Neala Skrevet 17. mars 2011 #1101 Del Skrevet 17. mars 2011 Så godt å høre at dere har det fint - på tross av soppinfeksjon. Håper det går fort over Hvordan går ammingen deres nå? Har dere slått dere til ro med skjold eller prøver dere fremdeles uten? Håper du får en kjempefin bursdag i morgen! Tenk, det er din første som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. mars 2011 #1102 Del Skrevet 18. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen din, Blåmor! Håper du koser deg med Blåmann og Blågutt på middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. mars 2011 #1103 Del Skrevet 18. mars 2011 :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mars 2011 #1104 Del Skrevet 18. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mars 2011 #1105 Del Skrevet 18. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen Blåmor Håper dagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2011 #1106 Del Skrevet 18. mars 2011 Gratulerer med dagen Håper du får en fortreffelig dag God bedring med infeksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 19. mars 2011 #1107 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med overstått bursdag Blåmor!! Håper du ble godt bortskjemt av de to "mennene" i livet ditt! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. mars 2011 #1108 Del Skrevet 21. mars 2011 Ha en fin trilletur i dag, du også! Misunner deg sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #1109 Del Skrevet 22. mars 2011 Gratulerer med godt overstått bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. mars 2011 #1110 Del Skrevet 28. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2011 #1111 Del Skrevet 29. mars 2011 Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1112 Del Skrevet 31. mars 2011 Vi lever, det er bare at dagene flyr så vanvittig fort! Driver mye mer skolearbeid om dagen, raser på med oppgaver som skal leveres. Angrer litt på valget med å fortsette studier i permisjon, på en annen side orker jeg ikke gå på den høgskolen lenger enn jeg må, så jeg må bare bli ferdig rett og slett. M er elsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 31. mars 2011 #1113 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei Blåmor! Jeg kjenner til det der med at dagene flyr, og jeg studerer ikke i tillegg til permisjonen engang... Det er nok hardt å studere i tillegg ja, men samtidig godt å få det overstått. Håper du ikke sliter deg helt ut Gratulerer med vel overstått bursdag forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2011 #1114 Del Skrevet 31. mars 2011 M er elsk Herlig Godt det er liv i deg Skjønner godt at det blir strevsomt med studier kombinert med permisjon ja, flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. april 2011 #1115 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er imponert over de som klarer studier i permisjonen, jeg bare bøyer meg i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 #1116 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, dagene flyr! Lille C blir sju uker på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. mai 2011 #1117 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei Blåmor Jeg har lest bloggen din jevnlig, og nå måtte jeg bare skrive litt til deg Tenk da, kjære Blåmor, på tirsdag er babyene våre hele tre måneder gamle! Tiden flyr virkelig forbi oss, det synes ihvertfall jeg. Ser dere driver med dåpsforberedelser - vi er allerede ferdige med dåpen, og det var en veldig fin dag! Du er sååå flink som orker studier i tillegg til baby! Nå skal det sies at jeg har en veldig rolig og "selvstendig" frøken, men jeg tror ikke jeg hadde synes det var helt ok. Jeg skulle jo kanskje ta to eksamener til våren, men jeg har ennå ikke fått svar på søknaden, så jeg tror (og håper, egentlig) at jeg får nei, eller at de svarer for sent. Så kudos til deg! Jeg må også si at jeg synes du er forferdelig kreativ, og det ser ut som dere har det ordentlig koselig hos dere Og M er jo en helt jeg-smelter-og-renner-nesten-bort nydelig! Håper du har det fint! Eller... Det ser jeg jo egentlig at du har! STOOOOOR til deg, snuppa! Håper å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #1118 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Hvis du er innom en gang i blant: Jeg har laget meg ny dagbok: Boka med det rare i Mine skravlerier som alenemamma Endret 20. mai 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2011 #1119 Del Skrevet 11. mai 2011 Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2011 #1120 Del Skrevet 19. juli 2011 Blåmor, hvor er du? Går det bra med deg og dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå