Gå til innhold

Maxines mimrebok


Maxine Grey

Anbefalte innlegg

Nå har klokka runda midnatt i stua mi.

Her sitter jeg og har nettopp begynt på min n-te bursdag

HURRA for meg!

Bursda'n min i år er den siste fridagen før høst-semesteret og jobben begynner igjen.

I morgen tar jeg frokost på senga.

IKKE RING FØR ELLEVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag: Hæppi burthday, tu yu!! Håper du får en fin dag, MOB!!

Hvor mange år er du da??? Kan du hviske det bare til meg, pleeaase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Du har bursdag på samme dag som min svigermor !

Og siden jeg var opptatt på telefonen i går ( med å gratulere svigermor med 50 ! årsdag ) får du ikke gratulasjon før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker erbødigst til:

Malena

Marianne

Kreps

Tristessa

Tex

Hilde

Valla

Bertha

Vega

Jeg har tilbrakt denne superbe dag med å dille og dalle. Min mann kom tidlig hjem med presang midt i blinken, nemlig en bok om tre-dreiing!

Jeg har nettopp fått en dreiebenk fra en hyggelig julenisse av en venn, og sysler nå med tanken på en ny hobby!

(Jeg er nok litt arvelig belastet)

Så kom min datter med dyr og fin håndkrem som jeg aldri får nok av, og vi måtte pludre bryllup etpar timer. Så har jeg ryddet og vasket garderobeskap i kjelleren,

(jeg tør ikke sitte ved pc-en i tordnevær, og det har tordnet her!),

og der skal jeg ha alle mimretingene, som barnas dåpskjole, utstyr til baby-kurv og noen barneplagg jeg ikke orker kaste. Og så er det plass til litt pene store hvite kjoler der, i hvert fall en, når den blir kjøpt inn.

Nå skal jeg hvile mitt legeme ved datamskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er nok en dag til ende.

Den gamle sitter nu og nyter sin Retsina-vin medbragt fra Kreta.

Hekletøyet er ikke noe vi bedriver en sådan dag.

Jeg tror heller jeg tar etpar (20-30) omganger med Wiper eller noe slikt..

.. men så må jeg legge meg.

Hadde jeg ikke hatt jobben ville jeg nok aldri ha kommet i seng!

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, Tex og Camie!

Hvordan går det med forberedelsene?

Jeg startet jobb presis klokken 7.30 i dag etter en lang og flott sommer.

Men jeg synes det har blitt kaldt!

Vel hjemme igjen er jeg nå i gang med å legge planer for hva som skal gjøres dette høst-semesteret, både på jobb og privat. I og med min datters forestående ekteskapsinngåelse med min utmerkede fremtidige svigersønn blir det nok litt ekstra som bør på plass denne vinteren. Hele slekta (som bor utenbys) kommer jo på overnatting, kanskje tre netter, det blir vel ialt noen og tyve personer med smått og stort. Godt vi har et stort hus! Noen greie naboer med kjellerstue har vi også, så det skal ordne seg. Så nå er anledningen kommet til å få pusset opp etpar rom, sjekke sengetøybeholdningen og lignende. Så skal hodet legges godt i bløt for å finne ut hvilke praktiske tiltak man kan gjøre for at oppholdet blir hyggelig for alle parter. Hvordan bespiser man f.eks. 30-40 mennesker greit i flere dager? På skift? Stående etter tur ved kjøkkenbenken? Og hva med kø-ordning på badet? Holder varmtvannstanken? Hvem skal dusje klokka fem om morgenen?

Gudskjelov at slekta (stort sett, vi har noen unntak!) er sporty innstilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forberedelsene er nå sånn smått begynt å ta seg opp,etter en velfortjent pause.... :lol:

Alt er bare vel, men jeg nå begynt å tvile på mitt kjolevalg....

*camie irriterer seg over at det er så mye fine kjoler på nettet, som hun ikke klarer å la vær å se på*

Har enda ikke bestilt kjolen, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg tviler....Det blir nok den jeg har sett meg ut, men man vet jo aldri....

Drømte forresten i natt at jeg var gravid og åtte uker på vei og at vi måtte avlyse bryllupet! Ungene våre skal angivelig være 6 og 7 år da ungen blir født. Det vil si utpå sensommeren til neste år! Håper at jeg ikke er sanndrømt denne gangen!! :-? Camie skal være mer forsiktig heretter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...