Gå til innhold

Nedgangstider for Pet og pus


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

...og jaggu ble det ikke trening i dag også! :biggrin::danse::blomst:

Pus har ikke stått opp ennå. :sove::hakeslepp:

Har en sterk følelse av at jeg kommer til å vinne denne slankekrigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En time styrke i dag også! :trene: *klappe seg selv på skulderen*

Pus var ute i ti timer i går og er ute nå. Tror han jogger. :klappe:

Nå kom han inn, skikkelig svett og andpusten. Flinke gutten min! :hjerte:

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning i dag! :)

Pus tar sit-ups på gulvet nå, både rette og skrå (og vasker seg i rumpa samtidig :fnise: ).

Stemningen er god i vårt lille bo! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime styrke! :trene:

Begynner å tørre å tro at den mørke skyen som lettet fra hodet mitt på fredag og som ikke har vist seg siden skyldes at medisinene virker som de skal allerede. :biggrin: Har ikke vært irritert, sur, nedstemt eller uforklarlig trøtt og sliten. Folk rundt meg kommenterer også at jeg er i godt humør og ser gladere ut. :danse:

Det føles rett og slett helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsfri i dag, men har gått fort fram og tilbake til jobben - 40 min hver vei. :)

Utskeielse: 1 stykke gulrotkake (avskjed på jobben) og 1/4 pose peanøtter (uten noen spesiell grunn, fant den i skapet da jeg lette etter noe annet).

Pus er rastløs og har vært ute det meste av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 0308 - 73,3

Vekt 1308 - 72,3

Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen.

Fornøyd nå, ja! :jepp:

Pus er ute og har ikke fått veid seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 0308 - 73,3

Vekt 1308 - 72,3

Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen.

Fornøyd nå, ja! :jepp:

Pus er ute og har ikke fått veid seg.

Flinkesen ! regner med at du og pus konkurerer på % . Hvis ikke har du uforholdsmessig stort konkuransefortrinn . om pus går ned 5 kilo er det vl ikke mye igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkesen ! regner med at du og pus konkurerer på % . Hvis ikke har du uforholdsmessig stort konkuransefortrinn . om pus går ned 5 kilo er det vl ikke mye igjen :)

:velkommen:

Prosentregning? :sjokk:

Nå kom han inn, våt som ei katte, og han har ikke gått ned noe. Men han hadde mye vann i pelsen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens trening unnagjort - 45 min spinning og 30 min core. :hoppe:

Drakk en sånn YT med sjokoladesmak etterpå, den smakte helt merkelig. Minte meg om en slags medisin. :eeeh:

I kveld er det stort hageparty. Sol, masse morsomme mennesker og ubegrenset med herlige utskeielser. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 0308 - 73,3

Vekt 1308 - 72,3

Måler 82,5 cm rundt midjen over navlen.

Fornøyd nå, ja! :jepp:

Pus er ute og har ikke fått veid seg.

Wow, så flink du er! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en dårlig uke treningsmessig. Treningen i dag utgikk pga voldsomme menssmerter. I morgen er jeg på jobbreise, onsdag og torsdag blir det spinning (+ core på torsdag). Fredag og lørdag er jeg opptatt på diverse lav- og høykulturelle arrangementer. Har meldt meg på en styrketime på søndag. Jaja, tre ganger er vel ikke dårlig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir en dårlig uke treningsmessig. Treningen i dag utgikk pga voldsomme menssmerter. I morgen er jeg på jobbreise, onsdag og torsdag blir det spinning (+ core på torsdag). Fredag og lørdag er jeg opptatt på diverse lav- og høykulturelle arrangementer. Har meldt meg på en styrketime på søndag. Jaja, tre ganger er vel ikke dårlig. :sjenert:

Himmel og hav ! tre ganger er glimrende :) Hva med Pus , er han på daglig joggetur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav ! tre ganger er glimrende :) Hva med Pus , er han på daglig joggetur ?

Pus er et kapittel for seg. Jeg var på fest på lørdag og ble oppringt av sønnen midt under en tale. Sendte sms og sa at jeg ikke kunne ta telefonen og at han måtte sende melding. Fikk da melding tilbake hvor det sto "Ring nå! Det står om liv her!" Sneik meg da inn i en busk og ringte hjem og han forteller at pus holder på å ta livet av en spurv - inne i stua. Han lurte på hva han skulle gjøre, men fuglen var så godt som død og pus lå med den i kjeften under sofaen, så det var nok ikke så mye håp for den. Det var visst blod, fjær og innvoller over hele stua. Snakket med ham igjen litt senere og da kunne han sjokkert fortelle at pus hadde spist opp absolutt hele fuglen! Bein og fjær inkludert. Og så kommer det litt tørt: "Sånn går det når du setter ham på slankekur!". :ler:

Så her tror jeg vi må satse på trening og ikke diett. Men han får ikke dårlig samvittighet av å ligge på badegulvet en hel dag, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe saken, eller flesket, får jeg vel si. :fnise:

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglejakt er gor trim da !!! hva med å feste mekaniske fugler til et sånnt rundt tørkestativ og feste motor på det . Det ville bli nesten som et løpehjul for hamstere , bare mer tilpasset Pus sine interesser .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fuglejakt er gor trim da !!! hva med å feste mekaniske fugler til et sånnt rundt tørkestativ og feste motor på det . Det ville bli nesten som et løpehjul for hamstere , bare mer tilpasset Pus sine interesser .

:ler: Dumt at jeg tømte støvsugerposen i dag, da, ellers kunne jeg limt spurvefjæra på disse lurefuglene for å få dem til å se litt mer naturtro ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dumt at jeg tømte støvsugerposen i dag, da, ellers kunne jeg limt spurvefjæra på disse lurefuglene for å få dem til å se litt mer naturtro ut!

catnip ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus har nok fått fjær på tann, for nå er han ute omtrent døgnet rundt! :klappe:

Kom meg endelig på trening i dag, 45 min spinning og 30 min mage/rygg. Treningen i går måtte utgå, da jeg nesten ikke klarte å holde øynene åpne etter en søvnløs natt på hotell. Jeg liker ikke å sove på hotell. :frustrert: Ligger og vrir meg og smådupper og er helt vrak neste dag. Når jeg er på ferie går det fint etter en en natt eller to, men på jobbreiser skal man tidlig opp og være klar for møter kl åtte. :Gjesp: På mandag er det på´n igjen. :kjefte: ÆSJ!

Neste treningsøkt blir på søndag. Hvis jeg ikke havner (uforskyldt) på galeien på lørdag. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...