Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemann fikk smake litt hirsegrøt av meg i dag og tror han syntes det var spennende smak for han smatta noe innmari :fnise: Etterpå fikk han litt agurk og leke med og da så han slik ut :eeeh: men i og med at han holdt den i handa, klarte han ikke å la være å stikke det i munnen heller :ler:

:skratte: Eg synst eg ser han føra handa mot munnen i avsky. :fnise:

Kondolerer med tantebesøk. Eg håpar eg får henne vekke så lenge som mulig nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han likte å smake på hirsegrøt! Det er en sunn og god start :)

Ja det er veldig greit at han følger min plan på akkurat dette området, hehe.

:skratte: Eg synst eg ser han føra handa mot munnen i avsky. :fnise:

Kondolerer med tantebesøk. Eg håpar eg får henne vekke så lenge som mulig nå. ;)

Hehe, det var mer sånn gullfiskoppførsel. Putte i munnen - ææææsj - ta ut av munnen - oppdage at man har noe i hånden - putte i munnen - æææsj osv. Litt slem å le av han da, men hvis han ikke opplever verre ting enn som så i oppveksten er det ikke så synd i han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte finne noe som ikke bare var veldig ulikt meg, men også veldig ulikt min forrige profil,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, nå ble jeg nervøs da jeg plutselig så på mine innlegg at jeg hadde skravla med noen "Synne-Marie" :O. Grattis med nytt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, nå ble jeg nervøs da jeg plutselig så på mine innlegg at jeg hadde skravla med noen "Synne-Marie" :O. Grattis med nytt navn!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen ringte akkurat og lurte på om han kunne komme bort til oss og lage avansert mat mot at han tok oppvasken :hoppe: Nå er jeg veldig spent, men håper det ikke er antilope eller gnu vi får :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til på matfronten?

Hørtes jo veldig kurant med både besøk, noen som kommer og ordner mat, OG tar oppvasken! Kinderegg! :)

Helgeklem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstod eg ingenting. :fnise:

Grattis med nytt nick og ny avatar. :nigo:

Spent på naboens avanserte mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble heldigvis ikke mer spennende en Biff bourgeois :spise:

Også fikk vi denne :hoppe: Med fantastiske løgner av og typen. Og en av mine personlige favoritter (til noen andre sine barn selvfølgelig :gjeiper:) Hvis du stikker handa langt nok ned i do, vil den komme ut av et do i Kina. Prøv å vink :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosjekt matsmaking fortsetter og fortsetter. Ikke overraskende falt vafler med blåbærsyltetøy i smak (Mannen som kom på å putte det i han seff :rolleyes:). Få ting slår imidlertid gårsdagens middag da han fikk servert kokt gulrot i ene handa og kokt blomkål i den andre. Synet av lillemann som gapte så høyt at øynene gikk i kryss omtrent for så å stappe med begge henda, før han plutselig merket at disse lekesakene hadde smak... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det bare er å lete frem videokamera når det er tid for mattesting her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

På oppdatering, spennende med matsmaking da :)

Håper dere får en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt navn, jo! Gratulerer - selv har jeg ikke endret noe siden jeg ble opprettet som bruker i 1970, ifølge profilen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det bare er å lete frem videokamera når det er tid for mattesting her! :fnise:

:jepp:

:vinke:

På oppdatering, spennende med matsmaking da :)

Håper dere får en flott dag.

:klemmer:

Nytt navn, jo! Gratulerer - selv har jeg ikke endret noe siden jeg ble opprettet som bruker i 1970, ifølge profilen min :fnise:

Fiin gammel årgang du da :fnise:

------------------------

I dag sov lillemann til 0630 :dåne: Snakk om luksus!

Jeg har vurdert å kutte ned på noen av nattmålene, rett og slett fordi jeg ikke tror han trenger full service lenger. Den siste trenden har vært natta klokka 6 og mat en gang i løpet av kvelden(9-10), når vi legger oss (11-12), klokka 0400 og frokost klokka 0600. Nå har jeg vært på laupen noen kvelder og første kvelden ble han sylfornærmet over å få flaske til kveldsmålet, og de neste kveldene har han bare lagt seg til å sove igjen når han skjønte det var faren som huserte :ler:

Så i hjernen min tenkte jeg at jeg kanskje kunne vurdere å kutte maten klokka 0400. Hvis mannen var kar for å ta på seg oppgaven å putte i smokken da, kunne det jo hende at lillemannen bare sov videre fordi han tror det ikke var noe pupp å oppdrive :lur: Men så i dag sov han da altså litt lengre, og jeg vil jo heller mate 4 også kunne sove til for eksempel 7-8, enn at han sover 12-6 og vil opp da. Tror jeg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så i dag sov han da altså litt lengre, og jeg vil jo heller mate 4 også kunne sove til for eksempel 7-8, enn at han sover 12-6 og vil opp da. Tror jeg... :klø:

Jeg har ikke kommet til noen endelig konklusjon. Han har vært litt urolig de siste nettene og har fått sove under mammas vinge. Da er det ikke så greit for mor å få med seg hvilke klokkeslett det mates til :fnise: Men han er innmari trøtt når han våkner i 6-tida, så prøver å få han til å sove litt lenger. Som regel har han også lyst til det, etter bleieskift, påtår og litt mammakos.

Det er ikke så enkelt å være en liten knott og plages med å finne søvnen :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, her begynner reisefeberen og ta meg for alvor altså. Har oppdatert reiseapoteket til dyre dommer, og det endte jo med at det ikke var plass i boksen til alt :fnise: Men mor vet råd, så nå ligger alle dikedariene pent i en verktøyboks fra Claes Ohlson :ler: Mini har fått splitter nye solbriller og om jeg kommer så langt er det ikke usikkert at det kommer et bilde av han i briller og solhatt(For en setning! Skylder på lite søvn ;)).

I natt var det mat 12 og 3 og sutring og smokkedytt ca hver halvtime fra 3-6 og selvfølgelig morgen klokka 6 :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...