Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Jeg mener ærlig og oppriktig at du burde sykemelde deg en stund. Nattevakter er ikke noe kjekt for kroppen.

(Men det vet du jo..)

:klemmer:

:sukk: Jeg vet ikke jeg ... Jeg har noen møkkadager akkurat nå. Dårlig humør, dårlig form- alt er bare :( tung i hodet, trøtt, kvalm, halsbrann, kynnere, verk i mage og rygg,,,, blæææææææ...

Mannen lurte på hva som feilet meg i går... Men han var så positiv som bare det... "jaja, jeg skal hvertfall UT på lørdag" :nigo: , sa han..

Nå synes jeg mannen er dum også :slår:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg mannen er dum også :slår:

:fnise: Hormonene er på plass ser jeg ;)

Ikke lett å vite hva man skal gjøre i fht sykemelding nei, men det viktigste er jo at du har det bra og at den lille har det bra :) Du får ikke lov å slite deg helt ut :regler:

Ha en fin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hormonene er på plass ser jeg ;)

Ikke lett å vite hva man skal gjøre i fht sykemelding nei, men det viktigste er jo at du har det bra og at den lille har det bra :) Du får ikke lov å slite deg helt ut :regler:

Ha en fin torsdag :klemmer:

Ja det er sikkert hormoner ute å går :sjenert:

:fnise: Stakker sunnyen :klemmer:

:klemmer:

:fnise: Må bare si at jeg kjenner meg veldig igjen... Kjære kaller meg bare for Hormonella innimellom..

uff, jeg vil ikke være i dårlig humør, men jeg kan ikke noe for det når formen er så dårlig.. Huset flyter, mannen er bare opptatt av "sine ting"... Nå når han var ferdig med å legge stein i innkjørselen så lurte han på hva han skulle finne på hjemme nå ????

"Nei.... du får vel være litt lenger på jobb da! " sa jeg spydig.. Han burde vel ta et hint om at det er mulig gjøre noe sammen med oss her hjemme også !

Jeg hadde nettopp spurt ham om hva han syntes jeg burde gjøre i helgen ang. jobb )Så derfor ble jeg litt :( når han plystret rundt her i går og at han skulle på Halloween-party på lørdag hvertfall !

Han kunne tatt oss med ut å spist middag heller ! blææææ...

Hvertfall prøvd å vise litt forståelse og kanskje prøvd å muntre meg opp..

æsj.. det er bare sutring med meg ..

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vakre vene Sunny :klemmer:

Gå til legen å få deg en sykemelding, høres ut som du trenger det. En må lytte til kroppen, å av og til må vi bare gi oss.

Lykke til :)

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vakre vene Sunny :klemmer:

Gå til legen å få deg en sykemelding, høres ut som du trenger det. En må lytte til kroppen, å av og til må vi bare gi oss.

Lykke til :)

God klem

Jeg skal prøve meg på jobb i natt og så se an formen til de andre vaktene i helgen..

Jeg har nå vært å tatt svineinfluensa-vaksinen. Får håpe denne ellers så slappe kroppen ikke får noen influensa symptomer i tillegg :sjenert:

Kryper i køya for å prøve å lade opp til natten jeg. (Jeg hviler jo hver dag - og legger meg alikevel tidlig på kvelden - så spørs om det hjelper).. Mulig det er en svimeslått person søm løper rundt på vakt i natt :roll:

Stor klem til deg "glad tante" :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg sunny :klemmer:

God helg! Ikkje overanstreng deg i helga, då. :klem:

God helg :klemmer:

God helg Sunny!

Håper du får en deilig velfortjent avslappende helg!

:klem:

Takk pusilus, dreia, Lucky og Søsterliten :klem:

Håper dere alle får en kjempefin helg !!!

Jeg har vært på jobb i natt, aldeles ikke i form.. At jeg tok svineinfluensavaksinen i går hjalp ikke akkurat på formen :sukk: Verker i alle ledd, hodepine, kvalm og er helt skutt !

Sov fra kl 08 og frem til kl 17 etter vakten min og jeg føler meg like trøtt nå som jeg var når jeg gikk å la meg ...

Har valgt å være hjemme fra jobb nå i natt. Klarer rett og slett ikke 10 timer på jobb ...

Satser på at formen er bedre i morgen !! Jeg skal tilbringe resten av kvelden på sofaen og kjenner at jeg ikke får problemer med å sove (selv om jeg ikke våknet før kl 17 )..

Tickeren min har skiftet bilde ser jeg :) Noe positivt må jeg få med her !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør rett i å ta deg fri inatt synes jeg! :Nikke: Ta deg tid og plei deg selv! En varm kopp te eller noe med pleddet godt trukket opp på kroppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør rett i å ta deg fri inatt synes jeg! :Nikke: Ta deg tid og plei deg selv! En varm kopp te eller noe med pleddet godt trukket opp på kroppen! :)

Ja jeg kjenner kroppen trenger det .. Ligger på sofaen her :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du får deg en liten timeout :klemmer:

Skal du på jobb i natt?

Ja i natt skal jeg på jobb igjen. Kjenner formen er mye bedre.. Ble rett og slett slått ut etter 10 timer på jobb når jeg ikke var i form på forhånd; og tror nok influensa-vaksinen gjorde sitt også. I dag har jeg bare litt verk i armen (og den ene foten :klø: )

Går greit å gå på jobb i natt igjen :) Neste uke blir det travelt her hjemme.. Bursdags-party både her og der, discotek for 5 klassingene på skolen... Jeg må bake, bake, bake....

For 10 år siden lå jeg med rier på dette tidspunktet :sjokk: fytti så tiden går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk nok litt reaksjoner på vaksinen jeg også, svak feber og trykkøm på overarmen.

Blir vesla ti snart :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nok litt reaksjoner på vaksinen jeg også, svak feber og trykkøm på overarmen.

Blir vesla ti snart :dåne:

Hører om flere som får reaksjoner.. Nå er hvertfall det meste greit :) tror jeg :sjenert:

Ja, om 8,5 time- er hun sørenmeg 10 år !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...