Gå til innhold

Mai-juni 2010


Gjest litaågo

Anbefalte innlegg

Spennende!! :joppe:

Ønsker henne masse lykke til selv om det kanskje er for sent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kara W fikk ei jente i natt! Klokka 00.45 kom hun til verden, og er 55 cm lang og veier 4930 gram. :babysmokk:

Gratulerer så mye til Kara W & familien! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

:hoppe:

Gratulerer så mye, Kara W!! :rødme:

:blomst:

-----

Jeg kan også røpe at jeg var til ekstra sjekk hos jordmor i går, og der var det 2 cm åpning gitt! :jepp: Det "verste" var at hun først sa 1 cm, og så gikk det noen sekunder og så sa hun "nei, nå ble det to cm"! :overrasket:

Og alt var tydeligvis klappet og klart for at det kunne sette i gang når som helst. Jordmor tvilte på at jeg kom til å gå til termin som er den 19!

Har kjent kraftigere røsk og strekker i ryggen etter sjekken i går, for jordmor sa hun tøyde litt der nede - siden alt var klart, så gjorde det ingenting om fødselen starta nå. :lur:

Så da er det bare å vente og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulerer så masse til Kara W :strix:

Det var ei stor jente :jepp:

Spennende at du har ting på gang Arhirwen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til de som har født! :roser: Og masse lykke til Arhirwen og andre som måtte ha noe på gang. :duskedame:

Her skjer det lite. Var på sjekk i går og er helt umoden. Har planer om gåturer i dag for å se om det får fart på sakene. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Jeg er lei av maset til folk om babyen snart kommer :bond: Tenk, i dag logga jeg ikke på FB før klokka elleve og gjett om jeg fikk mange meldinger om vi var på fødestua? :sukk: Forrige fredag sov jeg også så lenge :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner. Vi kom hjem fra sykehuset igår, og det står bra til med den lille. Selv er jeg ganske medtatt, men kjenner at formen bedrer seg hele tiden. Må minne meg selv på at det bare er gått under 4 døgn siden fødselen og at det absolutt ikke er meningen at man skal tilbake til hverdagen så fort. Og at jeg tross alt fikk en ganske stor jente, noe ingen av oss hadde forventet.

Nå er jeg spent på når neste KG-baby dukker opp. Det er jo flere som er over termin og det høres ihvertfall ut som om det er noe på gang hos Arhirwen snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :goodbye:

dette blir kort da det er ei som krever min oppmerksomhet her :kgbaby:

litt sen oppdatering, men her kom jenta vår på termin (4.mai) faktisk!

fødsel gikk kjempefint og vi har det bra alle mann. kjære og jeg er så forelsket i vårt lille gull og snakker ofte om hvor heldige vi er :yvonne:

har vært hjemme i over én uke nå, og vi føler nå at ting begynner å roe seg. jammen har vi har lært oss MYE (på godt og vondt) denne korte tiden og mer vil det bli! barselstårene henger fortsatt lett i, men oi så herlig det er å få de ut ;)

nei, nå må jeg nesten gi meg, noen som vil ha pupp :fnise:

...og til dere som fortsatt venter; mas, spør og bruk jordmødrene på sykehuset for alt det er verdt. de kan virkelig jobben sin og er der kun for å hjelpe oss. jeg er så glad for all hjelp jeg fikk den tiden vi var på sykehuset! :) åja; ta med dere engangsinnlegg til bh'n, amme BH og melkeoppsamler (feks. avent sine). jeg lekker så mye melk, og dette begynte allerede på sykehuset, så trengte dette sårt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Her kom lillegutt som en rakett på lørdag - 15. mai :rødme: Han er selvfølgelig verdens fineste lille gutt :hjerte:

Og skriver under på det som piip sier om ammeting til sykehuset ;) Her lekker det heeele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere alle sammen som har født. Jeg er litt misunnlig på dere, men jeg ønsker å gå iallefall noen uker til med baby på innsiden av magen.

Nyt den fine tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gratulasjoner til piip, pysepusen og Arhirwen! Nyt denne første tiden masse. Det tar tid å bli kjent med den lille, men det er herlig hver gang man lærer noe nytt om hverandre.

(Smileys virker pluttselig ikke, så dere får ha et litt roser og store smil til gode)

Fødelisten er forresten oppdatert. Begynner å bli en del av oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye til alle som har født. Selv går jeg fortsatt å venter, men har jo tross alt 2 uker igjen til termin enda også da. Forbereder meg på å gå over tida, slik at jeg ikke skal bli så skuffa. Men er VELDIG KLAR for å få han ut snart nå. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litaågo

Gratulerer så mye til alle som har født! :smilyblomst: Håper dere koser dere kjempemye sammen, og riktig nyter tiden sammen.

Nå skal det meste være i boks, så den lille gutten kan få komme akkurat når han selv vil heretter. Så klart - jo før, jo bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til de som har født!

Jeg håper noe skal skje snart, har lett svangerskapsforgiftning :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...