pittie Skrevet 22. september 2009 #61 Skrevet 22. september 2009 Alle menn ljuger til deres kjære om hvor nydelig og perfekt de er, rett og slett fordi vi vet dette er et følsomt tema for dere. Jeg har selv kompisser som har mistet kjæreste fordi de kom med feil svar da de ble spurt, så det sier vel sitt. Vi sier jo det dere vil høre, enten det er ljug eller fakta.
Gjest jensegutten Skrevet 22. september 2009 #62 Skrevet 22. september 2009 Jeg vet ikke helt hva du finner så morsomt jeg? Kona mi har jeg skrytt sånn opp i skyene at hun selv antagelig tror hun er top model, superintelligent og sterk, selv om hun ikke er stort over gjennomsnittet. Men damer ser jo ut til å kjøpe det da så da er vi begge fornyd. Antagligvis derfor du fikk hysterisk latterkrampe av en slik kommentar fordi du tro alt skryte fra kjæresten din er 100% sant. Ångående lubbene kvinner? Tja, de funker vel de også, noen av dem hvertfall. Men får jeg velge vil jeg si slank.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #63 Skrevet 22. september 2009 Jeg vet ikke helt hva du finner så morsomt jeg? Kona mi har jeg skrytt sånn opp i skyene at hun selv antagelig tror hun er top model, superintelligent og sterk, selv om hun ikke er stort over gjennomsnittet. Men damer ser jo ut til å kjøpe det da så da er vi begge fornyd. Antagligvis derfor du fikk hysterisk latterkrampe av en slik kommentar fordi du tro alt skryte fra kjæresten din er 100% sant. Ångående lubbene kvinner? Tja, de funker vel de også, noen av dem hvertfall. Men får jeg velge vil jeg si slank.
Miss Undercover Skrevet 22. september 2009 #64 Skrevet 22. september 2009 Jeg vet ikke helt hva du finner så morsomt jeg? Kona mi har jeg skrytt sånn opp i skyene at hun selv antagelig tror hun er top model, superintelligent og sterk, selv om hun ikke er stort over gjennomsnittet. Men damer ser jo ut til å kjøpe det da så da er vi begge fornyd. Antagligvis derfor du fikk hysterisk latterkrampe av en slik kommentar fordi du tro alt skryte fra kjæresten din er 100% sant. Ångående lubbene kvinner? Tja, de funker vel de også, noen av dem hvertfall. Men får jeg velge vil jeg si slank. Huff... Jeg håper du har mer respekt for partneren din enn det virker som når man leser det du skriver her. Jeg er helt sikker på at kona di ikke tror hun ser ut som en supermodell selv om du skryter a henne. Damer flest er normalt intelligente og bruker ikke kun mannen sin som eneste referansepunkt for eget utseende eller andre ting. Hun vet nok akkurat hvordan hun ser ut, men setter sikkert stor pris på at du sier pene ting om henne likevel. Bare synd at du virker å være en litt substansløs mann som legger kald beregning til grunn for komplimentene dine istedet for varme og oppriktig ømhet. Jeg sier ofte at mannen min er den deiligste i hele verden. Selv om han objektivt sett ikke er det (og hvem er vel det?), så ER han jo nettopp det for MEG. Det er det som er det fantastiske med kjærlighet - de vi blir glad i er utrolig vakre for oss. På samme måten er det jo med barna våre - vi kan se bilder av barnemodeller med mer symetriske ansikt emnn våre egne barn, men det er ingen tvil om at MINE ban er de aller, aller vakreste for MEG. Og når mannen min sier at jeg er den deiligste han vet om, så er jeg ikke en dum og lettlurt kvinne om jeg tror på han. For selv om det finnes uttallige kvinner som objektivt sett er langt deiligere enn meg, så vet jeg jo at hans utsagn er en kombinasjon av fysisk og følelsesmessig tiltrekning og helt oppriktig ment.
Gjest fisk Skrevet 22. september 2009 #65 Skrevet 22. september 2009 Jeg håper dere jenter forstår at det ikke er antall kg som avgjør om du er attraktiv, men hvor kiloene er plassert. Dama på det første bildet veier dobbelt så mye som hun på det andre. For å bekrefte poenget ditt trenger du bilder av to stykker som veier ca det samme med forskjellig kroppsform, dvs. fettfordeling.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. september 2009 #66 Skrevet 22. september 2009 Dama på det første bildet veier dobbelt så mye som hun på det andre. For å bekrefte poenget ditt trenger du bilder av to stykker som veier ca det samme med forskjellig kroppsform, dvs. fettfordeling. Jeg foreslår du leser deg opp på Arkimedes lov før du uttaler deg igjen.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. september 2009 #67 Skrevet 22. september 2009 Hadde jeg vært en muskelmann, noe naturen hr funnet ut at ikke faen om jeg skal bli , så hadde jeg fremdeles gått for vanlige kvinner. Ene og alene fordi kvinner på øvre enden av skalaen som regel er arrogante rasshøl.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 22. september 2009 #68 Skrevet 22. september 2009 Hadde jeg vært en muskelmann, noe naturen hr funnet ut at ikke faen om jeg skal bli , så hadde jeg fremdeles gått for vanlige kvinner. Ene og alene fordi kvinner på øvre enden av skalaen som regel er arrogante rasshøl. Hvis kvinner på den "øvre delen enden av skalaen" er arrogante rasshøl, hvordan kan de da være på den øvre enden? Dere får de kvinnene dere fortjener. Hvis dere på død og liv skal forgude visse kvinnetyper, så kan dere ikke vente dere noe annet. Muskelmenn er vel heller ikke på den øvre enden av skalaen. I alle fall ikke i min verden.
Gjest korean89 Skrevet 22. september 2009 #69 Skrevet 22. september 2009 Jeg er ikke gutt da, men jeg har en kjæreste fra sør-korea som er mye tynnere enn meg, men han elsker meg somjeg er og han sier han er mere tiltrukket av de med litt mage en de syltynne superbabes, jeg har en ganske tynne lår og liten sprett rumpe men magen er problemet...jeg har virkelig hatt problemer med gutter pga den intil jeg traff mitt livs kjærlighet:) så jenter! bare vær stolte av kroppen deres uansett størrelse og fasong! det finnes en der ute for alle som elsker deg for den du er;) viss han på en eller annen måte vil at du skal slanke deg så elsker han deg. og jenter, dere tror dere er større en dere er:) det ligger i hodet deres, kom fram med selvtilitt:D
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #70 Skrevet 23. september 2009 Begge bildene viser "overvektige" damer, det som skiller dem er at den ene jenta er usunn og den andre jenta er sunn. Den usunne jenta får en ufruktbar sylinderformet kropp, og den sunne jente får en fruktbar "smalere midje enn hofte" kropp. Jeg håper dere jenter forstår at det ikke er antall kg som avgjør om du er attraktiv, men hvor kiloene er plassert. Den dama på det bildet er ikke overvektig, skjerpings!
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #71 Skrevet 23. september 2009 Hadde jeg vært en muskelmann, noe naturen hr funnet ut at ikke faen om jeg skal bli , så hadde jeg fremdeles gått for vanlige kvinner. Ene og alene fordi kvinner på øvre enden av skalaen som regel er arrogante rasshøl. Huh? Øvre enden av vektskalaen? Sånne damer i 200kgs klassen mener du?
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #72 Skrevet 23. september 2009 Er dette en feit dame? http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/i...island_1956.jpg Til orientering så vil hun være det for flere av mennene her inne. Hun var størrelse 40-42, og ganske lav. Jeg regner ikke henne som feit eller lubben, jeg regner henne som feminin, og langt fra overvektig. Dette er en tykk og overvektig kvinne. http://drjanephilpott.files.wordpress.com/...man-460x276.jpg Så kanskje dere skal tenke litt på hvordan dere bruker begreper?
Gjest Gestur Skrevet 23. september 2009 #73 Skrevet 23. september 2009 Er dette en feit dame? http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/i...island_1956.jpg Til orientering så vil hun være det for flere av mennene her inne. Hun var størrelse 40-42, og ganske lav. Jeg regner ikke henne som feit eller lubben, jeg regner henne som feminin, og langt fra overvektig. Dette er en tykk og overvektig kvinne. http://drjanephilpott.files.wordpress.com/...man-460x276.jpg Så kanskje dere skal tenke litt på hvordan dere bruker begreper? begge er overvektige
Gjest Maxiboy Skrevet 23. september 2009 #74 Skrevet 23. september 2009 Er dette en feit dame? http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/i...island_1956.jpg Til orientering så vil hun være det for flere av mennene her inne. Hun var størrelse 40-42, og ganske lav. Jeg regner ikke henne som feit eller lubben, jeg regner henne som feminin, og langt fra overvektig. Dette er en tykk og overvektig kvinne. http://drjanephilpott.files.wordpress.com/...man-460x276.jpg Så kanskje dere skal tenke litt på hvordan dere bruker begreper? Hun første er ikke direkte overvektig, selv om hun har noen kilo for mye. Uansett har hun dårlig kropp da. Spinkle skuldre og generelt utrent. Null sex apeal. Hadde hun hatt et penere ansikt, litt mer deffinert, hadde kropen hennes vært brukbar, mn på ingen måte ideel:)
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #75 Skrevet 23. september 2009 (endret) Hun første er ikke direkte overvektig, selv om hun har noen kilo for mye. Uansett har hun dårlig kropp da. Spinkle skuldre og generelt utrent. Null sex apeal. Hadde hun hatt et penere ansikt, litt mer deffinert, hadde kropen hennes vært brukbar, mn på ingen måte ideel:) Og det sier vår venn om Maxiboy, om tidenes største sex-symbol. Gratulerer! Hvor har hun kg for mye? Generelt utrent? SPINKLE skuldre? Forklar? Endret 23. september 2009 av KateW
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #76 Skrevet 23. september 2009 begge er overvektige Gjentar, hvor er den første overvektig?
Gjest Maxiboy Skrevet 23. september 2009 #77 Skrevet 23. september 2009 Og det sier vår venn om Maxiboy, om tidenes største sex-symbol. Gratulerer! Hvor har hun kg for mye? Generelt utrent? SPINKLE skuldre? Forklar? time is changing vet du. å vise noen 60-talls model i 2009 skjønner du også blir feil. de hadde jo kanpt treningssentere da. Forøvrig har manneidealet endret seg også. Før skulle man være mørke menn med barske/mørke/strenge blikk, som pierce brosnan og shawn conery. Nå skal gutta ha glætt-face, aka jan thomas med kaninøyne. Nå skal vi være søte, feminine og pene. Før skulle vi være barske menn med grove mannetrekk. Hun burdte gjort noen nakkeøvelser og skulderøvelser bare for å få litt bredde. Tatt av noen kilo på lårene så hadde det blitt fart i snoppen min:)
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #78 Skrevet 23. september 2009 Hun ligger fortsatt høyt på alle "mest sexy" kåringer. Jeg forstår at smaken er som baken, men dersom MM blir regnet som overvektig, så er det noe galt et sted, mener jeg. Jeg har truffet flere menn som når jeg har vært trent (for trent) syns jeg har vært mindre fin, fordi jeg mister kurver og særpreg. Jeg syns man skal være jevlig forsiktig med å kalle kvinner som ligger langt innenfor normalen av både BMI og vekt for fete, når man tenker på hvor mye usikkerhet som er knyttet til vekt og kropp. Og til orientering, jeg ville ikke hatt en glatt guttegutt om du hadde gitt meg ham intravenøst.
Gjest Maxiboy Skrevet 23. september 2009 #79 Skrevet 23. september 2009 http://www.bbc.co.uk/manchester/content/im..._01_450x350.jpg to fra venstre er digg, hun siste er ganske digg
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2009 #80 Skrevet 23. september 2009 time is changing vet du. å vise noen 60-talls model i 2009 skjønner du også blir feil. de hadde jo kanpt treningssentere da. Forøvrig har manneidealet endret seg også. Før skulle man være mørke menn med barske/mørke/strenge blikk, som pierce brosnan og shawn conery. Nå skal gutta ha glætt-face, aka jan thomas med kaninøyne. Nå skal vi være søte, feminine og pene. Før skulle vi være barske menn med grove mannetrekk. Hun burdte gjort noen nakkeøvelser og skulderøvelser bare for å få litt bredde. Tatt av noen kilo på lårene så hadde det blitt fart i snoppen min:) Det virker som du har ganske ensporet hjernekapasitet i hvert fall. Ikke kan du engelsk, og dårlig norsk skriver du, også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå