Gå til innhold

Veltrente gutter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Sexy bilde, men det var ikke rare vekten på de manualene :P

Skrevet (endret)
takk bellodona:) Men jeg vet hva kvalitet er når jeg ser det hvertfall;) Litt bitter for det kanskje? Nei jeg tror jeg skal la dere smårips være i fred, ikke bra å snakke med folk som ikke tåler å høre ærlige meninger:)

Før jeg begynte å trene og hang litt rundt på fitnesprat forumet, kom det ofte jenter inn og fortalte oss hvordan de syntes den perfekte mannekroppen skulle være. Jeg følte meg ikke støtt selv om jeg ikke hadde noe bra kropp da, jeg tok det bare til meg:) Kanskje dere burdte gjøre det samme, selv om hjernene våre funker forskjellig. Vi menn tåler å høre sannheten, og jobber med oss selv, mens kvinner ser ut til å leve i fornektelse og se på de som kommer med ideene som problemet:) Hehe, jaja, man ser så mange dårlige jentekropper her i norge at jeg nesten skjemmes når kompissene fra tjekkia kommer på besøk. De har så lekre feminine damer, også kommer våre traktorlesber vassende på fortauskanten men flesket siver ut her og der. Nei, det skal ikke være lett å være mann i Norge nei, gitt. Får vel håpe neste generasjon piker tar bedre vare på seg så mine sønner ikke trenger å skjemmes over deres kvinner he he:)

Jeg er nesten fristet til å be deg komme på besøk, så vil du se ved selvsyn at ikke alle damer er traktorlesber som du kaller det ;-). Ikke er jeg lesbe og ikke smårips, men en voksen dame med fine former og en trent kropp. Jeg har ingen problemer med å tiltrekke meg menn, hvis det er det jeg skulle ønske.

Når det er sagt, hjelper det ikke om en mann har verdens flotteste kropp hvis han ikke også har et vakkert indre, hvis det er et varig forhold man vil ha. Men det er vel utenfor temaet her.

Endret av Belladonna
Skrevet
Jeg er nesten fristet til å be deg komme på besøk, så vil du se ved selvsyn at ikke alle damer er traktorlesber som du kaller det ;-). Ikke er jeg lesbe og ikke smårips, men en voksen dame med fine former og en trent kropp. Jeg har ingen problemer med å tiltrekke meg menn, hvis det er det jeg skulle ønske.

Når det er sagt, hjelper det ikke om en mann har verdens flotteste kropp hvis han ikke også har et vakkert indre, hvis det er et varig forhold man vil ha. Men det er vel utenfor temaet her.

Alle kan fake et bra indre vettu;)

Skrevet

Hvorfor må damene her inne alltid insistere på at de er veltrente og at de ikke har noen som helst problemer med å tiltrekke seg menn? Hvorfor er dere så redde for å bli oppfattet som vanlige eller litt utrente? Og hvorfor må dere alltid nevne at mannens personlightet er viktigere enn kroppen hans? Det virker så desperat-aktig. Hvorfor ha så høye krav til seg selv - og senere bli bitre på menn som er utro eller ikke setter pris på dere?

Synes mange av damene her på forumet er utrolig hyklerske. Er det rart at mange menn her liker å tulle litt med hodene deres?

Gjest Gjest_Larsan_*
Skrevet

Er dette seriøst? Selvfølgelig er slanke jenter deiligere enn utrente og lubbene jenter.

Gjest Gjest_Eirik_*
Skrevet
Hvorfor må damene her inne alltid insistere på at de er veltrente og at de ikke har noen som helst problemer med å tiltrekke seg menn? Hvorfor er dere så redde for å bli oppfattet som vanlige eller litt utrente? Og hvorfor må dere alltid nevne at mannens personlightet er viktigere enn kroppen hans? Det virker så desperat-aktig. Hvorfor ha så høye krav til seg selv - og senere bli bitre på menn som er utro eller ikke setter pris på dere?

Synes mange av damene her på forumet er utrolig hyklerske. Er det rart at mange menn her liker å tulle litt med hodene deres?

Tror ingen tuller med hodene deres. Tror mennene kun er dønn ærlige. Finns ikke noe mer ulekkert enn ei dame med for mange kilo

Skrevet (endret)

For det første; Det er svært mange fine damer som er sammen med mindre fine menn. Min kjæreste er overvektig, det er ikke jeg. Jeg hadde blitt glad dersom han var noe tynnere, men jeg elsker han likefult, og vil ikke ha noen andre. Han er dessuten svært kjekk. ;)

Hadde jeg vært sammen med en som ikke har fett på kroppen, bare muskler og slik, ville jeg sikkert følt meg lubben, selv om jeg absolutt ikke er lubben. Jeg kommer aldri til å godta å la meg selv bil lubben og tjukk, men det fins mange pene jenter der ute som er det. Nå er det dessuten en fin forskjell på slank, veltrent, og mager, tynnfeit. Jeg er i alle fall trent, men jeg har fortsatt d-cup, timeglass-fasong, men ikke helt flat mage, bare nesten helt flat. Er kjempefornøyd med kroppen min, og jeg observerer ofte at folk ser på meg.

Så til dem som mener at jeg er feit, vær så god. Jeg er fornøyd med meg selv, kjæresten min er fornøyd med meg (når han gir meg komplemanger så mener han det. Da vi holdt på å bli sammen, kunne han ikke slutte å bli nesten helt overveldet av mitt utseende, og at jeg ifølge han var mye høyere på skalaen enn det han selv var), og de fleste er fornøyd med min personlighet, så jeg er ikke noe rasshøl heller. ;)

Marilyn Monroe var kjempeflott. Jeg er litt tynnere enn hun (men er vel også høyere, så det jevner seg vel ut), men har heldigvis ikke mistet formene av den grunn. Veier 67 kg. og er 1.74 cm høy. Sikkert mange som mener jeg er feit nå :ler:

Go ahead.

Det vil alltid være dem som foretrekker barbiedukker framfor skikkelige kvinnfolk. ;)

Endret av Teriyaki
Skrevet
For det første; Det er svært mange fine damer som er sammen med mindre fine menn. Min kjæreste er overvektig, det er ikke jeg. Jeg hadde blitt glad dersom han var noe tynnere, men jeg elsker han likefult, og vil ikke ha noen andre. Han er dessuten svært kjekk. ;)

Hadde jeg vært sammen med en som ikke har fett på kroppen, bare muskler og slik, ville jeg sikkert følt meg lubben, selv om jeg absolutt ikke er lubben. Jeg kommer aldri til å godta å la meg selv bil lubben og tjukk, men det fins mange pene jenter der ute som er det. Nå er det dessuten en fin forskjell på slank, veltrent, og mager, tynnfeit. Jeg er i alle fall trent, men jeg har fortsatt d-cup, timeglass-fasong, men ikke helt flat mage, bare nesten helt flat. Er kjempefornøyd med kroppen min, og jeg observerer ofte at folk ser på meg.

Så til dem som mener at jeg er feit, vær så god. Jeg er fornøyd med meg selv, kjæresten min er fornøyd med meg (når han gir meg komplemanger så mener han det. Da vi holdt på å bli sammen, kunne han ikke slutte å bli nesten helt overveldet av mitt utseende, og at jeg ifølge han var mye høyere på skalaen enn det han selv var), og de fleste er fornøyd med min personlighet, så jeg er ikke noe rasshøl heller. ;)

Marilyn Monroe var kjempeflott. Jeg er litt tynnere enn hun (men er vel også høyere, så det jevner seg vel ut), men har heldigvis ikke mistet formene av den grunn. Veier 67 kg. og er 1.74 cm høy. Sikkert mange som mener jeg er feit nå :ler:

Go ahead.

Det vil alltid være dem som foretrekker barbiedukker framfor skikkelige kvinnfolk. ;)

Nei du er deilig. flere kvinner burdte være som deg

Skrevet (endret)
Nei du er deilig. flere kvinner burdte være som deg

Åja..Vel, hyggelig det da. :)

Men jeg mener uansett at man kan være pen med alle slags fasonger. Jeg har veninner som er tynnere enn meg, og veninner som er "tjukkere" enn meg, og de er begge kjempeflotte. :)

Men når det er sagt..Jeg er tilhenger av at man bør ta vare på kroppen sin, enten det vil si at man går tur noen ganger i uka, eller at man gjør skikkelig innsats. Folk som kun sitter i sofaen dag ut, og dag inn, er for min del avtennende, uansett kjønn, og uansett om dem er tynne eller feite. :) Det har nemlig ikke med det overfladiske å gjøre, men den visshet at personen ikke bare gir F i kropp og helse, for sin egen del.

Endret av Teriyaki
Skrevet
Åja..Vel, hyggelig det da. :)

Men jeg mener uansett at man kan være pen med alle slags fasonger. Jeg har veninner som er tynnere enn meg, og veninner som er "tjukkere" enn meg, og de er begge kjempeflotte. :)

Men når det er sagt..Jeg er tilhenger av at man bør ta vare på kroppen sin, enten det vil si at man går tur noen ganger i uka, eller at man gjør skikkelig innsats. Folk som kun sitter i sofaen dag ut, og dag inn, er for min del avtennende, uansett kjønn, og uansett om dem er tynne eller feite. :) Det har nemlig ikke med det overfladiske å gjøre, men den visshet at personen ikke bare gir F i kropp og helse, for sin egen del.

Fortsett å tren, så du kanskje blir ennda deiligere. Prøv å bygg litt muskler også, sexy med litt muskler på jenter. Kropp som hun blonde stavhopperen er idealkroppen. Finns dessverre ingen pene utrente jenter:(

Skrevet (endret)
Fortsett å tren, så du kanskje blir ennda deiligere. Prøv å bygg litt muskler også, sexy med litt muskler på jenter. Kropp som hun blonde stavhopperen er idealkroppen. Finns dessverre ingen pene utrente jenter:(

Bygger litt muskler også, men ikke sånn kjempemye. Har ganske så sterke lår og legger, men skulle nok ha fokusert noe mer på armer og litt mer på rygg.

Det er klart det finnes jenter som er pene selv om de ikke trener. Å være pen har ikke bare med hvor trent du er. Noen er jo rett og slett bare naturlig pene. :) Men det er klart at hvis man trener slik at kroppen er fast, så ser jo det mye bedre ut.

Du virker litt vel kresen da? Altså..Jeg selv er kjempekritisk til meg selv og hvordan jeg ter meg, men på en såpass avslappet måte at det ikke merkes. Men det betyr ikke at jeg er like kritisk til omverdenen. I så tilfelle, så hadde nok min kjærestes kropp plaget meg langt mer enn den gjør. Jeg tenner på min kjæreste, vi har vært sammen i to år, men hadde det vært opp til meg, så skulle vi hatt sex hver eneste dag. Men nå er det vist ikke opp til meg da ;)

Kunne du aldri falt for en jente som ikke trente flere ganger i uka og som så fit ut, selv om personligheten hennes, sjarmen og utstrålingen var noe av det vakreste du hadde sett? Er det ikke viktigere at du trives med personen, enn at hun ser helt perfekt ut utseendemessig? :)

Endret av Teriyaki
Skrevet
Bygger litt muskler også, men ikke sånn kjempemye. Har ganske så sterke lår og legger, men skulle nok ha fokusert noe mer på armer og litt mer på rygg.

Det er klart det finnes jenter som er pene selv om de ikke trener. Å være pen har ikke bare med hvor trent du er. Noen er jo rett og slett bare naturlig pene. :) Men det er klart at hvis man trener slik at kroppen er fast, så ser jo det mye bedre ut.

Du virker litt vel kresen da? Altså..Jeg selv er kjempekritisk til meg selv og hvordan jeg ter meg, men på en såpass avslappet måte at det ikke merkes. Men det betyr ikke at jeg er like kritisk til omverdenen. I så tilfelle, så hadde nok min kjærestes kropp plaget meg langt mer enn den gjør. Jeg tenner på min kjæreste, vi har vært sammen i to år, men hadde det vært opp til meg, så skulle vi hatt sex hver eneste dag. Men nå er det vist ikke opp til meg da ;)

Kunne du aldri falt for en jente som ikke trente flere ganger i uka og som så fit ut, selv om personligheten hennes, sjarmen og utstrålingen var noe av det vakreste du hadde sett? Er det ikke viktigere at du trives med personen, enn at hun ser helt perfekt ut utseendemessig? :)

Jo, jeg tror grunnen til at jeg ikke finner kvinner som ikke har skikkelige kropper attraktive er nok fordi jeg selv var en uttrent halvfeit, kvisete gutt som ikke hadde sjangs på damer på videregående. Fikk da høre det ofte:P Nå er jeg derimot ganske attraktiv på markede og har ikke lenger noen handicap når det kommer til damer, så dette er kanskje min måte å "ta igjen" for noen jævlige år på videregående:P

Det er nok min egen selvforakt som gjør det sånn, men skal jobbe med det. Fant jo slike kvinner attraktive før, så er nok bare et lite psykisk avvik jeg har utviklet.

Det er klart jeg finner visse damer som har noen kilo for mye attraktive, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke syns det er finere å være trent og slank. Jenter med pene ansikt tåler jo noen ekstra kilo. Men det er klart at slanke jenter er finere enn de med tønne form.

Tror også noen jenter føler seg litt verdiløse når jeg kommer med slike kommentarer, men det er absolutt ikke det jeg mener. Jeg kunne nok absolutt falt for ei jente selv om hun var totalt motsatt av mine skjønnhetsidealer så lenge hun hadde en god og spesiell personlighet jeg falt for. Her diskuterer man sexuel tenning, og da forsøkte jeg bare å svare så ærlig som mulig, hvis du skjønner:)

Syns også det er trist at jenter ikke spiser eller slanker seg hysterisk for å oppnå en perfekt kropp. Bygg heller litt muskler og mosjoner moderat. Muskler strammer opp fett, så å ta noen crunshes for magen i stedet for å hoppe over måltid er mye bedre. :) Magen blir ikke mindre, heller større, men den blir strammere:)

Skrevet (endret)

Se der ja, det var et godt svar, Maxiboy. :)

Det er bra at du er villig til å jobbe med deg selv i forhold til dette, men jeg skjønner også hva du mener når du sier det blir en slags forsvarsmekanisme. Du vil på en måte vise dem som bemerket utseende ditt før, at du er bedre, og at de tok feil, dermed kan du også få bedre damer osv. Vellykket, på en måte. Jeg bruker også mitt utseende som en slags forsvarsmekanisme. Ble en del mobbet som barn, men når jeg nå møter mine tidilgere mobbere, så fryder jeg meg over det, fordi jeg vet at jeg ser bra ut. Det gir meg en god følelse, rett og slett. Man får alltids lyst til å heve seg over, og vise at man har faktisk klart seg overfor dem som ikke har vært så snille mot en.

Når det er sagt..Det sier seg jo selv at en person som trener generelt ser bedre ut en om personen ikke trener. Er det noen som noensinne har sett før- og etterbilde av en person som har begynt med regelmessig trening og sunn mat på et sunt nivå, som mener at personen så bedre ut på før-bildet? Det har ikke jeg opplevd.

Men det utelukker jo likevel ikke det at de som ikke trener, eller har noen ekstra kg. kan være pene. :)

Og det er bra at du ikke støtter opp under sulteslanking og sånt.

Du uttrykte deg litt harsk, kynisk og ensporet i starten, men etter dette innlegget fikk jeg en mye bedre forståelse for deg og din mening. Ergo: Jeg tror ikke du er en overfladisk dust som ser ned på alle som ikke trener 5 ganger i uken. Noe man kanskje kunne få litt inntrykk av i starten. ;)

Men nå må jeg finne sengen, så kan diskusjonen fortsettes i morgen. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet (endret)
Se der ja, det var et godt svar, Maxiboy. :)

Det er bra at du er villig til å jobbe med deg selv i forhold til dette, men jeg skjønner også hva du mener når du sier det blir en slags forsvarsmekanisme. Du vil på en måte vise dem som bemerket utseende ditt før, at du er bedre, og at de tok feil, dermed kan du også få bedre damer osv. Vellykket, på en måte. Jeg bruker også mitt utseende som en slags forsvarsmekanisme. Ble en del mobbet som barn, men når jeg nå møter mine tidilgere mobbere, så fryder jeg meg over det, fordi jeg vet at jeg ser bra ut. Det gir meg en god følelse, rett og slett. Man får alltids lyst til å heve seg over, og vise at man har faktisk klart seg overfor dem som ikke har vært så snille mot en.

Når det er sagt..Det sier seg jo selv at en person som trener generelt ser bedre ut en om personen ikke trener. Er det noen som noensinne har sett før- og etterbilde av en person som har begynt med regelmessig trening og sunn mat på et sunt nivå, som mener at personen så bedre ut på før-bildet? Det har ikke jeg opplevd.

Men det utelukker jo likevel ikke det at de som ikke trener, eller har noen ekstra kg. kan være pene. :)

Og det er bra at du ikke støtter opp under sulteslanking og sånt.

Du uttrykte deg litt harsk, kynisk og ensporet i starten, men etter dette innlegget fikk jeg en mye bedre forståelse for deg og din mening. Ergo: Jeg tror ikke du er en overfladisk dust som ser ned på alle som ikke trener 5 ganger i uken. Noe man kanskje kunne få litt inntrykk av i starten. ;)

Men nå må jeg finne sengen, så kan diskusjonen fortsettes i morgen. :)

Jeg tror du skal snakke for deg selv. "Før og etter bilder" i reklamer og blader er ofte ren propaganda og sterkt overdrevet. De tar absolutt de verste bildene av da man var tykk (trist, ekstra blek etc.) og sammenligner det med et nytt bilde hvor man er blitt solbrun, har litt hvitere tenner osv.

Jeg synes faktisk at ENKELTE folk så bedre ut FØR de slanket seg. Særlig gjelder dette kvinner. Kvinner har en kropp som passer bedre til å bære overvekt på en pen måte. Spesielt hvis fettet legger seg rundt brystene, lårene eller rompa. Jeg vet at det finnes andre mennsker som er enige med meg i dette, men vi er dessverre hjernevasket til å si at ALLE ser bedre ut etter at de har slanket seg. Hvis vi går imot strømmen og mener det motsatte av hva som er politisk korrekt, så blir vi latterliggjort eller kritisert. Det er derfor de fleste av oss holder kjeft. Jeg er ikke noe overvektig selv (og jeg slanker meg ikke heller), men jeg vet at slankeindustrien er en megaindustri. Vi vet ikke hva som er stygt, sunt, naturlig eller vakkert lenger. Alt skal forbedres, selv om sannheten er at det motsatte ofte er resultatet. Hvor drar vi grensen?

Jeg synes forresten at flere menn burde slanke seg. Overvekt er LANGT vanligere blant menn enn kvinner I Norge.

Jenter, hold dere til en fyr som ALLTID har vært slank og sunn (fysisk og mentalt). Da slipper dere mye bitterhet og pes.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Skrevet
Jeg synes faktisk at ENKELTE folk så bedre ut FØR de slanket seg. Særlig gjelder dette kvinner. Kvinner har en kropp som passer bedre til å bære overvekt på en pen måte. Spesielt hvis fettet legger seg rundt brystene, lårene eller rompa.

Er enig i dette. Skal faktisk en del kilo til før det begynner å gå ut over utseendet på kvinner, mens det skal svært få kilo til for at det ikke blir pent på en mann.

Så å ha så lite kroppsfett som mulig og vise magemuskler bør være et ideal for menn og ikke for kvinner. På kvinner ser det faktisk ikke pent ut.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Jeg er en gutt som gjerne liker litt kraftige jenter med noen kilo ekstra so to say, men har ikke hatt så mye hell på den fronten ennå. Greia er at jeg selv trener mye, hver dag og er selv opptatt og se trent og ta meg bra ut og derfor virker det som om mange tror jeg kun ser etter veldig trente jenter selv. Men slik er det altså ikke, så jeg lurer litt på om jenter som har noen kilo for mye ser på trente gutter ellet tror at disse guttene er utelukket for sin egen del?

Tror dere at vi kun er interessert i trente jenter selv? Ville dere selv hatt en veltrent gutt, eller ville dere vært redd for at han bare så etter trente jenter?

Jeg foretrekker smarte gutter fremfor veltrente kjøtthuer

Gjest kakefrøken
Skrevet
Er enig i dette. Skal faktisk en del kilo til før det begynner å gå ut over utseendet på kvinner, mens det skal svært få kilo til for at det ikke blir pent på en mann.

Så å ha så lite kroppsfett som mulig og vise magemuskler bør være et ideal for menn og ikke for kvinner. På kvinner ser det faktisk ikke pent ut.

Magemusklene vil aldri vises til kvinner da de har for høy fettprosent. Det er likevel helt geit å ha en slank og fin mage for det. Jeg har det, og er fornøyd med kroppen min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...