Teriyaki Skrevet 24. september 2009 #121 Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg tror du skal snakke for deg selv. "Før og etter bilder" i reklamer og blader er ofte ren propaganda og sterkt overdrevet. De tar absolutt de verste bildene av da man var tykk (trist, ekstra blek etc.) og sammenligner det med et nytt bilde hvor man er blitt solbrun, har litt hvitere tenner osv. Jeg synes faktisk at ENKELTE folk så bedre ut FØR de slanket seg. Særlig gjelder dette kvinner. Kvinner har en kropp som passer bedre til å bære overvekt på en pen måte. Spesielt hvis fettet legger seg rundt brystene, lårene eller rompa. Jeg vet at det finnes andre mennsker som er enige med meg i dette, men vi er dessverre hjernevasket til å si at ALLE ser bedre ut etter at de har slanket seg. Hvis vi går imot strømmen og mener det motsatte av hva som er politisk korrekt, så blir vi latterliggjort eller kritisert. Det er derfor de fleste av oss holder kjeft. Jeg er ikke noe overvektig selv (og jeg slanker meg ikke heller), men jeg vet at slankeindustrien er en megaindustri. Vi vet ikke hva som er stygt, sunt, naturlig eller vakkert lenger. Alt skal forbedres, selv om sannheten er at det motsatte ofte er resultatet. Hvor drar vi grensen? Jeg synes forresten at flere menn burde slanke seg. Overvekt er LANGT vanligere blant menn enn kvinner I Norge. Jenter, hold dere til en fyr som ALLTID har vært slank og sunn (fysisk og mentalt). Da slipper dere mye bitterhet og pes. Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Men nå var ikke fokuset mitt på dem som slanker seg på tv. Jeg har sett nok av folk som har begynt med trening i det virkelige liv, og som virkelig har blomstret. Du har helt rett i at noen ikke bør slanke seg, fordi de rett og slett mister de flotte, kvinnelige kroppene. Men alle har godt av litt trening uansett om det bare er snakk om et par lette treningsøkter i uka, eller om det er hardtrening. En person som går fra total sofagris til en som trener to ganger i uka og kanskje spiser litt sunnere, vil merke at h*n får mer energi, blir litt fastere i fisken, får en finere glød i huden osv. Sånn er det bare. Går vel ikke an å krangle på det da? Og når du begynner å snakke om at menn bør slanke seg, så er de vel ikke noe særlig bedre enn de som roper ut at kvinner bør slanke seg. At det er flere overvektige menn enn kvinner har ikke noe å si i dette tilfellet, dette blir jo en prinsippsak. Det samme bør gjelde for både menn og kvinner. Eller er du uenig? Mulig Maxiboy er en smule bitter, men ifølge han så skyldes det at han har blitt behandlet dårlig av andre tidligere. Det er ingen god følelse, og av og til fører slikt til at man blir bitter, får ulike forsvarsmekanismer osv. Rett og slett for å beskytte seg mot enda mer kvalme, eller pga. et ønske om å vise omverdenen av man var ikke så svak og ynkelig likevel. Synes det blir litt feil å snakke direkte stygt om han da. Joda, det er ikke noe bra å ha det synet han har, men jeg kan til et vist punkt forstå han. Viktigst av alt, så sa han selv at han prøver å jobbe med seg selv. Alt er ikke svart-hvit. Er enig i dette. Skal faktisk en del kilo til før det begynner å gå ut over utseendet på kvinner, mens det skal svært få kilo til for at det ikke blir pent på en mann. Så å ha så lite kroppsfett som mulig og vise magemuskler bør være et ideal for menn og ikke for kvinner. På kvinner ser det faktisk ikke pent ut. Er til en viss grad enig i dette her (bortsett fra at magemuskler MÅ være et mål for menn). Men det er en fin linje mellom å dævre dvask og slapp, men med kvinnelige former, og trent og fast, men med kvinnelige former. Hvem har sagt at trening må være = slanking? Det går faktisk an å trene uten at målet er å slanke seg. Det er vel ikke vanskelig å forstå? Er det virkelig noen som mener at en person som har null aktivitet i hverdagen sin, kan se bedre ut slik, enn om den samme personen trente litt og spise litt sunt? Det har i alle fall jeg tilgode å se enda. Men at det finnes mange kjempeflotte frodige kvinner, som ikke hadde kledd å gå ned ti kg eller så, det tror jeg de fleste i tråden er er enige om. Endret 25. september 2009 av Phaedra
Gjest Maxiboy Skrevet 24. september 2009 #122 Skrevet 24. september 2009 (endret) Jenter, hold dere til en fyr som ALLTID har vært slank og sunn (fysisk og mentalt). Da slipper dere mye bitterhet og pes. Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Uff da, her kom du med mange usannheter:) Jeg er ikke mentalt ustabil fordi jeg har preferanser og idealer:) Du kjenner jo ikke meg, så du kan jo umulig synes synd på den jenta som får meg. Jeg er jo ikke bitter på noen måte, hvorfor tror du det? Er du bitter om du foretrekker veltrente gutter du da? Jeg tror også slanke og trente jenter båder er mer intelligent og klarere i topplokket enn utrente. Jeg vet hvertfall at jeg blir klarere i toppen av å trene, og får til mere. Dessuten blir man fornøyd med seg selv, og kjenner ikke noen behov for å rakke ned på andre. Samles man i en gjeng og man står der å prater, både jenter og gutter, så er det jo ofte de jentene som er utrente og lubbene som kommer med en bemerkning om andres kropper eller ansikt, sannsynligvis fordi de er missfornøyde med seg selv:) Trening gjør en person både vakrere på innsiden og utsiden, og det er derfor det er så viktig. Dessuten blir jo trente jenter ofte stigmatisert av andre utrente jenter. De utrente mener de trente er skyld i slankepress og ser på dem som et problem, mens de i sin egen fornektelse sier til seg selv av gutter liker min kropp bedre enn hennes. Jeg syns det bare er rett og rimelig at jenter som tar vare på kroppen sin skal få sin belønning med litt ekstra oppmerksomhet fra oss gutter. Og igjen, jeg vil presisere at dette handler om attraktivitet, og ikke menneskeverdi. Jeg behandler ikke utrente eller mindre pene jenter noe dårligere enn de trente og pene, bare så det er sagt. NEsten ingen av venninnene mine ser spesielt bra ut, utenom noen få, og jeg besøker dem like ofte og er like glad i dem alle. Så ikke vær så rask til å døm noen ut i fra noen enkle innlegg på et forum, vet du. Endret 25. september 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #123 Skrevet 24. september 2009 Uff da, her kom du med mange usannheter:) Jeg er ikke mentalt ustabil fordi jeg har preferanser og idealer:) Du kjenner jo ikke meg, så du kan jo umulig synes synd på den jenta som får meg. Jeg er jo ikke bitter på noen måte, hvorfor tror du det? Er du bitter om du foretrekker veltrente gutter du da? Jeg tror også slanke og trente jenter båder er mer intelligent og klarere i topplokket enn utrente. Jeg vet hvertfall at jeg blir klarere