Gå til innhold

Dagboken min


Nanella

Anbefalte innlegg

Hmmm, dette trodde jeg ikke at jeg skulle gjøre, men tror jeg må starte en dagbok nå!! Ikke fordi jeg må da men fordi jeg har lyst :roll:

Jeg må si at nå sitter jeg mye på KG av nyskjerrighet om dagen. Jeg blir oppgitt, men må selvfølgelig følge med på hvordan folk engasjerer seg i et spesielt navn her på KG, helt ufattelig.. Men som sagt må følge med fordi jeg er nyskjerrig.

Jeg kjenner ikke så mange av profilene her som det ser ut til at mange gjør. Håper dette endrer seg nå som jeg har begynt å skrive dagbok. Får se da vet du! :blunke:

Håper mange tar seg tid til å hilse på meg i dagboken min og venter på maaange velkomsthilsner :sjarmor: He he

Men jeg burde kanskje skrive litt om meg selv da..

:D Jeg er 22 år

:D Bor i Oslo

:D Jobber

:D Har sambiss

:D Prøver å være produktive, men er jammen ikke lett (har prøvd å bli gravid en stund nå.. dvs. sluttet på pillen i juli 02)

Noen spørsmål? Fyr løs!

I will return :wink:

Klem så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Vega!! :D

24 er virkelig spennende!!! Neste mandag får jeg ikke sett for da sitter jeg i Hellas og drikker vin da det går.. Hmmm, vil ikke bytte da! Godt man kan ta det opp.

Nå har jeg og sambissen vært en tur i byen og tatt en øl og sett på livet denne vakre sommerkvelden!! Skulle ønske det var sånn hele tiden! Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja gleder meg utrolig til å reise. Ha ferie i det hele tatt!! Nå er det jeg som har sittet på jobben når alle de andre har kunne nyte sommersola- nå er det min tur til å kose meg. (Har vært en uke i Danmark da, så det er kanskje ikke sååå synd på meg, men det føles så lenge siden og dessuten er jo ikke en uke så mye da i forhold til de som har hatt fri både 4 og 5 uker.)

Jeg har ikke begynt å pakke enda da.. Det må jeg vente med til fredag. Den kvelden går sikkert så tregt alikevel så det.. Da har jeg planer om å ta meg noe glass vin (må komme i riktig humør) da skal jeg nemlig ta å bruke epilatoren min igjen (har nettopp kjøpt den så syns det gjør veldig vondt enda..) Men da blir ikke smerten så stor :P (høres ut som den drankern her men er ikke det assa) Så skal jeg pakke ned det jeg skal ha med meg.. Tror jeg må lage en liste jeg, ellers så er det ingen sjangs at jeg får med meg alt jeg skal.

Det er egentlig litt kinki dette her da.. De som har fulgt med på graviditetsinnleggene mine har fått med seg at jeg sliter litt med sykluser ol. men nå hadde jeg mensen for snart tre uker siden da og hvis den i det heletatt har tenkt til å stabilisere seg noen gang så er det jo en liten sjanse for at jeg har el rundt disse tider.. Er litt vanskelig å forholde seg til.. Burde jo egentlig være veldig forsiktig med alkohol, men nå har jo ikke ting vært som de skal da- skal jo på utredning på riksen når jeg kommer tilbake.. Men man kan jo heller ikke går rundt slik jeg har gjort å tenke at dersom hvisom jeg skulle bli gravid så kan jeg ikke drikke litt vin og sånt.. Slapper jo heller ikke noe av da når jeg flyr å tenker sånn.. Nei jeg tror jeg kommer til å drikke alkohol jeg, trenger jo ikke drikke stoooore mengder. Hva syns dere???

Huff.. Vanskelig dette..

Det er ganske vanskelig å konsentrere seg om jobben om dagen.. Hjernen har innstilt seg fult å helt på ferie.. Får holde ut de siste dagene..

Nei- back to work!! Får skrive mer senere.. Tror det ble ganske rotete det her.. Men pytt pytt- det er min dagbok!!!!!!!!!!!!!!!

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Hei vennen :)

Det ordner seg etterhvert skal du se med graviditeten,dere må ikke fokusere på barn eller tenke på barn under akten.Da vil det ikke skje ,men ha det godt i lag og nyt hverandre og sexen.Underbevisheten spiller også inn når det gjelder graviditet,fokuser totalt på noe annet.

Jobb og slit og ha det morro i lag så blir du gravid før du veit ordet av det.

Jeg bor i en stor by og her regner det i dag ,det detter ned vann og går hadde vi et nydelig badevær og var på stranda lant på natt.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen.. Når det gjelder våre prøvinger så har jeg lært meg å slappe mer av nå. Forventer ikke noe hele tiden, men det er klart det er vanskelig å ikke fokusere på det. Nå har jeg da bare prøvd å ikke tenke på at vi er prøvere så jeg har leve helt normalt og ikke tenkt.. "Kanskje jeg ikke kan drikke da for da er det jo en mulighet for at jeg er gravid.." Sånne type tanker.. Det er når du begynner å leve etter en graviditet som ikke er at det begynner å bli litt stressende.. Men som sagt. Prøver å ikke tenke så mye på det. Sier til meg selv at nå skal jeg på riksen snart, det kan fortsatt ta tid før jeg blir gravid, men jeg er hvertfall i gode hender og får all den hjelp jeg kan få. Min tur kommer!!! Ja..

Jeg bor i Oslo som jeg kanskje skrev over og det har regnet her i dag også. Jammen glad jeg møtte venninnene mine igår istedet for i dag... I går satt vi på Huk grillet og koste oss. Det var så varmt å deilig. Det kom et par regnskurer med de overlevde vi. Lenge siden jeg hadde sett disse jentene og det var koselig å bare kunne sitte å diskutere, mimre, sladre og slappe av sammen.. Skal vel sies at det ble noen øl også. Var veldig bra. Vi bada ikke vi da.. Det drøyer jeg med til vi kommer til Hellas :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Jeg må seriøst begynne å tenke på hva jeg skal ha med meg snart.. Har ikke pakket noen ting jeg. Nei men det er jo begrenset hvor mye man trenger på en uke i Hellas da..

* Bikini, bikini og bikini

* Lette sommerkjoler, skjørt og topper

* Greit da så tar jeg med litt vanlig undertøy også..

* Bøker til å lese på stranda

* Solkrem

* Sko

* Toalettsaker

Har jeg kommet i boks da tro.. He he.. Nei dette skal gå så greit så!

Må bare få unna ting på jobben så jeg ikke trenger å tenke på det når jeg er borte.. Ikke det de andre som er igjen får vær så god hjelpe meg, nå har gjort jobben til 3 og 4 stykker i flere uker.

Hmm, dette blir helt skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Silje!

Her kommer jeg og snoker... :wink:

Velkommen som dagbokskriver (litt på etterskudd)!

Du skjønner etter hvert hvor herlig det er å ha en dagbok... :D

Tusen takk for at du stikker innom hos meg.

Er litt nysgjerrig på hvorfor du ikke valgte graviditetsdagbok.

For å prøve å ikke fokusere så mye på det kanskje?

Graviditetsdagbøker er jo for prøvere også vettu, og du ser jo at jeg skriver ihvertfall om mye annet enn det å hoppe i høyet hele tiden...!

Har ikke helt fått med meg når dere skal dra jeg!?

Men du skal "epilere" ikveld? Da drar du vel i morgen da!?

Dere får ha en kjempekoseløig tur ihvertfall!

Er det du og sambiss, eller venninner?

Jeg prøver også å "leve normalt", og det burde egentlig ikke være så vanskelig. Tror jeg har lest at alkoholen du får i deg, ikke påvirker fosteret før 5-6 uker ute i svangerskapet, og da har man jo normalt sett funnet det ut... Ikke tenkk så mye på det du! Det som skjer det skjer! Det eneste er at alkohol kan redusere fruktbarhet og sædkvalitet.

Du skriver at vi bør satse på mail-barn, men jeg tror det er like greit å satse på mai-barn jeg, for jeg tror det blir litt for mye for mailen min å skulle gå gravid for meg også... :lol:

Ha en produktiv, og ikke minst hyggelig ferie!

Bind fast mannen din du også!

Lillen (også 22)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!!

Da er jeg tilbake fra ferie! Kan tro jeg har hatt det deilig! Det var meg og min samboer ja, men vi møtte noen venner nede der også møtte vi jo endel fra tilfeldige steder i verden på et av overnattingsstedene som var veldig sosialt. Har vært litt party og mye slappe av. Er sånn det skal være. Var skikkelig godt å få litt sol på kroppen selv om det føles ut som om fargen går av bare jeg går gjennom passkontrollen. Dessuten er det enda deiligere at jeg ikke skal på jobb imorgen og har en uke med fri til :hoppe:

Så imorgen skal jeg til frisøren å shine håret etter ferien.. Det er så slitt atte fy! Må ha tilbake den mørke fargen min igjen, trives ikke med de lyse stripene mine jeg...

Takk for svar Lillen!! Grunnen til at jeg ikke har valgt graviditetsbok er fordi jeg prøver å ikke fokusere så mye på det ja.. Eller jeg skriver jo noe om det her ikke det da, men det har litt med følelsen. Jeg oppretter nok kanskje en den dagen jeg er gravid.. Jeg vet ikke helt jeg.

Når det gjelder graviditet har jeg nettopp lagt ut et frustrasjonsinnlegg på GRAVIDITET nå. Gidder ikke gjenta meg selv.

Jeg har ikke rukket å se over hele KG etter at jeg kom hjem igjen da.. Så er ikke helt oppdatert enda her.. Men det kommer seg vel etterhvert.

Jeg prøvde å stikke innom her en kveld da jeg var i Hellas men da var det nok endel problemer med omleggingen her.. Ingenting funket for meg da hvertfall så...

Nei jeg får stikke tilbake og skrive mer senere.. Må prøve meg på chatten en dag også. Hi hi.. Og takk til dere som har skrevet innlegg i nye boka mi. Kommer nok til å bli veldig glad i denne etterhvert ja! :kul:

Klem XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi.. Den frisørtimen jeg trodde jeg skulle ha idag... Den var vist imorgen istedet den.. Hadde skikkelig bomtur!!! Jaja jeg prøver igjen imorgen.

Imorgen skal jeg og sambissen på riksen slik at han skal ta sædprøver. Han syns ikke det er spesielt gøy da, så jeg skal være med å hjelpe til hvis det trengs. He he.. Blir litt rart da men. Neste mandag er konsultasjonen på Riksen så det blir litt spennende. Vet ikke helt hva jeg forventer meg av den timen jeg da. Håper bare de kan finne ut av noe!!

Nå driver jeg å lager pizza! Nam nam, det er sambissens favoritt tror jeg. Deilig å ha ferie som man ikke har så mange planer med også. Da kan man slappe av å gjøre ting man ellers ikke har så mye tid til.

:briller: XSiljeX :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Silje!

Ja, det blir spennende å se om de kan finne på noe

lurt på Riksen... :wink: Fint at du blir med mannen;

det er sikkert ikke moro det der!

Gleder meg til å lese om hva som skjer videre!

Kos dere med pizza...nam!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho... Enda en dag med fri er over.. Du som dette er herlig.

Idag våknet vi en time etter vi hadde satt på klokka. Vi skulle jo på Riksen så sambissen skulle få testet svømmerene sine. Herregud som vi stresset. Men det gikk greit da. Da vi kom dit å spurte hvor vi skulle for å få ordnet det lo dama i skranken av oss og sa at hvis det var det vi skulle fikk vi jammen se å slappe av og puste ut og inn noen ganger. Så fant vi frem og sambissen fikk det unna. Han syns det var veldig bra at jeg var der sammen med han, men det skulle jo bare mangle.

Han er så GOD om dagen :ler:

Så har jeg vært hos frisøren.. Har ikke helt bestemt meg om jeg er fornøyd eller ikke denne gangen. Har ikke klipt så mye med måtte freshe opp fargen. Men syns hun har fått den mørkere enn det jeg ba henne om.. Dessuten er ikke alle stripene helt bra, også sa jeg jo at jeg ikke ville ha noe "varmt" i brunfargen min.. Men jeg syns det er det jeg da. Men så det ikke når jeg var i salongen så kan være det er noe med lyset i leiligheten også.. Ja ja, det går noen dager så venner jeg meg vel til det.. Også blir ikke fargen så intens heller så da blir det vel bra.

Nå er broder'n på besøk hos oss.. Jeg har laged litt mat også sitter han og sambissen å ser på Rosenborg. Kan ikke noe for det jeg men kan ikke fordra fotball på TV'en. IRL går det ann men...... Også så mye det er av det. GRRRRRR

Pizza'n ble helt herlig i går ja lillan. Mmmmmmmm, ingen ting er som hjemmelagd pizza! Sambissen spiste så han omtrent ikke kom seg ut av sofa'n :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei navnesøster!

Tenkte jeg skulle stikke innom å si hei.

Hvordan gikk det på riksen?

Har dere fått vite noe mer?

Lykke til uansett, håper dere blir gravide snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at du stakk innom dagboken min kjære navnesøster ja :D

Vet nok ikke noe mer om noe enda. Da vi var på Riksen igår var det bare sædprøve som skulle tas. Konsultasjonen er ikke før på mandag, og det er da det blir spennende. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg da.. Men skal ikke spare på spørsmålene for å si det sånn. Håper vi blir gravide snart jeg også. Vi begynner å bli litt utålmodige nå.

Hmmm.. Driver å ser etter hus også da.. Eller det vil si, vi ser jo egentlig litt bare halvt. Sambissen har et hus der vi er fra, men det må gjøres mye der og med tanke på at det kanskje snart forhåpentligvis blir litt fler av oss etterhvert tenker vi at å bygge på er det vi må gjøre der i tillegg til å pusse opp det som er. Mye arbeid spør du meg. Men.. Det som er er at hvis vi skal bygge på er vi avhenigig av å få kjøpt tomta som ligger nedenfor slik at vi får "snudd" huset og fiksa litt.. Hvis vi skal bygge på slik det er nå blir det bare så klumpete og feil. Tomta som ligger nedenfor oss blir ikke brukt til noen ting og dessuten går strømledningen over der så vi mener det ikke går ann å bruke det som noen byggetomt. (Vi skal bare ha gårdsplass der hvis vi får den) Men det som er er at han som eier den mener det skal gå ann å bygge hus der så han har lied inn et byggefirma som skal se om de vil kjøpe tomta for å bygge der... Men vi får jo aldri svar!!!!! Det er snart 4 mnd. siden vi henvendte oss til han og vi hører ingen ting.. Så vi har tenkt å se oss litt rundt om etter noe annet så vi kanskje selger det huset som det står. Det hadde også vært deilig å finne noe man ikke trengte å gjøre så mye med da.. Men vi får se. Skal på visning på søndag så får vi se. Ser helt greit ut men kjøkkene er litt smalt da så det er jo et stort minus spør du meg.. Men det er jo ikke så lett å se på bilder heller da.. Så vi får se. Det er jo spennende å se litt også da.

Oj oj oj, det ble litt av et avsnitt!! He he.. Ja ja..

Ser det skal være oslo treff i begynnelsen av oktober.. Syns nå det er litt skummelt jeg da.. He he.. Tror ikke jeg skal på det. "Kjenner" jo ikke de forskjellige så godt som de andre virker som de gjør.. Syns det er deilig å være litt anonym også jeg da..

Hm, når jeg tenker meg om nå så er jeg..... 34 dager i syklusen min.. Det skal sies at jeg tok en test i forige uke da.. Men det var vel egentlig litt tidlig.. Men da er jeg igjen på overtid da... SOM VANLIG! Det går jo aldri i orden dette her systemet mitt. Tenkte jeg skulle ta en test på lørdagmorgen.. Skal på fest på kvelden og da er det greit å vite.. Dessuten er det greit å ha testet før jeg skal på konsultasjonen på mandag.. Men jeg har ikke følesen av at det er noe der da.. Får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stakk innom dagboken min kjære navnesøster ja :D

Vet nok ikke noe mer om noe enda. Da vi var på Riksen igår var det bare sædprøve som skulle tas. Konsultasjonen er ikke før på mandag, og det er da det blir spennende. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg da.. Men skal ikke spare på spørsmålene for å si det sånn. Håper vi blir gravide snart jeg også. Vi begynner å bli litt utålmodige nå.

Hmmm.. Driver å ser etter hus også da.. Eller det vil si, vi ser jo egentlig litt bare halvt. Sambissen har et hus der vi er fra, men det må gjøres mye der og med tanke på at det kanskje snart forhåpentligvis blir litt fler av oss etterhvert tenker vi at å bygge på er det vi må gjøre der i tillegg til å pusse opp det som er. Mye arbeid spør du meg. Men.. Det som er er at hvis vi skal bygge på er vi avhenigig av å få kjøpt tomta som ligger nedenfor slik at vi får "snudd" huset og fiksa litt.. Hvis vi skal bygge på slik det er nå blir det bare så klumpete og feil. Tomta som ligger nedenfor oss blir ikke brukt til noen ting og dessuten går strømledningen over der så vi mener det ikke går ann å bruke det som noen byggetomt. (Vi skal bare ha gårdsplass der hvis vi får den) Men det som er er at han som eier den mener det skal gå ann å bygge hus der så han har lied inn et byggefirma som skal se om de vil kjøpe tomta for å bygge der... Men vi får jo aldri svar!!!!! Det er snart 4 mnd. siden vi henvendte oss til han og vi hører ingen ting.. Så vi har tenkt å se oss litt rundt om etter noe annet så vi kanskje selger det huset som det står. Det hadde også vært deilig å finne noe man ikke trengte å gjøre så mye med da.. Men vi får se. Skal på visning på søndag så får vi se. Ser helt greit ut men kjøkkene er litt smalt da så det er jo et stort minus spør du meg.. Men det er jo ikke så lett å se på bilder heller da.. Så vi får se. Det er jo spennende å se litt også da.

Oj oj oj, det ble litt av et avsnitt!! He he.. Ja ja..

Ser det skal være oslo treff i begynnelsen av oktober.. Syns nå det er litt skummelt jeg da.. He he.. Tror ikke jeg skal på det. "Kjenner" jo ikke de forskjellige så godt som de andre virker som de gjør.. Syns det er deilig å være litt anonym også jeg da..

Hm, når jeg tenker meg om nå så er jeg..... 34 dager i syklusen min.. Det skal sies at jeg tok en test i forige uke da.. Men det var vel egentlig litt tidlig.. Men da er jeg igjen på overtid da... SOM VANLIG! Det går jo aldri i orden dette her systemet mitt. Tenkte jeg skulle ta en test på lørdagmorgen.. Skal på fest på kvelden og da er det greit å vite.. Dessuten er det greit å ha testet før jeg skal på konsultasjonen på mandag.. Men jeg har ikke følesen av at det er noe der da.. Får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Silje!

Synes det virker greit med anonymitet jeg også...

Er det derfor du har X i navnet ditt kanskje? :ler:

34 dager?? Spennende det, men jeg vet hvordan det er... Forrige syklus hadde du kanskje ikke hatt el engang på dag 34...!?

Jeg krysser fingrene ihvertfall, så dere skal slippe å undersøke no mer...

Det er bra det er flere som har slike samboere som sovner, så slipper jeg å føle meg så alene i nattemørket...

:wink:

Jeg har svart inni boka mi, men svarer her også; jeg går på voksenopplæring for å få studiekompetanse, slik at jeg en gang kan bli radiograf...

Lykke til med bolig! Høres så spennende ut! :D

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Ja helt klart at jeg har X i navnet mitt fordi jeg håper ikke folk kjenner meg igjen her da!! :hoho::hoho:

Hmmm, må innrømme at jeg lurer på om noen vet hvem jeg er her!!!??? Jeg tror ikke jeg vet hvem noen andre er her.. Men man kan jo aldri vite da.

Jeg tok test på fredag da.... NEGATIV :kjempesinna: selvfølgelig. Men ja lillen, dersom jeg har samme syklus som forige gang har jeg jo ikke hatt el enda... Man kan aldri vite med de teite lange syklusene :evil:

Imorgen er det riksen da.. Er kjempespent!! Lurer på hva som kommer ut av det. *Klarer nesten ikke å vente*

Ellers så har jeg blit kjøla også.. Skikkelig tett i nesa og har nesten ikke sovet noen ting i helgen!!! Jeg er jo kjempesliten da også er i tillegg ferien over nå så jeg skal på jobb imorgen. Hjelp meg, jeg vil ikke!!!!!!! Blir bare halv dag da siden vi skal på riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...