Mayami Skrevet 4. desember 2013 #1981 Del Skrevet 4. desember 2013 Sniker meg innom her jeg! Spennende å følge flere som prøver! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2013 #1982 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #1983 Del Skrevet 8. desember 2013 Sniker meg innom her jeg! Spennende å følge flere som prøver! Ha en fin dag! Hyggelig at du er innom Håper jeg følger i dine fotspor snart Hvordan går det med deg om dagen? Hei Dine Her går ting fint. EL er på onsdagen, så blir spennende å starte prøving igjen. Kan du fortsatt sende de testene? Er vel egentlig graviditetstester som er viktigst. ______ Vært på spinning nå etter to ukers pause. Bare trent litt lett siden sist. Vært forkjøla og hatt mensen. Orker ikke sitte på spinningssykkelen når jeg har mensen. Tok det ganske rolig i dag, siden jeg fortsatt er tett i nesa. Det er det som er fint med spinning. Man kan følge akkurat det tempoet man vil. M har forresten begynt å snakke litt engelsk Her om dagen kom hun med et målebånd og spurte "mamma, er du long eller short?" Kommer stadig med sånne ting. Veldig gøy. Da trenger vi ikke så dårlig samvittighet når hun ser på Dora (som hun gjør litt for mye... ) Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. desember 2013 #1984 Del Skrevet 8. desember 2013 Dora er fint for å lære engelsk det! Hvor gammel er M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #1985 Del Skrevet 8. desember 2013 Dora er fint for å lære engelsk det! Hvor gammel er M? Hun blir 3 år i slutten av februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. desember 2013 #1986 Del Skrevet 9. desember 2013 Oi, da er hun jo ganske flink! Mer Dora!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. desember 2013 #1987 Del Skrevet 9. desember 2013 haha så søt hun er! Her snakker Bumba 3 språk nå. Dora er veldig poppis, men innimellom vil hun se Dora på engelsk, og da står hun og sier "rappido" fordi Dora på engelsk lærer barna jo spansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #1988 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Takk, Mayami . Ja, hun kan endel engelske ord nå. Sikkert ikke veldig enestående at et abrn kan noen engelske ord, men veldig gøy likevel. Så flink Bumba er, Neytiri Før så M på både engelsk og norsk. Hun merket egentlig ikke så stor forskjell, men nå har hun oppdaget at norsk er bedre og spør derfor etter det. Bumba lærer spansk og da, siden hun ser den engelske versjonen Synes å ha lest på skolen at språkinnlæringen skjer naturlig før de er 12 år, så gøy å se hvor fort de lærer. Da er det, for øvrig, supert at de begynner med et tredje språk i skolen etter de er 12 år ___________ Ikke positiv EL-test i dag som først forventet. Mulig den er forskjøvet pga lang blødningsperiode. Har litt uregelmessige perioder pga dette. Noen ganger har jeg kjempekort blødning og tidlig EL (og omvendt). Vært forkjøla lenge nå. Vanskelig å holde treningen i gang. Nå har jeg spist kaker noen hverdager nå, så begynner å merke det på vekta. Det går skremmende fort. Magen utvider seg så fort etter at jeg har vært gravid. Magen trenger ikke være veldig full, før det ser ut som jeg er noen uker på vei Skal være flink frem mot jul nå. Hvis ikke koser jeg meg ikke ordentlig i jula. Tenker bare at jeg ikke burde spist så usunt. Endret 10. desember 2013 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. desember 2013 #1989 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja min suger til seg språk tydeligvis...og egentlig har ikke vi jobbet noe med det, men er vel naturlig når jeg kan 6 språk, og bruker selv 3 språk aktivt i hverdagen. Vi må begynne å stave på engelsk saker som man vil si til hverandre som hun ikke skal forstå oh joy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. desember 2013 #1990 Del Skrevet 11. desember 2013 Du, helt ærlig så har jeg gitt testene videre til en venninne som var på besøk for noen uker siden og delte at hun og mannen prøver å bli gravide. Håper det er greit? Beklager det altså!! Bestill på Ebay, der er de rimelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. desember 2013 #1991 Del Skrevet 16. desember 2013 Å nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet! Jeg skulle jo sende mine tester til deg, men helt glemt det! De ligger fortsatt her, og jeg har ikke bruk for dem, så jeg skal prøve å få shippet dem av gårde i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #1992 Del Skrevet 21. desember 2013 Ja min suger til seg språk tydeligvis...og egentlig har ikke vi jobbet noe med det, men er vel naturlig når jeg kan 6 språk, og bruker selv 3 språk aktivt i hverdagen. Vi må begynne å stave på engelsk saker som man vil si til hverandre som hun ikke skal forstå oh joy! Kanskje du må lære deg et sjuende språk?! Du, helt ærlig så har jeg gitt testene videre til en venninne som var på besøk for noen uker siden og delte at hun og mannen prøver å bli gravide. Håper det er greit? Beklager det altså!! Bestill på Ebay, der er de rimelige Det går så bra så, Dine Bare kjekt å vite om jeg skal bestille selv eller ikke Har bevisst ikke bestilt selv nå, for da blir jeg bare testetøs Å nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet! Jeg skulle jo sende mine tester til deg, men helt glemt det! De ligger fortsatt her, og jeg har ikke bruk for dem, så jeg skal prøve å få shippet dem av gårde i morgen!! Supert Si ifra hvis du ikke får sendt, for da bestiller jeg bare selv Som nevnt, er det helt bevisst at jeg ikke har bestilt selv ennå. Vet hvordan jeg kan bli med mange tester i hus __________ Deilig med ferie Den var etterlengtet nå. Har hatt en spesiell uke denne uka. Vært i to begravelser og hatt innspurt på jobben. Uvissheten før dødsfallene ble en realitet var og ganske strevsom. Den ene begravelsen var spesielt trist. Mannens familie begge to, så ikke meg det påvirket mest, men belastende likevel. Ikke minst fordi det påvirker og har påvirket mannen. Prøving var litt vanskelig oppi dette, men vi klarte det nå likevel. Har hatt annenhver dag i første halvdel av syklusen og hver tredje dag etterhvert. Tok digital EL-test, som jeg aldri fikk positivt utslag på. Leste senere at den helst burde vært tatt på ettermiddagen, så mulig det var årsak. Uansett er jeg usikker på når EL evt var. Hadde lite tegn. Litt redd for at den var mot slutten av blødningsperioden, for den var så lang. Kjente noen tegn da, men trodde det var for tidlig. vet dere om det er mulig å få EL samtidig som man fortsatt blør? Jeg har hatt en periode her hvor EL kom veldig tidlig. Uansett så kjenner jeg mye murringer og stikninger, men tror det er mensen som kommer. Murringene starter som regel ganske tidlig. IKM er på onsdag hvis EL var som først antatt. Plustelig har jeg et lite håp, men tror vel egentlig ikke. Fikk ikke murringer sist jeg var gravid. Og selv om jeg jo vet at graviditeter kan være forskjellige, så klarer jeg ikke helt å tro det ordentlig. Vel, tiden vil uansett vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. desember 2013 #1993 Del Skrevet 22. desember 2013 Uff, det er trist og belastende med dødsfall uansett, kanskje særlig når det er partneren det går hardest utover! Det blir forhåpentligvis bedre snart - dere får kose dere og slappe av i jula! Spennende med IKM igjen da - håper det går deres vei nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #1994 Del Skrevet 25. desember 2013 Uff, det er trist og belastende med dødsfall uansett, kanskje særlig når det er partneren det går hardest utover! Det blir forhåpentligvis bedre snart - dere får kose dere og slappe av i jula! Spennende med IKM igjen da - håper det går deres vei nå!! Takk, Mayami Håper du får en fin juleferie _________ God jul til alle søte jenter på KG Her har jeg plutselig begynt å få et ørlite hpå i og med at IKM er i dag og tanta ikke har dukket opp ennå. Hatt menssmerter den siste uka, noe jeg har hatt de siste periodene.. I dag er ikke smertene der, foreløpig. Kjøper en test etterhvert om mensen ikke dukker opp. Tror fortsatt mer at jeg ikke er gravid enn at jeg er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. desember 2013 #1995 Del Skrevet 25. desember 2013 Så spennende da! Krysser fingrene for at tanta ikke dukker opp før i 2015 God jul til deg også, Becky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. desember 2013 #1996 Del Skrevet 25. desember 2013 Dette er spennende!!! Æsj, dumt du ikke har tester nå altså Pleier du alltid å være "tidsnok" eller varierer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #1997 Del Skrevet 25. desember 2013 Så spennende da! Krysser fingrene for at tanta ikke dukker opp før i 2015 God jul til deg også, Becky! Vi får håpe det ja Om jeg skulle være gravid nå, så kan det faktisk hende at mensen ikke kommer tilbake før 2016... Sett bort fra bleieperioden etter fødsel. Dette er spennende!!! Æsj, dumt du ikke har tester nå altså Pleier du alltid å være "tidsnok" eller varierer du? Hehe, ja, på en måte så er det det, men jeg blir litt sprø med tester i hus og Kunne jo lett bare ha kjøpt meg det selv hvis det var så viktig. Je pleier i hvertfall å få en liten blødning på IKM. Selve perioden kan gjerne komme senere. Sånn var det sist og da ble perioden veldig lang. Mulig EL ble forskjøvet da, så denne ventingen og spenningen kan være helt forgjeves sånn sett Ingen blødning ennå, men stadig litt menssmerter. Huff, dette er ikke bra for psyken altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #1998 Del Skrevet 26. desember 2013 I natt har jeg nesten ikke sovet. Dette her er jeg skikkelig dårlig på - å ikke vite. Lurer på om jeg faktisk skal kjøpe en test på apoteket i dag. Tror det er åpent fra kl. 15 -18. Får ikke tatt den før på kvelden i og med at vi skal til svigers på middag, men da får jeg muligens sove, om ikke annet. Puh, dette er ikke bra for psyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. desember 2013 #1999 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg stemmer for testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #2000 Del Skrevet 26. desember 2013 Testet akkurat negativt Ble veldig overrasket. Begynte å tro at det var noe på gang her. Så enten er tanta sent ute eller så var ikke testen noe å stole på. Tar meg litt godis som trøst Men egentlig så har jeg litt godt av dette. Ble litt forskrekket av tanken på å være gravid nå, selv om jeg jo ønsker det. Dette gjør meg mer klar for det. Skulle ønske tanta kom snart slik at jeg kunne få en ordentlig avklaring. Fornøyd med at jeg klarte å trene litt i dag Vært ganske flink i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå