Gå til innhold

Veltrente gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt som gjerne liker litt kraftige jenter med noen kilo ekstra so to say, men har ikke hatt så mye hell på den fronten ennå. Greia er at jeg selv trener mye, hver dag og er selv opptatt og se trent og ta meg bra ut og derfor virker det som om mange tror jeg kun ser etter veldig trente jenter selv. Men slik er det altså ikke, så jeg lurer litt på om jenter som har noen kilo for mye ser på trente gutter ellet tror at disse guttene er utelukket for sin egen del?

Tror dere at vi kun er interessert i trente jenter selv? Ville dere selv hatt en veltrent gutt, eller ville dere vært redd for at han bare så etter trente jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror dere at vi kun er interessert i trente jenter selv?

Må innrømme at jeg tror det ja.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har noen kilo for mye, og trener ikke noe særlig. Mosjonerer litt, og trives med det. For 2-3 år siden var jeg sammen med en som var veldig veltrent. Og ekstremt opptatt av kropp og trening.

Må innrømme at jeg var tvilende til at han kunne fatte interesse for meg, som var ganske motsatt. Hadde nok mange tanker om at veltrente gutter helst vil ha veltrente jenter, og at jeg kom til å slite med komplekser for mye ved meg selv i forholdet. Det gjorde jeg ikke, for han likte meg som jeg er. Men det visste jeg jo ikke i starten.

Så mange jenter kan nok holde seg unna veltrente gutter, fordi de er redd for at de ikke skal være bra nok selv.

Skrevet

Jeg synes dette illustrerer godt hvor ulikt syn vi har på skjønnhet. Vi blir bombardert av veltrente menn/kvinner overalt, og vi tror at alle tenner på det samme. Så feil vi kan ta...

Jeg er helt enig med trådstarter. Jeg er bifil, og jeg har alltid vært tiltrukket av kraftige jenter selv - og slanke/veltrente menn. Synes at kraftige jenter ofte ser mer feminine ut. Og myke og varme. Kunne aldri datet en superslank jente eller lubben fyr.

Men ja, mange lubne jenter tror nok at veltrente menn ikke er interessert i dem. Eller at de aldri vil godta dem som de er. Tror nok at menn som liker litt kraftigere jenter må belage se på å være mer frampå. Vær litt mer pågående og VIS at du virkelig liker henne. Men husk - vær også genuin, varsom og respektabel.

Skrevet

Takk for svar så langt.

Kan nok kanskje være mer tydelig på at jeg liker ei jente med litt ekstra, kanskje jeg bør si det rett frem. Og heller forklare at jeg liker det hvis hun har litt dårlig selvtillit når det gjelder sin egen kroppsform, noe som desverre er tilfelle har jeg merket

Men er jo litt rart, virker som om det bare er de slanke som finner de slanke og de kraftige som finner de kraftige. Vil heller ha ei litt kraftig.

Skrevet
Takk for svar så langt.

Kan nok kanskje være mer tydelig på at jeg liker ei jente med litt ekstra, kanskje jeg bør si det rett frem. Og heller forklare at jeg liker det hvis hun har litt dårlig selvtillit når det gjelder sin egen kroppsform, noe som desverre er tilfelle har jeg merket

Men er jo litt rart, virker som om det bare er de slanke som finner de slanke og de kraftige som finner de kraftige. Vil heller ha ei litt kraftig.

Jeg tror ikke det er noen god idé å si rette ut at du liker damer som er runde - vis heller tydelig at du liker jenta!

Er enig med de som sier at du nok må belage deg på å være ekstra tydelig i signalene for å få napp - cool and hard to get vil IKKE funke, da de fleste jenter som er runde i utgangspunktet nok vil tenke at de ikke har sjans på en som er veldig veltrent.

Selv synes jeg også at litt runde jenter ofte er like søte og feminine som helt slanke jenter, og jeg skulle ønske at flere jenter/damer ville slappe litt mer av i forhold til overflødige kilo og faktisk ta innover seg at det finnes mange gutter som deg også!

Lykke til med jakten på kjæreste :)

Skrevet (endret)

Jeg har det synet at store muskelmenn hører sammen med spinkle små jenter. Man ser det liksom hver bidige dag.

Selv var jeg sammen med en veldig trent kar, jeg selv er myk og god uten å være fet akkurat :fnise:, men alle flørtet jo sånn med han at jeg rett og slett ble lei! De skulle ta på magemusklene hans og greier. What's the big deal? Han er flørtepus av natur og da. Kan vel ha litt med saken å gjøre.

Så nå er jeg sammen med en badeball. Ingen som vil ta på den annet enn meg, selvom jeg sikler litt etter trente menn.

Edit; vil legge til at noen jenter kan få dårlig selvtillit iblant, av å gå vedsiden av noen som er veldig trent. Så noen går vel etter de av samme fasong for å gå i ett med miljøet. Eller hva jeg skal si.

Endret av pittie
Skrevet

Tror ikke gutter med et par kilo ekstra gjerne at veltrente superbabes bare er interesserte i gutter med sixpack, da?

Skrevet
Tror ikke gutter med et par kilo ekstra gjerne at veltrente superbabes bare er interesserte i gutter med sixpack, da?

Tja, vil du? (etter bildet ditt ser det ut til at du er en veltrent superbabe ;)

Skrevet
Takk for svar så langt.

Vel, jeg tror at motsetninger ofte tiltrekker hverandre. Jeg tenner på menn som ser ganske så annerledes ut enn meg. Det er vel ikke så uvanlig? Hvorfor skal en høy/slank fyr bare få lov til å like høye/slanke jenter!? Man liker hva man liker....

Skrevet

Eg er nokre kilo tyngre enn kva eg skal vere..

Eg hadde aldri trudd at veltrente gutar ser på oss "overvektige" på den måten.

Antok dei ville ha tynne blondiner med store silikonpuppar.

Eg har noken gong sett på veltrente menn, men aldri noke meir enn det.

Skrevet

Som en god venninne av meg sa etter hun slo opp med sin veltrente ex:

"Han var rett og slett for veltrent for meg. Da vi lå naken sammen i sengen følte jeg at jeg ikke var god nok, og jeg ble veldig bevisst på min egen kropp. Denne usikkerheten på meg selv førte til at jeg ble usikker på han og ikke minst oss: Hvordan kan en som er så opptatt av helse og trening godta at jeg mye heller tar meg en pose ostepop og daffer forran tven? Jeg har noen ekstra kilo, men vil likevel anse meg selv som ei aktiv jente. Likevel fikk han meg til å føle meg lat og at jeg ikke tok vare på meg selv. Greide ikke å stole på at han faktisk kunne elske meg og det var tvilen som tok knekken på følelsene mine."

Noe omskrevet da det var mye spørring og graving fra min side innimellom her, men budskapet var det samme.

Skrevet

Her ser man virkelig hvorfor man IKKE skal generalisere. Er selv en ganske stor og kraftig dog veltrent mann, og det mest sexy jeg vet er litt lubne, men samtidig faste og fine damer. Gjerne litt ekstra junk in the trunk, store naturlige pupper og selvsagt et pent ansikt(men det har jo ikke noe med kroppen å gjøre). Faktisk, det mest USEXY jeg vet om er tynne jenter med silikon, bleika hår og typisk babe-stil. Sexy jenter, gjerne med thights, et lite skjørt og 10kg for mye er nam nam. Ei skikkelig mama, det er det vi liker. ;)

Skrevet
Her ser man virkelig hvorfor man IKKE skal generalisere. Er selv en ganske stor og kraftig dog veltrent mann, og det mest sexy jeg vet er litt lubne, men samtidig faste og fine damer. Gjerne litt ekstra junk in the trunk, store naturlige pupper og selvsagt et pent ansikt(men det har jo ikke noe med kroppen å gjøre). Faktisk, det mest USEXY jeg vet om er tynne jenter med silikon, bleika hår og typisk babe-stil. Sexy jenter, gjerne med thights, et lite skjørt og 10kg for mye er nam nam. Ei skikkelig mama, det er det vi liker. ;)

Mhm, smart. Kvinner kan allerede sminke bort skavankene sine, gi dem ennda mer gratis ved å gi dem rett til å la kroppene forfalle. Brukte å ha den samme meningen før da jeg ikke var like attraktiv på markedet, men har funnet ut at dette bare var min måte å senke standaren på.

Finns ikke noe deiligere enn ei slank jente, og kunne aldri prøvd meg på ei lubben eller feit ei lenger. Tror det er dine idiotholdninger som gjør at det blir færre og færre av dem.

Ei lubben dame kan se bra ut med klær på, men vent til du blir med dem hjem og ser dem uten klær. Da er ikke bilringene og fettet som henger og disser ikke så opphissende lenger.

Nei jenter, holder slank, hold dere sexy.

Skrevet
Eg er nokre kilo tyngre enn kva eg skal vere..

Eg hadde aldri trudd at veltrente gutar ser på oss "overvektige" på den måten.

Antok dei ville ha tynne blondiner med store silikonpuppar.

Eg har noken gong sett på veltrente menn, men aldri noke meir enn det.

Ser ikke på dere på den måten heller gitt. Slank er alltid det beste

Skrevet

Skal ikke si meg helt uenig med deg, men plasseringen av ekstra junk er viktig... 5-10kg for mye, men plassert gjevnt pga store naturlige bryster og fast, saftig rumpe er en vinner! Men forholdsvis smal midje/ingen bilringer og timeglass-form er jeg ganske streng på, om det er kun utseende det er snakk om. Men jeg har jo blitt tiltrukket av jenter som ikke er helt som normalen, så det finnes jo håp for alle egentlig, bare man vet å spille på det man har ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg tror ikke det er noen god idé å si rette ut at du liker damer som er runde - vis heller tydelig at du liker jenta!

Er enig med de som sier at du nok må belage deg på å være ekstra tydelig i signalene for å få napp - cool and hard to get vil IKKE funke, da de fleste jenter som er runde i utgangspunktet nok vil tenke at de ikke har sjans på en som er veldig veltrent.

Selv synes jeg også at litt runde jenter ofte er like søte og feminine som helt slanke jenter, og jeg skulle ønske at flere jenter/damer ville slappe litt mer av i forhold til overflødige kilo og faktisk ta innover seg at det finnes mange gutter som deg også!

Lykke til med jakten på kjæreste :)

Jepp! Deilig å kunne slappe av og hive inn på ostepopp og potetgull mens mennene våre er ute å gjør seg deilige for oss he he

Skrevet

Jeg tror at det er alt for mange her inne som ikke vet hva forskjellen på bælfeit og kvinnelig er.

Jeg er det siste. Jeg har kurver (ikke fleskete) Jeg har pupper og hofter, minimidje og lange ben. Jeg har svært ofte sjans på muskelgutter, fordi de er prototypen på maskulinitet, blir jeg ofte prototypen for femininitet for dem, og det tiltrekker.

Nå har de jeg har truffet av dem vært veldig selvopptatt pga all treningen, og selv om jeg trener selv, så er jeg ikke så opptatt av den slags, og blir litt sliten av karbomas og kaloritelling... (som da har kjennetegnet muskelmenn jeg har truffet/Datet)

Gjest vektløfter
Skrevet
Jeg tror at det er alt for mange her inne som ikke vet hva forskjellen på bælfeit og kvinnelig er.

Jeg er det siste. Jeg har kurver (ikke fleskete) Jeg har pupper og hofter, minimidje og lange ben. Jeg har svært ofte sjans på muskelgutter, fordi de er prototypen på maskulinitet, blir jeg ofte prototypen for femininitet for dem, og det tiltrekker.

Nå har de jeg har truffet av dem vært veldig selvopptatt pga all treningen, og selv om jeg trener selv, så er jeg ikke så opptatt av den slags, og blir litt sliten av karbomas og kaloritelling... (som da har kjennetegnet muskelmenn jeg har truffet/Datet)

Vi vet alle hvilke damer det er snakk om her so don't flather your self. Prototypen for kvinnelig feminitet er disse mosjonsdamene som får så fine og stramme former, og ikke lubbene kvinnfolk. Jeg kunne aldri vært med et kvinnfolk som ikke trente og holdte kroppen i shape hvertfall, og der tror jeg de fleste menn som trener hardt er enige om

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet
Vel, jeg tror at motsetninger ofte tiltrekker hverandre. Jeg tenner på menn som ser ganske så annerledes ut enn meg. Det er vel ikke så uvanlig? Hvorfor skal en høy/slank fyr bare få lov til å like høye/slanke jenter!? Man liker hva man liker....

Eh...Alle tenner på høye/slanke menn, selv om de er tykke eller tynne selv. Jeg tror ikke at en atraktiv person tenner på en uatraktiv person akurat, bare fordi man er motsatser:P Jeg tror heller folk tenner mer på de kjenner seg igjen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...