^^Sunny^^ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg mener ærlig og oppriktig at du burde sykemelde deg en stund. Nattevakter er ikke noe kjekt for kroppen. (Men det vet du jo..) Jeg vet ikke jeg ... Jeg har noen møkkadager akkurat nå. Dårlig humør, dårlig form- alt er bare tung i hodet, trøtt, kvalm, halsbrann, kynnere, verk i mage og rygg,,,, blæææææææ... Mannen lurte på hva som feilet meg i går... Men han var så positiv som bare det... "jaja, jeg skal hvertfall UT på lørdag" , sa han.. Nå synes jeg mannen er dum også :slår: Endret 29. oktober 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. oktober 2009 #182 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå synes jeg mannen er dum også :slår: Hormonene er på plass ser jeg Ikke lett å vite hva man skal gjøre i fht sykemelding nei, men det viktigste er jo at du har det bra og at den lille har det bra Du får ikke lov å slite deg helt ut Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. oktober 2009 #183 Del Skrevet 29. oktober 2009 Stakker sunnyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. oktober 2009 #184 Del Skrevet 29. oktober 2009 Må bare si at jeg kjenner meg veldig igjen... Kjære kaller meg bare for Hormonella innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hormonene er på plass ser jeg Ikke lett å vite hva man skal gjøre i fht sykemelding nei, men det viktigste er jo at du har det bra og at den lille har det bra Du får ikke lov å slite deg helt ut Ha en fin torsdag Ja det er sikkert hormoner ute å går Stakker sunnyen Må bare si at jeg kjenner meg veldig igjen... Kjære kaller meg bare for Hormonella innimellom.. uff, jeg vil ikke være i dårlig humør, men jeg kan ikke noe for det når formen er så dårlig.. Huset flyter, mannen er bare opptatt av "sine ting"... Nå når han var ferdig med å legge stein i innkjørselen så lurte han på hva han skulle finne på hjemme nå ???? "Nei.... du får vel være litt lenger på jobb da! " sa jeg spydig.. Han burde vel ta et hint om at det er mulig gjøre noe sammen med oss her hjemme også ! Jeg hadde nettopp spurt ham om hva han syntes jeg burde gjøre i helgen ang. jobb )Så derfor ble jeg litt når han plystret rundt her i går og at han skulle på Halloween-party på lørdag hvertfall ! Han kunne tatt oss med ut å spist middag heller ! blææææ... Hvertfall prøvd å vise litt forståelse og kanskje prøvd å muntre meg opp.. æsj.. det er bare sutring med meg .. Endret 29. oktober 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 29. oktober 2009 #186 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjære vakre vene Sunny Gå til legen å få deg en sykemelding, høres ut som du trenger det. En må lytte til kroppen, å av og til må vi bare gi oss. Lykke til God klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjære vakre vene Sunny Gå til legen å få deg en sykemelding, høres ut som du trenger det. En må lytte til kroppen, å av og til må vi bare gi oss. Lykke til God klem Jeg skal prøve meg på jobb i natt og så se an formen til de andre vaktene i helgen.. Jeg har nå vært å tatt svineinfluensa-vaksinen. Får håpe denne ellers så slappe kroppen ikke får noen influensa symptomer i tillegg Kryper i køya for å prøve å lade opp til natten jeg. (Jeg hviler jo hver dag - og legger meg alikevel tidlig på kvelden - så spørs om det hjelper).. Mulig det er en svimeslått person søm løper rundt på vakt i natt Stor klem til deg "glad tante" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2009 #188 Del Skrevet 30. oktober 2009 God helg sunny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. oktober 2009 #189 Del Skrevet 30. oktober 2009 God helg! Ikkje overanstreng deg i helga, då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. oktober 2009 #190 Del Skrevet 30. oktober 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 31. oktober 2009 #191 Del Skrevet 31. oktober 2009 God helg Sunny! Håper du får en deilig velfortjent avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 31. oktober 2009 God helg sunny God helg! Ikkje overanstreng deg i helga, då. God helg God helg Sunny! Håper du får en deilig velfortjent avslappende helg! Takk pusilus, dreia, Lucky og Søsterliten Håper dere alle får en kjempefin helg !!! Jeg har vært på jobb i natt, aldeles ikke i form.. At jeg tok svineinfluensavaksinen i går hjalp ikke akkurat på formen Verker i alle ledd, hodepine, kvalm og er helt skutt ! Sov fra kl 08 og frem til kl 17 etter vakten min og jeg føler meg like trøtt nå som jeg var når jeg gikk å la meg ... Har valgt å være hjemme fra jobb nå i natt. Klarer rett og slett ikke 10 timer på jobb ... Satser på at formen er bedre i morgen !! Jeg skal tilbringe resten av kvelden på sofaen og kjenner at jeg ikke får problemer med å sove (selv om jeg ikke våknet før kl 17 ).. Tickeren min har skiftet bilde ser jeg Noe positivt må jeg få med her !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. oktober 2009 #193 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du gjør rett i å ta deg fri inatt synes jeg! Ta deg tid og plei deg selv! En varm kopp te eller noe med pleddet godt trukket opp på kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du gjør rett i å ta deg fri inatt synes jeg! Ta deg tid og plei deg selv! En varm kopp te eller noe med pleddet godt trukket opp på kroppen! Ja jeg kjenner kroppen trenger det .. Ligger på sofaen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2009 #195 Del Skrevet 1. november 2009 Godt du får deg en liten timeout Skal du på jobb i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 1. november 2009 Godt du får deg en liten timeout Skal du på jobb i natt? Ja i natt skal jeg på jobb igjen. Kjenner formen er mye bedre.. Ble rett og slett slått ut etter 10 timer på jobb når jeg ikke var i form på forhånd; og tror nok influensa-vaksinen gjorde sitt også. I dag har jeg bare litt verk i armen (og den ene foten :klø: ) Går greit å gå på jobb i natt igjen Neste uke blir det travelt her hjemme.. Bursdags-party både her og der, discotek for 5 klassingene på skolen... Jeg må bake, bake, bake.... For 10 år siden lå jeg med rier på dette tidspunktet fytti så tiden går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2009 #197 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk nok litt reaksjoner på vaksinen jeg også, svak feber og trykkøm på overarmen. Blir vesla ti snart :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk nok litt reaksjoner på vaksinen jeg også, svak feber og trykkøm på overarmen. Blir vesla ti snart :dåne: Hører om flere som får reaksjoner.. Nå er hvertfall det meste greit tror jeg Ja, om 8,5 time- er hun sørenmeg 10 år ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. november 2009 #199 Del Skrevet 1. november 2009 Nytt tickerbilde! Gratulerer med 10-årsdagen i morgon, Vesla! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. november 2009 #200 Del Skrevet 1. november 2009 Innlegg # 200- Å ja.. Og grattis med 18 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå