Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: til FruN og Dine :klemmer: hyggelig at dere stikker innom :jepp: Er mest pessimistisk for tiden. Kjenner veldig godt etter, hele tiden, og da dukker det opp småtegn som kan tyde på at tanta kommer. Så i mitt hode så er håpet nesten ute. Er lettere for meg å tenke sånn. Får heller bli positivt overrasket. Godt jeg har blitt gravid før, hvis ikke hadde jeg begynt å tro at det aldri kom til å skje. Føles faktisk sånn nå som jeg står midt oppi det. Jeg trøster meg med at det vil passe enda bedre i mai. Passer godt på en måte nå, men passer på en annen måte i mai. Sistnevnte får være målet mitt ;)

Begravelse i dag. Tanta til mannen. Kjente henne ikke noe særlig, men trist uansett. Spesielt trist for mannen som blir igjen alene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å kjenne mensmurringer. Fy fader, det starter tidig ass. Ikm er jo ikke før onsdag. Har egentlig litt lyst til å ta en ny pause fra prøvinga for å gå på Roaccutan-kur mot den urene huden min. Det tar tre mnd tror jeg. Må få lest meg opp på om man må vente lenge etter endt kur med å starte og aner jo ikke om jeg legetime raskt nok. Me får sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i går - negativ. Masse mensmurringer i dag. Er ihvertfall heldig som slipper å lure så lenge ;) har hatt lange og vonde mensperioder de siste gangene :( spent på om jeg får time til hudlege fort. Passer ikke så godt med prøving nå mer pga jobbsituasjon. Men får jeg ikke time hos hudlegen, så tror jeg ikke at jeg gidder å ha prøvepause. Noe fornuftig skal tiden brukes til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke jeg fikk 3 stk svakt positive tester i dag tidlig? :hakeslepp: er glad, men samtidig litt nervøs og spent, samt veldig overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!!! :strix: Så hyggelig å høre!! :klem:

Jeg følte det på meg ;)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for superkoselige gratulasjoner, jenter :klemmer: Gøy å lese de igjennom dagen i dag :jepp: Tok egentlig bare en test for å bekrefte at jeg ikke var gravid, siden jeg egentlig skulle til hudlege i morgen og jammenmeg fikk jeg meg ikke en overraskelse :daane: Var usikker på om det var falsk positiv eller ikke, så fikk pressa ut noen dråper til for å ta test nr 2 :fnise: Akkurat da kom M og ville leke med testen. Dessuten hadde jeg og brukt en av plastkoppene hennes til å samle urinen, så den prøvde hun å ta :daane: Hadde i tillegg veldig dårlig tid. Ble ikke frokost på meg den morgenen, samt at jeg kom litt for sent på jobb ;)

Mannen sa bare "så hyggelig da" ;) Mens jeg er litt nervøs + overrasket, er han mer av den oppfatningen at det er veldig rart å være overrasket. Dette var jo planen ;) Han tar dette veldig lungt, selv tenker jeg endel på at jeg er redd for å bli veldig dårlig. Gleder meg heller ikke til flere kroppslige forandringer, for ikke å snakke om å gjennomgå en fødsel til. Vil jo gjerne ha kid'en, vil bare slippe alt styret :ler: For øvrig er jeg og ganske spent på hvordan det er å ha to. Glemte å nevne at jeg og er redd for å spontanabortere. Og, jeg er spent på hva sjefen sier og hva som skjer jobb neste år nå. Tror jeg har dekket alt nå :sjenert::fnise: Mye tanker som svirrer når det er store forandringer på gang.

Var på spinning i dag *klapp på skulderen*. Her har jeg planer om at den gode treningstrenden skal fortsette. Kanskje klarer jeg å holde meg frisk og fin pga det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, menn er noen rare dyr :fnise: Han får nok litt flere tanker om det hele etterhvert som tiden går og det virkelig synker inn.

Gleder meg veldig til å følge deg videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positiv test! Synes ikke det er lenge siden jeg sto med en sånn test i hånda og tusen tanker og følelser raste gjennom hodet på en gang.

Masse lykke til med graviditeten! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...