twinklestar Skrevet 28. oktober 2009 #41 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror kostholdet har mye å si hvis man vil se endringer på antall kilo... Ikke lett det der og skal ikke uttale meg så mye før jeg selv vet om jeg har noen fremgang... Mandag er min dag... Jeg er veldig spent... Tror også at det å miste noen få kilo når man ikke egentlig er overrvektig i utgangspunktet er vanskeligere. Én ting er iallfall sikkert: muskler veier mer enn fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. oktober 2009 #42 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) I dag Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: en kyllingfilet, salat, en brødskive, et egg En banan, et eple Middag: pizza på Peppes Kveldsmat: to knekkebrød med smøreost Trening: 45 min spinning Styrketrening Endret 30. oktober 2009 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. oktober 2009 #43 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den nakne sannhet: 11 september : vekt 71.3 kg, midjemål 79 cm 19. september: midjemål 78 cm 25. september : vekt 71.4 kg, midjemål 77 cm 2. oktober : vekt 71.8 kg, midjemål 77 cm 10. oktober : midjemål 76.5, baken 102 cm 23. oktober : vekt 71.1 kg, midje 76 cm, over navlen 81 cm, baken 102 cm, lår 61 cm. 30. oktober : vekt 70.4 kg, midjemål 75.5, over navlen 80 cm, baken 102, lår 61. Ser ut til at det endelig begynner å løsne her! 900 gr på 7 uker er ikke rare greiene, men nå går det ihvertfall nedover. Ser veldig godt at magen har blitt mindre! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 30. oktober 2009 #44 Del Skrevet 30. oktober 2009 så bra Det hjelper på motivasjonen å se direkte fremgang på papiret! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 31. oktober 2009 #45 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) I går Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: salat En banan, et eple Middag: svinefilet med ris og blomkål Litt for mange øl.. I dag Spist: Frokost: tre brødskiver med ost og skinke Lunsj: to brødskiver med ost Middag: kjøttkaker og kålstuing på By the Way (helt nydelig!) Potetgull og kokesjokolade Trening: Dratt båten min på land Endret 31. oktober 2009 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 2. november 2009 #46 Del Skrevet 2. november 2009 I dag Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: tunfisksalat, to fiberrik, et egg To bananer, et eple, en klementin Middag: lever i fløtesaus, poteter (nam!) Trening: 45 min spinning 30 min styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. november 2009 #47 Del Skrevet 3. november 2009 I dag Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: tunfisksalat To bananer Middag: thaimat på restaurant Kveldsmat: tre knekkebrød Trening: 45 min spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 4. november 2009 #48 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) I dag Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: kyllingsalat En banan, druer, knaskerøtter Middag: svinenuggets, brokkoli, gulrøtter, poteter Kveldsmat: to brødskiver med smøreost og skinke Gikk til jobb (drøyt40 minutter) Endret 5. november 2009 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. november 2009 #49 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) I dag Spist: Frokost: ingenting, ble kasta rett ut i hektisk møtevirksomhet med en gang jeg kom inn døra på jobben, pleier å spise frokost på jobb Lunsj: tre skiver svinenakke, salat Mellommåltid: to knekkebrød med smøreost To bananer, en klementin Middag: joikakaker, gulrøtter, poteter Kveldsmat: en brødskive med ost Trening: 45 min spinning 30 min mage/rygg Styrketrening Sliten! Endret 6. november 2009 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 6. november 2009 #50 Del Skrevet 6. november 2009 Den nakne sannhet: 11 september : vekt 71.3 kg, midjemål 79 cm 19. september: midjemål 78 cm 25. september : vekt 71.4 kg, midjemål 77 cm 2. oktober : vekt 71.8 kg, midjemål 77 cm 10. oktober : midjemål 76.5, baken 102 cm 23. oktober : vekt 71.1 kg, midje 76 cm, over navlen 81 cm, baken 102 cm, lår 61 cm. 30. oktober : vekt 70.4 kg, midjemål 75.5, over navlen 80 cm, baken 102, lår 61. 6. november : vekt 70.5, midje 76, over navlen 79, baken 101, lår 61 Da har jeg gått opp 100 gr igjen. Hva er det med denne kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 6. november 2009 #51 Del Skrevet 6. november 2009 Da har jeg gått opp 100 gr igjen. Hva er det med denne kroppen? 100g er så lite at det synes jeg du bare kan se bort ifra! Fortsett som du gjør, så kanskje du ser mer resultater neste uke! Ikke gi deg! Ha en fin dag og nå er det HELG Kos deg (med måte!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. november 2009 #52 Del Skrevet 14. november 2009 Vært på jobbreise og konferanse hele uka. Ingen store utskeielser, litt dessert og en kveld med en del alkohol, men null trening. Gleder meg til å komme i gang igjen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 4. desember 2009 #53 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenge siden jeg har vært på nett! Trener fortsatt flittig (fire ganger hittil denne uka!) og spiser sunt. Kommer snart sterkt tilbake her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. desember 2009 #54 Del Skrevet 16. desember 2009 det var lenge siden. Ikke så lett å få tid til KG i disse juletider heller... Bortsett fra meg som sitter foran pc'n med eksamen hele dagen og har lyst til å gjøre alt annet enn å skrive... Men i morgen er det slutt! FERIE!!! Vi får komme sterkere tilbake med gode treningsdagbøker i januar - det er iallfall planen min! Har blitt mye skriving om andre ting... Ha en fortsatt fin førjulstid Pet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 16. desember 2009 #55 Del Skrevet 16. desember 2009 Bare innom og leser litt jeg. Synes du er kjempeflink med mat og trening og du har jo fått resultater og. Lett for att det blir hektisk i førjulstia ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 6. januar 2010 #56 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Da var jeg tilbake på nett. Har spist sinnsykt mye denne jula og nesten ikke rørt meg, så nå har jeg mye å ta igjen. Skal droppe veiing for en periode, ble så stressa av det i høst. I dag Spist: Frokost: to brødskiver med gulost Lunsj: salat med tunfisk og cottage cheese Mellommåltid: to brødskiver med gulost En banan Middag: stekt torsk, potetmos, salat Kveldsmat: en brødskive med smøreost og en banan Trening: 45 min spinning. Var mørk lilla i trynet etterpå! Endret 6. januar 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. januar 2010 #57 Del Skrevet 7. januar 2010 I dag Spist: Frokost: to brødskiver med gulost Lunsj: salat med tunfisk, en brødskive med smør, et egg Mellommåltid: to brødskiver med geitost En banan, et eple Middag: levergrye med løk og sopp og poteter Kveldsmat: en risbolle Trening: 45 min spinning 30 min mage/rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 8. januar 2010 #58 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag Spist: Frokost: havregrøt Lunsj: salat med tunfisk, nudelsuppe med kylling Mellommåltid: tre brødskiver med gulost Et eple Middag: levergrye med løk og sopp Popcorn Veiing og måling blir det ikke før siste fredag i måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. januar 2010 #59 Del Skrevet 12. januar 2010 Da har jeg vært på jobbreise igjen. Styrte unna dessertene og spiste mye frukt, men ingen trening. Skal nå kutte ut en del karohydrater, ihvertfall poteter, ris, pasta og brød og se om jeg får noe fart på vektnedgangen. Det er veldig lite motiverende når kiloene sitter så hardt som de gjør hos meg. Skal lese meg opp litt på Fedon-kostholdet, vil ikke begynne på en streng lavkarbokur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. januar 2010 #60 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) I går Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: salat med tunfisk Mellommåltid: to knekkebrød med smøreost Et eple Middag: kotelett med eple, løk og karri, to poteter Trening: 1 time stram-opp I dag Spist: Frokost: to knekkebrød med smøreost Lunsj: salat med tunfisk og et egg Et eple og en banan Middag: kotelett med eple, løk og karri, en potet Spist for lite, så jeg må ha noe kveldsmat også. Og det ble en omelett av to egg med salami og tomat. Trening: 45 min spinning 30 min mage/rygg Har kjøpt meg Fedon-bok og skal lese den i helga og kjøpe inn mat for neste uke. Har flere kollegaer som spiser lavkarbomat, så jeg har mange å få råd og hjelp av. Gleder meg, håper dette funker! Endret 14. januar 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå