Nanella Skrevet 4. november 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 4. november 2003 Hei ja! Jeg da har jeg svar på hva det var og.................. jeg var selvfølgelig ikke gravid. Jeg tok en test forrige onsdag (da hadde jeg nesten overbevist meg selv om at jeg måtte bare være gravid) men nei, Derimot kom tanta mi på besøk på fredag så noe positivt var det da. Fikk tatt disse blodprøvene jeg fikk beskjed om at jeg måtte, ta dersom jeg skulle få mensen, på mandag så da får vi se hva som skjer. Ingenting vel regner jeg med så da. I tillegg fikk jeg brev fra Riksen i dag og da har jeg fått ny time 5 FEBRUAR!!! Så trist! Jeg hadde nå håpet på at jeg kunne få den litt før jeg da. Kommer sikkert ikke til å få inngrepet mitt før langt ut på våren. Huff, hvorfor skal ting ta sånn tid??? Litt frustrert her nå. For å ta noen andre ting da så har jeg fåt tilbakemeldig fra jobben jeg søker på og nå skal jeg ha disse prøvevaktene. Måtte ta meg noe fri fra jobben og sjefen var vel ikke så happy for det men det dri*er jeg i! Er veldig spent men samtidig prøver jeg å ta det litt med åpent sinn, litt vanskelig å forberede seg. Håper det går bra hvertfall. Også var jeg på Halloween party på fredag! Kan tro det var morro. Sambissen var i Estland og besøkte en gammel kollega så da ble det full fart for meg i helgen. GLAD jeg ikke er singel for et slikt liv hadde jeg aldri holdt ut! He he.. (med fare for å høres ut som en gammel kjerring her) Nei, men for å si litt om Halloween partyet så var det mange morsomme kostymer, jeg hadde kledd meg ut som heks, med svart kjole lang svart parykk og heksehatt og masse sminke. Følte meg som et lite barn igjen der jeg sto å kledde meg ut, men det var jo bare morsomt. Jeg hadde ikke sett de jeg skulle på fest sammen med på veeeeeeldig lenge, så det var vel ikke helt fritt for at jeg var litt spent. Men blygselen forsvant med drinkene og vinen så det endte vel opp med at jeg var sistemann som sto på dansegulvet mens de andre gikk å la seg en etter en. Da fant jeg ut at jeg måtte ta en taxi hjem igjen. :oops: He he.. Ja ja, moro når det står på da. Nei, nå ble det langt igjen det her.. He he, må skrive oftere så det ikke blir så langt hver gang. Ciao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. november 2003 #42 Del Skrevet 8. november 2003 -Gøy med fest og dans og moro,ikke sant. Men nå er det jo en helt ny helg å glede seg over.. Håper du får en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. november 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 10. november 2003 Takk for hilsen Kipa! Fest og moro er gøy det ja. Ingen tvil om det. Nå har det vært en skikkelig stressende uke. Men det er greit. Gøy når det skjer noe liksom :D Har bl.annet vært på prøvevakter på den nye jobben. Syns det har gått veldig bra jeg! Skal tilbake dit i morgen også på søndag så får vi se om jeg får tilbud om noen jobb. Håper det. Tror det er en jobb jeg vil trives veldig godt i. I helgen har jeg og en venninne vært på hyttetur i Nordmarka. He he, må le av oss. Skulle gå når det var mørkt så vi utstyrte oss med hodelykter, kart og kompass. Endte med at vi gikk i myrer, vann og siv store deler av turen d vi tok feiil av vinterløypa og sommerløypa. Hadde gjørme til langt opp etter lårene. Ja ja, pytt sann. Moro var det. Vin til langt på natt og mer tur dagen etter. Sambissen hadde et fint kallenavn på oss: Villmarkens døtre. Ja det får man si. Ellers har det vært en rolig helg. Var hos mamman og pappan min og spiste goooood mat i anledning mammsen sin bursdag på søn. Begynner å få litt panikk nå. Skal snart flytte fra Oslo. Går opp for meg nå, så må liksom få med meg alt i siste innspurten. Neida, jeg kan jo komme tilbake ofte da. Er jo ikke mer enn ca en times reisevei, men er liksom ikke helt det samme for det. Ja ja.. Blir godt å få begynne på huset også da. Så mye spennende som skal skje. Tror det går i hodet på meg jeg Ja ja XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. desember 2003 #44 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det så spennende at du ikke har tid til å være her? Eller er du midt i flytting? Håper hvertfall du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. desember 2003 #45 Del Skrevet 22. desember 2003 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 31. desember 2003 #46 Del Skrevet 31. desember 2003 og så må du ha et godt blått.. nyttår også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. april 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 20. april 2004 Oj oj oj!! Nesten litt flaut å skrive her nå.. Ser hvor lenge siden sist jeg var her så... :oops: :oops: :oops: He he.. Men, jeg har vært veldig opptatt med masse masse jobbing i den nye jobben jeg ser jeg har skrevet litt om her også driver vi jo å pusser opp som bare det. Håper vi blir ferdig til skifte mai/juni. (men man pleier vel ikke å treffe helt vel...) Ja som kanskje dere ser har jeg blitt gravid siden sist!! Det er helt utrolig! Jeg er veldig veldig glad. Jeg gikk igjennom lapraskopi her i begynnelsen av mars, men noen uker etterpå viste det seg at jeg hadde vært gravid noen uker før jeg tok den operasjonen. Litt skummelt å tenke på at jeg opererte mens jeg var gravid, men den lille spiren sitter der den så nå er jeg 12+1 uker på vei Hvis noen har sett på innlegget mitt på gravidsidene så er jeg jo litt frustrert fordi jeg ikke føler meg så veldig gravid enda, men håper det kommer snart. Da blir det kanskje mer virkelig for meg. Nei det er godt å være tilbake igjen! Skal skrive mer jevnlig fra nå av. Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 #48 Del Skrevet 20. april 2004 Der hadde du dagbok, ja. Her kommer jeg nok til å titte litt innom. Hilsen hanni (12 + 3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. april 2004 Forfatter #49 Del Skrevet 20. april 2004 Se der ja, du fant meg! Så koselig at vi er så tett med termin da!! Gøy og kunne følge hverandre. Skal stikke innom dagboka di jeg også og oppdatere meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2004 #50 Del Skrevet 30. april 2004 GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 4. mai 2004 Takk for gratulasjon lillen!! Nå er jeg 14 uker på vei. På en måte går det fort samtidig som det er litt skummelt, men syns også det går litt tregt frem til ultralyd. Har fått en liten antydning til mage også nå så da håper jeg den spretter frem for fult snart.. Rart med det, men man vil jo gjerne ha en mage å vise frem... Hadde en dag med kvalme her og da skjønner jeg hvor heldig jeg er som ikke er særlig dårlig.. Får ikke gjort noen ting da!! Var hos svangerskapskontroll forige uke. Alt var i sjønneste orden. Måtte bestemme meg for hvilket sykehus jeg ville føde på til neste gang jeg skal dit.. Har lyst til å føde på rikshospitalet, men vet ikke om jeg er forsent ute til å søke der. Har hvertfall tenkt til å prøve. Det var jo der jeg opererte.. Dessuten har de badekar i hver fødestue og jeg vil ha det som smertelindring!!! Får krysse fingerene! Ellers går det i hus om dagen. Samberen min blir litt oppgitt over meg siden jeg ikke får gjort så mye om dagen.. Jeg er ikke så handy av meg og tør ikke prøve på egenhånd.. Dessuten er jeg mye trøtt og sliten. Ja ja, skal få gjort endel denne uka da. Må jo bidra så vi blir fort ferdig også. Regner med at vi kan flytte inn i løpet av juni.. Håper vi da.. He he, det går jo så fort :-) Nei, får stikke å hente billettene til Annie jeg har bestillt.. Skal ha med tantungen på det i september så det blir bra! Gjør det kanskje enda mer for min egen skyld.. Hi hi.. Har alltid vært svak for Annie.. Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. mai 2004 #52 Del Skrevet 6. mai 2004 gratulerer så mye, hva sa jeg- blått nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei Kipa!! Du gjorde jo det så det var nok ikke så dumt det He he :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #54 Del Skrevet 16. mai 2004 JEG VIL ØNSKE DEG EN KJEMPE FIN 17 MAI. KOS DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for 17. mai hilsen Trulsinemor! Jeg jobbet jeg så det ble en litt annerledes 17. mai enn det jeg er vant med. Imorgen skal jeg til dumme legen min som ikke har bestilt noen ting til meg. Jeg må virkelig mase på han i morgen slik at jeg får ultralyd så fort som mulig. Jeg snakket med min svigerinne nå, hun har en datter på snart 3 mnd. Samme legen hadde utsatt og sende henne til ultralyd men hun trodde hun hadde gjort det så hun ringte til sykehuset og lurte på om hun ikke fikk time snart siden hun var 17 - 18 uker på vei... Da sa de på sykehuset at de ikke hadde fått papirer på henne og at det begynte å haste litt for for best mulig ultralyd burde den være i nettopp uke 17 - 18 for å se mest mulig nøyaktig. Etter dette begynte fostrene og utvikle seg så forskjellig så da var det vanskeligere å se hvor gammelt det var osv. Det var grunnen til at de ville ha UL da. Det er jo ingen krise, men man vil jo vite mest mulig nøyaktig så... Nei, leger kan være noen skikkelige surrebukker!!! Blir ganske så sint ja. Synd det skal være sånn. Håper det ikke tar lang tid til jeg får time til UL, er jo 16+1 idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. mai 2004 #56 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, leger kan være surrebukker, XsiljeX! Du må si skikkelig fra. Klart det er viktig å få så nøyaktig termin som mulig! Hvordan går det med deg ellers? Vokser magen? Har du begynt med gravideklær? Har du kjent noe enda? Klem fra svært nysgjerrig hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #57 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei!! Lenge siden jeg har vært inne her nå. Er så som så med internett tilgangen min for tiden. Takk for hilsen Hanni, alt er bra og her kommer en oppdatering! Har skjedd ganske mye siden sist da. Jeg var jo hos legen min den 19. Da skulle han skrive å bestille ultralyd til meg. Uken etterpå var jeg på rikshospitalet til undersøkelse etter operasjonen jeg hadde. Det hun sa der var at det var helt umulig at jeg var så langt som legen min antok at jeg var. Det gikk ikke ann at jeg hadde blitt gravid før operasjonen, da hadde ikke spiren overlevd. På ultralyd kunne hun anntyde at jeg var 13 uker på vei ikke 17 som jeg trodde!!! Dvs at jeg har fått vite det mye før enn jeg trodde og er en mnd senere enn jeg trodde!!!!!!! Ikke rart at det ikke skjedde mer enn det gjorde! Vi fikk se lille nurket vårt da og det var utrolig stort. Hjertet som dunket og bein og armer som sparka og veiva :-) Fikk beskjed om at jeg ikke fikk fødeplass på rikshospitalet men at papirene mine ble oversendt det sykehuset jeg skal føde på istedet. Ringte etterpå til legen min for å informere om dette (etter oppfordring av hun jeg var hos) og han var skikkelig ufordragelig i tlf. Virket som han ikke ville ta til seg at han hadde tatt feil. Må jo si jeg ble litt irritert over at han ikke lot meg bli sjekket tidligere siden jeg selv lurte på om jeg kunne blitt gravid eller ikke før operasjonen.. Men men. Han har sluttet nå så jeg skal ha en annen lege uansett. Ikke noen vits i å irritere seg. Jeg bare gleder meg over at alt er bra med barnet. De ringte fra det sykehuset jeg skal føde på idag og fortalte at jeg vil bli kalt inn til ultralyd 1. eller 2. juli da jeg er ca. 18 uker på vei. Da får jeg jo også vite enda mer nøyaktig. Gleder meg til det. Når det gjelder magen min har den begynt å vokse ja!!! Kommet en fin kul på magen. Mamma påsto at hun ikke hadde slik mage som meg før hun var 5 mnd på vei...!!! He he :-) Skal til jormor den 15. juni så da får jeg jo vite om jeg er veldig stor ifht det jeg burde være da. Tror det ikke er så ille jeg. Koser meg med magen min og er glad for at det syns :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 5. juni 2004 #58 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei du. Nå var det lettere å finne deg, ja. Jeg er sjokkert over at legen din kunne ta så feil :o Godt du er i trygge hender nå. Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja ikke sant.. Han burde vist at det måtte ha skjedd senere da jeg hadde operert.. Jeg spurte han jo om ikke det skulle bli sjekket opp... Men men, blir godt å være kvitt han. Neste uke skal jeg til jormor og det gleder jeg meg til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 7. juli 2004 Endelig var det ultralyd forrige tirsdag. Den hadde jeg gledet meg lenge til!!! Jordmor syns jeg hadde fin mage og jeg fikk endelig se lille nurket igjen. Jeg gråt og gråt hele tiden, tårene bare trillet, det var så nydelig. Og til tross for at jeg hele tiden har trodd vi skulle få gutt viste det seg å være ei jente!!! Kjempekoselig!!! Klem Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg