Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå trenger jeg litt råd her jenter... Tok en Clearblue test nettopp og den var negativ. Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt til å ta en test idag, så urinen kunne absolutt vært mer konsentrert. TR har fortsatt ikke dukket opp og i dag har jeg hatt endel sekret igjen (men mer tyntflytende da, for å si det sånn.. :sjenert:

Er det kjørt for denne gang eller er det faktisk mulighet for at kroppen min ikke har produsert opp nok HCG for CB'en å plukke opp? Vil være realistisk, for jeg begynte nesten å gråte fordi jeg ble så skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM var i går? Med min historie vil jeg absolutt ikke si at løpet er kjørt. Men ikke test noe mer da, hvis du blir lei deg :kose: Bare vent på tanta, og hvis hun ikke har kommet på fredag så tester du :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 10 dager over IKM, så du kan trygt si at jeg har blitt belest på dette emnet :dåne: :fnise:. Håpet er ikke ute før tanta kommer :jepp:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :) Da kan det se ut som om jeg følger etter deg Becky... Har du testet noe i det siste eller?

Pupsimin :) Da du testet ved IKM, testet du med strips eller CB? Føler liksom at CB er litt mer pålitelig egentlig... Og sikkert derfor jeg blir mer lei meg også, fordi jeg føler litt at dette var det endelig svaret egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med strips 28. november - negativ

Testet med strips 30. november - svak positiv

testet med strips + ClearBlue Digital 1. desember - fortsatt svak strek, positiv digital test

Hadde IKM 27. eller 28. november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Føler liksom at CB burde vist positiv nå.. Men men.

Det er vel ikke over enda kanskje. Hvertfall ikke før TR kommer :)

Får teste igjen fredag morgen dersom TR ikke har dukket opp enda. Men nå skal jeg ikke teste før det heller altså.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh-oh nå begynner jeg å få hva jeg tror kan være falske håp.. :forvirret: Men veldig koselig dere kommer med innspill altså, ikke misforstå :)

Står ikke på pakken hvor mye den måler av hcg'en, men det står at den kan måle "små mengder hcg" og at den kan brukes fra 4 dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Så spennende det blir her nå! :hoppe:

Håper, håper, håper at både du og Becky tar en Iril - selvom det betyr at jeg snart er alene :fnise:

Men kommer snart etter jeg og da, så bare begynn showet dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoselig dere følger med :)

Har ikke testet noe mer, men heller ingen tante. Tenker å teste i morgen tidlig.. Tester da med strips tenker jeg.

Har ikke fått tak i RFSU test, så mannen kjøpte CB (men den ble negativ tirsdag kveld).

Ellers har jeg blitt forkjølt og har skikkelig vondt i halsen. Spiser masse hvitløk og ingefær + drikker te med honning. Noen flere gode tips til en sår hals?

Og så til noe litt udigg.. I dag har jeg veldig vann-liknende sekret. Har ikke særlig murringer i magen (sånn som rett før man forventer mensen), men kjenner meg veldig støl. Sånn har det vært et par dager nå, tror det kommer av mye tunge løft på jobb.

I kveld skal jeg bare nyte kvelden på sofaen hjemme. Riktig god kveld alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at :heks: ikke har kommet da :lur: Håper å se to blå hos deg i morgen ;)

Det lønner seg å kjøpe CB på eBay :Nikke: Var en PP helt overbevist om at jeg var gravid, og hastet ned på apoteket kl 9 en lørdag morgen, måtte vente en time til det åpnet :roll: og kjøpte en CB digital til 160 kr :dåne: Den var jo selvfølgelig negativ, og etter det kjøpte jeg en pakke med to stk av samme test på eBay til langt rimeligere pris :)

Uff, kjedelig med tunge løft :( Jeg har vært i butikken din i dag. Den nye. Vet ikke hvilken av de du jobber i da :fnise:

Kanskje du holder på å få influensa? Siden du både har vondt i musklene, og har vondt i halsen. :klø: Jeg pleier å ta Strepsils når jeg har vond hals jeg da. Men det får du bare kjøpt i utlandet fordi det er antibiotika i det.

God bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man får kjøpt Strepsils på ebay? Hadde vært flott - for det trenger jeg nok helt sikkert. Men drikker nypresset appelsinjuice nå og har C-vitaminer med 1000mg fra Sverige som jeg også tar - så forhåpentligvis blir jeg frisk over helgen :)

Koselig du var innom butikken - resten av butikk-snakket får vi ta på PM i såfall, så ikke folk kjenner meg igjen :fnise:

Det var mannen som kjøpte de, men det var to i pakken og mener de kostet rundt 160kr. Har to CB med ukeindikator fra Ebay og de kostet jo rundt 90 kr tror jeg.. Prøver med strips i morgen tidlig. Er den negativ, så er den negativ. Da får jeg bare ta det derfra.

Men må jo innrømme at jeg er veldig spent :)

Er den negativ i morgen må nok syklusen ha blitt lenger denne gangen..

Fikk ikke :sengekos: igår og det er første gang siden forrige mens-slutt at vi ikke har :sengekos: annenhver dag denne syklusen. Jeg sov da mannen kom hjem fordi jeg ikke er helt frisk og jeg sov i dag da mannen dro på jobb. Så det engster meg bittelittegrann, selv om jeg ikke tror EL er rundt disse dager. Da ville isåfall syklusen min vært på rundt 50-60 dager som den var den gangen og det nekter jeg for at den blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at du begynner å bli syk! :( Håper det går fort over, og blir skremt bort av alle c-vitaminene :)

Går nok helt greit med en dag uten :sengekos: så du trenger ikke å bekymre deg unødvendig.

Håper du får en fortsatt flott kveld

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...