Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt vel i dag og. Ba om å få sjekket modninga, og det viste seg at jeg hadde to cm åpning! Bra disse evinnelige kynnerene er godt for noe :)

Jeg ble skikkelig gira og fikk rett og slett litt fødepanikk. Fødsel har i grunn vært litt i det fjerne og nå ble det plutselig veldig nært. Men vet jo at en kan gå i lang tid med åpning før det skjer noe. Men det er jo supert mtp igangsetting :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :hoppe: Har du fått noen dato for igangsetting? uke 37 er jo en halv uke unna! :daane:
Jeg kan love deg at det er litt greit å slippe å vente så lenge over tiden altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om igangsetting i uke 38, og det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Storebror kom av seg selv i uke 38. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå over, og fikk karamellsjokk når vannet gikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt...

Hyppige og vonde kynnere hele natten, og også nå utover morgenen. Kunne det bare tatt seg skikkelig opp, istedet for å være irriterende ubehagelig? :fnise:

Har telt syv kynnere på en halvtime nå, hver på mellom ett minutt og halvannet. Det er jo nesten så man kan bli litt håpefull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! :popcorn:

Her har de roet seg litt etter en heftig gårsdag,men de er der ja! Men jeg tørr ikke håpe på noe her. Men krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det roet seg her og, så nå fikk jeg endelig sovd litt. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tid til igangsetting! Jippi!

Er svært moden, så kan hende det starter av seg selv i løpet av kort tid. Men samma det. Jeg har fått en endelig deadline :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er for øvrig (endelig?) fødeklar. Overhørte langt fremskredet fødende kvinne på sykehuset i dag, og i stedet for å bli mo i knærne og litt kvalm, tenkte jeg, helt rolig: "Jaja, hun har nok snart babyen sin hos seg, det blir nok koselig tenker jeg". :fnise:

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri Malla!! :strix: Så spennende!

Og vi har samme termin og jeg ligger som en strandet hval ute i den norske skjærgården.. :daane: Kan fort bli en mnd mellom barna våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...