Gå til innhold

Hvorfor fingrer ikke samtlige jenter seg selv under sex?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Jeg liker det og gjør det på meg selv. Men jeg spørr mannen først om det er OK. Noen får litt hakeslepp når de ser det må vite :fnise: Men de fleste gutta liker å se på det.

Jeg får bedre orgasmer med å stimulere meg selv. Og merker at mannen tenner på det jo sterkere orgasmer jeg får. Win-win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvorfor gjør ikke alle jenter det?

Jeg synes det er mye deiligere når gutten gjør det. Og alle guttene jeg har hatt sex med har gjort det av seg selv, trodde det var ganske vanlig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk er late. De overlater all jobben til mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor fingrer ikke samtlige jenter seg selv under sex?"

Fordi ikke alle jenter liker det.

Og ikke alle jenter vil/tør/kan.

Personlig liker jeg vaginale orgasmer bedre enn klitorale. Og under sex har jeg ikke behov for mer stimuli, og oftest har jeg ikke mye kontroll over kroppen min, og klarer rett og slett ikke å tafse på meg selv.

Om man mener at ingen jenter tar på seg selv under sex, så har du vært flink til å plukke dem ut.

Jeg har vært med, og kjenner, flere som tar på seg selv under sex enn de som ikke gjør det.

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg gir meg ikke før jeg kommer, å hjelper gjerne til om mannen ikke står til! Eksen kalte det juks, er det sånn dere ser på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi alle kvinnekropper er forskjellige.

Og fordi alle kvinner er forskjellige. Noen tør ikke, er sjenerte. Andre foretrekker å ikke gjøre det, av ulike grunner.

Jeg foretrekker fingring før og evt etter samleiet. Under selve samleiet blir klitoris litt for avdekket. Fingring da blir så direkte at det kan bli vondt. Da er det bedre med den indirekte berøringen man får av mannens kropp under selve samleiet.

Til deg som synes kvinner bare skal få vaginalorgasmer. Jeg tenker på samme måte med menn. De blir jo bortskjemte og overstimulerte av å stimulere penis med andre ting enn skjeden. F.eks når de blir runket, eller kvinnen bruker munnen. Penis skal ikke berøres før kvinnen trer seg ned på den. Kun slike orgasmer duger. Om mannen venner seg til å runkes til orgasmer, eller at en kvinne suger ham til han kommer, så vil han ikke sette like stor pris på de mer "fullverdige" orgasmene inne i en kvinne. Og dette er jo mye viktigere med menn enn kvinner, ettersom det er jo kun er disse siste orgasmene det kan bli barn av.

Jeg kødder, i tilfelle du lurer, og håper virkelig du gjør det samme. I den grad kvinner "venner seg til lettvinte orgasmer" av å f.eks bruke vibrator, veies det opp av at hun kjenner sin egen kropp bedre. Og det er noe med menn som skal mene noe om hvilke kvinnelige orgasmer som er best og riktigest som er litt... sært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg viet et helt innlegg på bloggen om hvorfor man bør styre unna klitorisfingring samtidig som han penetrerer vagina.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...