Nilla Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3481 Del Skrevet 28. september 2011 Så kjekt med masse god lesning Har du forresten fått pakke i posten fra meg...? Det har jeg ja, snuppa. Og vi sier tuuusen takk for søte og varme sokker! De blir gode å finne utover høsten her ja. fra meg og guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. september 2011 #3482 Del Skrevet 28. september 2011 Så kjekt å lese her, høres ut som dere koser dere veldig for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. september 2011 #3483 Del Skrevet 28. september 2011 Det har jeg ja, snuppa. Og vi sier tuuusen takk for søte og varme sokker! De blir gode å finne utover høsten her ja. fra meg og guttene. Så bra den kom fram! Håper de blir godt brukt (var de beste sokkene vi hadde til lillegutt da han kom til verden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2011 #3484 Del Skrevet 29. september 2011 Så godt å lese at alt så fint ut hos legen Tenk du har tre menn i ditt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3485 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Tenk du har tre menn i ditt liv Ja, det er ikke til å tro! :hjerte: ------- Plan for dagen: - plukke inn årets epleavling (ca 30 epler da, så det er ikke all verden ) - Shine kjøkkenbenker - Kanskje få ryddet litt mer på kontoret - Vaske et par maskiner klær - Legge sammen to stativ klær - Mannen skal male et par vegger på barnerommet. - Samt mating, bleieskift, raping, flaskesterilisering, pumping og kos. Så får vi se hvor mye vi rekker da, innen kvelden er her. Endret 30. september 2011 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. september 2011 #3486 Del Skrevet 29. september 2011 Jøss, guttene er jo 4 uker allerede! Vi må jammen nyte disse første mnd, for de flyyyyr ifra oss og plutselig har vi 1-åringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3487 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, jeg innså det nettopp jeg også! 4 uker! Tida flyr! Samtidig veldig rart å tenke på at jeg hadde termin for tre dager siden. Hadde jo uansett ikke fått gå så lenge, men så lenge er det meningen at et svangerskap skal vare. Og da hadde vi hatt guttene her i flere uker allerede! Det har vært uker med mange omveltninger, både i hverdagen, i hode og hjerte. Men det virker som om at - til tross for store forandringer - finner alt sin plass igjen. I gode og mindre gode dager - vi får aldri stanse helt opp, livet går hele tida videre. Man går videre, et steg av gangen. Og akkurat nå er stegene ganske lette å ta, og kanskje er det derfor tida går så fort også? --- Guttene har endelig sovnet - de bruker lang tid på det på dagtid nå (heldigvis sovner de fort om natta) - min kjære har fått gå og legge seg, han døgnet omtrent fram til midnatt i går!, og NÅ skal jeg få gjort litt her hjemme. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3488 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg holder på å svette i hjel! Ute er det 18 varmegrader og lummert, og her inne er det egentlig som vanlig. Men min personlige termostat må ha klikka helt, for jeg svetter som en gris! Mulig at jeg fortsatt har litt vann i kroppen som skal ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 29. september 2011 #3489 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg holder på å svette i hjel! Ute er det 18 varmegrader og lummert, og her inne er det egentlig som vanlig. Men min personlige termostat må ha klikka helt, for jeg svetter som en gris! Mulig at jeg fortsatt har litt vann i kroppen som skal ut??? Det tror jeg nok, ja... Veldig vanlig å svette mye i barseltiden! Kjedelig, men det går over - til slutt... Det er så koselig å lese her om dagen! Jeg er ikke så flink til å legge igjen spor, men jeg følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3490 Del Skrevet 29. september 2011 Hei Joyce! Tenkte faktisk på deg i dag tidlig! At det var lenge siden jeg hadde vært innom dagboka di. Og nå ser jeg at det er på høy tid! Har visst skjedd store ting hos dere siden sist! Eller, noe pittelite, men likevel så stort! Skal kikke innom hos deg i løpet av dagen! Ja, det er mye svetting ja! Første dag med oppholdsvær nå, så skal dynene luftes skikkelig, for nattesvettinga er intens til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. september 2011 #3491 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg også svetter som en tulling i dag! 22 grader ute og 25 inne! Godt dagene deres begynner å bli bra! Kom på et dikt jeg ville dele med deg...jeg er glad i dikt Dette er veldig fint på dåpkort forresten Vi ønsker deg ikke gull, ei heller penger og makt. Vi ønsker deg mot til å være deg selv, og å stå for det du har sagt. Vi ønsker deg ikke en stenfri vei, men styrke til veien å gå. Vi ønsker deg lykke i rikelig monn, og venner å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3492 Del Skrevet 30. september 2011 Det var et kjempefint dikt, Ruccola! Regnvær igjen i dag, som det har vært litt for ofte de siste par ukene her i trøndelag. Men man får gjøre det beste ut av det, kan for eksempel være gyldig grunn til å sitte og strikke litt. Ellers skal jeg pakke i dag. Guttene skal nemlig på overnattingsbesøk til besteforeldrene sine i helga! Litt spent på det kjenner jeg. Blir rart å ikke ha de her hjemme om natta! Men, det skal bli deilig med ei hel natts søvn. Blir litt tummelumsk i hodet av å sove 1-2 timer i gangen. Besteforeldrene gleder seg enormt, og har snakket om denne happeningen i lange tider. Tenk å ha guttene helt for seg selv i over et døgn! De er så skjønne og "bankleine" som vi sier her. Jeg og Nilla-mannen skal nyte dagen med et arrangement som Nilla-mannen skal delta på, samt litt shopping og julegavehandel. På kvelden skal vi treffe resten av gjengen fra dette arrangementet til en bedre middag. Selskapet holder vel på utover natta, men vi har planer om å avslutte i rett tid slik at det blir ei bra natt på oss etterpå. Så, selv om vi ikke er sammen alle fire i helga, så tror jeg alle skal få ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 30. september 2011 #3493 Del Skrevet 30. september 2011 God helg Nillasnuppa. Kos dere masse. Selv setter jeg meg snart på flyet til Kabelvåg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3494 Del Skrevet 30. september 2011 Takk i lige måde, Kanutten. ----- Nå er det fredagskveld med venninne på besøk, hurragutter, tv og taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2011 #3495 Del Skrevet 30. september 2011 Det høres ut som det er et herlig liv i Trøndelagen for tiden. Er jo bare kos jo Og så tøffe besteforeldre som hiver seg på overnatting med 1 mnd gamle bebiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 30. september 2011 #3496 Del Skrevet 30. september 2011 Så flott med overnatting, spennende å høre hvordan se klarte seg. Huff, den svettingen hadde jeg fortrengt, det var veldig varmt ute da jeg fikk mine og jeg svettet så jeg holdt på å klikke. Særlig når jeg ammet, da rant det. Håper det gir seg snart for deg, det er litt plagsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2011 #3497 Del Skrevet 30. september 2011 Ønsker dere en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2011 #3498 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så deilig for dere med litt barnefri så dere får slappet av og bare vært kjærester litt også da Håper hurraguttene har oppført seg fint hos besteforeldrene og at dere har hatt en fin helg så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3499 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da er jeg straks klar for å kjøre over og hente godguttene mine. Dagen i går ble fin, et fint arrangement, stor kleshandel til guttene - fant blant annet lekkert ull-undertøy fra joha til å ha under dåpskjolene , samt masse annen ulltøy, svidde visst av et par store lapper... Deilig middag med gode venner før vi vendte nesa hjem og var i seng til ca klokka 1 i natt. Og sov vel omtrent til klokka 1 i dag. Nå er bad og soverom støvsugd og vasket, senga til guttene er oppredd og våre dyner henger ute til lufting. Jada, vet det er søndag, men veldig kjekt å få unna sånt når man er bare seg sjøl. Nå er Nilla-mannen ute på et lengre gårds-oppdrag, så da passer det bra at jeg farter utover til mamma og pappa tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. oktober 2011 #3500 Del Skrevet 2. oktober 2011 En grei kombinasjon av fest og moro, shopping og huslige sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå