Gå til innhold

Maxines mimrebok


Maxine Grey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Hei igjen du gamle dagbok! Her er jeg, vært borte en laaang stund nå, men jeg lever! Har det greit, et stille dagligdags liv med fokus på jobb, mann, barn og barnebarn. Lurer på om jeg kjenner igjen noen av de gode gamle brukerne her - får surfe litt rundt og se ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, Maxine, om enn med et helt nytt liv. Ble jo mamma til en liten gutt i august i fjor.

Koselig å høre fra deg. :) Håper det går fint med både deg, Max og datter m/familie. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fælt på sommeren egentlig - men den kommer vel når den selv vil, og i mellomtiden får vi pusle som best vi kan med andre ting, surfe på KG for eksempel, eller vaske litt hus og sånn? Hvis godværet skulle komme er det jo godt med alt som er gjort innomhus. Min sommer er full av avspasering, så nå har jeg fri helt til 17. august, og enda er jeg bare i den første uka med fri fra jobb. I dag har jeg vasket og ryddet på gjesteloftet, i morgen kveld kommer min søster og mann og blir til tirsdag. Værmeldinga forteller meg at det blir nok anledning til indretjeneste i morgen også, så her er det bare å ta det rolig -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det permisjon til august, så er det tilbake på skolebenken for å ta fatt på sisteåret i utdannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså begynt på et nytt og bedre liv, bitt i det sure eplet og begynt å trene, noe jeg alltid har syntes har vært forferdelig kjedelig, jeg kommer meg aldri ut av døra for sånt - men nå har jeg overtatt en pent brukt ergometersykkel og har trent hver dag i snart fem uker, og formen er stigende! Skal si det gir mersmak! Sykkelen står rett foran meg i kjellerstua der jeg sitter og surfer nett, så jeg kan ikke akkurat skylde på at jeg glemmer å trene heller. Men, jeg er simpelthen nødt. Har noen slitne kneledd som trenger avlastning, så her er det bare å fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg prøver å få unnagjort litt trening hjemme jeg også. Er ikke min favoritt, men de siste dagene har kraftige menssmerter satt en stopper for noe av denne treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Akkurat nå begynner det å dryppe litt her jeg sitter på kjellerterrassen og koser meg, et ganske heftig nedbørsområde er på vei ifølge radaren. Men ingen problem - jeg har markise og sitter tørt og trygt. Sommeren tusler sin gang med gjester fra fjærn og nær som kommer innom, det har blitt noen omganger med sengetøyvask allerede, i går vinka vi farvel til fire, og tirsdag kommer det en ny gjeng!

Syklinga går bra, men jeg har vært overivrig og må trappe litt ned. Minstemålet må være 20 minutter pr. dag. Så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...