Gå til innhold

Hvorfor fingrer ikke samtlige jenter seg selv under sex?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke alltid det er så behagelig. I blant kan jeg komme lettere av det, men på bekostning av bra sex, så da velger jeg bra sex som muligens ikke ender i orgasme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det ikkje gir meg noe å gjøre det, det er ikkje deilig og det hjelper meg ikke å komme. Mannen må stimulere klitten ved å gnikke seg mot meg under sexen ellers går det ikke for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

I "doggy" liker jeg å ta på meg selv. Da kommer jeg lett til og får fantastiske orgasmer, det er mye bedre å både bli pult og å forsiktig gni meg selv enn å bare onanere. I misjonær trengs det liksom ikke pluss at det er vanskelig å komme til. Jeg onanerer masse OG har mye bra sex. Men kluet er helt klart å greie å slappe av. Det er Alfa og Omega for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fingrer meg ikke, men mannen min gjør det. Trodde det var mest vanlig at mannfolka "hjalp til" jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

jeg er aseksuell fordi jeg ikke onanerer?

Og i tillegg en "bitch"...

Til informasjon: jeg onanerer ikke, fordi det gir meg ingenting... men aseksuell?

Jeg har en mann som gir meg orgasme stort sett hver gang vi har sex, fordi jeg er en av de heldige som lett får vaginal orgasme.

Jeg foretrekker det, framfor klitorisorgasme, som jeg bare synes er vond!

vi har forskjellige preferanser, og jeg blir provosert når jeg blir kalt aseksuell fordi jeg ikke liker å onanere.

hva gjorde du før du fikk deg en mann da?

*bare lurer*

ts, for å svare på spørsmålet ditt: jeg gjør ikke det, funker ikke for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepet "fingring" er for meg når man putter fingeren INN i seg selv. Dette blir jo svært unaturlig å gjøre når man har noe annet inni der :gjeiper:

Ja, jeg stimulerer klitoris når jeg har sex. Det er slik jeg får orgasme. Gjerne også etter at mannen har kommet - det er deilig å bli tafset på og stimulere seg selv samtidig. Hvis han tar penis i meg i det jeg kommer så får jeg alltid eksplosive orgasmer.

(Eller jeg stimulerer meg selv mens han kommer i min munn, da får jeg stort sett alltid orgasme med det samme. Jepp, Vinnie. It's true ;) )

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Jente 21

Jeg fingrer alltid under samleie. Kan komme opptil 5 ganger på rad mens han er inni meg, noe som også forsterker orgasmen ytterligere, tror jeg får vaginal orgasme og klitoris orgasme samtidig, er hvertfall en sykt intens følelse! Kjærestn min kan holde seg en god stund, så når vi velger å komme sammen til slutt, trenger jeg ike stimulere klitoris, da kan jeg få vaginal orgasme. Selvfølgelig tar jeg på han og stryker han når jeg ikke stimulerer meg selv. Når vi har sex kan vi kose oss lenge. Så det blir plenty av tid til orgasmer, kosing og stryking. Jeg er så heldig at jeg er ganske kjent med min egen seksualitet. Har onanert meg selv siden jeg var ganske liten. Da jeg oppdaget dusjhodet, når jeg dusjet engang :)Du må ha et godt seksuelt forhold til deg sev, før du kan nyte det fullt ut med en partner, er nå min mening. We make fireworks, hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jenta eller kvinnen fingrer klitoris under sex samtidig som jeg har vaginal samleie med henne blir helt feil. Orgasmen hun da får skyldes ikke meg, men henne selv, og det er med på å undertrykke den vaginale følelsen av sex. Man dreper den vaginale nytelsen og det er med på å skape en klitorisavhengighet. Forbanna alle sexologer som oppfordrer til økt stimulering av klitoris.

Nekt henne å stimulere klitoris er mitt råd, og heller fokuser på å vekke vaginaen hennes til live. For alle kvinner kan få en vaginal orgasme, og det er bare en myte som at få kan få det. De har alle en skjede, ryggmark og hjerne. A-punkt, nedre deep spot og og a-punktet bør man fokusere på.

-Domino

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor liker de ikke det? Sjansen for å oppnå orgasme er større ved klitoris stimuli!?

Ja, stemmer det. Men vi ønsker ikke å onanere og ha solosex når vi har nok med å følge mannen i sengen.

Menn, dere kommer jo selv. Vær fornøyd med det, og slutt å klage! Sytete menn... :rope:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jenta eller kvinnen fingrer klitoris under sex samtidig som jeg har vaginal samleie med henne blir helt feil. Orgasmen hun da får skyldes ikke meg, men henne selv, og det er med på å undertrykke den vaginale følelsen av sex. Man dreper den vaginale nytelsen og det er med på å skape en klitorisavhengighet. Forbanna alle sexologer som oppfordrer til økt stimulering av klitoris.

Nekt henne å stimulere klitoris er mitt råd, og heller fokuser på å vekke vaginaen hennes til live. For alle kvinner kan få en vaginal orgasme, og det er bare en myte som at få kan få det. De har alle en skjede, ryggmark og hjerne. A-punkt, nedre deep spot og og a-punktet bør man fokusere på.

-Domino

Endelig en mann som forstår det! :klemmer::)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en mann som forstår det! :klemmer::)

Tusen takk du :) Er ikke så stor fan av alle sexologer og sextips som gjør kvinner klitoris- og vibratoravhengige. Som jeg sier, er en forkynner av å vekke vaginaen til live.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjorde det før - fordi det føles godt og mange gutter ser ut til å tenne på det.

Men så traff jeg på et hankjønn som rett ut og på en noe fornærmet måte spurte meg om hvorfor jeg tok på meg selv.

Har ikke helt klart å nyte det siden, selv om jeg vet at det var han som var tåpelig :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg gjør det ikke fordi jeg føler det blir stressende for meg å måtte tenke på å fingre samtidig som jeg skal nyte det også. Gikk til innkjøp av en vibrator jeg og kjæresten skulle prøve ut, men har ikke kommet så langt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt flere sexpartnere som har tatt seg nær av at jeg har fingret under sex, mye surmuling og kjipe kommentarer etterpå fordi de føler at de var dårlige i senga...

Det hadde jo ikke noe med det å gjøre, men noen gange er det en lite ekstra piff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir distrahert... Fokuserer heller fullt på partneren. Dessuten kan det rett og slett blir for mye stimuli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...