i fanget og lillebror sparker og turner inni magen samtidig, som om han vil prate med henne. :hjerte: Magisk! :rodmer: Høres ut som du er så heldig å få oppleve det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at terskelen er lav for å komme på kontroller når det er nå slik det er. Høres herlig ut med en liten kosunge som responderer, det blir godt å få h*n på brystet med alle babyknirkelydene og sovning overalt i starten! :)

Godt at det er gode dager innimellom, og ikke bare blir å ligge strak ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er bra med storevill, og at du får god oppfølging! Unner deg virkelig at resten av dette svangerskapet går strålende, det har jo virkelig vært godt over gjennomsnittet utfordrende.

Beklager å komme med dårlige nyheter i dagboka di, men siden jeg ikke har en selv nå føler jeg at jeg må oppdatere ;). Jeg hadde en SA i uke 11 denne uka. Men formen og humøret er på vei opp, og vi ser positivt på å prøve igjen så fort som mulig. Neste uke drar vi til Spania, så jeg skal i hvert fall trøste meg med vin og spekeskinke i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Alice! Håper dere får en fin ferie. Tenker at det blir godt å få være sammen litt etter noe sånt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 uker! Pinadø, hvem hadde trodd dét?!

Jeg føler meg som en liten flodhest i sommervarmen, men mannen forsikrer meg om at jeg er en riktig søt flodhest. Jeg veksler mellom terrassekos, dusjen og mørkt kjølig soverom. Badekar på terrassen og parasoll hadde nok vært midt i blinken :nigo:

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flodhest følelse her også! Spesielt på kvelden! Tror magen blir ca 20kg tyngre.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trette flotte uker! Utrolig godt at du har passert 3-tallet! :) En makaløs jobb, og jeg er sikker på at det ikke er noen som er søtere enn deg nå, flodhest eller ei <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med plaskebasseng på terrassen? Flodhestar treng vel ikkje å ha så mykje vatn i heller? :fnise:

Hurra for 3-talet i graviditetslengde! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker, det er litt sprøtt å ha kommet så langt ja :)

Tre fjerdedeler! Bare sjarmøretappen igjen på oss nå :fnise:

Flodhest følelse her også! Spesielt på kvelden! Tror magen blir ca 20kg tyngre.... ;)

Jess, kan ikke skjønne at magen skal kjennes SÅ tung ut, den er da ikke så stor :ler:

Trette flotte uker! Utrolig godt at du har passert 3-tallet! :) En makaløs jobb, og jeg er sikker på at det ikke er noen som er søtere enn deg nå, flodhest eller ei <3.

:klemmer:

Kva med plaskebasseng på terrassen? Flodhestar treng vel ikkje å ha så mykje vatn i heller? :fnise:

Hurra for 3-talet i graviditetslengde! :tommelsmil:

Haha, jeg hadde nok aldri klart å komme meg ut av det igjen :fnise:

30 uke, flotters :tommel:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...