Gå til innhold

Dagboken min


Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅ, ny sofa!!! Det har jeg også lyst på!!!! :hoppe: ....Men ..det blir ikke med det første..Vi kjøpte vår brukt...største tabben jeg noen gang har gjort.. :-? Om et par år, kan kanskje vi også koste på oss en ny sofa! :Nikke:

Ja, jeg kan tenke meg det blir godt å bli ferdig med oppussingen..Men, ta vare på helsen også XsiljeX :Nikke:

Nyyyt helgen!! Det skal jeg gjøre!!

God helg XsiljeX!!

:klem: Fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan tro det var deilig!!! Sofa'n er helt herlig :ler: (kanskje litt fordi vi ikke har hatt sofa i hus på 12 uker... :roll: )

Idag har jeg fått hjelp av mammsen med malingen og det er godt. Da har jeg kommet endel lenger enn jeg ville gjort hvis jeg skulle drevet alene. Vært å fått tak i fargekart slik at jeg snart kan bestemme meg for hvilke farge jeg skal ha på barnerommet. Tror det blir nøytralt jeg så pynter jeg heller opp med gardiner, puter, tepper etc. Lettere å bytte ut det. *Gleder meg* :hoppe:

Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen så skal jeg fortsette å nyte helgen slik som jeg har begynt :wink: Slik tar jeg vare på helsen også vet du Sanna :Hehe:

Fortsatt fin helg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, da er stasjonsvogna i boks også. Var å kjøpte i går. Brukt da, men den er mer enn bra nok for oss. Skal hente den enten i morgen eller på fredag så det blir bra! Gjelder det å få solgt den gamle bilen da.

Ellers så har min samboer fått seg ny stilling i firmaet han jobber for... Han er jo kjempeglad for det- og er han fornøyd er jeg fornøyd. Ble bare kjempemisunnelig på han her da sjefen hans vil ha han med til Italia neste uke. Dårlig gjort å la meg være igjen her alene :roll: He he, neida det er selvfølgelig kjempe gøy for han det da, babyen må bare love og ikke finne på noe sprell når han er borte. Lite sannsynelig 5 uker før termin, men vet jeg hadde blitt veldig fortvilet om han ikke er her når ting setter igang.

Ellers kjennes det ut som jeg har fått juling hver natt nå.. Jenta er så aktiv at ribbena mine er skikkelig ømme etter at hun har fått massert dem en hel natt. Hjelper på når jeg ligger på ryggen, men da får jo ikke jeg sove så... Stakkars, begynner å få dårlig med plass inne her.

Jeg har jo ikke skrevet ned de tre navnene vi har til jenta vår jeg kom jeg på her.. Har tre alternativer, men har bestemt oss for ikke å bestemme oss før vi ser vidunderet. Navnene har vært klare siden vi var i syden (ca. 2 mnd. siden)

Maren

Sofie

Eline

Syns alle tre er veldig koselige jeg så det blir nok vanskelig å velge. Eline er etter min mormor da, ellers er det ikke gjenbruksnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ...Eline synes jeg er så fint!! :hjerte: Dere får se hvilket navn lille jenta deres kler best når hun kommer for å hilse på mamma og pappa ja.. :wink:

Håper du får en fin dag XsiljeX!

:klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir spennende å se Sanna :-) Ikke såååååå mange ukene til nå... :hjerte:

Idag har jeg vært hos jordmor.. Alt bare velstand. Vekten stiger :roll: , ingen tegn til svangerskapsforgiftning, jenta vår ligger med hodet godt nedover- magen har sunket litt, men hodet hadde ikke festet seg enda. Hjertet dunket vilt og vakkert :hjerter2:

Måtte spørre litt for moro skyld om jordmor trodde det kom til å bli en stor baby.. Hun sa det var vanskelig å si, men sånn det ser ut nå trodde hun det ville bli en gjennomsnittsbaby. :klappe: Flink jente :wink:

Rart når hun begynner å snakke om hva jeg skal gjøre hvis jeg merker det ene eller det andre. Vet jo at det nærmer seg, men er også ganske absurd at dette skal skje med meg snart..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende det er!! Kribler i magen når jeg leser om alle de som er rundt termin dagen sin her inne. Gleder meg jeg!!!

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at alt gkk bra hos jordmoren!

Det virker jo som jenta deres har skjønt at det snart er på tide å komme ut i all fall, det er bra! Bra at hun har begynt å legge seg godt ned, snart har hun sikkert festet hodet.

Er det ikke herlig å høre det lille hjertet dunker? Det går jo sååå fort! Rart å tenke på at det er barnet ditt som ligger inni magen.

Fine jentenavn du har plukket ut Silje!

Ha en god dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Har vært inne og kost meg med dagboka di!Siden vi venter barn i samme mnd var det litt gøy synes jeg!

Søte navn dere hadde funnet også.særlig likte jeg Maren! Kanskje fordi det hos oss mest sannsynlig blir en liten Martine? Også heter jenta til venninda mi Maren!

Ha en fin natt også titter jeg nok innom igjen!

Klems fra Charmina

:babyjente: 29 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk fra deg Charmina!! Må si jeg har vært innom å sniklest litt i dagboken din også... :wink: Snart begynner sluttinnspurten vår også, det blir spennende!

Blir spennende å se hvilket av navnene som passer best på jenta vår ja.. Jeg har nesten en ny favoritt av dem for hver dag jeg :roll:

Ja det er virkelig rart når man hører hjertelyden hos jordmor Sandra. Har liksom aldri vært helt virkelig for meg at det faktisk er babyen i min mage :roll:

Idag har jeg hatt veldig koselig besøk av venninne, lagd mat sammen og skravla i sofa'n. Koselig på en skikkelig høstdag som dette.

Humøret er på topp, har sovet kjempegodt i natt, ingen snorkelyder ved siden av meg siden sambissen er i Bergen og jobber.. Godt med god nattesøvn, men trist at han er borte. Godt han er tilbake imorgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, prøvde meg på svømming idag jeg da.. Har en plan om å være litt flinkere nå til å bevege meg litt.. Sikkert ikke dumt før fødsel. Jeg tuslet ned til svømmehallen, hadde avtalt å møte svigerinne med barn der og når vi kom i svømmehallen var det nesten 40 stk i bassenget :o Ikke lett å bevege seg rundt der da nei! Fikk ikke svømt i det heletatt omtrent jeg.. Tenker jeg prøver igjen på søndag med en gang de åpner, håper det ikke er så mange der da.

Ellers sitter jeg bare å gleder meg til sambissen kommer hjem igjen. Har vært i Bergen siden onsdag også drar han til Italia igjen på mandag.. Sånn farting da :roll: Må kose oss ordentlig i helgen da hvertfall :sjarmor:

God helg til alle som stikker innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsner i dagboka mi! Jeg har ikke vært så mye inne hos deg og lest før, men det skal jeg definitivt gjøre fremover!

Det er jo ikke så lenge til det er din tur nå! Det var noen veldig fine jentenavn dere hadde funnet synes jeg.

Likte Maren veldig godt.

Ønsker deg en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Traviata, hyggelig at du stikker innom :-)

Idag skulle jeg hente bilen vi har kjøpt brukt, togreise på over 2 1/2 time. Når jeg endelig kom frem viser det seg at bilen ikke blir ferdig idag alikevel, jeg må vente til imorgen. :( Huff, ikke noe gøy å sette seg på toget tilbake igjen da!!! Lokaltogene til NSB er ikke de beste å sitte i med en snart 8 mnd. gravid mage... :sur: Skikkelig irritert ble jeg. Men jeg får den imorgen da, og da trengte jeg ikke reise hele veien nedover igjen, da møtes vi i Oslo og da slipper jeg unna med i overkant av en time.. Litt bedre hvertfall!

Ellers har jeg kjørt sambiss til Gardermoen idag, han skal til Italia med jobben frem til fredag, så nå blir det stille å rolig for meg her.. Syns det er litt trist når han reiser bort sånn jeg :roll: men er jo gøy for han og få være med på sånt også da. Heldigvis ikke ofte dette skjer. Får finne på litt slik at tiden går fort fort fort.

Ellers er alt bra bortsett fra at kroppen er litt sliten etter over 5 timer på toget idag, tror nok det blir litt sofasløving i kveld jeg :sjarmor:

Ha en fin kveld!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fikk jeg bilen!! Phu, godt å slippe å tenke på det noe mer hvertfall!

:hoppe: Gleder meg til sambiss ringer etterpå, litt barnslig når det gjelder å være alene hjemme- syns det er kjedelig jeg selv om jeg forsovidt har nok å drive med :roll:

Nei, må nok lage meg noe digg å spise så er det sofan resten av kvelden- er jo så mye å se på på tirsdager!

Mamma ringte nå.. Sa hun skulle føre over noen penger til meg for å sponse vogna litt.. 4000 skulle hun hjelpe til med også kostet vogna 5000!!! :o Hadde ikke regnet med det da, men kommer selvfølgelig veeeeeldig godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XSiljeX! Gratulerer med ny bil! Godt å få ting på plass til babyen (selv om bilen er litt til dere også da..)! Og så deilig å bli sponsa av foreldre til barnevogn! :-)

Det er jo nok av andre utgifter ellers!

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom for å hilse på en dagbok-nabo. :vinke:

Det blir spennende å følge med her den neste måneden...

November-jenter er spesielt flotte..(er november-jente selv hvis du lurte.... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsner La Traviata og Sirka! :vinke:

Idag har jeg husdag :-) Har vært å shoppa litt blomster og andre pynte dingse-dangser og så skal jeg igang med vasking og litt nå.. Deilig når man faktisk våkner og har lyst til å gjøre det :rosasmil: Ikke så alt for ofte det skjer da..

Ellers har lillegull stukket ut totissene sine masse idag og jeg har kilt henne under bena :ler: (er vel kanskje ikke helt sånn hun oppfatter det, men jeg kan jo tro det :ler: )

Novemberjente blir bra det, men hun får jammen holde seg innenfor november også! Er redd for at jeg må belage meg på å gå overtid. Mamma gjorde det med meg- 13 dager!!!- så får vel ikke bli utålmodig for tidlig. MEN må si for min del er hun hjertelig velkommen før tiden, det er det jeg håper på.

Nei, får vie min tid til huset som jeg har lovet- så får jeg heller gasse meg mer foran KG senere i kveld. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Det høres så herlig ut, du kan "leke" med jenta di mens hun ennå er i magen :hjerter:;)

Sånn husdag har jeg hatt denne uka også, faktisk husuke, eller husuker! Syns ikke jeg har gjort annet enn å shoppe til leiligheten de siste ukene. Vasket gulvene har jeg óg! Det er så deilig etterpå :Nikke:

Gratulerer med "ny" bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Stas :vinke:

Deilig å pynte å drive litt i huset ja. Blir hvertfall veldig koselig etterpå!! :-) Vi er jo enda ikke ferdig med oppussingen så huset her får viet mange dager av vår oppmerksomhet, men mest moro med rom som er sånn ca ferdige og drive med sånne småting syns jeg :Nikke:

Nå har sambissen kommet hjem fra Italia og det er veldig deilig!!! Stakkars, han får nesten ikke fred han nå, da jeg er i underskudd av kosing :roll::wink:

I magen er alt som før og det er akkurat en mnd. til termin!!! Wow! Husker jeg tenkte når jeg var to mnd. unna termin så syns jeg det hørtes så skummelt ut (på en måte da, samtidig som jeg var litt misunnelig) når jeg hørte om de som var bare en mnd. unna.. Nå er jeg der selv og syns det ikke er skummelt i det heletatt, syns bare det fortsatt er veldig lenge til termin. Er så mange som spør om ikke det snart er på tide at jeg skal på sykehuset snart.. Men hvis jeg skal begynne å tenke på det hver dag så blir nok ventetiden lang :roll:

Nei sambissen min har bursdag i dag han så etterpå får vi endel besøk så jeg får vel sette igang med kakebaking og rydding :-)

Ha en fin dag alle som stikker innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 dager igjen til termin! Må si jeg begynner å vente litt jeg! Jeg som lovet meg selv at jeg ikke skulle tenke så mye på det :tunge1:

Har heldigvis hatt to netter med herlig søvn etter at jeg ikke sov så mye forige uke. Er vel mest denne halsbrannen som hadde skyld i det.. Hjelper når jeg er forsiktig med hva jeg putter i meg.. Men er jo litt kjedelig å holde seg unna alt som heter juice, te, kaffe + at det er minimalt med brus... Da er det bare vann og melk igjen da... Det går vel over når velsejenta kommer ut håper jeg!!

Skal til legen på onsdag og nå begynner jeg med kontroll hver uke. Håper alt er bra til da, det er jo ikke noe som tilsier at det ikke er det slik som jeg føler det heldigvis :-)

Åååååå om noen bare kunne fortelle meg hvilke dag det skjedde noe!!! :ler::ler: Tålmodig jeg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...