Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Takk for at du deler erfaringer, Zia :) veldig fint for meg å høre om andres erfaringer. Dere er gode på å gi meg litt håp likevel :fnise: vi får se om tanta dukker opp på søndag. Det eneste som får meg til å lure litt nå er at jeg sliter med kvalme og har gjort det i noen dager. Mest sannsynlig tror jeg det kan være pga jernmangel og at jeg har spist litt for lite i det siste. Kanskje er det psykosomatisk og. Det ville ikke vært første gangen ihvertfall. Husker du om du testet tidlig positivt første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort av kroppen min å kødde sånn med hodet mitt. Mye kvalm nå. Veldig urolig mage. Kan være et magevirus, for i går slet jeg med løs mage. Det pleier vel ikke å ha noe med graviditet å gjøre? Jeg opplevde ihvertfall ikke det sist. I tillegg er alle tegnene til tanta forsvunnet. har bare to tester igjen, så må spare de litt nå. Ikm er i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) gøy å høre. Rart det er så forskjellig fra person til person.

Jeg sitter nå og lurer på om det kan være mulig med falsk poritiv el-test. Tok en sånn digital. Fikk positiv på lørdag for to uker siden. Etter jeg hadde fått positiv, så ville jeg dobbeltsjekke det og testet en gang til med samme urin. Den ble negativ. Så, enten var den første falsk, eller så synker verdiene av at urinen står litt. Var ikke lenge. Kanskje 10 min.

Æsj, dette er kjedelig. Vil bare ha et svar jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere tester igjen etter jeg ble gravid sist, men har kastet de tror jeg!! Æsj, ellers hadde jeg nesten kommet med de med en gang fordi jeg er så spent :fnise: Jeg har troen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter :klemmer: her har tanta kommet og negativ test i går. Helt greit det. Nå vet jeg hva som skjer ihvertfall.

er veldig glad for å være i syklus :) tanta kom akkurat 14 dager etter el. Det som er dumt er at mannen er borte helgen om to uker. El blir nok på søndag. Han er borte fra fredag morgen til søndag kveld.

Tenker jeg skal bruke tiden frem til en evt graviditet til å trene og komme i bedre form. Muligens jeg melder meg inn i treningssenter og fryser kortet om jeg skulle bli dårlig form ved en evt graviditet. Jeg og mannen gikk lang tur i skogen i dag og det var sååå deilig. Jeg er virkelig avhengig av å få trent jevnlig. Både psyken og kroppen har godt av det. Må bare prioritere det. Funker ikke å bare trene her hjemme.

Lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg noen nye graviditetstester heller. Har en igjen. Orker ikke holde på sånn som jeg har gjort nå. Er bare selvpining. Må fokusere på livet utenom istedet. Jeg blir ordentlig utafor av å lure sånn. Ikke akkurat min sterkeste side det å ikke ha forutsigbarhet.

Nå skal vi spise ferske rundstykker jeg og m har bakt :)

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant testene :) Både graviditet og eltester, vil du at jeg skal sende de til deg? Er strips, men de skal funke veldig bra :) Sender de gjerne altså :) Har ikke telt, men antar rundt 20 el tester og kanskje 10 graviditetstester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, gjerne det :) da blir jeg kanskje testetøs likevel :fnise: erfaringsmessig bringer det for øvrig god lykke å bli sendt ting til. Både Marmot og Pupsilure sendte noe da det klaffet med m ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Dine :klemmer: Vi får satse på det ja. Hvem vet, kanskje det klaffer den gangen mannen er borte. Svømmerne kan jo overleve i flere døgn. Plager han for øvrig mye for at han skal være borte akkurat da. Han sier det er dårlig planlagt av meg :P:ler:

Takk for :klemmer: Pupsilure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å oppdatere seg hos deg igjen, becky! Spennende å være igang med prøving igjen da, håper det klaffer for dere kjapt :) Fikk flashbacks da jeg leste om alle tankene som dukker opp i hodet, det er jo til å bli gal av ;)

Lykke til med prøvinga! Jeg stikker innom innimellom og oppdaterer meg, men er ikke så flink til å legge igjen spor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg rydder litt og fant ut at jeg har 13 el-tester og 14 graviditetstester liggende (strips). Du er den eneste jeg vet om som prøver nå - vil du ha dem?? Si fra, så sender jeg dem til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg er megatreig til å svare, jenter :sjenert: I perioder glemmer jeg helt å skrive selv, bare leser andres. Dessuten ble jeg litt smågal av å lese for mye og være for aktiv i min egen dagbok i første prøveperiode. Jeg rakk en PP til før mannen dro på helgetur. EL kom tidligere enn jeg trodde, men ingen graviditet. Egentlig var det greit, for har funnet ut at jeg ønsker å hoppe over en periode nå, for å få gjort noen hudbehandlinger. Huden min er ikke spes pen etter periodene jeg ikke har gått på p-piller. Det er spesielt mellom EL og mensen at den er ille. Det påvirker livskvaliteten min ordentlig og jeg tenker på det mye. Nå har jeg begynt på en kur med fruktsyrebehandlinger for å se om det hjelper. Skal på behandling nr 2 i dag. I våres prøvde jeg en tetralysal-kur slik at jeg skulle være forberedt til høstens prøving, men uten hell. Angrer litt på at jeg ikke maste for en roaccutan-kur, men ville prøve noe mildere først.

I tillegg skal jeg teste ut noe som heter medisinsk tatovering i dag. Jeg ante ikke at det fantes før for et par uker siden. Det er en tatovering som blant annet kan dekke over arr, noe jeg har tenkt til å prøve på. Har endel småarr på kroppen som gjør at jeg gjerne velger bort klær med bare armer blant annet, for at dette ikke skal vises. Ganske tullete egentlig, for jeg har blant annet sted stort arr på hånden etter en operasjon som jeg driter i. Rart hvordan man henger seg opp i noen ting. Synes disse tingene var verdt å hoppe over en PP for. I teorien ihvertfall. Får se hvordan resultatet blir. Viktig å ikke ha for høye forventninger.

Jeg er ganske fornøyd med clarasonic-apparatet, Pupsilure :) Har kjøpt et til mamma og søsteren min til jul og. Jeg synes børsten og rensegeléen som fulgte med var litt for sterk for min sensitive hud, så måtte kjøpe det som passet for sensitiv hud. Hvor fote bruker du det? Jeg bruker den en gang om dagen nå.

Ellers trives jeg veldig godt på jobb nå. det er en helt annen hverdag for meg. Deilig å ikke være helt ødelagt av utmattelse når dagen er ferdig. Deilig å rekke å spise lunsj og gå på do i løpet av dagen. Gøy å lære seg et nytt fagfelt. Og jeg ser at erfaringene mine fra den gamle jobben er en meget nyttig erfaring å ha med seg å ha med seg inn i den nye. Håper bare det ikke tar altfor lag tid før jeg får fast.

Ellers håper jeg egentlig at det klaffer rundt nyttår. Da blir det oktoberbarn hvis beregningene mine er riktige. Det passer fint, med tanke på at jeg ikke går glipp av store begivenheter som bryllup o.l. som skal skje på våren og sommeren. Har funnet ut at jeg faktisk kan gå ut i en sykemelding den siste tiden, fra kontakten går ut og til "permisjonen" starter. Litt teit å spekulere i, men tror det skal mye til for at jeg ikke blir noe dårlig, i og med at jeg ble såpass dårlig sist. Skal jeg være så heldig at jeg holder meg frisk, får jeg ta noen vikartimer.

Tar gjerne i mot tester, Cypress :) Tusen takk :jepp:

Jeg leser og i din dagbok, Honning :) Bare ikke så flink til å legge igjen spor :sjenert:

Har forresten meldt meg inn på SATS. Trener et par ganger i uka og det er jeg veldig fornøyd med. Merker stor forskjell på bekkenet. Fortsatt veldig stiv i ryggen. Ser ganske dust ut i zumba-timene pga det, men satser på at den type trening løser opp i det etterhvert :jepp:

Vi snakkes, jenter :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da en mensen på vei og EL om to uker :jepp: Huden i ansiktet er bedre, men litt usikker på om resultatet varer lengre en når jeg er under behandling. De sier så, men virkeligheten er ofte dårligere enn det som loves. Den kosmetiske tatoveringen trenger et strøk til. Regner med å rekke det før EL, men kvier meg litt for å gjøre det i tilfelle jeg skader det ubefruktede egget. Dama i salongen mener det ikke har noe å si, men jeg får undersøke det litt mer. Var veldig surt å stå over en EL, men glad for at jeg fikk forbedret huden i ansiktet, selv om det muligens er midlertidig.

Er skikkelig premensrtuell i dag. Pleier ikke det, men denne gangen er jeg veldig følsom, så alle mulige måter. Hos frisøren i stad begynte jeg faktisk å grine fordi det gjorde så sinnsykt vondt da jeg skulle ta striper (å dra ut håret fra hetta). Plutselig ble jeg svimmel, før tårene og gråten plutselig kom. Ubehagelig å ikke ha kontroll over sånt. Klarte heldigvis å roe det relativt fort. Gadd ikke å bli flau over det, ikke mye ihvertfall ;) Synes litt synd på frisøren da. Hun sa for øvrig at det var vanlig å bli overfølsom før mensen.

Ellers er jeg litt overfølsom for ei venninne som har blitt så utrolig vanskelig å forholde seg til etter at hun ble gravid og fikk barn. Blir ordentlig lei meg av det. Sa ifra om en sak istad, på fb. Har ikke fått svar ennå. Nå tenker jeg som så at hvis hun vil henge med meg, så får hun behandle meg bedre. Jeg var veldig bevisst på dette både når jeg planla bryllup og fikk baby. Var sikkert ikke perfekt, men ihvertfall bevisst. Denne venninnen skal snart planlegge bryllup, for øvrig :fnise:

Litt klagete innlegg. Er bare en sånn dag i dag. rart, noen dager kommer de uten forvarsel.

Har det for øvrig utrolig bra med mannen om dagen. Kjempedeilig når vi har det sånn. trives også veldig godt på jobben og M er rolig og snill og dagen :)

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...