Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #501 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg fikk sms i går: Han e heime! Men e noke redusert. E stadig svimmel og må ha krykke som støtte.Bli fort sliten. Dette vil nok ta tid. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #502 Del Skrevet 3. februar 2006 *sender over paracet og varm kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. februar 2006 #503 Del Skrevet 3. februar 2006 *sender over en stor skål med sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #504 Del Skrevet 3. februar 2006 Har sovet som en stein, er oppe og får i meg litt mat, men hodet verker som en betent ballong, så jeg krabber snart i køya igjen, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #505 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 5. februar 2006 har sovet til tlf. vekket meg klokka ti ... har vært oppe og dusjet (det trengtes!) tatt av sengetøy og satt på en klesvask satt på vekstlyset i kjelleren laget meg kaffe og smurt mat sitter i senga med lap-top og frokost ... og dermed var kreftene slutt. Nå skal jeg holde meg langt unna sporten i stua og bare ha hodet for meg selv en times tid sette på en ny klevask og sove videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2006 #507 Del Skrevet 5. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #508 Del Skrevet 5. februar 2006 det var ikke meningen å vekke deg, altså............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #509 Del Skrevet 7. februar 2006 Åssen går det med deg i dag da? Deilig å ha huset for seg sjøl, vil jeg tru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #510 Del Skrevet 7. februar 2006 Har vært på kurs til klokka halv fem, har bare vært hjemme en halv time. Skal steke kyllingfilet til middag, helt for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 7. februar 2006 #511 Del Skrevet 7. februar 2006 Litt deilig med tid for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #512 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har hatt en LANG dag. Håper du koser deg i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #513 Del Skrevet 9. februar 2006 Nå har jeg båret inn ved til helgen Min kjekke nabo har snøfrest gårdsplassen På kjøkkenbenken ligger en liten biff og godgjør seg Jeg har sjekket mailen Jeg har snakket med Max på telefonen Nipper til en god konjakk ... Lurer på om jeg skal ta et bad ... Kanskje en film? Har jeg noe på lager? *sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #514 Del Skrevet 9. februar 2006 Du nyter livet du, Maxine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #515 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) JAH-hhh! Endret 9. februar 2006 av Maxine Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #516 Del Skrevet 9. februar 2006 Ikke så verst å være alene....... Og jeg som tenkte at jeg skulle ta med meg ungene og bli i noen dager....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 9. februar 2006 DET skal du bare glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #518 Del Skrevet 9. februar 2006 Helt enig med deg, Maxine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #519 Del Skrevet 9. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #520 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg satt oppe til nesten halv to i natt. Prata i over tre timer i telefonen med hun som nylig har mistet svigermoren sin. Svært så interessant faktisk............. I dag er jeg helslakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå