Gå til innhold

styrke

Gjest smurfen

Anbefalte innlegg

det er noe helt klikk med pcn min saa har ikke faatt oppdattert i det siste..men jeg har trent som foer.. var naere paa aa sprekke aa drikke 2 iskaffe her om dagen men tenkte paa all den verbale julinga jeg ville faa av matvraket og twinkle.. saa lot det vaere;)

er i Praha naa.. gaatt tur i 7 timer i dag, kaldt som faen!!

koser meg skikkelig da;)

:hoho: ja se der ja....... Det er godt KG hjelper på;) Kos deg i helgen, PS: du skal få lov å drikke to stk da:) Siden det er helgo g snart jul! får lov av meg hvertfall, vet ikke om Twinkle godtar men..:hoho: God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smurfen

hehe matvraket glad min pine gir deg saann glede.. de har ikke tine iskaffe her, har abstinenser som faen naa.. drikker sjekkisk vin for aa doeyve smertene:)

hjem igjen i maarra, aa da er det jo loerdag.. da faar det holde med to..

gleder meg til aa komme hjem til et norskt tastatur jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....Håper du kom deg trygt hjem til iskaffen ;) Og norsk tastatur;) Ble det en eller to iskaffe i går? Jeg tipper to :gjeiper: men unner deg deT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

jeg var så distre på lørdag at jeg glemte at jeg hadde lov til å drikke to.. ble to i går da.. :-)

Så tungt å komme seg på trening i dag.. sitter bare å utsetter å utsetter.. Kan ikke tro at 6 treningsfrie dager skal ha en sånn virkning..

Det er vell bare å hoppe i det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Herregud ass..

skulle på trening, var parkert inn, kom på trening merka at jeg hadde glemt headset, vannflaske og lommebok. 4 biler hadde feilparkert så når jeg parkerte på den siste ledige oppmerka plassen, parkerte jeg inn to av de feilparkerte..

Varma opp, kom halvveis med preachercurls og ble ropt opp over speakern, måtte flytte bila så han feilparkerte idioten kom seg ut. Trene mer, kom hjem å så at noen hadde tatt parkeringsplassen min, å den er min, bygget er typen sitt å firma som er her har andre parkeringsplasser. Plassen under tak og den nærmest inngangsdøra mi er tatt over av noen andre idioter jeg ikke vet hvem er.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!

anyways,

5 min på mølla

preachercurl 4kg 3x15

manualpress 6kg 3x15

stående ro med stang 17,5kg 3x15

stående franskpress med manual 4kg 3x15

magegreie 31kg 3x15

dette fikk jeg gjort på 30 minutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smurfen

trening:

10min på mølla

utfall: 35kg 3x9

knebøy: 40kg 1x9 2x8

hip abd og adduction supersett: 32kg 3x8

ryggstrekk: 10kg 3x6

mmmmmat

en pakke nudler, iskaffe

4 groveskiver

2 klementiner

salat med egg og fullkornspasta

2 klementiner

3 groveskiver, sjokkomelk

1 glass rødvin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Trening:

ti min på mølla

preachercurl 6kg max rep x3

manualpress 10kg 3x10

magegreie 49kg 3x6 (veldig fornøyd)

Stående franskpress med manual 10kg 3x7

stående ro m stang 25 3x10 supersett på de to siste

ti min elipsemaskin

Kosthold:

2grove skiver, iskaffe

3 grove skiver

3 klementiner

ca 200g cottage cheese m ca 100g røde skogsbær

3 grove skiver

snart ferdig med fire sammenhengende dager med styrke:-) skal fordele det bedre eller ta hele kroppen to ganger neste uke tenker je:-

var så redd når jeg kom hjem fra ferie å det var så tungt å komme seg på den første treninga.. men nå er jeg avhengig av å komme meg på trening en tur igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på trening en snartur i går, brukte lette vekter å gjorde mange repetisjoner.. tror kroppen hadde gått av litt forrandring for nå er jeg støl igjen:-)

Krangla med typen i hele natt, mista matlysten så etter 24 timer uten mat unte jeg meg dagens 2 iskaffe.. juksa litt, men å få i meg noe. Nå har jeg spist litt å.. Vi har vært venner i mange timer men jeg blir så kjørt av å krangle..

ingen trening i dag..

Ikke fikk jeg vaska til jul heller, jeg som skulle være så flink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med en ekstra iskaffe en ikke noe mat eller drikke i det hele tatt!!!

Håper dere fortsatt er venner - og at du har kommet deg etter en tung natt :klemmer:

Treningen kan du ta en annen dag! Du er jo alltid flink til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening i dag, men har vaska til jul å vært aktiv hele dagen, så har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt.. Nå skal jeg ta et glass rødvin i stampen før jeg legger meg i rene, nystrøkne og stivete (!) sengklær.. :-)

trening å siste julegave økt i mårra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sinnsykt digg asså! Veldig glad det ble stamp her ute:-) har ordna meg med utelys rett ved siden av den også, så kan jeg sitte der i mørket å lese en god bok:-) rene terapien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh! Det hørtes fantastisk ut!!! Tenkte jeg skulle ta meg et bad i badekaret når jeg er ferdig med eksamen på torsdag jeg da.... kan ikke sammenlignes med en ordentlig stamp ute.... men jeg kan jo gjøre det beste ut av det og kanskje ta med meg et glass vin jeg og!

Tror nok du får sove godt i natt Smurfen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trening:

10 min på mølla

preachercurl 5kg 3x10

stående ro med stang og stående franskpress med manual i supersett:

ståendero: 27,5 kg 3x8

franskpress: 10 3x10

manualpress 12kg 3x6

mage greie 50kg 3x6

15 min på elipsemaskina, intervall lev 3

mat

2 grove skiver ISKAFFE:-)

3 groveskiver

salat

klementin

1 grov skive

(de tre siste er ihvertfall planen, kommer innom å endrer hvis det blir forrandringer) :-)

Denne salaten ble forresten veldig god..

grønnsaker off your choice (gjerne en halv boks skivede chamoingjonger i grønnsaksmixen, og en vårløk)

50g (ble to skiver i den pakka jeg kjøpte) røykalaks, i tynne strimler

1 hakka egg

1ss kesam

sitron pepper

hvitløkspepper (eller lignende)

chilly explosion

namnam:-)

Endret av smurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 min på mølla

knebøy 40kg 3x7

add/abduction supersett 40 (?) kg 3x6

ryggstrekk 10kg 3x7

strake markløft 30kg 3x10

10 min elipsemaskin

mat:

2 grove skiver, iskaffe

4 grove skiver

1 klemetin

skinke grateng

ananas

nå er jeg så lei av mas.. går det an å mase så jævli som familien min gjør? Sikker på mange tror de har det på samme måte, men jeg mener det ass.. Om jeg kan kjøpe piggdekkoblat fordi du skal til byen? Nei, jeg kjører ikke inn til byen, kjøper oblater, snur, kjører dit du er å klistrer de på bilen din.. Det er ikke jeg som skal til byen, det er du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...