Gå til innhold

Veltrente gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tror det er en sint gjest her jeg, som roper og skriker under ulike identiteter. Også en gjest som er ganske lur.

Ja, det tror jeg også. Tror faktisk at "nei, nei, nei" og "uff nei" er en jente. Tragisk hele greia. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest siste nei
Skrevet
Jeg tviler sterkt på at du er de tingene som jeg beskrev (V form etc.), men det får så være. Hvis du virkelig har et pent utseende, så er du i alle fall bitter over at kjæresten din ikke er tynn nok eller holder din standard. Det er ditt problem... Hvis du virkelig var fornøyd med henne, så ville du ikke engang diskutert på den måten som du gjør.

Jeg er absolutt ikke bitter, men du virker besatt av å få meg til å tro at alle menn kun liker slanke/tynne jenter. Hvorfor? Det er DU som må besøke en psykolog. Snakk om trangsynhet. Det bare viser hvor dum og naiv du er.

Offisielt så foretrekker samfunnet slanke mennsker, men det har ingenting med folks individuelle fantasier/preferanser å gjøre. Forresten, man kan også like begge ting samtidig. Jeg synes mange slanke kvinner er nydelige. Er man pen, så er man pen. Symmetri er viktigere enn vekt.

Denne tråden handler om veltrente gutter og menn liker lubbene/tykke jenter. Tror du jeg hadde vært her om jeg ikke var veltrent?

Nå er det veldig få som har symmetriske ansikt, om noen. Alle har skjevheter her og der, men det er klart noen har mer enn andre. Tror nok du undervurderer vekt kraftig, antageligvis fordi du selv er overvektig.

Det sier seg selv at overvektige mennesker ikke drar modellkropper, men det er vist veldig tungt for deg å svelge.

Nå føler jeg meg veldig ferdigdiskutert her, da du har værthøyst usaklig og bitter, og ennå ikke kommet med et motargument.

Jeg vil bare øsnke deg gå bedring, og eventuelt god slanking, og håper du tar vare på deg selv og får orden på hodet ditt.

Farvel.

Skrevet

Jeg mener det er forskjell på feit og "kraftig" i anførslestegn. Jeg tolket tråden som at ts likte damer som var mindre veltrente enn ham selv.

Skrevet
Denne tråden handler om veltrente gutter og menn liker lubbene/tykke jenter. Tror du jeg hadde vært her om jeg ikke var veltrent?

Nå er det veldig få som har symmetriske ansikt, om noen. Alle har skjevheter her og der, men det er klart noen har mer enn andre. Tror nok du undervurderer vekt kraftig, antageligvis fordi du selv er overvektig.

Det sier seg selv at overvektige mennesker ikke drar modellkropper, men det er vist veldig tungt for deg å svelge.

Nå føler jeg meg veldig ferdigdiskutert her, da du har værthøyst usaklig og bitter, og ennå ikke kommet med et motargument.

Jeg vil bare øsnke deg gå bedring, og eventuelt god slanking, og håper du tar vare på deg selv og får orden på hodet ditt.

Farvel.

Farvel, min kjære. Lykke til hos psykologen. :)

Skrevet
Jeg mener det er forskjell på feit og "kraftig" i anførslestegn. Jeg tolket tråden som at ts likte damer som var mindre veltrente enn ham selv.

Ja, det er en liten forskjell, men overvekt er overvekt. Noen kler lubbenhet bedre enn andre. Alt har med kroppsform/kroppstype, stil, selvtillit og utstrålning å gjøre. Hvorfor ikke bare innrømme at folk i alle vektklasser kan se bra ut? Hvorfor gradere/kategorisere på en så kynisk måte? :)

Gjest pastafisk
Skrevet
Jeg er en gutt som gjerne liker litt kraftige jenter med noen kilo ekstra so to say, men har ikke hatt så mye hell på den fronten ennå. Greia er at jeg selv trener mye, hver dag og er selv opptatt og se trent og ta meg bra ut og derfor virker det som om mange tror jeg kun ser etter veldig trente jenter selv. Men slik er det altså ikke, så jeg lurer litt på om jenter som har noen kilo for mye ser på trente gutter ellet tror at disse guttene er utelukket for sin egen del?

Tror dere at vi kun er interessert i trente jenter selv? Ville dere selv hatt en veltrent gutt, eller ville dere vært redd for at han bare så etter trente jenter?

Jeg trener 7 dager i uka på helsestudio og er jente. Jeg må si at npr det gjelder menn som definerer seg selv som veltrente er variasjonene enorme. dette spenner for meg fra den naturlig atletiske typen med lange muskuløse lemmer til boleduden som pusher for mye triceps til at det noensinne kommer til å likne noe pent. jeg ser også pene mannlige kropper rundt på dette helsestudioet mitt, men med ansikter el likn som ikke tiltrekker meg.

jeg tror jenter med selvtillit gjerne vil ha mannfolk med selvtillit uansett trent eller ikke trent og at det er mer enn bare seksuell tiltrekning som teller. Så det jeg egentlig lurer på er om du forventer at de skal prøve seg på deg, eller om du faktisk aktivt tar initiativet for å bli kjent med den typen jenter du sier du liker.

En veninne av meg syns de fleste trente mennesker er litt overfladisk og vel kroppsfokusert , og jeg tror ikke hun hadde tatt kontakt med deg for å si det sånn.....så det er vel bare en måte å finne det ut på. PRØV!

Skrevet
Ja, det er en liten forskjell, men overvekt er overvekt. Noen kler lubbenhet bedre enn andre. Alt har med kroppsform/kroppstype, stil, selvtillit og utstrålning å gjøre. Hvorfor ikke bare innrømme at folk i alle vektklasser kan se bra ut? Hvorfor gradere/kategorisere på en så kynisk måte? :)

Jeg har faktisk ikke gradert. Jeg mener motsatt, at alle som omtaler seg selv som frodige IKKE nødvendigvis er utrente eller overvektige.

Det er terminologien det er noe galt med.

Selv er jeg trent, sunn og har kvinnelige former, og har hatt mange svært veltrente menn på beundringslista.

Gjest NoWonderWoman_utlogget
Skrevet

Ingen KLER å være lubben/overvektig. Derimot er det noen som TÅLER å være lubben/overvektig bedre enn andre. Alle blir penere hvis de holder seg slanke. Jeg har ei venninne som ikke er så veldig populær blant guttene, og hun tror hun må spise seg opp fordi hun inbiller seg at gutter liker småfeite jenter, men det tror jeg bare kommer til å gi henne ennda dårligere forutsetninger. DVS jeg ikke tror, men VET det kommer til å bli sånn.

Det er verken sunt eller pent å være overvektig, og hvis folk tror det går vi mot en farlig utvikling.

Skrevet
Ingen KLER å være lubben/overvektig. Derimot er det noen som TÅLER å være lubben/overvektig bedre enn andre. Alle blir penere hvis de holder seg slanke. Jeg har ei venninne som ikke er så veldig populær blant guttene, og hun tror hun må spise seg opp fordi hun inbiller seg at gutter liker småfeite jenter, men det tror jeg bare kommer til å gi henne ennda dårligere forutsetninger. DVS jeg ikke tror, men VET det kommer til å bli sånn.

Det er verken sunt eller pent å være overvektig, og hvis folk tror det går vi mot en farlig utvikling.

Du kan være litt overvektig OG sunn samtidig. Faktisk så lever smålubne folk lenger enn slanke mennesker. Det er også en stor forskjell på å være veldig overvektig og litt smårund. Dessuten så foretrekker menn flest former (ja, det betyr jenter med litt fett/flesk på kroppen) fremfor topptrente jenter med vaskebrettmage. Men hvis jenter vil tiltrekke seg homser o.l., så skal ikke jeg stå i veien.....

Skrevet
Du kan være litt overvektig OG sunn samtidig. Faktisk så lever smålubne folk lenger enn slanke mennesker. Det er også en stor forskjell på å være veldig overvektig og litt smårund. Dessuten så foretrekker menn flest former (ja, det betyr jenter med litt fett/flesk på kroppen) fremfor topptrente jenter med vaskebrettmage. Men hvis jenter vil tiltrekke seg homser o.l., så skal ikke jeg stå i veien.....

oh my god du virker bitter

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
fysisk vakre menn er sjelden aggressive når det gjelder kvinners utseende. Det utrolig mange uattraktive menn som er "kresne" når det gjelder kvinners vekt.

Dette har du rett i.

Gutter skiller mellom feite- og frodige ("kraftige") damer:

• Feite damer har ofte en "sylinder formet" kropp, noe som veldig få gutter tenner på. En slik fettlagring får ei jente med ustabilt hormonforhold (østrogen/testosteron) som gjør henne mindre fruktbar.
    Se eksempel her.

• Frodige damer (også kalt "thick bitches") er damer som har høy fettlagring på "kvinnelige plasser" - primært på hofter og lår. Slike jenter er det veldig mange gutter som liker siden de symboliserer fruktbarhet (riktig hormonforhold).
    Se eksempel her.

Det er i bunn og grunn fruktbarhet vi tenner på, både jenter og gutter. Ufruktbarhet kommer av slanking (kalori restriksjon) eller feil kosthold (mye raffinert mat). Fruktbarhet kommer av å spise ordentlig mat.

Skrevet
oh my god du virker bitter

Homse? Eller kanskje du er et av de mange trollene som finnes på dette forumet? Utrolig morsomt å se hvor provosert menn blir av kvinner som meg. Ingenting er mer irriterende enn en kvinne som har innsett sannheten om menn. Jeg blir nesten tent av dette her. :lur:

Skrevet
Homse? Eller kanskje du er et av de mange trollene som finnes på dette forumet? Utrolig morsomt å se hvor provosert menn blir av kvinner som meg. Ingenting er mer irriterende enn en kvinne som har innsett sannheten om menn. Jeg blir nesten tent av dette her. :lur:

Ingen blir provosert, folk ser jo klart at du bare er bitter fordi du selv ikke har en trent kropp, og you just can't let it go. Du gir deg ikke før du har overbevist samtlige lesere om at tjukke damer er deiligere enn tynne. Det sier seg selv at dette ikke er sant. Overvekt er skikkelig turn off, så i stede for å kaste bort tiden her så gå å skaff deg en fin kropp du også. Man skal hvertfall ikke ha mer overvekt enn lene alexandra hvertfall, der går grensa.

Ja, for alle gutter som ikke finner deg attraktiv må jo være homse....dust

Skrevet
Ingen blir provosert, folk ser jo klart at du bare er bitter fordi du selv ikke har en trent kropp, og you just can't let it go. Du gir deg ikke før du har overbevist samtlige lesere om at tjukke damer er deiligere enn tynne. Det sier seg selv at dette ikke er sant. Overvekt er skikkelig turn off, så i stede for å kaste bort tiden her så gå å skaff deg en fin kropp du også. Man skal hvertfall ikke ha mer overvekt enn lene alexandra hvertfall, der går grensa.

Ja, for alle gutter som ikke finner deg attraktiv må jo være homse....dust

Du vet ingenting om hvor tykk/tynn jeg er. Det som er irriterende er at så mange menn med heller uattraktivt utseende får vakre og sunne kvinner til å føle seg stygge og feite. Det at du nevner Lene Alexandra gjør at jeg ikke kan ta deg på alvor. Dust.

Jeg vet at det er provoserende med jenter som har selvtillit og ikke slanker seg hele tiden, men det får du og andre idioter bare akseptere.

Skrevet

For å svare på ts's spørsmål : Da jeg var lubben så tenkte jeg nok at veltrente gutter ikke var interessert.

Det som derimot er interessant er at jeg fikk mye mer oppmerksomhet fra gutta da jeg var litt lubben en da jeg var veldig trent ;)

Skrevet
Du vet ingenting om hvor tykk/tynn jeg er. Det som er irriterende er at så mange menn med heller uattraktivt utseende får vakre og sunne kvinner til å føle seg stygge og feite. Det at du nevner Lene Alexandra gjør at jeg ikke kan ta deg på alvor. Dust.

Jeg vet at det er provoserende med jenter som har selvtillit og ikke slanker seg hele tiden, men det får du og andre idioter bare akseptere.

Du har vel ikke selvtillit nok til å gå på gymmen tipper jeg. Eller så er du bare lat. Blir så lei av sutrete damer som tror de har det så tøft. Det er så lett å skaffe idealkroppen for kvinner. Det er bare å forbrenne mer kallorier enn du putter i deg i løpet av en dag. Vi menn må både forbrenne fett og bygge muskler for å oppnå idealkroppen, så slutt å syt.

BTW, jeg har en kompiss som er en typisk skjønnhet. Og han er faktisk mye raskere til å kommentere jenters overvekt eller stygghet enn noen andre av kameratene mine, selv om han danker ut 99/100 menn på utseende, så den der stygge gutter er værst til å kommentere teorien din tror jeg bare du kan legge helt dø. Jeg hadde ikke våget å snakke stygt om noens utseende av den enkle grunn at jeg fort kan få en rett i tryne selv. Dette er jo ikke noe de pene trenger å bry seg om så for de er det jo fritt fram å kommentere andre.

Uansett, stikk ut og tren og slutt og vær så bitter. Din bitterhet og nettkjemping kommer du ingen vei med.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Jeg har alltid vært tiltrukket av kraftige jenter. Tror noen av guttene her bør roe seg ned et par hakk.

Skrevet
Dette har du rett i.

Gutter skiller mellom feite- og frodige ("kraftige") damer:

• Feite damer har ofte en "sylinder formet" kropp, noe som veldig få gutter tenner på. En slik fettlagring får ei jente med ustabilt hormonforhold (østrogen/testosteron) som gjør henne mindre fruktbar.
    Se eksempel her.

• Frodige damer (også kalt "thick bitches") er damer som har høy fettlagring på "kvinnelige plasser" - primært på hofter og lår. Slike jenter er det veldig mange gutter som liker siden de symboliserer fruktbarhet (riktig hormonforhold).
    Se eksempel her.

Det er i bunn og grunn fruktbarhet vi tenner på, både jenter og gutter. Ufruktbarhet kommer av slanking (kalori restriksjon) eller feil kosthold (mye raffinert mat). Fruktbarhet kommer av å spise ordentlig mat.

Den første er direkte feit og har ikke begrep om å kle seg eller bryr seg ikke om det. Den andre har jo fasong, men har en enorm bakende i forhold til overkroppen. Det kan være måten hun står på. Proporsjonene er helt feil etter min smak. Jeg er dame da, så jeg er vel ikke meningsberettiget :ler: .

Skrevet
Du har vel ikke selvtillit nok til å gå på gymmen tipper jeg. Eller så er du bare lat. Blir så lei av sutrete damer som tror de har det så tøft. Det er så lett å skaffe idealkroppen for kvinner. Det er bare å forbrenne mer kallorier enn du putter i deg i løpet av en dag. Vi menn må både forbrenne fett og bygge muskler for å oppnå idealkroppen, så slutt å syt.

BTW, jeg har en kompiss som er en typisk skjønnhet. Og han er faktisk mye raskere til å kommentere jenters overvekt eller stygghet enn noen andre av kameratene mine, selv om han danker ut 99/100 menn på utseende, så den der stygge gutter er værst til å kommentere teorien din tror jeg bare du kan legge helt dø. Jeg hadde ikke våget å snakke stygt om noens utseende av den enkle grunn at jeg fort kan få en rett i tryne selv. Dette er jo ikke noe de pene trenger å bry seg om så for de er det jo fritt fram å kommentere andre.

Uansett, stikk ut og tren og slutt og vær så bitter. Din bitterhet og nettkjemping kommer du ingen vei med.

Hun er vel ikke bitter bare fordi hun er uenig med deg? Du vet jo ikke hvordan hun ser ut engang. Hvorfor skal hun nødvendigvis trene bare for å tifreddsstille dine krav?

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Den første er direkte feit og har ikke begrep om å kle seg eller bryr seg ikke om det. Den andre har jo fasong, men har en enorm bakende i forhold til overkroppen. Det kan være måten hun står på. Proporsjonene er helt feil etter min smak. Jeg er dame da, så jeg er vel ikke meningsberettiget :ler: .

Begge bildene viser "overvektige" damer, det som skiller dem er at den ene jenta er usunn og den andre jenta er sunn. Den usunne jenta får en ufruktbar sylinderformet kropp, og den sunne jente får en fruktbar "smalere midje enn hofte" kropp.

Jeg håper dere jenter forstår at det ikke er antall kg som avgjør om du er attraktiv, men hvor kiloene er plassert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...