Sandra Skrevet 8. november 2004 #121 Del Skrevet 8. november 2004 Dæven! Nå er det jammen ikke lenge igjen Silje. Satser på at du slipper å gå over tiden Det er rart med det, hvor klar man blir for fødsel på slutten. Jeg bare gikk å ventet på å få smerter, hadde jo ikke vonde kynnere en gang, så var litt redd for at det aldri skulle skje noe. Man blir jp så utålmodig etter å få sett det lille nurket sitt. Og snart er det din tur vennen! Snart kan du få lukte og kose og holde og se på den lille babyen så mye du bare orker! Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2004 #122 Del Skrevet 8. november 2004 Hei, og takk for koselig hilsen i dagboka mi Åååhh, jeg husker så godt hvordan det var å gå og vente de siste ukene før termin... det er tungt, og man er bare så klar for alle mulige fødselssmerter! Å gå turer er garantert lurt, det gjorde jeg masse på slutten. Pluss noen runder i høyet Håper du slipper å vente for lenge! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. november 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 8. november 2004 Takk for hilsner Sirka, Sandra og La Traviata! Koselig at dere stikker innom! Satser på at jeg slipper å gå over ja, det hadde vært noe!! Smertene er hjertelig velkommen her igården ja. Skulle vel aldri tro at jeg hadde gledet meg til å føde! Blir så misunnelig når jeg leser om de nye hverdagene deres inne her. Heldige er dere som har fått møte nurkene deres også er de jo så nydelige alle sammen Samtidig er det så uvirkelig at snart skal jeg få oppleve det samme, masse tanker om hvordan jeg kommer til å takle den nye hverdagen som kommer. Nei, men det går sikkert bra. Tror jeg skal lage en plan fremover nå om hvordan få dagene til å gå. Må få gjort unna en del venninnebesøk, kinobesøk, shoppingrunder, resturantbesøk... Ting som ikke blir like lett å gjennomføre etter at jenta vår bestemmer seg for å komme ut. Noen med forslag?? Kom med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 9. november 2004 #124 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for koselig hilsen i dagboken min XsiljeX! Ja, tenk, nå er det ikke lenge igjen! Seelv om det er to mnd igjen med meg enda, så er jeg allerede klar for fødselen, og de smertene som følger med! Ja, det er utrolig spesielt å sitte å lese om alle nybakte mødrene her inne, og at det ikke er lenge før det er oss som sitter der med nurkene våre i armene ...åååå, som jeg gleder meg!! Jeg skal tenke masse gode tanker for at du slipper å gå overtid, så får vi håpe det hjelper. Jeg har desverre ingen gode forslag for hvordan du skal få dagene til å gå.. Men hva med litt julegaveshopping da..? Jeg har startet med det nå, i håp om at tiden skal gå fortere (og pga jeg må fordele litt med tanke på bekkenet, slik det ikke blir så utrolig mye gåing på en gang) Håper du får en strålende dag XsiljeX! :klem2: fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 9. november 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 9. november 2004 14 dager til termin Takk for hilsen Sanna Julegaveshopping skal jeg nok i gang med også, men det er jo en evighet til jeg får penger på kontoen og håper jeg har født før den tid, så da må jeg se hva konto'n til sambissen tåler først Idag skal jeg inn til byen og møte ei venninne. Blir koselig. Da går denne dagen hvertfall fort! Jeg sov helt til kl. 12 idag jeg :o Herregud, det skulle jo ikke vært lov! Tenkte jeg skulle rekke å gå meg en tur før jeg tuter innover. Ellers blir det vel tv'en ikveld- tirsdag er tv kveld! Imorgen skal jeg til jordmor igjen. Gleder meg skikkelig til hver gang jeg skal dit jeg nå. Er så spennende høre om det er noe nytt. Jeg vet ikke helt hva jeg håper på, for hun sier jo ikke noe annerledes nå, men alikevel er det spennende liksom Må bare fortelle da, inatt drømte jeg litt igjen. Husker ikke mye av drømmen men det jeg husker var at jeg så to føtter med 5 tær på hver inne i magen. Hun stakk de så tydelig ut at jeg så alle detaljer. He he.. Ikke så spesiell drøm da men er jo litt morsomt. Nei, får snart komme meg ut på tur jeg da om jeg skal rekke det! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. november 2004 #126 Del Skrevet 9. november 2004 Bare 14 dager?? :o Da hadde min kommet for 5 dager siden han, så nå kan det skje når du minst aner det Var også veldig klar for fødsel på slutten, og smertene som hører med var veldig velkomne her. Kanskje slemt å si det, men jeg synes ikke det var spesielt vondt jeg :oops: Det er veldig individuelt hvordan man takler smerten, men jeg var nærmest besatt på at det var en positiv smerte, og i andre enden var verdens beste "premie". Tror kroppen vår er innrettet sånn at når det nærmer seg blir den veldig klar. Håper du slipper å gå over tiden iallefall, for det høres ikke så veldig hyggelig ut. Blir koselig med baby på julaften i år synes jeg. Er kjempeglad i jula, men gleder meg litt ekstra i år. Masse lykke til videre! Jeg skal nok følge med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #127 Del Skrevet 9. november 2004 Oj!! Her går det raskt unna! 14 dager bare!! Det går fort det...de er over før du aner det! Og du trenger da ikke finne på så mye..annet enn å nyte den siste tiden i fulle drag...mange sier at de virkelig savner den tiden du er inne i nå..det er et stort veiskille dere kommer inn i nå...ingenting vil noensinne bli det samme igjen! (har jeg sett for mye såpeserier nå igjen?! )...store ord kanskje..men det er jo sant! Du får stikke ofte innom KG..for jeg har erfart at når du sitter her...så går tiden ALTfor fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2004 #128 Del Skrevet 9. november 2004 Hei på deg! Det blir spennende å følge deg fremover nå, bare 14 dager igjen da gitt! Tida går nok fortere enn du tror, i hvert fall hvis du er mye inne på KG Lykke til hos jordmor i morgen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. november 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 10. november 2004 Koselig at dere stikker innom dagboka mi Monja, Madden og La Traviata! Gikk bra hos jordmor idag. Intet nytt å melde. Ble en del ammeinfo. Leser endel selv da, så er ikke så mye jeg ikke har fått med meg. Men greit å kunne stille litt spørsmål. Mye sterke meninger om ammingen. Huff. Jeg har jo tenkt til å prøve å amme, men må si jeg er litt delt på det. Liker ikke å skulle slenge ut puppen hvor som helst og når som helst, så jeg tror jeg skal prøve meg på en kombinasjon jeg så får jeg se hvordan det går. Kan jo pumpe så vesla får morsmelk hvertfall.. Hvis jeg får til da. Greit hvis jeg får til at hun tar puppen hjemme. Veldig sliten idag, syns jeg sover mye jeg da, men kan ikke være så god kvalitet på søvnen. Godt å ha permisjon så kan jeg gjøre ting i mitt tempo. Har shoppet en kjøredress som var så koselig til vesla idag + noen sokker. Skulle ha kant til sengen hennes + himmel og et sengesett til også, men var veldig dårlig utvalg der jeg var så jeg får prøve igjen et annet sted. Hadde vært kos og gjøre klar sengen hennes nå. Dagene går vel bare med til venteting nå. Er ikke så mye å få gjort fra eller til, men det er jo litt godt også. 13 dager igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #130 Del Skrevet 10. november 2004 Det høres ut som om du koser deg veldig med å "bygge rede" nå...kjekt å lese!! Det går raskt unna nå...særlig når du sover mye! Det trenger du jo også...siden du skal spare krefter til fødselen!! Det kan jo skje når som helst nå..og uansett..så er det i dag bare 13 dager til termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 11. november 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 11. november 2004 Takk for hilsen Madden. Klart det er koselig å "bygge rede"! Er veldig nervøs for at jeg skl glemme noe vesentlig som jeg trenger til lille nurket kommer. Føler ikke alltid at jeg har oversikt/kontroll på alt. Men får ikke ta helt av. Butikkene stenger jo ikke etter at jeg har fått min baby Får vel alltids tak i det man trenger. Hmmm, jeg lurer på om slimproppen min har gått jeg.. Beklager detaljene, men når jeg skulle tørke meg når jeg var på do i sta, var det masse slim på papiret.. Litt sånn grønnaktig. Kanskje noe av den kom ut. Det var hvertfall ikke sånt slim som kommer med utflod :klø: Uansett trenger det jo ikke ha noe å si. Fødselen trenger jo ikke starte før om flere uker fordet. Ellers så må jeg si denne magen er rar om natten. Den er jo helt hard hver gang jeg må opp på do, mye stikkinger og mensmurringer. Satser på at det er et godt tegn jeg da. Tenkte meg ut på tur jeg nå da. Gå på butikken å handle litt, og låne bok på biblioteket. Sambissen snorker så fælt når han legger seg så da blir jeg nødt til å finne på noe annet. Bedre å lese enn å høre på sånn during Heldigvis går det over når han sover dypere da. Kanskje ikke så rart jeg sover lenge om morningsen?? Ellers tenkte jeg å prøve meg på litt husarbeid, men kan ikke si at motivasjonen er på topp så er vel muligheter for at jeg drøyer til imorgen. Det er 12 dager igjen til termin (og jeg klarer nok ikke slutte å telle dager nå nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. november 2004 #132 Del Skrevet 11. november 2004 Heisann XsiljeX! Så spennende da, tenk om det var slimproppen da! :-) Selv om det er som du sier, at det kan ta flere uker.. Men det lover jo godt da!! Å, så spennende!! Det kan jo skje når som helst jo! :-) Jeg har også tenkt på om det er noe kjempe viktig som jeg har glemt til babyen.. Men det er slik hos meg også at butikkene er ikke stengt etter at babyen er født, så det gjør ikke noe. Nå har da jeg litt lengre tid å fundere på hva jeg mangler da.. Mensmurringer ol. er jo bra, tyder ikke det bare på modning da?? 12 dager går kjempe fort skal du se!! :klem2: fra Sanna`n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. november 2004 #133 Del Skrevet 11. november 2004 Det høres ut som slimproppen ja... Det tyder jo på at det nærmer seg! Hos meg gikk slimproppen dagen før han ble født... det kom i flere omganger, det var veldig mye slim (sorry detaljene...)! Stikninger og mensmurringer er jo også bra! Satser på at det ikke er så lenge igjen for deg nå XSiljeX! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. november 2004 #134 Del Skrevet 12. november 2004 Innom for å ønske deg ei kjempe fin helg XsiljeX! Mye kan jo skje nå fremover, i og med at det sikkert var limproppen som gikk i går! Mange :klem2: fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. november 2004 #135 Del Skrevet 12. november 2004 Så spennende at du tror slimproppen har gått. Det hørtes ut som om det var den ut fra hvordan du beskrev det. Hos meg kom Torstein to dager etter at slimproppen gikk. Masse lykke til, Silje! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. november 2004 #136 Del Skrevet 12. november 2004 Slimproppen gikk fire dager før min sønn ble født - han kom 7 dager før termin, så jeg tror oddsen er god for at det skjer noe snart, ja. Jeg hadde også sånn vondt som du beskriver på natta den siste tida. Det var skikkelig vondt å stå opp for å gå på do husker jeg. Å, dette er spennende, XSiljeX. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. november 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for oppmuntrende hilsner Sanna, La Traviata, Monja og Hanni Må jo si jeg blir litt ekstra spent av dette her! Kom litt mer i dag tidlig, men må jo bare vente å se. Var ute å gikk tur igår og skal ta husarbeidet idag sånn at jeg er i aktivitet, innbiler meg at det kan hjelpe på litt Helgen blir nok viet til å gjøre ting enda mer i stand til den lille, har enda noen innkjøp igjen også må jeg få en fullstendig oversikt over klær som er kjøpt og arvet. Er litt treg jeg :oops: Gleder meg så veldig til å se henne Nei, får komme meg på butikken å få kjøpt litt mat før jeg skal svinge meg med støvsuger og mopp, jeg fikk jo ikke gjort det igår så Klem fra en spent spent Silje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. november 2004 #138 Del Skrevet 12. november 2004 Ville bare ønske deg lykke til Silje! Tenk at du snart skal få holde din lille jente Håper du får en fin (føde)helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 #139 Del Skrevet 12. november 2004 Dette ser jo lovende ut. Håper du får en fin helg (helst med en fødsel da..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 12. november 2004 #140 Del Skrevet 12. november 2004 Stikker innom dagboken din en tur, jeg. Måtte bare sende deg en hilsen og ønske deg en god helg. Håper det skjer noe snart da, for du er sikkert litt lei av å vente sånn som jeg er Synes forresten at du er ganske aktiv, jeg er så sliten at jeg nesten ikke orker å gjøre noen ting..men, men jeg holder vel ut en uke til.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg