^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har du vært på ordinær UL idag?? Så moro! Bildebilde!!!! Nei, det var ikke ordinær UL. Jeg var på privatklinikken for å få sjekket livmorhalsen min. Men legen var vel snill da, siden jeg først betaler flere hundre kroner- så fikk jeg ultralyd oppå magen etterpå Fikk desverre ikke med meg noe bilde denne gangen- så det må vente til neste uke .. Men det var kjekt å se likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. oktober 2009 #162 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så godt å høre at alt var bra Å det er sååå stas å få se lille babyen der inne, gleder meg masse til min ordinære UL ...og jeg er såå nysgjerrig av meg at jeg bare MÅ vite om jeg kan shoppe rosa eller blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 27. oktober 2009 Åååååå, ja jeg er veldig nysgjerrig jeg også, men jeg bare MÅ klare å holde meg. Skal kjøpe 2 små huer, en lyserosa og en lyseblå og ha med med på sykehuset jeg :rødme: Så blir det hvit hentedress da Det er jo ikke så lenge til din ultralyd heller da !! Har allerede fått en liten hvit bukse og jakke av svigermor, hun klarte ikke å vente det var liksom en gave til MrSunny på bursdagen hans da.. men mannen var ikke forberedt , så han ble helt Og han sa; "nå ble jeg helt rar" - han blir litt fort rørt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 #164 Del Skrevet 27. oktober 2009 Åååååå, ja jeg er veldig nysgjerrig jeg også, men jeg bare MÅ klare å holde meg. Skal kjøpe 2 små huer, en lyserosa og en lyseblå og ha med med på sykehuset jeg :rødme: Så blir det hvit hentedress da Det er jo ikke så lenge til din ultralyd heller da !! Har allerede fått en liten hvit bukse og jakke av svigermor, hun klarte ikke å vente det var liksom en gave til MrSunny på bursdagen hans da.. men mannen var ikke forberedt , så han ble helt Og han sa; "nå ble jeg helt rar" - han blir litt fort rørt da :rødme: Tenk, han skal jo bli pappa! På "ordentlig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 27. oktober 2009 #165 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare noen dager igjen nå!! Tenk, snart kommer den lille og hilser på! Ååååååååååååååååååååååååååååå! Det er så morsomt!! Gleder meg på dine vegne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 #166 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er ikke rart gynekologen så hva det ble... Utovertisser synes jo bra på UL! Kjøp bare blått og ta med for Sunny får en liten Bra at ting så fint ut! Grattis med 17 uker!! Tenk: Nå er du snart halvveis!! tiden går så fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 27. oktober 2009 :rødme: Tenk, han skal jo bli pappa! På "ordentlig" Ja nettopp ! jeg tror det plutselig ble så VIRKELIG for ham da han fikk noen små plagg i hendene... Han gikk å kikket på klærne flere ganger den kvelden :rødme: Skjønne mannen min ... Bare noen dager igjen nå!! Tenk, snart kommer den lille og hilser på! Ååååååååååååååååååååååååååååå! Det er så morsomt!! Gleder meg på dine vegne jeg Jaaaa !!! Gleder meg så masse til den ordinære ultralyden jeg nå. det er liksom en milepæl det også. Ikke minst å ha mannen med slik at han får se et skikkelig menneske inni der !! Og ultralydbilde i profil :hoppe: Neste uke jenter Er ikke rart gynekologen så hva det ble... Utovertisser synes jo bra på UL! Kjøp bare blått og ta med for Sunny får en liten Bra at ting så fint ut! Grattis med 17 uker!! Tenk: Nå er du snart halvveis!! tiden går så fort!! Hehe... de er jo flinke i dag til å se når det er jenter også da, men gynekologen så det så raskt nemlig Jeg har fremdeles guttefølelse hvertfall Snart halvveis ja !!! Hvertfall hvis jeg plutselig er 18 uker i morgen Jeg venter med å skrike ut en ny termin til jeg har vært på den "skikkelige" ultralyden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. oktober 2009 #168 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis gynekologen lurte på om du kunne se hva det ble, tror jeg det blir gutt ja For det sa jordmor til meg da jeg var på en ultralyd med førstemann også. Er nok litt vanskeligere for oss vanlig dødelige å se jenteutstyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 27. oktober 2009 #169 Del Skrevet 27. oktober 2009 Åååååå så kjekk lesning detta va da Då kan du hvertfall slappe av å bare kose deg, å glede deg til neste ultralyd. Kos deg, masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 #170 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hvis gynekologen lurte på om du kunne se hva det ble, tror jeg det blir gutt ja For det sa jordmor til meg da jeg var på en ultralyd med førstemann også. Er nok litt vanskeligere for oss vanlig dødelige å se jenteutstyret Ikke sånn som Babymelona blottet seg! Beina i været, sprikende kryss rett mot "kameraet" Skjermen var full av.....jente.. Endret 27. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #171 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis gynekologen lurte på om du kunne se hva det ble, tror jeg det blir gutt ja For det sa jordmor til meg da jeg var på en ultralyd med førstemann også. Er nok litt vanskeligere for oss vanlig dødelige å se jenteutstyret Ikke sånn som Babymelona blottet seg! Beina i været, sprikende kryss rett mot "kameraet" Skjermen var full av.....jente.. Jaja, vi får vente til April å se eller... kanskje i slutten av mars, for jeg tror den lille kommer littegranne før nemlig Åååååå så kjekk lesning detta va da Då kan du hvertfall slappe av å bare kose deg, å glede deg til neste ultralyd. Kos deg, masse klemmer Ja, det var deilig å få vite at livmorhalsen er fin Kanskje jeg kan prøve å jobbe litt ekstra også nå da Får se hva jeg orker, formen er ikke helt 100 % da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. oktober 2009 #172 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så bra at livmorhalsen så fin ut Da trenger jeg ikke bekymre meg mer for det Moro at gynekologen kunne se kjønnet da, spennende! Tenker også at det er gutt siden han spurte om du også så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #173 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så bra at livmorhalsen så fin ut Da trenger jeg ikke bekymre meg mer for det Moro at gynekologen kunne se kjønnet da, spennende! Tenker også at det er gutt siden han spurte om du også så det Ja... jeg sa til mannen at jeg tror det er gutt siden han kunne se det så raskt.. Men mannen sa at det kan jo like gjerne være at han IKKE så noe og derfor tror det er en jente Jaja, det er nøyaktig det samme for meg .. Jeg blir uansett verdens lykkeligste som tobarnsmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. oktober 2009 #174 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja... jeg sa til mannen at jeg tror det er gutt siden han kunne se det så raskt.. Men mannen sa at det kan jo like gjerne være at han IKKE så noe og derfor tror det er en jente Jaja, det er nøyaktig det samme for meg .. Jeg blir uansett verdens lykkeligste som tobarnsmamma Ja det er jo ca 50% sjangs da Du blir nok verdens beste tobarnsmor ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. oktober 2009 #175 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så herlig å lesa at alt sto bra til. Nå blei eg nesten litt usikker på kjønn. Eg har vore skråsikker på jente, men sidan gynekologen var så bestemt på kjønn etter berre ein rask kikk og kanskje meinte at du også burde sett det, blei eg litt usikker, gitt... :klø: Uansett blir det sikkert verdens nydeligste lille solstråle. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 27. oktober 2009 #176 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig å titte innom og se at alt er bra med deg og babisen Vi har vært borte ei ukes tid igjen, og da er det spennende å lese meg "opp igjen" her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja det er jo ca 50% sjangs da Du blir nok verdens beste tobarnsmor ja :rødme: Takk for det Lucky Så herlig å lesa at alt sto bra til. Nå blei eg nesten litt usikker på kjønn. Eg har vore skråsikker på jente, men sidan gynekologen var så bestemt på kjønn etter berre ein rask kikk og kanskje meinte at du også burde sett det, blei eg litt usikker, gitt... :klø: Uansett blir det sikkert verdens nydeligste lille solstråle. :rødme: Det er jammen kke lett å vite hva man skal tro .. Men som sagt ; Det er akkurat det samme for meg Så koselig å titte innom og se at alt er bra med deg og babisen Vi har vært borte ei ukes tid igjen, og da er det spennende å lese meg "opp igjen" her inne... Jada, det var godt å få vite at livmorhalsen ser fin ut Men jeg fikk også tilbakemelding fra hun venninnen min (som har en mor som er jordmor) i går.. Hun sa at når jeg er under 24 uker gravid så er det ingenting dem kan gjøre uansett.. Jeg ble litt overrasket.. trodde jeg i tilfelle kunne få de tablettene jeg fikk sist gang, men tydeligvis så får en dem ikke før uke 24.. Hun anbealte videre at jeg burde sykemelde meg og se om kynnerne roet seg.. :klø: Jeg hadde liksom slått meg til ro, men ble litt usikker likevel på hva jeg burde gjøre. For selv om livmorhalsen er fin nå så har jeg fremdeles mye kynnere .. Aner ikke jeg Jeg jobber jo ikke mye, men når jeg først jobber så blir det mangen timer på jobb og ikke så god søvn som jeg kanskje burde hatt. Skal ha 3 nattevakter nå til helgen. Får se det litt an tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 28. oktober 2009 #178 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så godt å høre at det sto bare bra til i magen din, og at livmorhalsen ikke var for kort Jeg heller også mot at det er en liten prins inni magen din altså, så det spørs om ikke vesla må bytte bleie på en med tissefant likvevel Siden du vet at livmorhalsen er fin, kan du jo prøve deg på jobb og se hvordan det går kanskje? Om du merker at du får mer kynnere av det ville jeg kanskje tatt det opp med legen Søte mannen din som ble så rørt at de små klærne da, man blir jo helt av sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så godt å høre at det sto bare bra til i magen din, og at livmorhalsen ikke var for kort Jeg heller også mot at det er en liten prins inni magen din altså, så det spørs om ikke vesla må bytte bleie på en med tissefant likvevel Siden du vet at livmorhalsen er fin, kan du jo prøve deg på jobb og se hvordan det går kanskje? Om du merker at du får mer kynnere av det ville jeg kanskje tatt det opp med legen Søte mannen din som ble så rørt at de små klærne da, man blir jo helt av sånt! Ja hvis formen er grei så går jeg på jobb, jeg ser det litt an til fredag .. Mannen er søt ja :rødme: Vi kan snart begynne å handle inn litt selv også Skal bli koselig å ta han med på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 28. oktober 2009 #180 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg mener ærlig og oppriktig at du burde sykemelde deg en stund. Nattevakter er ikke noe kjekt for kroppen. (Men det vet du jo..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå