Harlekin Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 13. juli 2010 Nok en glefsedag Ingen krangling, men glefsing og dumme kommentarer fordi vi begge var trøtte, slitne, sultne og stresset. Skjønner ikke hvorfor vi ikke klarer å stoppe det når det skjer, for vi VET jo hvorfor det skjer?? Jeg for eksempel, vet jeg blir urimelig og sur når blodsukkeret mitt synker og jeg er sulten. Samboer glefser når han stresser, sikkert som banken. Vi vet liksom all teorien, men klarer ikke å sette den ut i praksis ... Ellers har vi egentlig hatt en fin dag, C har vært blid, vi har spist middag sammen (det er vi veldig dårlig på, for vi spiser ikke samme mat og samboer jobber ofte sent), og prosjekt veranda er påbegynt. Samboer har tatt av alle bordene og rensket opp i all møkken som lå under, men de nye bordene er ikke på plass. Nå sitter han på verandaen på to planker og spiller data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, det er kjekt med planer. selv vil jeg få ferdig barnerommet (mannen jobber ute i hagen, og da må jo jeg passe G, så da blir lite gjort, men jeg skjønner at han vil bli ferdig da), så jeg håper det blir gjort. Men så er jeg blitt veldig kresen på ting, og jeg finner ikke den perfekte senga. Vil ha skuvseng, men enten er de dyre, selger gidder ikke svare på forespørsel, eller de sender ikke... Vil også ha tallerkenhylle til en ok pris. De er jo så dyre! Ja, jeg er vanskelig og sær. C sitt rom er liksom "oppbevaringsrom" i stedet for "koselig hule". Det må vi gjøre noe med! Nå har vi i hvert fall fått ny kleshylle inn og lampe på veggen, formet som en bille Veldig greit med planer ja. Håper dere får gjennomført mesteparten. Takk, vi håper på det vi også. Bare vi ikke har tatt oss vann over hodet ... Så deilig med ferie og masse tid! Kos dere, og så håper jeg det går bra med terapitimen. Håper dere får satt igang noen av oppussingplaningene da. Det er alltid gøy å jobbe hjemme og se hvor fint det blir etterpå! Ikke dumt å gå til terapeuten selv om det går bra akkurat nå, det vil vel svinge litt opp og ned framover, og dere får gjerne verktøy til å kommunisere bedre med. Det kan vel ikke skade i alle fall, tenker jeg. Takk RR og Supra Vi er spente på hva torsdag vil bringe av ubehageligheter og sannheter :gjeiper: Hunden er også blidere når alle er samlet. Det nok noe med flokkfølelsen. Når jeg er alene med ham og snuppa, gnåler og maser ham, og fotfølger meg overalt, med ørene hevet som om vi hele tiden skal ut på tur. Her er mannen på jobb i "din" by (tror jeg?), eller strengt tatt en av nabokommunene, så jeg holder fortet med de to rabbagastene. Jeg er veldig lei for tida, ikke minst fordi I har bestemt seg for å ikke sove noe særlig på dagtid=null tid til å hente seg inn for meg. Håper terapeuten har noe vettugt å komme med. Flokkmentalitet, ja Nå er vi jo en flokk! Lykke til med oppussingsplaner og samlivsterapeut. Forhåpentligvis får dere da pusset opp forholdet litt også Det er ganske normalt at man kan slite litt i forholdet, spesielt i småbarnstida, så vær positiv !!! Velkommen i boken min, Bing! Vi håper oppussingen går bra på alle områder ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juli 2010 #303 Del Skrevet 13. juli 2010 Lampe har vi klar. En dragelampe! jeg fikk den av mannen for en del år siden. Nå skal den passe på lille G når han sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 13. juli 2010 Lampe har vi klar. En dragelampe! jeg fikk den av mannen for en del år siden. Nå skal den passe på lille G når han sover. Så koselig! C har en kosekanin, "lallekanin", som skal passe på henne. Den fikk hun av bestemoren. Foreløpig er hun ikke overvettes interessert, bare drar den litt i ørene, men vi venter på at hun skal oppdage kosedyr Selv har jeg en kosekatt jeg fikk da jeg var ett år fremdeles sittende i sofaen her på soverommet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Glemte å skrive Cs siste morsomhet: Hvis jeg ligger med magen bar, kommer hun krabbende og begraver hodet sitt i magen min. Ofte blåser hun i den også, dere vet, sånn som jeg har gjort på henne for å få henne til å le. Og av og til *grøss* så biter hun meg i magen! Som om ikke puppen er nok, liksom ... Det får hun ikke lov til, og da er det selvsagt ekstra morsomt Endret 13. juli 2010 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juli 2010 #306 Del Skrevet 13. juli 2010 G har soveklut. En sau fra Princess. Han elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. juli 2010 #307 Del Skrevet 13. juli 2010 Så utrolig sjarmerende med blåsingen og bitingen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja, hun er et sjarmTROLL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 #309 Del Skrevet 16. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. juli 2010 #310 Del Skrevet 16. juli 2010 Håper det gikk bra i går. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2010 #311 Del Skrevet 17. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 18. juli 2010 Samlivstimen var bra og konstruktiv. Jeg har skrevet litt i bloggen om det. Vi har neste time i morgen alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2010 #313 Del Skrevet 18. juli 2010 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2010 #314 Del Skrevet 18. juli 2010 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. juli 2010 #315 Del Skrevet 18. juli 2010 Det var godt å høre! *iler inn i bloggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2010 #316 Del Skrevet 18. juli 2010 Ser ikke noe i bloggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 19. juli 2010 Ser ikke noe i bloggen... Det ligger i samme emnet om mannen og jeg. Det ble ikke noe terapi i dag, for S (terapeuten) var syk. Kontordamen hadde prøvd å ringe meg to ganger, men dessverre hadde hun feil nummer, så vi fikk ikke beskjed. Nå har vi ny time i slutten av august. Litt lenge til, men det går vel. Vi skal lese en bok som heter "Kjærlighetens fem språk", som visstnok inneholder endel gode poenger. Vi har hatt litt krangel i dag også, men borte fra C. Vi trenger visst terapi så fort vi kan :gjeiper: ---- Stakkars C slo seg på tennene i dag! Hun ser ut som hun dunket seg på sengekanten, blødde og alt mulig. Får håpe ingen av tennene løsnet Vi får se hvordan det ser ut i munnen i morgen. Ellers ser det ut til at hun begynner å stabilisere seg på en lur om dagen. De to siste dagene har hun bare sovet én gang, og hun ble ikke trøtt før den siste timen før vanlig leggetid. Da ble hun derimot supertrøtt og helt hysterisk Jeg synes nok hun burde sove lenger dersom hun bare skal ha én lur, men lurene har bare vart ca. en halv time - tre kvarter. Visstnok sover intelligente barn lite, da må C være supersmart ---- Verandaen vår er ferdig oppusset, og den ble kjempefin! Nå er det gulvet i stuen som står for tur. Vi har kjøpt laminat som vi skal legge, mye bedre enn den gyselige linoleumen vi har nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #318 Del Skrevet 19. juli 2010 G har også slått seg så det blødde fra munnen, men det gikk fint. De er vel ekstra skjøre i gommene når tennene vokse ut, så da blør de lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 19. juli 2010 #319 Del Skrevet 19. juli 2010 Her sovnet I i vogna kl 16, sittende oppreist. Hun var så søt at jeg lot henne få sove en liten halvtime, men det var en VELDIG dum avgjørelse, for ved sengetid medførte det en ammeøkt på tre kvarter som ikke hjalp for å få henne trøtt. Jeg la henne, hun reiste seg opp og stod og hoppet og hoiet i senga. Ny ammerunde, og så la jeg henne igjen, hun knødde, men var rolig. Jeg hørte litt småsutring, så ble det stille, så litt mer småsutring, så var det stille i en time. Ny ammerunde. Nå har det vært stille i et kvarter. Sånn går fort kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 19. juli 2010 G har også slått seg så det blødde fra munnen, men det gikk fint. De er vel ekstra skjøre i gommene når tennene vokse ut, så da blør de lett. Ja, det går nok bra, men uff likevel. Nå har hun blødd neseblod, blødd fra munnen, fått skrubbsår på knærne og diverse småkutt og blåmerker overalt det første leveåret! Det får da være grenser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå