Gjest Pet Skrevet 8. august 2010 #101 Del Skrevet 8. august 2010 ...og jaggu ble det ikke trening i dag også! Pus har ikke stått opp ennå. Har en sterk følelse av at jeg kommer til å vinne denne slankekrigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 9. august 2010 #102 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) En time styrke i dag også! *klappe seg selv på skulderen* Pus var ute i ti timer i går og er ute nå. Tror han jogger. Nå kom han inn, skikkelig svett og andpusten. Flinke gutten min! Endret 9. august 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 10. august 2010 #103 Del Skrevet 10. august 2010 Spinning i dag! Pus tar sit-ups på gulvet nå, både rette og skrå (og vasker seg i rumpa samtidig ). Stemningen er god i vårt lille bo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. august 2010 #104 Del Skrevet 11. august 2010 En halvtime styrke! Begynner å tørre å tro at den mørke skyen som lettet fra hodet mitt på fredag og som ikke har vist seg siden skyldes at medisinene virker som de skal allerede. Har ikke vært irritert, sur, nedstemt eller uforklarlig trøtt og sliten. Folk rundt meg kommenterer også at jeg er i godt humør og ser gladere ut. Det føles rett og slett helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. august 2010 #105 Del Skrevet 11. august 2010 Så flink du er til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. august 2010 #106 Del Skrevet 11. august 2010 Så flink du er til å trene! Tusen takk! Hyggelig med besøk i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. august 2010 #107 Del Skrevet 12. august 2010 Treningsfri i dag, men har gått fort fram og tilbake til jobben - 40 min hver vei. Utskeielse: 1 stykke gulrotkake (avskjed på jobben) og 1/4 pose peanøtter (uten noen spesiell grunn, fant den i skapet da jeg lette etter noe annet). Pus er rastløs og har vært ute det meste av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. august 2010 #108 Del Skrevet 13. august 2010 Vekt 0308 - 73,3 Vekt 1308 - 72,3 Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen. Fornøyd nå, ja! Pus er ute og har ikke fått veid seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 13. august 2010 #109 Del Skrevet 13. august 2010 Vekt 0308 - 73,3 Vekt 1308 - 72,3 Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen. Fornøyd nå, ja! Pus er ute og har ikke fått veid seg. Flinkesen ! regner med at du og pus konkurerer på % . Hvis ikke har du uforholdsmessig stort konkuransefortrinn . om pus går ned 5 kilo er det vl ikke mye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. august 2010 #110 Del Skrevet 13. august 2010 Flinkesen ! regner med at du og pus konkurerer på % . Hvis ikke har du uforholdsmessig stort konkuransefortrinn . om pus går ned 5 kilo er det vl ikke mye igjen Prosentregning? Nå kom han inn, våt som ei katte, og han har ikke gått ned noe. Men han hadde mye vann i pelsen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. august 2010 #111 Del Skrevet 14. august 2010 Da var dagens trening unnagjort - 45 min spinning og 30 min core. Drakk en sånn YT med sjokoladesmak etterpå, den smakte helt merkelig. Minte meg om en slags medisin. I kveld er det stort hageparty. Sol, masse morsomme mennesker og ubegrenset med herlige utskeielser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. august 2010 #112 Del Skrevet 14. august 2010 Vekt 0308 - 73,3 Vekt 1308 - 72,3 Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen. Fornøyd nå, ja! Pus er ute og har ikke fått veid seg. Wow, så flink du er! Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. august 2010 #113 Del Skrevet 16. august 2010 Dette blir en dårlig uke treningsmessig. Treningen i dag utgikk pga voldsomme menssmerter. I morgen er jeg på jobbreise, onsdag og torsdag blir det spinning (+ core på torsdag). Fredag og lørdag er jeg opptatt på diverse lav- og høykulturelle arrangementer. Har meldt meg på en styrketime på søndag. Jaja, tre ganger er vel ikke SÅ dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 16. august 2010 #114 Del Skrevet 16. august 2010 Dette blir en dårlig uke treningsmessig. Treningen i dag utgikk pga voldsomme menssmerter. I morgen er jeg på jobbreise, onsdag og torsdag blir det spinning (+ core på torsdag). Fredag og lørdag er jeg opptatt på diverse lav- og høykulturelle arrangementer. Har meldt meg på en styrketime på søndag. Jaja, tre ganger er vel ikke SÅ dårlig. Himmel og hav ! tre ganger er glimrende Hva med Pus , er han på daglig joggetur ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. august 2010 #115 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Himmel og hav ! tre ganger er glimrende Hva med Pus , er han på daglig joggetur ? Pus er et kapittel for seg. Jeg var på fest på lørdag og ble oppringt av sønnen midt under en tale. Sendte sms og sa at jeg ikke kunne ta telefonen og at han måtte sende melding. Fikk da melding tilbake hvor det sto "Ring nå! Det står om liv her!" Sneik meg da inn i en busk og ringte hjem og han forteller at pus holder på å ta livet av en spurv - inne i stua. Han lurte på hva han skulle gjøre, men fuglen var så godt som død og pus lå med den i kjeften under sofaen, så det var nok ikke så mye håp for den. Det var visst blod, fjær og innvoller over hele stua. Snakket med ham igjen litt senere og da kunne han sjokkert fortelle at pus hadde spist opp absolutt hele fuglen! Bein og fjær inkludert. Og så kommer det litt tørt: "Sånn går det når du setter ham på slankekur!". Så her tror jeg vi må satse på trening og ikke diett. Men han får ikke dårlig samvittighet av å ligge på badegulvet en hel dag, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe saken, eller flesket, får jeg vel si. Endret 16. august 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 16. august 2010 #116 Del Skrevet 16. august 2010 Fuglejakt er gor trim da !!! hva med å feste mekaniske fugler til et sånnt rundt tørkestativ og feste motor på det . Det ville bli nesten som et løpehjul for hamstere , bare mer tilpasset Pus sine interesser . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. august 2010 #117 Del Skrevet 16. august 2010 Fuglejakt er gor trim da !!! hva med å feste mekaniske fugler til et sånnt rundt tørkestativ og feste motor på det . Det ville bli nesten som et løpehjul for hamstere , bare mer tilpasset Pus sine interesser . Dumt at jeg tømte støvsugerposen i dag, da, ellers kunne jeg limt spurvefjæra på disse lurefuglene for å få dem til å se litt mer naturtro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 17. august 2010 #118 Del Skrevet 17. august 2010 Dumt at jeg tømte støvsugerposen i dag, da, ellers kunne jeg limt spurvefjæra på disse lurefuglene for å få dem til å se litt mer naturtro ut! catnip ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. august 2010 #119 Del Skrevet 19. august 2010 Pus har nok fått fjær på tann, for nå er han ute omtrent døgnet rundt! Kom meg endelig på trening i dag, 45 min spinning og 30 min mage/rygg. Treningen i går måtte utgå, da jeg nesten ikke klarte å holde øynene åpne etter en søvnløs natt på hotell. Jeg liker ikke å sove på hotell. Ligger og vrir meg og smådupper og er helt vrak neste dag. Når jeg er på ferie går det fint etter en en natt eller to, men på jobbreiser skal man tidlig opp og være klar for møter kl åtte. På mandag er det på´n igjen. ÆSJ! Neste treningsøkt blir på søndag. Hvis jeg ikke havner (uforskyldt) på galeien på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. august 2010 #120 Del Skrevet 20. august 2010 Vekt 0308 - 73,3 Vekt 1308 - 72,3 Vekt 2008 - 72,1 Måler fortsatt 82,5 cm rundt midjen over navlen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå