Gå til innhold

Hvorfor fingrer ikke samtlige jenter seg selv under sex?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Nattvette
Ellers syns jeg trådstarter svarer uforskammet ovenfor her.

Enig.

Og for å svare på trådens topic:

Eg gjør det ikkje fordi eg ikkje trenger gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør alltid det og kommer alltid med min mann, ikke fordi jeg "må gjøre det selv" mens han holder på, men som kombinasjon for å komme. Veldig fint. Gjorde det ikke før fordi jeg var veldig sjenert. Og fordi de gutter/menn jeg var med var idioter som ikke brydde seg om meg.

Og det tror jeg nok gjelder svært mange jenter. Unge jenter i alle fall. Sjenerte, redd for hans reaksjon, redd for å drite seg ut, redd for å utlevere seg. Og skal leve opp til slike som den over her som sa "jeg er en av DE HELDIGE som får vaginal orgasme.." Vel vi andre uheldige fruentimmer får nøye oss med den langt mindre ekslusive og kjedelige klitoris/kombinasjonsorgasmen vi da. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg. Men siden aseksuelle (ikke onanerende bitches) utgår med skyhøye kneløft, beholder jeg teorien min om at klitoris er "startknappen" på ei jente.

Positive vibber fra deg ja... :roll:

Hvis du er sikker på at klitoris er startknappen på en hver seksuell jente, da vet du ikke så mye om kvinnekroppen eller? Å gå rett på klitoris er ofte avtennende. Kroppen min er så mye mer enn det.

Jeg fingrer meg ikke så ofte under sex. Kommer an på stilling etc. Hovedgrunnen er egentlig fordi jeg liker å ha fokus på én ting om gangen. Ved samleie er fokus på penetreringen størst, så det gir meg stortsett ingenting å bruke en hånd på meg selv i tillegg.

Men så har jeg snill partner som enten gir meg en runde først eller etterpå, så det går greit uansett. ;)

Endret av *Numi*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor fingrer ikke samtlige jenter seg selv under sex?"

Hvis orgasme er eneste målet med sex hvorfor kan ikke du finne stillinger der du kan stimulere jentas klitoris, mens du penetrerer henne slik at hun kan konsentrere seg kun om å komme?

Hvis nytelse er målet er det andre områder på kroppen som er like viktige enn klitoris...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er tilfellet, så forstår jeg at de ikke fingrer seg selv. Men jeg har inntrykk av at det er rimelig vanlig for jenter å ha sex uten å få orgasme.. Derfor lurer jeg på hvorfor ikke de gir en hjelpende hånd selv?

Vent til du blir eldre. Jenter er treigere med å finne ut alt de kan gjøre med seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gutt_*

hehe, det er godt at dere Internett damer ikke er representative for jentene i mitt liv.

Jeg får damer til å komme, så ikke bekymr dere om mine ferdigheter i senga. Men det er jo en del jenter som ikke kommer i det hele tatt under sex. Derfor lurer jeg på hvorfor jenter overlater det til gutten om de skal få orgasme eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er godt at dere Internett damer ikke er representative for jentene i mitt liv.

Jeg får damer til å komme, så ikke bekymr dere om mine ferdigheter i senga. Men det er jo en del jenter som ikke kommer i det hele tatt under sex. Derfor lurer jeg på hvorfor jenter overlater det til gutten om de skal få orgasme eller ei.

Det jeg reagerer på, er at du sier at ALLE KVINNER er nødt til å stimulere seg selv for å komme, og gjør de ikke det, er de aseksuelle (ikke-onanerende bitches).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke av bare penetrering, men jeg fingerer meg ikke under samleie for det. Rett og slett fordi jeg ikke synes det er godt å bruke fingrene der nede under samleie. En vibrator derimot gjør susen. Men som regel får jeg orgasme før vi setter i gang med pulinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella
Jeg kommer ikke av bare penetrering, men jeg fingerer meg ikke under samleie for det. Rett og slett fordi jeg ikke synes det er godt å bruke fingrene der nede under samleie. En vibrator derimot gjør susen. Men som regel får jeg orgasme før vi setter i gang med pulinga.

Som om jeg skulle ha sagt det sjøl! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten så man unner gjestegutten å få seg noe, så han slipper å bruke så mye tid på disse f****-trådene sine. Selv om jeg er litt spent på hvilken problemstilling han finner på neste gang for å lokke folk til å skrive om f****ne sine :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av en eller annen grunn lest dette emnet som: Hvorfor finner ikke samtlige jenter seg selv under sex?

Det ville faktisk ha vært en mer interessant problemstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Det gjør jeg for komme. Får ikke orgasme uten å gjøre dette, men når jeg gjør dette får jeg flere hver gang.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...