Gå til innhold

styrke


Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen

yoga i dag:-) herlig som alltid det:-)

ksothold

2 grove skiver

1 skive med karbonade og egg (off..) var ute å spiste lunch

iskaffe

kyllinglår, med ris og sunn, sunn saus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smurfen

Herlighet så hærlig trening var i dag:-) følte meg sterk som fy.. tror jeg må øke på alle vektene neste gang:-)

bortsett fra strake markløft, fikk beskjed om at jeg ikke gjør det helt riktig, så der skal jeg senke vekten litt å prøve å perfeksjonere.

15min oppvarming på mølla

utfall 22,5kg 3x10

knebøy 35kg 3x10

strake markløft 30kg 4x10

ryggext. bølge 3x6 (disse skal også perfeksjoneres)

kosthold:

-3 grove skiver, iskaffe, eggerøre

-stekt ris med kylling, iskaffe

-ravioli i peppersaus

-4,5 glass vin.. arf

Vet ikke om jeg har skrevet dette før, men jeg har lagt på meg 1kg denne måneden. Men snakka med han som hjalp meg å sette sammen treningsprogrammet mitt, å han sa det sikkert var muskler, å at han skulle si ifra hvis jeg begynte å bli feit :-) (hjelpe meg)

noen som husker hvor mange kcal en kg extra muskler forbrenner?

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Happy Halloween!!! :rope::bolledeig:

I dag blir det puls step igjen.. herlighet som jeg grue gleder meg. Blir så sliten, helt sykt, det er bra det er instruktør der som teller for meg, for jeg har ikke kapasitet til å gjøre det selv når jeg er så sliten..

Kosthold:

- en skål ananas før frokost (har hørt at ananas forbrenner like mye kcal som det gir, så tenkte det kunne være lurt å spise meg litt mett på ananas før jeg begynte på brødskiva.. )

-2 små grove skiver, eggerøre, skummet melk (med oboy) :sjenert:

-skal spise stekt ris med kylling før jeg drar på trening, iskaffe

-lunchkaker med hvitløks potetmos, stekt løk og tomat

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

tømte 1 og en halv flaske rødvin i går, og formen er deretter, det mest anstrengenede jeg har gjort i dag er å varme noen bær

kosthold

-2 skiver med ost og skinke

-iskaffe

-3 kuler vaniljeis (kcaloriene ble borte fordi jeg tilsatte de tidligere nevnte lune skogsbærene) tror jeg.

-plankesteik.. med masse saus..

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det du skrev om ananas? Spiser du fersk ananas eller på boks? For den på boks er vel tillsatt en del sukker i laken? Uanett, stemmer dette så skal jeg løpe og kjøpe ananas hvertfall.. :gjeiper:

Håper formen er bedre idag :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

formen er mye bedre:-)

Jeg har hørt det fra flere at det stemmer ihvertfall. Jeeg bruker fersk, tror det er det lureste..

Det er flere ting som har samme effekt også, stangslleri feks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe måtte bare fortelle deg, tenkte på deg i går kveld;) Etter denne ananas praten på dagen, løp jeg innom butikken etter jobb og kjøpte ananas. Regnet jo med at jeg ville ha den en stund, men neida..Matvraket meg klarte å spise opp hele i går!!! Men det var nam nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

I går:

fant ikke treningssenteret, så gikk rundt med en tuuung sekk o 1 time å leta før jeg endelig kom meg på trening.

25 min på sykkel

nedtrekk triangel 30kg 3x8

manualpress (flat) 10kg 3x8

enarms preachercurl 6kg 3x7

Utfall 22,5kg 3x10

Strake markløft 22,5 3x10

kosthold

før trening: 1/3 ananas, hard kokt egg, en grov skive, iskaffe

etter trening: eggerøre, spekeskinke, 2 kyllinglår, rød vin

middag biff med peppersaus, bakt potet, salat og rød vin

I dag:

er på ny plass igjen, finner faen ikke treningssenteret, gikk en tur med sekken min i dag også da. ca 45 min. Så det får holde..

kosthold

1 hardkokt egg, liten skål med cottagecheese og nøtter, 2 grove skiver, litt honning melon, 2 grønnsaks shot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh: Hehe måtte le litt for meg selv nå...Finner du ikke treningssentret? men du får jo trening av å gå rundt med tung sekk da....;) Håper du finner det altså...Et sted må det jo være... :gjeiper:

Ja du kan så si, ananas er bedre enn sjokolade ja..Godt var det og! Hørte fra noen andre at om man putter på litt kokos så er det enda bedre...men nå vet jeg ikke hvor sunt kokos er da?!

Ellers synes jeg faktisk at du skal ha ros for kostholdet ditt;)

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smurfen

takk for det:-) lettere å spise sunn frokost når man bor på hotell..

usannsynlig mye kcalorier i kokosmasse.. rundt 650 kcal pr hundre gram..

Jeg eier ikke rettnigssans.

I går spurte jeg så og si alle jeg møtte på veien å alle sa noe annent en den forrige. Men i går fant jeg jo til slutt fram..

I dag er vi i en annen by, å jeg vet sånn ca hvor senteret er, men jeg må ta buss, jeg fant til slutt en bussholdeplass, men det var ingen bussrute, å ingen mennesker der, så jeg gikk igjen..

Tror ikke det er meninga jeg skal trene i dag:-) tar meg et bad istede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELPES!!!! :pisk: :pisk: Skal aldri spise mer kokos hvertfall!!!! Fy!!! Takk for at du fortalte det.

Godt du endelig fant det, men kan jo forstå deg...Blir ltit leting når det er en ny by man ikke er kjent i! Bad var sikkert godt det også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Denne uka ble jeg ikke helt fornøyd med asså..

jeg er fornøyd med at jeg tilbringte 1 time i en klaustrofobisk blikkboks av et treningsrom på hurtigruta, krevde alt jeg hadde av selvkontroll..

I dag blir det puls step:-) skal ta av som faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest smurfen

ble så sliten at jeg en liten stund trodde jeg skulle kaste opp..

jeg røyker, så når pulsen kommer opp i 95% av maks puls (pusten går så fort at man ikke kan snakke) begynner lungene mine å pipe å gurgle..

men det er bra det, ble så lite trening sist uke, å nå er bilen min på verksted, å det tar 2 timer å gå til trening, får prøve å bli motivert av deg, å trene hjemme.. Men det synes jeg er såå tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan jeg forstå at det krever litt mer tiltak å trene når det tar 2 timer å gå! Du kan ikke sykle dit da? Se på det som en oppvarming? uansett blir det kanskje litt langt og krever litt mer tid!

Da er det bare hjemmetrening som står for tur da vettu.....Fordelene er jo at du slipper å gå ut, slipper å ta hensyn til andre, og kan gå rett i dusjen og stå der Leeeeeeenge etterpå..hehe..også venter sofaen på deg;) Det er jo verdt et forsøk! Gå inn på min side og se til linken som twinklestar (tror jeg det var) linket til i henhold til bruk av fitnessball, hvis du har dette hjemme da... Den siden er knall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så sliten at jeg en liten stund trodde jeg skulle kaste opp..

jeg røyker, så når pulsen kommer opp i 95% av maks puls (pusten går så fort at man ikke kan snakke) begynner lungene mine å pipe å gurgle..

men det er bra det, ble så lite trening sist uke, å nå er bilen min på verksted, å det tar 2 timer å gå til trening, får prøve å bli motivert av deg, å trene hjemme.. Men det synes jeg er såå tungt..

Eller slutte å røyke.... Kan ikke dy meg, er nemlig veldig antirøyker. Har du noen gang prøvd å slutte? Eller har du ikke lyst?

Bare lurer, for for meg er det så vanskelig å forstå hvorfor folk røyker... Men jeg har aldri gjort det, så er vel lett for meg å si... :sjenert:

Orker du å jogge? Ta deg en 20 minutters joggetur og så trene inne?

Mye man kan gjøre av styrketrening inne også. Mage/rygg, push ups, dips, knebøy/utfall, spensthopp..++ Bruk fantasien!

Men må innrømme at jeg egentlig er som deg: foretrekker å trene på senter der man kan bruke vekter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...