Gå til innhold

styrke


Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

Hei Smurfen :vinke:

Jeg er inne på en runde for å ønske dere på KG en GOD JUL!

Jeg kommer ikke til å logge noe mer i jula tror jeg. Gleder meg til å komme i gang med gode rutiner igjen etter jul!

Ha en fin jul :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei smurfen :)

Du er savnet på KG!

Tenkte på deg når jeg så iskaffe i butikken i dag :) Hvordan går det med deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Hey folkens:-) så koselig at dere har vært innom:-)

Ny året hart vært travelt:-) vært på reise..

Nå er jeg hjemme igjen å har tatt årets første tur på treningssenteret. DET var digg!

Har trena litt med Wii'en jeg fikk, funker faktisk det asså! Blir litt støl å greier..

Har bare drukket 3 iskaffe i år.. Men jeg vet ikke om det er noe å skryte av for nå drikker jeg sjokkomelk istede.. Riktig nok skummetmelk.. men jeg vet ikke om det er noen gevinst jeg asså.

Skikkelig hard styrke trening i dag, så er spent på hvordan kroppen fungerer i mårra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folkens:-) så koselig at dere har vært innom:-)

Ny året hart vært travelt:-) vært på reise..

Nå er jeg hjemme igjen å har tatt årets første tur på treningssenteret. DET var digg!

Har trena litt med Wii'en jeg fikk, funker faktisk det asså! Blir litt støl å greier..

Har bare drukket 3 iskaffe i år.. Men jeg vet ikke om det er noe å skryte av for nå drikker jeg sjokkomelk istede.. Riktig nok skummetmelk.. men jeg vet ikke om det er noen gevinst jeg asså.

Skikkelig hard styrke trening i dag, så er spent på hvordan kroppen fungerer i mårra..

:velkommen: :velkommen: godt å¨ha deg tilbake altså :klemmer: Du har vært savnet!

Jøsses, bare 3 iskaffe ja....Men, kanskje verre den nye vanen? Sjokkomelken altså??? Jeg er ikke helt inne på det der, så skal ikke si så mye...Men om du er flink til å trene ellers, så går det nok fint...

Kan jeg spørre hva du trener på wii? Jeg er heeelt opphengt i wii nå...her er det my fitness coach, som du sikkert har fått med deg..Fantastiske greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Herlig å være tilbake her asså:-):-)

jeg har wii active og wii fit plus, men har bare brukt active for det er ikke balance board å oppdrive her..

wiii active synes jeg er døds bra!! Trenings strikken som er med i spillet er litt slapp, men jeg skal kjøpe en med mer motstand. Du kan ha en sånn 30 day challenge, eller du kan legge opp løypa selv. Å det er treningsprogram lagra inne på spillet fra før, eller du kan lage ditt eget program, med bare de øvelsene du liker.

Digger boksinga jeg da, kjenner jeg blir helt rød i trynet av konsentrasjon, vil virkelig ta rotta på bokse sekken. Å jeg ble støl i leggene av å jogging og utfall med hopp. Utfall med hopp er farlige greier ass.. Prøvde det bare en gang. SLITEN!

Jeg trena jo mye før jul, så ble nesten aldri skikkelig støl, så at jeg kjente det i leggene etter wii var et plus:-)

Hvordan er den my fitness coach da? Tror ikke jeg har sett den i butikkene jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra. om jeg forstår deg rett så kan active brukes uten dette brettet? For dette brettet er jo rådyrt synes jeg, nesten 1000 kroner,mener jeg det var...

Jo jeg har jo ikke forsøkt disse andre spillene da, med unntak for wii sport da hvor det er boksing og slikt. Men My fitness coach ble jeg anbefalt av en vennine og kjøpte dette på dvdon.com, kostet ikke all verden, billigere enn i butikk hvertfall. Dette synes jeg er fantastisk. Hadde ikke spesielt høye forventninger, og er veldig kresen, blir det for ensidig så gir jeg opp...men dette var bra! Her får du din personlige trener. Du starter med å måle cm på kroppsdeler, skriver inn vekt og høyde, utfører en pulstest. også setter hun opp en plan for deg over dager og lengde på trening, samt hvilken type trening hun mener du skal gjøre..du kan så klart endre på dette. Så trener du, du kan velge mellom steder å trene, musikk, og de ulike treningsformene...mener det er følgende:

yoga

cardio

upper body

core body,

lower body

flexibility

du setter selv lengde.

under øvelsene kjører du på, hun følger på en måte opp, ber deg pushe på, ikke gi opp osv. Det legges inn pauser, men da stoppes klokken også. Det er også mulig å få forklart øvelsene detaljert. Det starter med en generell oppvarming, som brukes i de fleste øvelsene, også går det spesifikt på den type trening du valgte. til slutt er det tøying.

Du får credit for treningen.

Så etter en periode må du legge inn nye mål, vekt osv..så kan du sammenligne i en skala....

Veldig bra synes nå jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

høres jo kjempe arti ut:-) må prøve det også da skjønner jeg:-)

du trenger ikke brettet på det spillet jeg bruker nå nei:-)

trodde egentlig jeg var ferdig med Tv-spill jeg:-P

men nå er jeg som en fjortis igjen, å tråler butikker etter morsomme spill. Å kan ikke dra på kafë akkurat nå, jeg spiller... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir litt avhengighetsskapende! kanskje jeg skal forsøke meg på litt boksing eller annet jeg også, etter økten på my fitness coach:)* Det er jo aktivitet så hvorfor ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

kjenner ihvertfall at du får ut agresjon når du bokser:-)

yoga i dag gikk ikke så bra asså, enda jeg var på elipsemaskina i 15 min først å ble skikkelig varm.. Vanligvis får jeg nesten hele håndflaten i gulvet etter bare et par min på yogan.. Nå var fingerspissene 20 cm unna gulvet.. å det var vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, boksing er gøy :)

Jeg boksa mot mannen min - ble skikkelig ivrig begge to :hoho: Hadde vært gøy å sett på videoopptak etterpå...

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smurfen

skulle på puls step i dag, men min kjære far er i byen, å jeg tror jeg har sagt det før.. men den fyren maser ikke lite. Rakk ikke puls step i dag, så tok en halv time på wii'en istede. På den sto det at jeg forbrente 140 kcal. Men det tror jeg er bare tull.. Svetta å pusta og pesa hele tida. Tror jeg forbrente mer enn det.

Gleder meg sånn til å få balanceboard nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

to ganger på wiien i dag.. måtte starte 30 day challenge på nytt, siden jeg hadde nådd målene allerede.

Brente av 300 ekstra kcal på å leke i dag da:-) skulle egentlig på "onkli" trening, men fikk så mye å gjøre plutselig.

spist bare knekkebrød i dag, sånne husmann.. 45 kcal i hver, med mager ost. Jeg er på en liten intensiv slankekur siden jeg muligens blir klistra utover en avis om bare 1 uke..

Men skal ut å spise snart da, så det spørs vell om jeg kanskje får i meg noen ekstra kcal alikvell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest smurfen

ble trening på Wii i dag også. Jobber kveld for tia, å da blir jeg så hjemmekjær før jobb.. brente 140 kcal på 30 min.. føles som så mye mer egentlig..

Spiste

3 knekkebrød og 2 glass sjokkomelk

1/2 ananas

tomatsuppe (hjemmelaga) med macaroni og egg

3 grove skiver 1 glass sjokkomelk

2 glass rødvin

det er bare et glass foreløbig, men det frister så innmari med et glass til:)

I mårra skal jeg komme meg på trening.. skal stå opp, spise mat, kjøre å trening. Ingen unnasluntring nå.. musklene må få arbeide litt! (mulig det blir yoga da..) skal reise bort på torsdag, så det blir styrke trening alle dagene jeg må trene på ukjent treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: må le av deg - er det ikke iskaffe så er det sjokomelk :fnise:

Det hørtes forresten veldig godt ut :)

Jeg kommer tilbake i kveld eller i morgen tidlig for å sjekke at du gjennomførte treningen i dag :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg vet om noen jeg som er så glad i iskaffe og sjokomelk som deg jeg :skratte: og hver gang jeg går inn her angrer jeg, det må jeg nesten ærlig innrømme....For jeg får så uuutrolig lyst på iskaffe selv, og verre er det når det står i skapet mitt!!!! Hehe..... Så en dag så finner du nok navnet ditt litt mindre positivt omtalt på min bok altså :skratte: for da har du klarte å friste meg til en iskaffe.... Hehehehehe... :sjenert:

Jepp slenger meg på twinkle, vi blir å sjekke deg imorgen skal du se:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

satt å halv sov forran pc'en i mårrest, skikkelig lat var jeg, så leste jeg innlegget til Twinkle å satt i bilen 10 min senere:-)

veldig glad jeg kom meg avgårde:-)

Beklager matvraket, er skikkelig svak for sjokkomelk og iskaffe asså.. sitter faktisk med et glass nå..

kjørte veldig få, men tunge repitisjoner i dag. Tok 50 kg i utfall feks:-) ny rekord.. mangler bare ca 5 kg nå så har jeg min egen kroppsvekt.

I mårra blir det trening på wii'en tror jeg, glad jeg har treningsstrikk nå. Skal ta det med meg når jeg reiser bort. Lurt med treningsstrikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...