Gå til innhold

styrke


Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen

jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor jeg røyker jeg heller.. hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å slutte med noe som smaker dritt..

kanskje jeg skal stikke å jogge litt ja.. det er sol å så:-)

det blir en joggetur eller yoga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor jeg røyker jeg heller.. hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å slutte med noe som smaker dritt..

Nytt mål?? JA :hoppe:

(må få lov til å prøve meg iallfall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Jeg tenker på det hele tida twinklestar:-) men jeg finner alltid en unnskyldning til å utsette det.. denne gangen er det; antallet laster er konstant..

Ble ikke trening i dag, skulle ta den gratis yoga timen på yogatoday, men nettet mitt hang ikke med, jeg tok det som et tegn..

Kosthold

iskaffe

eggerøre (2egg) og 4 skiver spekeskinke, iskaffe

3 grove skiver

kotelletter med rødvinsaus og poteter

gulrøtter med kesamdipp og en neve cashewnøtter

to glass rødvin

og mens jeg er her inne, var å shoppa sko på nettet i dag, www.skopunkten.no sko fra 49 til 600, i alle former og fasonger. Ingen i min str (35) men prøvde meg på 36 (litt dumt siden to av parene er pumps, blir sikkert bare vondt), men 3 par sko for 650kr inkl frakt.. jeg kunne ikke la være..

å sko er tollfritt:-)

Å siden jeg har vært så sløv med treningen den siste uka trenger jeg å bli høyere. Jeg skaper en illusjon. :-)

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det finnes alltiod en god unnskyldning på lur for å shoppe litt.....;=) Men sant da, jo høyere man blir jo slankere virker man! Dessuten må man unne seg litt i ny og ne! Skopunkten har forresten mye kule/fine sko! Handler der selv og alltid fornøyd! Som du sier, billig!

Da var vi flere som droppet unna treningen i går.Var virkelig ikke motivert og hodet verket, så fant ut at det var like greit å droppe det hele! Man får litt dårlig samvittighet, men vi får heller ta det igjen.

Tittet på denne yogasiden din ja, er det betalingsside? Fant lissom ikke øvelsene? Mulig jeg er litt blind, det skjer ofte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er litt kronglette på den siden der.. men du trenger ikke betale, det er en gratis video-time per uke.

Trening:

10 min på mølla

enarms preachercurl 6kg 3x8

nedtrekk triangel 27,5 kg 3x7 eller 8 husker ikke

manualpress skrå 10kg 3x8

mage 3x10

kosthold

iskaffe

2 skiver, iskaffe

3 skiver, ikaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det går mye på iskaffe ja:-) helt avhengig.. prøver å holde meg til å drikke 2 om dagen da.. men egentlig er det mye det også.. mye sukker å kcal i en sånn..

har vært på trening en gang til i dag, pulsstep:-)

to ganger på trening på en dag.. sliten..

nå har jeg lasagne i ovnen, å den skal nytes med god samvittighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle på trening, men så ringte en vennine å trengte flytte hjelp, så da fikk jeg gjort en god gjerning å bevegd meg samtidig. (mange trapper)

kosthold

2 skiver, iskaffe

kylling fillet, salat og fun light

iskaffe

kylling og pasta (fulkorn) salat

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fun light med kullsyre vann eller? :gjeiper:

Flytting er tungt! Hvertfall hvis du skal gå mange trapper i tillegg til selve bæringen! TRening i seg selv det!

Men hva komer det av at du er så glad i iskaffe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så veldig glad i brus, drikker stortsett bare vann, funlight og ISKAFFE:-)

vet ikke hva det er med den iskaffen jeg.. tror det er søtsug, jeg liker ikke sjokolade å godter så veldig godt (heldigvis), så må vell få sukkeret mitt igjenom noe annet..

trikset for å slutte å like sjokolade er forresten å vente kjempe lenge med å gå til tannlegen. Til slutt gjør det så vondt å spise sjokolade at du ser på det som straff :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjøpt meg kropps skrubb på rååå lenge, så i dag fant jeg ut at kroppen måtte skures. Jeg elsker skrubbene fra skrubberiet, de lukter fabuless og er fulle av olje så jeg slipper å smøre meg etter på:-)

jeg lagde en skrubb med litt sukker, olivenolje og massasje olje fra bodyshop, å den ble fuckin' fantastic!

Tingen er å vaske seg, bruke god tid på å skrubbe (med dusjen av, miljøet) å så bare skylle av sukkeret, mens oljen får være på å jobbe seg inn i huden.

Neste gang skal jeg prøve å spraye sukkeret med parfyme før jeg har på olivenolje.. tror det blir enda bedre:-)

å druekjerne olje er visst nok bedre enn olivenolje.

så smoooth jeg nå.. beste huden jeg har hatt på lenge!

hvis noen har lyst til å lage en egen er det sukker for tørr hud og salt for fet hud:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaffe er jo kjempe godt da, så jeg ser den.....Hender jegd rikker deti ny og ne. Menvet du sånn ca hvor mye kcal det er i ett glass? Jeg har faktisk ikke turt å se :sjenert: Men dete r veldig godt, spesielt med isbiter i..mmmmmm...

Er jo lovlig, slik som du sier, når man ikke spiser sjokolade eller annet..Da kan du fint drikke iskaffe;=) Kos deg emd det du;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... aldri tenkt på å lage meg egen skrubb før.... Akkurat nå bruker jeg en body scrub fra body shop, veldid deilig.

Men kanskje jeg skal prøve å lage min egen neste gang... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 65 kcal i i 100g så da må man vell rundt 200 kcal i en sånn liten boks på 3,33 dl.. herregud.. det er mye.. 400 ekstra kcalorier om dagen på meg da, når jeg drikker 2 om dagen..

Twinkelstar jeg digger bodyscrub fra bodyshop, spesielt den som lukter kokos:-)

men jeg må smøre meg etter på, å det er så kjeeedelig.. smører meg hver gang jeg dusjer, så jeg synes det er så digg å slippe et par ganger i uka:-)

huden er forresten smooth fremdeles, døds digg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 65 kcal i i 100g så da må man vell rundt 200 kcal i en sånn liten boks på 3,33 dl.. herregud.. det er mye.. 400 ekstra kcalorier om dagen på meg da, når jeg drikker 2 om dagen..

Ja, iskaffe er nok ikke så uskyldig... Jeg tror det er en vane som du sikkert kan klare å endre om du bytter det ut med noe annet... :)

Twinkelstar jeg digger bodyscrub fra bodyshop, spesielt den som lukter kokos:-)

men jeg må smøre meg etter på, å det er så kjeeedelig.. smører meg hver gang jeg dusjer, så jeg synes det er så digg å slippe et par ganger i uka:-)

huden er forresten smooth fremdeles, døds digg:-)

Ja, å smøre seg etterpå er kjedelig, så hadde vært deilig å slippe det innimellom ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært på trening:-) herlig

5 min oppvarming elipsemaskin

Utfall 25kg 3x10

Knebøy 40kg 3x6

Ryggstrekk 3x8

Strake markløft 22,5kg 3x10

Er veldig fornøyd med Knebøy i dag:-)

Så har jeg vært på life å kjøpt rense te, som liksom skal være det jeg drikker istede for iskaffe..

Når jeg dropper 1 iskaffe om dagen alle dager (unntatt Lørdag og Søndag) sparer jeg 1000kcal i uka.. det er motiverende da:-)

i tilegg har jeg kjøpt garn å strikkepinner, tror jeg røyker mindre hvis jeg har noe i hendene..

Kosthold

kylling salat med litt fullkornspasta

iskaffe

kylling salat igjen

løkball med kålrotstappe, potet, rå raspa gulrot og bacon

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...