i toppen av å trene, og får til mere. Dessuten blir man fornøyd med seg selv, og kjenner ikke noen behov for å rakke ned på andre. Samles man i en gjeng og man står der å prater, både jenter og gutter, så er det jo ofte de jentene som er utrente og lubbene som kommer med en bemerkning om andres kropper eller ansikt, sannsynligvis fordi de er missfornøyde med seg selv:) Trening gjør en person både vakrere på innsiden og utsiden, og det er derfor det er så viktig. Dessuten blir jo trente jenter ofte stigmatisert av andre utrente jenter. De utrente mener de trente er skyld i slankepress og ser på dem som et problem, mens de i sin egen fornektelse sier til seg selv av gutter liker min kropp bedre enn hennes. Jeg syns det bare er rett og rimelig at jenter som tar vare på kroppen sin skal få sin belønning med litt ekstra oppmerksomhet fra oss gutter. Og igjen, jeg vil presisere at dette handler om attraktivitet, og ikke menneskeverdi. Jeg behandler ikke utrente eller mindre pene jenter noe dårligere enn de trente og pene, bare så det er sagt. NEsten ingen av venninnene mine ser spesielt bra ut, utenom noen få, og jeg besøker dem like ofte og er like glad i dem alle. Så ikke vær så rask til å døm noen ut i fra noen enkle innlegg på et forum, vet du. Du er virkelig bitter, du. Det er jo helt tydelig. Bare en idiot ville hatt problemer med å se det. Seriøst, folk kan vel tenne på hva de vil? Jeg snakker OGSÅ om attraktivitet, men det virker som om du har store problemer med å begripe akkurat det. Trist. Jeg vet at det er fristende å ta igjen, men det er vel på tide å bli litt voksen? Jeg tenner på slanke gutter og formfulle jenter. Andre tenner på slanke jenter og gutter med MYE muskler. Bare fordi du selv gir KUN superslanke jenter oppmerksomhet, så kan du vel ikke påstå alle andre menn gjør det samme? Men du ser vel bare det du ønsker å se... Virkelig skremmende. Synes synd på deg. Bitterhet er ikke så bra for hjertet, vet du. Man får rynker av det også. Lykke til videre i livet. Håper jenter holder seg unna deg.
Gjest Maxiboy Skrevet 24. september 2009 #124 Skrevet 24. september 2009 Du er virkelig bitter, du. Det er jo helt tydelig. Bare en idiot ville hatt problemer med å se det. Seriøst, folk kan vel tenne på hva de vil? Jeg snakker OGSÅ om attraktivitet, men det virker som om du har store problemer med å begripe akkurat det. Trist. Jeg vet at det er fristende å ta igjen, men det er vel på tide å bli litt voksen? Jeg tenner på slanke gutter og formfulle jenter. Andre tenner på slanke jenter og gutter med MYE muskler. Bare fordi du selv gir KUN superslanke jenter oppmerksomhet, så kan du vel ikke påstå alle andre menn gjør det samme? Men du ser vel bare det du ønsker å se... Virkelig skremmende. Synes synd på deg. Bitterhet er ikke så bra for hjertet, vet du. Man får rynker av det også. Lykke til videre i livet. Håper jenter holder seg unna deg. He he, det er jo tydlig at det er du som er bitter, når du kommer med slike sluttkommentarer som dette. Hvor ofte må jeg presisere at det er JEG som TENNER på SLANKE, VELTRENTE jenter, OG at MANGE andre TRENTE gutter gjør det SAMME.
Gjest VoksenMann Skrevet 24. september 2009 #125 Skrevet 24. september 2009 OG MANGE TRENTE MENN TENNER PÅ DAMER SOM HAR PUPPER SNARERE ENN VASKEBRETT! DISSE SYNS VASKEBRETT ER MASKULINT OG PUPPER ER FEMININT!
Teriyaki Skrevet 24. september 2009 #126 Skrevet 24. september 2009 Kan vi ikke bare bli enige om at folk har forskjellige preferanser? Mange liker det ene, mens mange liker det andre, også er det også de som har veldig uvanlige preferanser. Mine to beste veninner har en heelt annet smak enn meg. Vi kunne aldri gått ut med samme type gutt. Manfold er bra for samfunnet.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #127 Skrevet 24. september 2009 Hvordan vet du hva alle menn liker? Finnes MASSEVIS av menn med slanke kjærester som likevel fantaserer om tykkere damer. Men dette snakkes det aldri om. Du virker utrolig lite opplyst. Jeg synes synd på kjæresten din. Forhåpentligvis oppdager hun før eller senere hva slags menneske du egentlig er. Jeg er selv slank-slank - heldigvis er min treningsfantast av en kjæreste forelsket i meg som den jeg er.. men han kan stadig se bilder av litt overvektige damer og si "wow, damer blir så pene når de blir litt tykke" - og sier stadig at han synes jeg kan legge på meg litt.. så ja, de finnes de og!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #128 Skrevet 24. september 2009 (endret) He he, det er jo tydlig at det er du som er bitter, når du kommer med slike sluttkommentarer som dette. Hvor ofte må jeg presisere at det er JEG som TENNER på SLANKE, VELTRENTE jenter, OG at MANGE andre TRENTE gutter gjør det SAMME. Hvorfor er hun/han bitter? Du skjønner vel at ingen kommer til å endre sin preferanse på grunn av en som deg? Det er vel heller deg det er synd på. Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 24. september 2009 av Phaedra
Gjest Maxiboy Skrevet 24. september 2009 #129 Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvorfor er hun/han bitter? Du skjønner vel at ingen kommer til å endre sin preferanse på grunn av en som deg? Det er vel heller deg det er synd på. Tror du ikke at jeg skjønner at du er den samme gjesten som driver å sprer oppgulpene dine om hvor feil jeg tar i mine prefaranser hele tiden? De andre jentene har faktisk forstått at dette er MINE preferanser, og bryr seg ikke. Du derimot klarer ikke gi deg, av en eller annen merkelig grunn. Du kan hvertfall poste innleggene dine med samme navn, og slutte å late som om du er flere personer. Så lett å kjenne igjen skrivemåten din på også. Men det er greit. Jeg liker tykke kvinner fra nå av. Slanke er ikke i nærheten av nivået til de overvektige, så jeg trekker tilbake alt jeg sa tidligere. Vet ikke hva som gikk av meg å det "syke, perverse" hodet mitt. Det er klart jeg syns du er DEILIG, deiligst i verden. De slanke damene har ingenting å stille opp med mot deg og de andre deilige damene med fett på kroppen. Unnskyld unnskyld unnskyld for at jeg var så dum som hadde så syke preferanser. Det er klart jeg liker overvekt, kan du skjønne, og ja, alt jeg sa var bare for å psyke ut mektige deilige deg. Igjen, unnskyld, du deilige, mektige, viktige kvinne. Skal aldri se, snakke eller flørte med ei slank kvinne mer. Fra nå av er det deg, og bare deg, og INGEN andre. Sitat endret Phaedra, mod Endret 24. september 2009 av Phaedra
Miss Undercover Skrevet 24. september 2009 #130 Skrevet 24. september 2009 Man kan mene hva man vil og tenne på hva man vil - men når man velger å snakke på en negativ og nedsettende måte om andre, har man avslørt seg som usikker. Ingen som er trygge på seg selv har noe som helst behov for å bruke nedsettende betegnelser om andre, sånn er det bare. Fientlige (og barnslige?) ord som "traktorlesber" og "smårips" etc er så utrolig avslørende! Selv faller jeg kun for trygge menn med selvtillit - DET er turn-on!
Gjest Skrevet 24. september 2009 #131 Skrevet 24. september 2009 Hahaha,jeg ler meg ihjel av denne tråden Forøvrig er en mann eller kvinne som er komfortabel med sin egen kropp og har selvsikkerhet det aller mest sexy i hele verden, uansett hvordan vedkommende ser ut synes jeg :rødme: Da mener jeg voksne mennesker med ett par år på baken som er utstråler tryggehet på seg selv som person og ikke "jeg er så deilig fordi jeg er trent/har store muskler/store pupper osv"-type selvtillit
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #132 Skrevet 24. september 2009 Tror du ikke at jeg skjønner at du er den samme gjesten som driver å sprer oppgulpene dine om hvor feil jeg tar i mine prefaranser hele tiden? De andre jentene har faktisk forstått at dette er MINE preferanser, og bryr seg ikke. Du derimot klarer ikke gi deg, av en eller annen merkelig grunn. Du kan hvertfall poste innleggene dine med samme navn, og slutte å late som om du er flere personer. Så lett å kjenne igjen skrivemåten din på også. Men det er greit. Jeg liker tykke kvinner fra nå av. Slanke er ikke i nærheten av nivået til de overvektige, så jeg trekker tilbake alt jeg sa tidligere. Vet ikke hva som gikk av meg å det "syke, perverse" hodet mitt. Det er klart jeg syns du er DEILIG, deiligst i verden. De slanke damene har ingenting å stille opp med mot deg og de andre deilige damene med fett på kroppen. Unnskyld unnskyld unnskyld for at jeg var så dum som hadde så syke preferanser. Det er klart jeg liker overvekt, kan du skjønne, og ja, alt jeg sa var bare for å psyke ut mektige deilige deg. Igjen, unnskyld, du deilige, mektige, viktige kvinne. Skal aldri se, snakke eller flørte med ei slank kvinne mer. Fra nå av er det deg, og bare deg, og INGEN andre. Wow. Sarkasme på høyt nivå dette her. Jeg tenner ikke på ex-feite gutter. Dessuten så er jeg ikke en jente, men du får tro hva du vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags preferanser du har. Men du skal være jævlig forsiktig med å snakke på vegne av alle menn. Det tror jeg de fleste her er enige i.
Gjest Johny Skrevet 25. september 2009 #133 Skrevet 25. september 2009 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det. Men vær sin smak. Tynne kvinner har jeg alltid hatt sansen for
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 28. september 2009 #134 Skrevet 28. september 2009 Ja......hmmmm.... Jeg blir helt rystet når jeg leser holdningene til folk her, men har ikke tenkt til å kommentere det noe ytterligere. TS fikk vel egentlig ikke mange fornuftige svar. Det krever en mann med guts å være sammen med en jente som ikke er innenfor "normalen"......eller hva jeg skal kalle det. Hvorfor skal andre bry seg med hva andre finner tiltrekkende, det skjønner ikke jeg!!!??? Og hvorfor skal andre bry seg med om jeg er feit eller ikke?? Alle snakker om problemene som følger fedme..... Jeg har bare ETT problem: Det eneste problemet JEG har med å være feit, er at ANDRE har et problem med det. Så til TS: jeg synes du skal gå for det du vil, uansett utseende. Du vil nok få det best med den DU velger.
Gjest Gjest_Carine_* Skrevet 5. oktober 2009 #135 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er selv kraftig med noen kilo for mye, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke ser på trente gutter fordi jeg synes det er veldig pent med en trent kropp, men siden jeg selv er kraftig tror jeg ikke at jeg har noe sjangs. Så går ikke bort eller tar noe initsjativ. Har tidligere hatt forhold med veltrente gutter, men følte meg liksom aldri pen nok!!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #136 Skrevet 5. oktober 2009 Må jo egentlig være toppen for jenter med menn som liker kraftige jenter? Slipper jo en del "kroppshysteri" og kan slappe litt av mens man fortsatt har en mann som er interessert i å ta seg bra ut.
Gjest gjestgjest Skrevet 5. oktober 2009 #137 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes tynne/slanke mennesker er penere enn overvektige, uansett kjønn.
Pirana Skrevet 5. oktober 2009 #138 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tenker at veltrente gutter ikke er noen match for meg fordi jeg ikke er særlig sprek selv. Så om vi skulle gjøre ting sammen som innebærer trening ville jeg nok fort falt av lasset. Så det har ikke så mye med utseende, som det har med det jeg tror er interessene til en veltrent gutt/mann.
prudence_88 Skrevet 7. oktober 2009 #139 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg tenker at veltrente gutter ikke er noen match for meg fordi jeg ikke er særlig sprek selv. Så om vi skulle gjøre ting sammen som innebærer trening ville jeg nok fort falt av lasset. Så det har ikke så mye med utseende, som det har med det jeg tror er interessene til en veltrent gutt/mann. Signerer Endret 7. oktober 2009 av prudence_88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå