Gå til innhold

Dagboken min


Nanella

Anbefalte innlegg

Hmmm.. Ja da er konsultasjonen over. Det var jo positivt å få vite litt mer om hvorfor ting er som de er da.. Grunnen til at jeg har ikke mens/uregelmessig mens er fordi det er hormoner som danner sekker på eggstokkene mine. Dette er veldig vanlig, hvertfall for de som har problemer med å bli gravide.

Godt å vite hvorfor da hvertfall :)

Så kommer hva som skal gjøres med det. I første omgang: INGENTING! Huff.. Jeg skal bare vente til jeg får mens (hvis jeg får mens da) så skal jeg ta nye blodprøver. Dersom jeg ikke har fått mens før desember skal jeg ta de uansett. Så skal jeg inn til ny time på riksen... men tror ikke det blir før i FEBRUAR!!! HUFF OG HUFF så lenge å vente. Da skal de ta laparoskopi (er det riktig skrevet tro? he he) dvs. brenne bort litt eller brenne et snitt i eggstokkene mine. Kunne gjort det med en gang for min del men..

Så konklusjonen er: Prøve et halvt år til (hvis ikke mer) og hvis det ikke har skjedd noe da så blir det operasjon (hvis man kaller det operasjon da?) Dersom ikke det funker skal de sette meg på hormonkur (igjen- har jo gjort det før... Pergotime) der hadde de to alternativer, men det ble ikke noe særlig snakk om det nå. Ligger litt fremover i tid det.

Han dro frem prøverør da.. Han sa at jeg var for ung til det, det utføres ikke på personer under 25 år (er jo 22)- virket som han trodde at jeg var der for å få gjøre det, men det er det jo aldeles ikke!!!! Det er siste utvei syns jeg så jeg understreket det da at jeg håpet jo at man kunne finne ut andre ting å gjøre, for det var ikke i tankene når vi skulle på Riksen. Ja ja..

Nei- jeg får håpe at det skjer noe av seg selv før den tid, også før jul spør du meg.. Det krever litt av meg og smøre meg med enda mer tålmodighet nå.. Høres kanskje dumt ut men.. Jeg vil ha baby nå jeg.. Stor mage som jeg kan strutte med! Jeg vil jo ikke at jeg skal måtte trenge behandling, vil at ting skal skje av seg selv!!! Ja ja..

Nei men glad for å ha fått vite hva som er galt hvertfall og at det er vanlig ikke minst. Da går det ann å få gjort noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Silje!

Endelig vet du mer...

Det må jo være litt befriende!

Men må si ting tar tid... :o

Har tro på at du får mensen før desember jeg da.

Er ikke det mest sannsynlig!? Jeg hadde jo en lang syklus,

og ifølge den, så er ikm 1. november... Men håper selvsagt DQ skal hjelpe meg.

Hvor vanlig var diagnosen da?

Sa han noe om hvor alvorlig diagnosen er i forhold til fruktbarheten?

Kan det gå over?

Er like unge vi...

Krysser fingre for graviditet eller rask mens!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du titter i dagboken min lillen :D

Jo selvfølgelig er det veldig befriende å få vite hva som er galt. Ikke minst å få vite at det er fult mulig for oss å få barn.

Ja satser jo på å få mensen fort nå så jeg får tatt prøvene, men selv om jeg får mensen så gjør ikke de noen ting mer før nye time på nyåret. Det er jeg litt skuffa over da. Mener at hvis jeg får mensen nå og får tatt nye prøver så kunne de sette igang med en gang istedet for at jeg må vente et halvt år til. Men det er vel for å gi kroppen en ordentlig kjangs på å klare det selv tenker jeg.

Så krysser fingrene for mensen ja!!

Diagnosen (om man kan kalle det det- de vet ikke hva det kommer av) er veldig vanlig for de som blir henvist videre fra gynekolog/lege. Han sa at 80 % av de som kom til dem var det dette som sinket dem. Som jeg skrev vet de ikke hva det kommer av så det kunne han ikke si noe om. Men det er jo da mulig å få gjort noe med det da med laparoskopi (jeg har enda ikke sjekket om jeg skriver det riktig, så bær over med meg hvis jeg ikke gjør det :oops: ) det skal vist gjøre susen i første omgang hvertfall. Det at de legger seg som "sekker" forran eggstokkene gjør jo at fruktbarheten blir satt ned men etter som jeg skjønte så skal ikke fruktbarheten være noe skadet når det er fjernet... Hvis du skjønner. Dvs. nedsatt fruktbarhet forsvinner med disse "sekkene" når de blir fjernet. Sorry skriver nok noe klønete her nå.

Men jeg og sambissen snakket om det i sta.. Jeg blir vel mest sannsynelig ikke gravid før neste vår!!!!!! Syns det er lenge å vente jeg da når jeg allerede har ventet et år. Men kanskje jeg som er litt suttrete her. Ja ja, men da kan vi kanskje vente oss en liten en på nyåret 2005 hvis ting går som vi tror da.

Nei vi får håpe at en lykkefe kommer og sender litt gode vibber på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, XSiljeX! :briller:

Artig å lese om disse graviditetsprøvegreiene, da. Hvordan var egentlig svømmefarta på sambissen din sine ...hm.. rumpetroll? :ler:

Blir nok barn etterhvert, skal du se. Dere har i alle fall tiden foran dere!

Når det gjelder doble innlegg - tips:

Åpne et nytt vindu når du skal skrive innlegg.

Klikk kun én gang på OK.

Hvis du får timeout eller at det ser ut som kg har reist på ferie: sjekk vinduet bakom, der du startet. Som regel er innlegget postet etter noen sekunder (++ :ler: ), men det er ikke alltid skrivetingen blir borte.

Hvis du ser at innlegget er postet kan du bare lukke igjen skriverten (med et foraktelig snøft...)

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dorian! Takk for godt råd når det gjelder disse dobbelt/tripple/4gange innleggene mine! Skal jammen gjøre som du sa.. Liker sånne som kan hjelpe til litt med uforståelige dataproblemer.. :kul:

Rompetrollene er mest sannsynlig av topp kvalitet :lol: Vi fikk ikke vite svaret fra de prøvene nå, men skulle få svar i posten. Men de sa at det sannsynligvis var bra.. Vi vet jo at det er meg det er noe galt med :oops:

Ellers er det klart det er spennende med prøvinger og takk Dorian vi får det nok til tilslutt ja.

Morsomt at du stakk innom dagboken min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Silje!

Er et par uker siden du har skrevet noe her inne nå...

Er alt som det skal være??

Eller sku du på ferie nå??

Håper du setter deg foran pc'n snart...

Jeg har en gla-melding; DQ funker!

På dag 25-27 hadde jeg tydelige tegn på eggløsning, og det har jeg aldri merket før. Dette tyder også på kortere syklus...

Ha det bra

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!

Hmmm, nei har ikke vært inne her på en stund å skrevet nå.. Egentlig har jeg masse å skrive om men jeg har bare ikke fått gjort det. Skal sette meg ned en dag så jeg får ned det som har skjedd de siste ukene. Har vært forferdelig slapp nå i det siste. Skamme seg Silje :fy: :oops:

Så bra at DQ virker!! Da satser vi på at dere får det til denne mnd. lillen, har vært så vidt innom dagboken din å snust litt, men har ikke skrevet noe der heller.. Innmari slapp her.. He he.. Jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover!!!

Jeg vet ikke jeg om DQ kan virke på meg.. Det er jo noe som blokker litt forran eggstokkene mine så..... spørre på dr.Online kanskje.

Nei, jeg har ikke tid til å skrive så mye nå, men kommer plutselig tilbake å skriver mer :lol:

See U soon!!

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oj oj oj så lenge siden jeg har skrevet her nå. For å være ærlig har jeg vel vært veldig lei kvinneguiden en stund, har bare droppet innom og lest noen innlegg i ny og ne. Men skal skrive litt igjen nå tror jeg :roll:

Tja egentlig er det en del som har skjedd siden sist, men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på å skrive om alt. Det har vært alt fra superintriger fra sjefen og ei på jobben.. Bare masse sprøyt som var oppdiktet om meg!!!! :o Jeg må si at det har ført til utrolig stor misstrivsel for meg på jobben den siste mnd. og er veldig klar for å slutte der. Orker ikke gå rundt å lure på hva slags røverhistorier som kommer med en gang jeg snur ryggen til. Det verste er at de hører ingen sted hjemme.

Vel nok om det. Jeg har heller ikke blitt gravid enda og heller ikke fått noe mer mens. Får håpe tiden går fort frem til den dagen jeg får time til lap. sier nå jeg bare. Ser ikke at noe annet kan hjelpe jeg!..

Men, jeg har da fått veldig mye annet å tenke på siste tiden da. Jeg og samboer har nemlig kjøpt oss hus!! :D Så morsomt!! Har ikke tatt over enda da, men om en mnd. skjer det saker. Dette innebærer at vi flytter tilbake til hjembygda fra Oslo. Men det blir så bra så. Huset vi har kjøpt er et oppussningsobjekt så vi har masser av arbeid forran oss. Alt skal pusses opp før vi flytter inn. Samboer venter med å selge det gamle huset sitt slik at vi bor der mens vi pusser opp. Deilig så slipper vi å bo på en byggeplass! Jeg er så spent og klarer nesten ikke å vente. Det er så gøy å kikke på farger, plukke ut kjøkken, peis, fliser til bad.. Ja alt!!! Åååå så moro dette skal bli. Tenk den dagen vi kan flytte inn i et nyoppusset hus, sitte i vår nye stue, sove(ha sex :oops: ) på vårt nye soverom... Hi hi! Gleder meg gleder meg!

I tillegg har jeg halveis fått meg ny jobb! (Det kan jeg jo trenge som dere sikkert ser på begynnelsen av innlegget mitt). Det jeg mener med halvveis er at jeg har vært på intervju og fått jobb, MEN; Jeg må gjennom 5 prøvevakter der de skal evaluere meg om jeg passer inn, hvordan jeg takler arbeidsoppgavene osv., og der jeg kan se om jeg trives. Grunnen til at det er slik er at det er på en institusjon for vanskeligstilte ungdom og jobben kan være innmari tøff.. På mange måter... Og jeg har jo foreløpig ingen utdannelse så... Men om jeg får den begynner jeg å utdanne meg til barnevernspedagog på deltid. Jeg er virkelig spent på dette. Håper det ikke er alt for lenge til jeg blir kalt inn til disse prøvevaktene. Det skal være 5 av dem. Har fått en bok av mamman min som vistnok er stedets "bibel" he he.. Vel.. Hvertfall en bok som samsvarer med hva de tror er rett og følge der... Forklarer meg vel skikkelig klønete nå men... Pytt pytt.

Ja.. Så egentlig er det jo litt greit også nå da at det drøyer litt med å bli gravid... IKKE MISSFORSTÅ!!! Et barn vil uansett være velkomment, men jeg har hvertfall en del andre ting å tenke på nå da!! Jeg har prøvd såpass lenge nå så jeg kan heller ikke sette livet mitt på vent til det skjer noe. Så...

Ja, dette er i grove trekk hva som har skjedd i det siste. Skal være flinkere å skrive nå. Kvinneguiden er jo ikke så treg lenger heller så :roll: hi hi

Vel! Ha en fin kveld!

XSiljeX - back again :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Der var du jo...endelig!

Jeg synes det er bra du har mye annet enn graviditet å tenke på for tiden, for så lenge dere ikke preventerer dere, kan det jo skje når som helst...tross "diagnose"...og særlig når man legger det på hylla litt! :wink:

Høres ut som en spennende jobb du skal prøve ut, og jeg håper du lykkes med den.

Jeg er skikkelig misunnerlig på at dere har kjøpt hus... :wink:

Du har virkelig fått det til...i ung alder!

Håper du skriver litt mer fremover, også for din egen del.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ja!

Takk for hilsen Lillen, koselig å få litt besøk i dagboken. Skal være flinkere til å skrive nå ja. Det var bare det at jeg var så lei en periode.. KG var tregt også har det vært så mye tull med data'n her hjemme at jeg har bare gitt opp. Men, nå har alt blitt så meget bedre. :D

Ååå, endelig er det helg!! Merker at humøret alltid er så mye bedre når det er fredag. Godt å ha fri et par dager fra disse menneskene jeg jobber sammen med. :evil: Jeg blir så sliten av å ha et så anstrengt arbeidsmiljø. Jeg håper på å få sendt inn papirene til den nye jobben i løpet av helgen slik at jeg snart kan bli kalt inn til prøvevaktene.

Idag skal jeg og sambissen på Ikea å se på kjøkken! :hoppe: Har funnet et jeg liker veldig godt der så da tar vi med målene og ser hva vi trenger og hvor mye det vil koste. Godt jeg ikke har fått lønning enda så det blir med kikkinga, ellers hadde jeg nok gått amok! Men bekymrer ikke, den tid da jeg skal gå amok kommer, men må holde meg i skinnet til vi skal innrede det nye huset.

Runde av uken med en tur til Ikea og en god helgemiddag ikveld blir bra!!

Jeg tenkte jeg skulle få trene litt i helgen også jeg da. Har vært alt for slapp nå så jeg må ta meg i skinnet. Så mange ganger jeg har lovt meg selv at jeg skal begynne å trene igjen og så mange ganger jeg har blitt skuffet! Nei nå må jeg. Jeg har alltid vært flink til å trene men etter å ha bodd i byen har det ikke vært mye å skryte av. Nå føler jeg meg rett og slett ekkel!!!! Da er det tross alt bedre å ofre litt tid, slit og svette. Nå er det ingen kjære mor her!!

Oj så tror jeg faktisk tante rød er i anmasj også!!!! Det var på tide siden jeg ikke har sett henne siden slutten av juli!!! Har hvertfall ømme pupper og kjenner at det er ting som skjer så da er det bare å krysse fingrene. (men har jo kjent sånn før da uten at det har skjedd noe så skal vel ikke ta gleden på forskudd). Det som er bra hvis jeg får mensen nå er at jeg kan ta de blodprøvene og da kan jeg kanskje få lap'en tidligere også?? Skal hvertfall sjekke mulighetene for det. Det eneste er at jeg tror legen egentlig ville gi det enda litt tid... Kanskje fordi jeg er ung. Men men... Er ingen god grunn syns jeg. Jeg har ventet lenge nå, altfor lenge!! Godt jeg har masse annet å tenke på nå!! Ellers hadde jeg blitt GAL!

Ellers har jeg ingen store for helgen. Har ikke så fryktelig masse penger nå rett før lønning så ideer om hva men kan gjør i Oslo som ikke koster så mye tas imot med takk! Kanskje jeg får besøk av ei venninne og da skal vi vel få knerta litt vin tenker jeg. Lenge siden jeg har hatt vinkveld nå!!

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Silje!

Hvor lenge er det egentlig siden du har hatt mensen nå?

At du er for ung, er ingen unnskyldning for at du ikke skal få fortgang i dette, så det er bare å mase seg frem. Vi er i vår mest fruktbare alder i begynnelsen av 20-årene har jeg hørt, så stå på du!

Håper virkelig at tante rød er på vei.

Men jeg anbefaler fortsatt Dong Quai. Jeg har ikke helt forstått ha det er den gjør, annet enn å korte ned syklusene, så det kan jo hende at mange av de som hjelpes av DQ har samme problem som deg!? Har du tenkt den tanken?

Det skader ikke å prøve DQ, for den anbefales for alle kvinner...

Koster ca 150 kroner for 100 kapsler, og det varer i ca 1 mnd.

GOD HELG!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. lenge siden jeg har hatt mensen ja. Sist mens startet 25 juli! Så er jammen meg på tide ja!!

Men jeg vet jo grunnen til at det er sånn da og det er jo disse "sekkene" som sitter forran eggstokkene da så det er grunnen til at det går som det går. Det er kanskje en god idee å prøve DQ... Jeg har ingenting å tape så... Ja kanskje jeg skal gjøre det. Følger ditt råd jeg lillen. *løper til apoteket å kjøper :lol: *

Men... må man vente med å begynne på dem til mensen kommer eller kan man begynne når som helst?

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jej! Bra!

Du kan starte når som helst, men gjerne ta en liten pause på mensdagene, fordi det er litt blodfortynnende...

Snakk litt med de på helsekost-forretningen!

Flott, Silje!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Har enda ikke fått kjøpt meg DQ da.. Skal gjøre det neste uke, da får jeg lønning :lol:

Er ganske så sikker på at tante rød er i anmasj nå da.. Har ømmepupper og litt kilinger i magen så om ikke så alt for lenge så er den her tipper jeg. Jammen meg på tide!!!!!!!! :sinna:

Jeg blir så irritert!! Jeg må sende inn div. papirer til den nye jobben før jeg kan begynne på prøvevaktene. Av de så er det attester fra mine tidligere jobber. Det er et par attester jeg enda ikke hadde fått så jeg ringte i forige uke å spurte om de ikke kunne sende den i posten og at jeg trengte dem nå i forbindelse med ny jobb. Ja de skulle sende de samme dagen de så det skulle gå greit. Ja jeg har enda ikke fått dem og jeg føler at det begynner å haste litt :sur: , greit å få ordnet opp i slike ting kjapt da, vil jo ikke fremstå som treg og uryddig. Så i dag ringte jeg de de gjalt og ja, de hadde jo ikke fått sendt det da. Så jeg purret og de lovet å sende de i dag. Håper jeg får avgårde papirene på fredag. Han som intervjuet meg på den nye jobben sa jeg kunne ringe når jeg hadde fått sendt dem da, slik at han kunne forberede prøvevaktene mine slik at det gikk raskt. Jeg får bare forklare hva som har tatt tid. Håper han forstår.

Oj, et langt avdrag om dette, men måtte ha det ut. Er så klar for å starte med prøvevaktene. Er jo så spent! Jeg har tenkt litt på hvordan jeg vil takle å komme på den nye jobben og for å være helt ærlig så aner jeg ikke hvordan det blir. Kan nok bli litt vanskelig også.. Men, jeg får bare ta det som det kommer tror jeg. Vanskelig å skulle forberede seg noe særlig.

Jo! Var på IKEA på fredag å så på kjøkken! Har nok funnet det jeg vil ha. Men løsningen på kjøkkene blir ikke helt som jeg hadde tenkt, men må jo rette seg etter de faktiske målene.. Vi må nok flytte døra litt da, men sambiss trodde ikke det skal bli noe problem. Dette blir så bra så!

Samboern min har bursdag imorgen.... også må han kanskje jobbe overtid!! Stakkars. Jeg får lage en god middag til han kommer hjem, får vel ikke så mye ut av dagen da.. Men men.. Han syns jo ikke det er så stas med bursdag heller.

Dette skal han få av meg. En høst/vinterjakke og en billett til Suade (sånn det skrives?) på Rockefeller. Han vet det ikke da. Han skal dra med noen kompiser :wink: Må bare følge med så han ikke bestiller bilett selv.

Bare lillen som skriver svar i dagboka mi jo (nesten) lite populær? :-?

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg gjøre noe med avataren min... Huff, jeg får ta denne så lenge til jeg finner en jeg liker. Er dritt lei humla!

Herved har jeg en midletidig avatar! :lol:

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm denne helgen har vært litt rar.

På fredag syns jeg det var sååååå godt at det endelig var helg, var skikkelig sliten etter denne uken på jobben. Men kunne ikke slappe av helt da vi skulle ha fam. min og samboer sin på besøk for å feire hans bursdag. Vi samles alltid til kaker og kaffe når noen har bursdag. Det var veldig koselig da selv om det ble masse og ordne først så det ikke ble så mye tid til å slappe av.

Men på lørdag holdt jeg på å gå fra vettet. Jeg kjedet meg skikkelig!!! Og da mener jeg skikkelig!! Jeg følte at det ikke var noe tiltak i meg i det heletatt og jeg ble sittende inne i leiligheten heeeeeele dagen og ja nei, jeg holdt virkelig å gå fra vettet. Det var en av de skikkelige dritt dagene hvor ingenting går min vei. Jeg følte meg tjukk og ekkel, jeg orket ingen ting, så meg i speiet og likte IKKE det jeg så... Ja i det heletatt. Helt forferdelig dag. Ville bare legge meg så den skulle forsvinne. Jeg fikk sambissen til å love å ta meg med på en luftetur idag slik at jeg skulle få brukt litt energi. :lol: :oops:

Så idag har vi vært ute heledagen nesten. Gått over en mil og nytt den fine høstdagen. Det var skikkelig deilig og verden er ikke fult så ille idag :wink: he he.. Det går heldigvis fort over. Itillegg har jeg fullpakket uke så det er godt å tenke på det også. Og nå tilslutt har jeg fått shoppet på nettshoppen til HM og da er alt så bra. Irriterer meg bare litt for at jeg ikke vet når jeg får varene. Vil helst ha de med en gang. :D

Dessuten blir jeg ikke klok på denne kroppen. Tror som jeg har skrevet tidligere at tanta mi er på vei. Har ømme pupper og det stikker i magen.. MEN HVOR LANG TID SKAL DET TA FØR DEN KOMMER??? Kjennes ut som en demmning sprekker her snart. La meg bare få det overstått sier jeg bare. Dessuten lurer jeg alltid på om menssympromene mine kan være at jeg er gravid og det gjør meg gl.. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker tanken engang jeg. Vet jo at sjansen for at jeg er det er minimal. Bare tull. Så jeg håper indelig at mensen kommer nå.

Ja ja, på tide å gi seg for ikveld.

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :D

Så at du savnet noen andre enn Lillen, eller var i tillegg til Lillen...Neida- Lillen er herlig hun og heldig er den som har henne som skriver i sin dagbok... :wink: Men som sagt litt variasjon skader jo ikke! :sjarmor:

- så her får du en hilsen i fra meg... :Hehe:

Jeg husker såå godt hvor pyton det var å vente på mensen og lure og lure, og man ble bare mer og mer frustrert...og innimellom tentes det et håp...ikke sant, og så ble det slukket igjen... med deg og håper at ting ordner seg med disse syklus- greiene snart!!

- men har du testet da? ( jeg vet hvor ille det er å teste for å se det hvite..men jeg bare lurte, synes ikke jeg ser noe om det her inne- og det du beskriver er jo sympt. på litt av hvert...)

Gratulerer med nytt hus i hvertfall, det er jo spennende!! Blir morsomt å kikke på farger og interiør! Snart er det min tur til det også. Må bare være deilig å kjøpe et ferdig hus liksom, slippe hele den :sinna: byggeprosessen.....

- også kan jeg vel gratulere deg med ny jobb også. Det hørtes utrolig interessant ut og ikke minst er det en viktig jobb, er du miljøarbeider eller...

Lykke til og så håper jeg at jeg om ikke lenge kan gratulere deg med en tredje ting!! :wink:

Klem fra Kipa :klem:

og ved å skrive i kun blått håper vi på to blå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få hilsen fra deg Kipa!!! Setter stor pris på at du stikker innom dagboken min og skriver litt blå vibber :D

Jada, lillen er kjempekoselig å ha på besøk, men også veldig koselig å ha besøk av andre også.

Og nei, har ikke testet enda. Jeg har fortsatt veldig ømme pupper og det stikker stadig vekk i magen. Det er egentlig veldig tydelige tegn på at tanta er på vei, men vet jo at det kan være gravidsymptomer også da.. Vet jo aldri. Jeg tenkte jeg skulle vente litt til før jeg testet, gi det goooood tid. Men, hvis ikke tanta mi kommer innen to uker så må jeg jo se. (men spørs vel om jeg klarer å vente så lenge. Ville vært ny rekord for min del tror jeg :lol: )

Takk for gratulasjon med hus. Det er veldig spennende og vi gleder oss til å komme igang. Men selv om ikke vi skal være med på hele byggeprosessen er det jo fortsatt mye som skal gjøres da. Blir slitsomt også men tror det er verdt hvert eneste minutt!! Veldig gøy å få noe som er vårt!

Jeg har også endelig idag fått sendt inn de papirene til jobben så da tar det ikke lang tid før jeg blir kalt inn til prøvevaktene. Det er virkelig spennende. Det er som du sier Kipa, man gjør en virkelig viktig jobb og det får det til å virke så utrolig mer meningsfylt enn å sitte å håndtere papirer hele dagen.

Jeg er ikke utdannet enda, men planlegger å utdanne meg som barnevernspedagog på deltid mens jeg jobber der, er gode muligheter for det og det er veldig bra! Blir utrolig spennende og givende.

I kveld har jeg hatt en veldig koselig venninne kveld og snakket om alt mellom himmel og jord. Tatt noen øl til og med :lol: Jaja, ikke døm meg. He he.. Vi planslegger en hyttetur vi skal ha om et par uker.. Med overnatting og greier. Gleder meg virkelig. Er så kos når man kan finne på litt annet enn å dra på kafe syns jeg. Prøver å være litt sunne å få litt frisk luft da vet du :kul:

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Silje!

Hvordan har du det?

Ville bare ønske deg en god helg...

Det må jo enten være tanta eller graviditet dette her!? :wink:

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...