pusilus Skrevet 8. november 2011 #3621 Del Skrevet 8. november 2011 Herlig med smil Og jeg som deg tar i mot flere godværsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. november 2011 #3622 Del Skrevet 8. november 2011 Så herlig med smil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2011 #3623 Del Skrevet 8. november 2011 Nååååh ... første smil og sånn. Så utrolig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. november 2011 #3624 Del Skrevet 9. november 2011 Flotte og staute navn dere har valgt, Nilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. november 2011 Forfatter #3625 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Flotte og staute navn dere har valgt, Nilla Takk for det, Chico. Vi er veldig fornøyde med valget. ------- Nå går det mot dåp her, på søndag er det den store dagen! Vi skal ha selskapet hjemme, noe som betyr at vi må ommøblere stua totalt for å få plass. Har lånt oss bord og stoler fra det lokale forsamlingshuset. Har lyst til å sette utover bordene og dekke på allerede i dag/kveld, men aberet med det er at da har vi ingen sofakrok foran tv'en i helga. Og to av gjestene kommer allerede i kveld. Hva skal de finne på i helga da? Ellers er vi bra i rute tror jeg. Stort sett alt av innkjøp er gjort unna, skal en liten tur på butikk og hente loff og noe småtteri i morgen. Da skal jeg også innom kirkegården og freshe opo litt hos engleguttene. Dame-gjestene har med kaker, så selv skal jeg bare ordne et fruktfat, sjokolade og potetgull til kaffen. Og middagen har vi kontroll på, hun kokke-venninnen min kommer igjen. Jeg skal bare ordne spekemat-fatet, og det må jeg vente med til i morgen. I kveld kommer det ei som skal hjelpe meg med å sette opp blomsterdekorasjonene. Jeg har ikke peiling på det! Så pynten på bordene består av noen punkter med blomsteroppsatser (vi bruker alle lyseblå krukker som vi fikk blomster i da guttene ble født) og glassfat med kubbelys, glass-steiner og små dikt. Disse har jeg komponert og gjort ferdig, så de står klare på kontoret. Så egentlig har vi ikke så alt for mye å gjøre i morgen, kanskje vi kan vente med å dekke bordene til da? Er usikker! Jeg er veldig glad i alt som er unnagjort også. Men kjedelig å sitte her med hendene i fanget i morgen da, på hver sin plaststol, og ferdigdekket bord som ingen får røre ved. Endret 11. november 2011 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. november 2011 #3626 Del Skrevet 11. november 2011 Høres ut somo du er i god rute til helgen Nilla. Lykke til og håper dere får en fin og minnerik dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 11. november 2011 #3627 Del Skrevet 11. november 2011 Det er flott med tvillingdåp. Lykke til med alle små og store ting dere skal ordne før den store dagen. Gleder meg til å høre om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. november 2011 #3628 Del Skrevet 11. november 2011 Lykke til med dåpen på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. november 2011 #3629 Del Skrevet 12. november 2011 Husk å ta bilde av bordet ferdig dekket. Det er noe eget med å ha det som minne. Masse lykke til med dåp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2011 #3630 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg ønsker dere lykke til med dåpen imorgen, ha en flott dag,kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2011 #3631 Del Skrevet 12. november 2011 Lykke til med dåpsdagen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. november 2011 #3632 Del Skrevet 12. november 2011 Lykke til med dåpen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. november 2011 #3633 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Ønsker dere pent vær og rolige gutter i morgen Nilla Endret 12. november 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 12. november 2011 #3634 Del Skrevet 12. november 2011 Lykke til med dåpsdagen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 12. november 2011 #3635 Del Skrevet 12. november 2011 Lykke til med dåpen i morgen! Håper dere koser dere masse og gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2011 #3636 Del Skrevet 13. november 2011 Lykke til og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2011 #3637 Del Skrevet 13. november 2011 Til lykke med dagen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. november 2011 #3638 Del Skrevet 13. november 2011 Tillykke med dåpsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. november 2011 #3639 Del Skrevet 13. november 2011 Tillykke med dåpsdagen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. november 2011 #3640 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Gratulerer med dåpsdagen til hurraguttene Endret 13. november 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå