Gå til innhold

styrke


Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen

40 min på Wii i dag, har litt lyst til å trene igjen nå, men vet ikke om jeg gidder dusje enda en gang.

3 knekkebrød 2 glass sjokkomelk (beklager matvraket)

2 knekkebrød 1/2 liter nestea icetea uten sukker

skal ha med en halv ananas og tomatsuppe med macaroni og egg på jobb. Siste dagen på den jobben jeg ikke liker for den uka:-)

tenk at det bare er onsdag.. har ikke denne uka vart lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja du og den iskaffen:) Hehe....

Huff da, ikke noe årleight å være på en jobb man ikke trives i, det vet jeg alt om!!! ;=) Men lille lørdag idag og da er det snart helg. Tenker alltid at så lenge torsdagen er unnagjort, så klarer jeg alltids fredagen for da er det jo helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen smurfen! Håper du kommer deg fint gjennom siste dagen på den gamle jobben. Og så er det snart fredag og HELG :nigo:

Så BRA du gjennomførte treningen Smurfen! Føler meg litt stolt nå altså - at du kom deg på treningen takket være meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

trengte den dytten i rævva den dagen ja :-) fra å være døds trøtt å rå lat til å bli litt sånn "jeg skal faen meg på trening ja"! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

10 min på mølla, 40 min styrke, 10 min strekking. godt!

tror det blir en runde på wii før jeg hopper i dusjen også:-)

reiser bort i mårra istede for i dag, så da tok jeg fri fra dritt jobben litt for tidlig egentlig, men det gjør ingenting:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja, twinkle er flink altså, flink til å få deg flink...Var jo en god økt du fikk igjennom også;) Stolt ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Nå har jeg wii'a i 45 minutter:-) blir vell bare den treninga i dag..

fryktelig tungt noe av det asså.

prøv å hoppe fra dypt ned i en utfall, bytte fot i lufta og lande i en ny utfall, gjentas 16 ganger.. (noen som skjønte den?)

Ingen får fortelle med at å Wii'e ikke er å trene:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg fortsatt hater ufall litt.. :fnise:

Hehe der er vi to!MEN det skal sies at det er ikke så ille som før altså....

ingen trening så langt i dag, men får besøk i kveld å da skal vi wii'e så det hjelper jo litt:-)

Har det blitt litt wii på deg i kveld? Så morro og være flere:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest smurfen

forrige uke var døds travel, wiia to ganger, men det var det tror jeg.

I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige uke var døds travel, wiia to ganger, men det var det tror jeg.

I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-)

Nesten godt å si det, men godt å høre at andre også sliter med å få dyttet inn treningen i tidsklemma...Sliter skikkelig der jeg også. Men det krever sitt å stå opp sååå tidlig for å legge inn treningsøkt - det står det respekt av! Det hadde jeg aldri klart, er et skikkelig B menneske så...Men klapp klapp til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-)

Enig med Matvraket :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

så koselig med skryt:-) men som dere ser, har det ikke vært mye aktivitet her inne på kg disse dagene. Jeg har jo så innmari til laken skrekk også, så jeg er ikke til sengs før etter 12 uansett..

Men jeg har vært på trening før jobb hver dag hele uka. Å i mårra blir det puls-step på mårraskvisten. Det tror jeg virkelig blir tungt..

mandag, tirsdag og torsdag ble det styrke. Greide 5 chinup uten hjelp før, nå greier jeg knappe 4 med 20 kg til å hjelpe meg opp. Målet er å greie 5 uten hjelp igjen.

har delt opp treninga litt nå, har bare ca 45 min hver morgen.. hadde det ikke vært for at jeg får avslag på parkeringa når jeg sminker å fikser meg litt før jobb hadde jeg hatt en time..

i dag

10 min på mølla

utfall: 40kg 3X10

stående ro med stang: 30kg 3x10

mage maskin greie: 49kg 3x12

rygg maskin greie: 40kg 3x15

chinups: 20 kg hjelp 1xmax 4

unner meg av og til 2 iskaffe om dagen nå.. trener jo mye da.. 5 dager i uka..

spiser sundt, men teller ikke så mange kcalorier, fisk, skinkegrateng, kylling osv..

slutta å spise så mye brød, nå spiser jeg stortsett et måltid med brød om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

skulle rekke en yoga time i dag tenkte jeg, men jeg drakk Chamnpis istede:-) men 5 dager trening ä 45 min.. er ikke så ille. jobber dag hele neste uke også, så skal prøve å gjøre det samme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest smurfen

dobbelvakter denne uka gitt.. skal stå opp kl 05:30 alikevell jeg:-) var på trening i dag også, men fikk ingen iskaffe før trening, så var veldig trøtt å lat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat drukket en iskaffe, for deg kanskje?? hehe :fnise: Godt var det i allefall...unte meg selv det ettersom jeg er syk! Sånn som du trener på så har du lov du også:) Veldig flink du er om dagen, trener jo nesten hver dag du??????

Utrolig kjedlig med dobbelvakter da:( Men blir nok penger i kassen da tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest smurfen

Her er det full rulle asså:-) masse jobbing, å masse "sosialiteter", men jeg har fått trena ganske mye 4-5 dager i uka. Bortsett fra når jeg var på ferie da ble det ca 1 dag i uka. (I tilegg til en time yoga gjort i fylla)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Så flink du er! Likte spesielt yogatimen din :skratte: Hadde vært morsomt å være vitne til.

Ha en god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...