Gå til innhold

Nedgangstider for Pet og pus


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

I dag

Spist:

Frokost: to knekkebrød med ost og en yogurt

Lunsj: tre fiberrik med smøreost, et egg, tunfisksalat

Mellommåltid: to brødskiver med ost

En banan

Middag: fårikål

Trening:

45 min spinning

Styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag veier jeg 71,8 kg og har altså gått opp ytterligere 400 gr den siste uka. Midjemålet er det samme som sist uke, 77 cm, som er 2 cm mindre enn da jeg startet. Skjønner ærlig talt ikke dette, jeg. Har spist mer denne uka, men ikke trent før i går fordi jeg har vært på reise. Har fått mensen igjen i dag, den er veldig uregelemessig, så jeg kan nok skylde noe vekt på den. Men jeg merker et formen er bedre og at magen er fastere så jeg får bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag

Spist:

Frokost: to brødskiver med ost

Lunsj: to brødskiver med ost

Middag: 1 1/2 skinkebiff med grønnsaker, peppersaus og naturris

1 plate kokesjokolade

Trening:

Styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag

Spist:

Frokost: to knekkebrød med ost

Lunsj:en stor salat med pasta og fetaost og en brødskive med smør

Mellommåltid: fire fiberrik med smøreost

Et eple, en banan, knaskerøtter

Middag: gryte med pasta og kjøttdeig

En skyr

Trening:

45 min spinning

Styrketrening

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veier jeg 71,8 kg og har altså gått opp ytterligere 400 gr den siste uka. Midjemålet er det samme som sist uke, 77 cm, som er 2 cm mindre enn da jeg startet. Skjønner ærlig talt ikke dette, jeg. Har spist mer denne uka, men ikke trent før i går fordi jeg har vært på reise. Har fått mensen igjen i dag, den er veldig uregelemessig, så jeg kan nok skylde noe vekt på den. Men jeg merker et formen er bedre og at magen er fastere så jeg får bare stå på!

Hei Pet:)

Ikke tenk for mye på kiloene, du har jo bra fremgang når midjemålet har gått ned så mye. Muskler veier mer enn fett vet du!

Lykke til videre! Jeg skal følge med! :duskedame: Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pet:)

Ikke tenk for mye på kiloene, du har jo bra fremgang når midjemålet har gått ned så mye. Muskler veier mer enn fett vet du!

Lykke til videre! Jeg skal følge med! :duskedame: Heier på deg!

Hei på deg! :) Vekten min sluttet å virke her om dagen, det kan hende det bare er batteriet som må byttes, men nå har jeg bestemt meg for å la være å veie meg i noen uker, så da kan den bare stå der i kroken sin og være død! Merker at jeg er litt for fokusert på kiloene, ja, selv om hovedmålet mitt er å bli sprek og stram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag

Spist:

Frokost: to brødskiver med ost og skinke

Lunsj: fire fiberrik med makrell i tomat, et karbonadesmørbrød og grønn salat

Middag: gryte med pasta og kjøttdeig

Kveldsmat: tre brødskiver med brunost, jarlsbergost og skinke og en skyr

Ingen trening

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :) Vekten min sluttet å virke her om dagen, det kan hende det bare er batteriet som må byttes, men nå har jeg bestemt meg for å la være å veie meg i noen uker, så da kan den bare stå der i kroken sin og være død! Merker at jeg er litt for fokusert på kiloene, ja, selv om hovedmålet mitt er å bli sprek og stram!

Sikkert lurt:)

Jeg var dum og gikk på vekta i dag, under en uke siden sist, og så at jeg hadde gått opp :( mista (nesten) helt motet.

Jeg liker å følge med litt, men når det blir mer enn én gang i uka blir det dumt. Fokuset blir litt feil.

Ha en fin dag! Og regner med det blir trening igjen i kveld :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobbreise igjen, dvs uregelmessig spising og ingen trening. Skal trene styrke senere i dag og har spist to brødskiver til frokost og to knekkebrød nå nettopp. Målte midjen nå og har gått med ytterligere 1/2 cm til 76,5. Målte der hvor jeg er størst over baken også - 102 cm! Har ikke prøvd å bytte batteri på vekta, tror jeg venter 2-3 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært syk, men skal komme meg på jobb og trening i morgen!

Plan for resten av uka:

Gå til og fra jobben hver dag.

Onsdag: 45 min spinning og styrke

Torsdag: 45 min spinning

Fredag: styrke

Søndag: styrke

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang igjen! Har vært syk og slapp en uke og de merka jeg godt på dagens spinningtime! :omg:

I dag

Spist:

Frokost: to knekkebrød med smøreost

Lunsj: et kyllinglår, stekte poteter, salat

Mellommåltid: to knekkebrød med smøreost

En klementin og en banan

Middag: lapskaus

Kveldsmat: to knekkebrød med leverpostei

Trening: 45 min spinning

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag

Spist:

Frokost: to brødskiver med ost og skinke

Lunsj: salat, et egg, en brødskive med smør

En banan

Middag: lapskaus

Kveldsmat: 3 knekkebrød med smøeost

Trening:

Styrketrening

Blitt dårlig med gåing i det siste, lett å hive seg på bussen til jobb når den stopper rett utenfor døra og det er mørkt og kaldt... Nå skal det bli skjerpings!

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Titter innom for å minne deg på at jeg følger med :)

Noen motivasjonstips når du er utlada og sulten etter en full dag med skole for å komme seg på trening...??

Trener du før eller etter middag? Før middag er jeg så sulten, etter middag blir jeg slapp og lat...

Lykke til videre Pet!

God natt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Titter innom for å minne deg på at jeg følger med :)

Noen motivasjonstips når du er utlada og sulten etter en full dag med skole for å komme seg på trening...??

Trener du før eller etter middag? Før middag er jeg så sulten, etter middag blir jeg slapp og lat...

Lykke til videre Pet!

God natt :natti:

Koselig med besøk i boka mi! Jeg trener rett etter jobb og prøver å få i meg noe før jeg går fra jobben, knekkebrød eller frukt. Min motivasjon gir seg litt av seg selv, fordi jeg går forbi senteret på vei hjem og da blir det liksom umulig å ikke gå inn når jeg først har med meg treningstøyet. Har liksom bare blitt en vane. Spiser en banan etter treningen og middag når jeg kommer hjem en gang mellom seks og syv.

Nå er det natta for meg også! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag

Spist:

Frokost: to knekkebrød med smøreost

Lunsj: kokt laks med poteter og salat! Nam!

En banan, knaskerøtter

Middag: lapskaus (for tredje dag på rad. Nå er det tomt!)

Kveldsmat: to øl og tre brødskiver med makrell, ost og skinke

Trening:

Ingen trening. Tok ikke med treningstøy fordi jeg trodde jeg måtte rett på verkstedet og hente bilen etter jobb, men så var den ikke ferdig allikevel. Æsj. Og så gadd jeg ikke gå til jobben fordi det regnet... Har trent litt med manualer hjemme, da

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag

Spist:

Frokost: to knekkebrød med smøreost

Lunsj: Tre fiberrik med leverpostei, salat, fire kyllingvinger

En banan, et eple, en appelsin

Middag: Pizza Grandiosa ( :rodme: )

Kveldsmat:

Trening:

45 min spinning

30 min styrke

I morgen er det måling og veiing! Har kjøp ny vekt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nakne sannhet:

11 september : vekt 71.3 kg, midjemål 79 cm

19. september: midjemål 78 cm

25. september : vekt 71.4 kg, midjemål 77 cm

2. oktober : vekt 71.8 kg, midjemål 77 cm

10. oktober : midjemål 76.5, baken 102 cm

23. oktober : vekt 71.1 kg, midje 76 cm, over navlen 81 cm, baken 102 cm, lår 81 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da gått ned 200 g på 6 uker med mye trening og "fornuftig" kost. Jeg er ikke opphengt i vekta overhodet og har gått ned en del i cm, ser det faktisk godt i speilet og er fornøyd i det store og hele, men hvorfor har jeg gått ned så lite i vekt? Tror jeg har mye vann i kroppen, har tydelige merker etter sokkene på bena, f eks. En ide å ta noe vanndrivende? En eller annen te, f eks? Synes bare at dette er litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kostholdet har mye å si hvis man vil se endringer på antall kilo... Ikke lett det der og skal ikke uttale meg så mye før jeg selv vet om jeg har noen fremgang... Mandag er min dag... :eeeh:

Jeg er veldig spent...

Tror også at det å miste noen få kilo når man ikke egentlig er overrvektig i utgangspunktet er vanskeligere.

Én ting er iallfall sikkert: muskler veier mer enn fett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...