Miss I.W. Skrevet 12. juli 2013 #781 Del Skrevet 12. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #782 Del Skrevet 12. juli 2013 Ingen tegn til baby enda altså Har akkurat hatt huset fullt av damer med gaver og kaker. Ble helt stum og måtte bare holde kjeft for å ikke begynne å grine Flott bleiekake fikk jeg og. Veldig uventet, overveldende og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 12. juli 2013 #783 Del Skrevet 12. juli 2013 Slimpropp-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #784 Del Skrevet 12. juli 2013 Slimpropp-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. juli 2013 #785 Del Skrevet 13. juli 2013 Slimpropp-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. juli 2013 #786 Del Skrevet 13. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #787 Del Skrevet 13. juli 2013 Divababy har det ikke travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #788 Del Skrevet 15. juli 2013 Neida, joda. Det gikk ganske radig når Divababy bestemte seg for å komme. Hadde time til igangsetting i morges, og fikk både piller og røsking, samt diagnosen svært moden. Men brydde Divababy seg? Niks. 6 timer senere hadde jeg lett feber og Divababy høy hjerterytme. I prosessen med å sette sånn måler på babys hode tok de/gikk vatnet og herifra var det i grunn bare å holde seg fast og føde for livet En time seinere stupte baby ut i verden med sin lille søster i armene, og vi var plutselig trebarnsforeldre. Nå ligger jeg og koser med vesla på brystet i lett barselrus. Sa noen høy på livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 16. juli 2013 #789 Del Skrevet 16. juli 2013 Wow, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2013 #790 Del Skrevet 16. juli 2013 Gratulerer Synne-Marie. :blomster: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. juli 2013 #791 Del Skrevet 16. juli 2013 Gratulerer så mykje med divajenta og englejenta, Synne-Marie! Håper de får kost dykk mykje, og at de får den avskjeden med bittelillesøster som er "riktig" for dykk. Det må vera både fint og vanskelig på ein slik lykkens og samtidig sorgens dag. Eg gleder meg masse til å høyra meir om den nye tilværelsen og korleis storebror reagerer. (Men enn at eg kunne ta så feil på kjønn. Eg har knapt vore sååå skråsikker på gutar i magen nokon gong, muligens berre med unntak av krabaten. ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. juli 2013 #792 Del Skrevet 16. juli 2013 Flott skrevet, Dreia! Gratulerer så mye, Synne-Marie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2013 #793 Del Skrevet 16. juli 2013 Enig med miss i.w, vakkert skrevet dreia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. juli 2013 #794 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Oii!! Gratulerer så mye!! Så fantastisk!! Og veldig veldig rørende å lese.. Vondt og godt på en gang. Slik jeg antar det er.. Hurra for lillesøster!! :strix: Og for engelen som alltid vil være med dere Endret 16. juli 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. august 2013 Forfatter #795 Del Skrevet 7. august 2013 Takk for hilsner, gratulasjoner og gode ord! Her har vi dels vært i barselkoma og dels har vi hatt mye besøk, men alt er vel. Fødselen ble på mange måter også en slags avslutning for meg, selv om alt selvfølgelig ikke på magisk vis er blitt bra igjen. Men mye kjennes bedre. Helt bra blir det kanskje aldri, men akkurat nå er det greit nok, og det er bra nok for nå Vesla er en rolig unge, spiser og sover godt. Hun har et noe større kontaktbehov enn broren hadde og vil helst sove inntil og oppå. Det er vel ikke rart om hun må venne seg litt til å være alene. Storebror og Vesla går godt i lag. Han er veldig betatt og stolt og vil gjerne kose med henne og holde henne. I den grad han er frustrert tar han det ut på oss. Han legger nok mere merke til at jeg plutselig er i stand til å leke med han og gå turer (og holde i handa!) enn at jeg bruker en del av tiden min på Vesla (baby kaller, mer siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. august 2013 Forfatter #796 Del Skrevet 7. august 2013 Vesla øker visst i dag, så det blir vel helst at jeg skriver mer en annen dag Dreia: Jeg ble også veldig overrasket over at det ikke var gutter Men veldig hyggelig å være jentemamma Men det er noe helt annet å stelle jenter gitt Lillejenta mi var 47 cm og 2700 når hun kom til verden. Når helsesøster var på hjemmebesøk i går veide hun 3700, så det går raskt oppover. Jeg tror min vekt går nedover, men denne gangen har det liksom ikke blitt tid til veiing av mor Skal prøve å få lagt inn et bilde i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. august 2013 #797 Del Skrevet 7. august 2013 Da var jentene våre så og si like store. Min var 47 cm og 2665g 6 dager før termin. Stell av jentebaby er litt mer styr ja.. Tut er litt mindre komplisert Og sånn vedvarer det vel hele livet antar jeg Godt å høre at det går bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. august 2013 Forfatter #798 Del Skrevet 7. august 2013 Så morsomt Siebaeo! Ja, mye enklere med tut Uansett hvor stor bleiekrisen er, er det stort sett bare å løfte opp og vaske under (Og hvordan det blir seinere.. tør ikke tenke på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. august 2013 Forfatter #799 Del Skrevet 24. august 2013 Vi har vært igjennom 6-ukers kontrollen (EU-kontroll som legen sa ), og alt var perfekt. Baby har lagt på seg to kilo og strakt seg 3 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. august 2013 #800 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Perfekt Endret 25. august 2013 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå