Gå til innhold

Offentlig dusjing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har en kamerat som kvir seg for å dusje før svømming pga så mange rødmer og stirrer på kjønnet hans (det er overdimensjonert i slapp tilstand og mange tror sikkert han er kåt). Finnes det muligheter for å hindre blodtilførsel til penis? (utover isbiter og nedkjøling)

Videoannonse
Annonse
Gjest Petter Smart
Skrevet
Hei,

Jeg har en kamerat som kvir seg for å dusje før svømming pga så mange rødmer og stirrer på kjønnet hans (det er overdimensjonert i slapp tilstand og mange tror sikkert han er kåt). Finnes det muligheter for å hindre blodtilførsel til penis? (utover isbiter og nedkjøling)

Ja, mulighetene er der :popcorn: , spørsmålet er om han holder det ut, og hvor han skal få is fra. Lykke til! :skratte:

Skrevet

Hva med å gå på toalettet å nedkjøle penis i kaldt vann? Men om penis er virkelig kjempessvær i slapp tilstand, skal det mye til å krympe den vesentlig. Så en gang en mann på SATS som hadde en penis som rakk ham langt ned på låret (sikkert over 20 cm slapp), tviler på at den hadde blitt utrolig mye mindre med isbiter.

Skrevet

Det er vel det motsatte som er det sedvanlige, nemlig at man mener at en selv har for liten pikk.

Mye av penishysteriet til mennene er ikke rettet mot kvinner, men mot andre menn. Har jeg størst kuk i klassen? osv;

Gjest Gjest_Skrue McDuck_*
Skrevet

Artig tråd.

Kjenner mange som har tenkt det samme, men pokker heller. Tror du ikke de heller beundrer vedkommende? Penis envy? Haha.

:gjeiper:

Jeg er ganske velutsyrt selv, men det hender jeg ser en som har litt større. Da tenker jeg, søren da. En slik klubbe skulle jeg også hatt mellom bena.

Skrevet

Husker en som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Penisen hans var så liten at vi kunne se den :gjeiper: Gjett om han var skolens mobbeobjekt :skratte:

Skrevet
Husker en som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Penisen hans var så liten at vi kunne se den :gjeiper: Gjett om han var skolens mobbeobjekt :skratte:

Var en slik fyr i klassen min også, tror han bare var sent utviklet. Han fikk gjennomgå noe skikkelig. Husker at alle jentene tisket og hvisket om at penisen hans var mindre enn tommelen til Titten Tei.

Gjest Skolegutt
Skrevet

På 5. klasse hadde jeg gym sammen med en gutt fra Afrika, jeg husker første gangen han tok av seg bokseren. Det var et skikkelig monster, i alle fall i forhold til oss andre den gangen.

Skrevet

Hm, mulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at dere kunne se den fordi den var så liten. Han måtte vel være naken eller ha på seg tettsittene badebukse for at dere skulle se penisen hans?

Skrevet
På 5. klasse hadde jeg gym sammen med en gutt fra Afrika, jeg husker første gangen han tok av seg bokseren. Det var et skikkelig monster, i alle fall i forhold til oss andre den gangen.

Det sier seg selg, han var jo fra Afrika :skratte: !

Skrevet
Hm, m

3fe0

ulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at dere kunne se den fordi den var så liten. Han måtte vel være naken eller ha på seg tettsittene badebukse for at dere skulle se penisen hans?

Det er fremdeles pålagt dusjing etter hver gymtime, vet du. Ikke lov med badebukse da, ellers kommer læreren inn og dusjer vedkommende.

Skrevet

Hm, mulig jeg er litt treig her, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at dere kunne se den fordi den var så liten. Han måtte vel være naken eller ha på seg tettsittene badebukse for at dere skulle se penisen hans?

Det er fremdeles pålagt dusjing etter hver gymtime, vet du. Ikke lov med badebukse da, ellers kommer læreren inn og dusjer vedkommende.

Nå tok jeg for gitt at vi ikke lenger kunne befinne oss i dusjen, for jeg har aldri vært i en dusj der man bare kan se de aller minste tissene. Eller var det kanskje slik at du spiste i deg et "ikke" her, at det du egentlig mente var: Penisen hans var så liten at vi ikke kunne se den. Da blir det i tilfelle litt mer forståelig.

Skrevet
Nå tok jeg for gitt at vi ikke lenger kunne befinne oss i dusjen, for jeg har aldri vært i en dusj der man bare kan se de aller minste tissene. Eller var det kanskje slik at du spiste i deg et "ikke" her, at det du egentlig mente var: Penisen hans var så liten at vi ikke kunne se den. Da blir det i tilfelle litt mer forståelig.

Joda, det var nok det jeg mente. Er man gjest mangler man redigeringsmuligheter, så det lurer seg inn en del skrivefeiler og utelatelser innimellom. Men trodde meningen utgikk fra sammenhengen.

Skrevet

Petimeter! :kjefte:

Skrevet

Jeg synes at det skulle vært dusjbåser i alle felles dusjanlegg på skoler og overalt ellers. Men det er ikke det, dessverre...

Jeg synes at lærerne skal ta opp dette med kropp og utvikling, at alle utvikler seg i ulikt tempo og at man ikke skal erte noen for mer eller mindre utviklet kropp i forhold til resten. Og så synes jeg at kompisen din skal tenke at de bare er misunnelige og overse dem. Jeg var selv nr. 2 i klassen til å få pupper og hår og syntes ikke det var noe stas, til jeg fikk rådet om å overse dem og bare oppføre meg naturlig. Da tittet de bare litt. :)

Skrevet

det er IKKE lov til å tvinge noen til å dusje etter gym sa de på siste foreldre møtet jeg var på..

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Kanskje han kan snu seg mot veggen? Hjemme seg littegrann altså, hvis dette sjenerer ham.

Skrevet

Han får snu rompa til da, og ha badebuksa nær så han får den på seg kjapt. Evt vente til det er mindre folk i dusjen.

Skrevet

Dette er så feil som det kan få blitt, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...