Gå til innhold

Beckys dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spennende her inne! Rett før jeg finner frem litt :popcorn:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du de samme testene hele tiden eller? Samme merke altså. Kanskje du burde prøve noe annet? Jeg har god erfaring med RFSU sine. :fnise:

God helg! :sol:

Gjest Alabama
Skrevet

Så kjedelig å gå sånn og vente!! Her i gården jobber kroppen i høygir for tida, fem dager tidligere el og nå ser det ut som om mensen også skal komme en dag for tidlig siden tempen har sunket!!?

Skrevet

Bruker du de samme testene hele tiden eller? Samme merke altså. Kanskje du burde prøve noe annet? Jeg har god erfaring med RFSU sine. :fnise:

God helg! :sol:

Nei, har brukt to forskjellige, men skal ut å kjøpe andre typer i dag. Har foreløpig ikke funnet RFSU sine. Har leita. Begynner faktisk å tro at det kan være noe nå :rødme: Får heller aldri positiv test på EL-tester, selv om jeg har symptomene. Har tatt de noe feil og, men begynner å tro at jeg rett og slett ikke får utslag på tester :vetikke:

Så kjedelig å gå sånn og vente!! Her i gården jobber kroppen i høygir for tida, fem dager tidligere el og nå ser det ut som om mensen også skal komme en dag for tidlig siden tempen har sunket!!?

Ja, det er ganske nervepirrende. Ganske slitsomt å ikke vite hva som skjer med kroppen. Ser du og har det sånn. *puh*

Nå skal jeg og mannen på storsenteret. Kommer nok hjem med graviditetstester og forhåpentligvis litt annet. Trenger litt av hver av klær nå.

Ha en fin lørdag :goodbye:

Skrevet

Spennende her inne! Rett før jeg finner frem litt :popcorn:

:klemmer:

Glemte å svare på denne. Ja, det er litt for spennende for min smak :bond::fnise:

Ikke frist meg med popcorn da. Sånt no skal jeg prøve å holde meg langt unna om jeg er gravid :ler:

God helg :goodbye:

Skrevet

Vi lette en del etter RFSU-testene vi også. Det står jo at de selges på Rema, men vi har ikke funnet dem på noen Rema. Fant dem på en Meny-butikk ganske langt unna her da, så mannen måtte kjøre et stykke for å få tak i dem. :fnise:

Skrevet

Får mer og mer troen på dette her jeg altså! :popcorn:

Skrevet

! Kan jo være du bare får en sen positiv, som flere her inne har opplevd... :popcorn:

Hvem andre er det som har opplevd det her inne? Er ikke så belest her. Kunne tenke meg å lese dagbøkene deres.

Vi lette en del etter RFSU-testene vi også. Det står jo at de selges på Rema, men vi har ikke funnet dem på noen Rema. Fant dem på en Meny-butikk ganske langt unna her da, så mannen måtte kjøre et stykke for å få tak i dem. :fnise:

Vi måtte på kondomeriet. Kjøpte to i slengen. Hehe, litt morsomt, for var først på apoteket. Der kjøpte vi først en topakning med clearblue. Merka jeg skjulte pakken litt og var litt småflau. En graviditetstest er på en måte noe av det "flaueste" man kan kjøpe der. Mens i kondomeriet derimot, der var graviditetstest det minst flaue å kjøpe :ler: . Artige kontraster det der. Dessuten gjør de alt for at det skal føles naturlig på kondomeriet.

Får mer og mer troen på dette her jeg altså! :popcorn:

Jeg og! Og det er ganske nervepirrende. Nå har jeg overbevist meg selv om at jeg er gravid, så tror jeg blir ganske skuffet dersom det viser seg at jeg ikke er det.

Tok Iril-testen da jeg kom hjem nå - negativ.. En uke over IKM nå. Er oppblåst, har stikninger i underlivet/menssmerter og er sliten. Men dette er symptomer jeg alltid kan ha. Jeg føler derimot at luktesansen min har blitt sterkere. Kan bare være innbilning, men man vet jo aldri :vetikke:

Så nå har jeg tre tester igjen. Får se hva jeg gjør fremover. Kanskje drar jeg til legen.

Skrevet

Men er du helt sikker på når du hadde eggløsning da?

Den første testen jeg tok måtte jeg skru opp for å se streken, for det vinduet var så bittebitte lite og skyggete.

Skrevet

Men er du helt sikker på når du hadde eggløsning da?

Den første testen jeg tok måtte jeg skru opp for å se streken, for det vinduet var så bittebitte lite og skyggete.

Nei, jeg er sikker på det, så for alt jeg vet kan dette bare være forsinket EL. Når det er sagt, så tviler jeg på at jeg har hatt EL mye senere enn jeg pleier. Har ikke hatt EL-tegn siden perioden jeg trodde jeg hadde det og begynte å få menssmerter når jeg forventa mens, bortsett fra at blødningen aldri kom.

Skrevet

Jeg lurer på om det var Pupsi som testet sent positivt? :klø: Eller var det Icing også? Eller Neytiri? :bond:

Går jammen meg i surr jeg også :fnise:

Skjønner godt det du skriver med kontraster på apotek vs kondomeri :ler:

Visste ikke en gang at de solgte tester på kondomeriet jeg - trodde det var bare morosaker, og ikke noe for føllgende av all moroa :fnise:

Skrevet

Dette høres veldig rart ut, men veldig positivt!!

Ser vel forresten dårlig ut med flyturen på tirsdag... kanskje både positivt og negativt i samme slengen? Du slipper iallfall ørevondten på flyet i såfall

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om det var Pupsi som testet sent positivt? :klø: Eller var det Icing også? Eller Neytiri? :bond:

Går jammen meg i surr jeg også :fnise:

Skjønner godt det du skriver med kontraster på apotek vs kondomeri :ler:

Visste ikke en gang at de solgte tester på kondomeriet jeg - trodde det var bare morosaker, og ikke noe for føllgende av all moroa :fnise:

Da har jeg sjekka dagboka til Neytiri. Hun testa positivt 2 dager over IKM. Sjekker de andre etterpå. Takk for tipsene :)

Ble og overrasket over at kondomeriet solgte gravititetstester. Så det på linken Iril sendte meg. Men det er tidligtester da, slik at man kan finne ut av følgene tidlig :fnise:

Grattis med tanta (for tredje gang :fnise:)

Dette høres veldig rart ut, men veldig positivt!!

Ser vel forresten dårlig ut med flyturen på tirsdag... kanskje både positivt og negativt i samme slengen? Du slipper iallfall ørevondten på flyet i såfall

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Ja, dette er veldig rart :klø: Er ikke like positiv mer. Har ingen symptomer mer. Kan jo håpe at jeg får et symptomfritt 1.trimester, men tviler noe. Leser alt jeg kommer over på nettet om dagen. Puh, dette er slitsomt psykisk. Føler meg litt teit som ikek klarer å bare ta ting osm det kommer. Blir godt å begynne å jobbe igjen til uka. Var bare skjønt på fredag. Var så hektisk på jobben at jeg ikke rakk å tenke tanken. Og sånn er det alltid på jobb. Fint at det kan være positivt og. Som regel tenker jeg at dette er alt for hektisk og slitsomt.

Blir mest sannsynlig ingen flytur. Skolen taper masse penger på det. Folk har planlegt dette et halvt år, så det er utrolig kjipt. Blir kanskje en tur innenlands isteden. For min del er det kanskej greit, som du sier. Mulig jeg ikke kunne ha blitt med på flyet (er ennå ikke bra i øret). Men nå får jeg ihverfall vært med på turen :jepp:

Håper du og har hatt en fin helg :klemmer:

Endret av Becky1
Skrevet

Takk for gratulasjoner - føles nesten som om jeg har blitt gravid med all denne ståheien og lettelsen jeg føler :ler: Så snakk om å være teit. SÅ happy for mensen liksom :roll:

Jeg synes ikke du er det minste teit som ikke klarer å bare ta ting som de kommer. :klem:

Det er jo ikke rart man er spent!

Et eller annet skjer nok snart skal du se - enten det blir to blå eller tanta!

Vi håper selvsagt på to blå :strix: :strix:

Skrevet (endret)

Takk for gratulasjoner - føles nesten som om jeg har blitt gravid med all denne ståheien og lettelsen jeg føler :ler: Så snakk om å være teit. SÅ happy for mensen liksom :roll:

Jeg synes ikke du er det minste teit som ikke klarer å bare ta ting som de kommer. :klem:

Det er jo ikke rart man er spent!

Et eller annet skjer nok snart skal du se - enten det blir to blå eller tanta!

Vi håper selvsagt på to blå :strix: :strix:

Du er da ikke teit som føler det sånn. Og takk for at du sier det samme til meg. Så da er det avgjort: Ingen av oss er teite :fnise:

Endret av Becky1
Skrevet (endret)

Da har jeg lest igjennom bøkene til alle du foreslo Zia. Etter å lest boka til Icing, fikk jeg opp håpet litt. Hun sykluslengden hennes var over 50 dager, noe min begynner å nærme seg og. Men hun testet positivt til slutt.

Kjenner at jeg er kvalm nå og. Var det litt i går kveld og. Kan bare være innbilt. Hvem vet? :vetikke: Er ofte litt kvalm nå og da. Er nemlig ikke alltid like flink til å få i meg mat. Kan glemme å spise. Er generelt ikke så glad i mat. Er som en unge. Og spiser helst sunn mat, noe som kan begrense meg. Blir heller til at jeg ikke spiser, istedenfor å spise usunn mat. Og da går jeg og blir sulten og kvalm, så ender jeg med å spise sjokolade eller annet. Spiser mye nutrilett og slikt. Da får jeg ihvertfall i meg næringstoffer. Huff, kunne ha klart meg med intravinøs næring til tider jeg altså. Er helt håpløs til tider. Dette på tross av at jeg er veldig interessert i ernæring. Kan mye om det. Er bare gjennomføringen det skorter på til tider.

Men i dag har jeg spist to grove brødskiver med lettost og paprika, samt en sunn smoothie. Den inneholdt: ferskpressa juise, banan, bringebær, bjørnebær, spirulina og en slags pulverblanding som inneholder protein, B12 o.l. Har og drukket en "YT" i dag. Tenkte spise middag nå, men er veldig kvalm. På en annen måte enn jeg pleier.

Håper at dette kan være noe :)

Endret av Becky1
Skrevet

Så spennende - fremdeles håp her altså :hoppe:

Du høres helt motsatt ut av meg når det kommer til mat - jeg er nemlig super-matvrak :fnise:

Liker aller best junkfood og sjokolade, men man kan jo ikke leve på det da, så prøver å begrense meg. Skulle gjerne hatt det som deg - hadde vært enklere å holde vekta da :roll:

Skrevet

Legger igjen et lite spor, her er det jo kjempespennende ;)

Morsomt det du skrev ang å kjøpe tester. Flauest på apoteket og minst flaut på kondomeriet :fnise: :fnise:

Skrevet

Prøv å spørre en kvisete tenåringsgutt på Rema 1000 om de har RFSU-graviditetstiestene og få spørsmål tilbake om det ikke er kondomer jeg mener, så skal du få kjenne på flaut. :ler:

Skrevet

Så spennende - fremdeles håp her altså :hoppe:

Du høres helt motsatt ut av meg når det kommer til mat - jeg er nemlig super-matvrak :fnise:

Liker aller best junkfood og sjokolade, men man kan jo ikke leve på det da, så prøver å begrense meg. Skulle gjerne hatt det som deg - hadde vært enklere å holde vekta da :roll:

Ja, jeg har håpet! :jepp:

Liker godt noe junkfood, men ikke alt. Er vegetarianer, så der begrenser junkmaten seg veldig. Men synes pommes frittes fra McDonalds er veldig godt. Ellers er jeg veldig svak for alt som smaker søtt og spiser alt for mye av det.

Legger igjen et lite spor, her er det jo kjempespennende ;)

Morsomt det du skrev ang å kjøpe tester. Flauest på apoteket og minst flaut på kondomeriet :fnise: :fnise:

Takk for hilsen og :velkommen: i boka mi. Liker best å kjøpe tester på nett og blir nok til det fremover nå :ler:

Prøv å spørre en kvisete tenåringsgutt på Rema 1000 om de har RFSU-graviditetstiestene og få spørsmål tilbake om det ikke er kondomer jeg mener, så skal du få kjenne på flaut. :ler:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...