Gå til innhold

Tilbake til hverdagen...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Jeg følger med, vettu. :) Høres ut som du har noen travle, men koselige dager. Kos dere masse med julebord i morgen! :hoppe: Hva skal dere servere? Det blir kanskje ikke full oppdekking med så mange?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt følger vi med! :hoppe:

Det høres ut som om du har noen koselige dager fremover. Herlig å være ferdig med eksamen da! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med, vettu. :) Høres ut som du har noen travle, men koselige dager. Kos dere masse med julebord i morgen! :hoppe: Hva skal dere servere? Det blir kanskje ikke full oppdekking med så mange?

:klemmer:

Det er bra, søte Muffin :) Julebordet var en knallsuksess! :) Pga litt sykdom og diverse ble vi 13 stk, men var nok det ;) Serverte pinnekjøtt, fint skal det være :gjeiper: Kompisene til kjære er ordentlige storspisere de fleste, så tror jeg lagde nesten 10 kg kålrabistappe, kokte 30 poteter og hadde nesten 7 kg kjøtt, det gikk med :hakeslepp::fnise: Jeg var eneste jenten i går, siden de 5 andre jentene som var invitert av forskjellige grunner ikke kunne.. Men trives med å være eneste jenten jeg :) Koselig av og til i allefall ;) Måtte leke kjærlighetspsykolog for en av kompisene til kjære, litt morsomt, hehe..

Dagen i dag har gått med til å pleie bakrus, rydde og slappe av foran TV-en... En av bestekompisene våre som vanligvis bor i Køben overnattet, kjempekoselig :)

Håper du har hatt en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt følger vi med! :hoppe:

Det høres ut som om du har noen koselige dager fremover. Herlig å være ferdig med eksamen da! :bolledeig:

Bra dere følger med ;)

Jepp, jeg storkoser meg med ferie :) Skulle egentlig hatt juleverksted med venninner i morgen, men var så få som kunne, så da skal jeg gjøre unna siste juleshoppingen med min søster i stedet :) Tirsdag skal jeg bake med mormor og så på kino med to venninner.

Hadde som sagt besøk av en venninne og hennes 6 mnd gamle gutt på fredag. Herregud så nydelig! Han kan ikke krype enda da, men forsøker å komme seg opp på alle fire... Foreløpig får han bare rompen opp i været og greier å skyve seg litt bakover... Utrolig søt! Kjenner jeg får veldig lyst på en selv også :hjerte: Men kjære vil vente til høsten om knappe 2 år... Er jo ikke såå lenge til, men er så redd at vi skal slite med å få barn, slik som dere... Kan godt hende det bare er en idiotisk følelse jeg har, men i det siste har jeg liksom fått for meg at det kommer til å ta sin tid for oss og...Får håpe jeg ikke er "sanntenkt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er de fleste heldigere enn oss da, at det ikke tar på nær like lang tid som det har gjort for oss. Tror jeg leste et sted at 70-80% klarer det i løpet av ett år, og 95% i løpet av to. Så vi er jo medlem i den forferdelige 5%-klubben. :dåne:

Et tips kan jo være å slutte på p-pillene (eller annen prevensjon) rundt 6 mnd. før dere begynner å prøve. Da får du ihvertfall forberedt kroppen i tilfelle syklusene dine er helt ute og kjører. :Nikke: Ellers er jeg her med tips og råd - jeg har veldig mye erfaring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er de fleste heldigere enn oss da, at det ikke tar på nær like lang tid som det har gjort for oss. Tror jeg leste et sted at 70-80% klarer det i løpet av ett år, og 95% i løpet av to. Så vi er jo medlem i den forferdelige 5%-klubben. :dåne:

Et tips kan jo være å slutte på p-pillene (eller annen prevensjon) rundt 6 mnd. før dere begynner å prøve. Da får du ihvertfall forberedt kroppen i tilfelle syklusene dine er helt ute og kjører. :Nikke: Ellers er jeg her med tips og råd - jeg har veldig mye erfaring. :fnise:

Ja, statistikken sier jo at sannsynligvis vil det ikke være et problem. Jeg tenker litt på at mange i familien har slitt med å få barn (mormor og morfar, min tante og onkel, mamma sin kusine osv), men det er vel sjelden sånne ting er arvelig, spesielt i og med at det tok mormor og morfar 8 år å få mamma, mens jeg ble til nærmest før jeg var påtenkt :fnise:

Jepp, jeg slutter nok på p-pillene et halvt år eller i allefall noen mnd før :) Får trøste meg med det at jeg har tid til å prøve å bli sunnere, gå litt ned i vekt etc før vi begynner å prøve, sånn at alt ligger mest mulig til rette for å få baby når vi begynner å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært innom her før?!!? :klø: Jeg får følge med fra nå! :jepp:

Spennende å lese om hva du skal skrive oppgave om. Kommer du innom ulovfestet gjennomskjæring også, eller blir det mer enn nok med unndragelse? Jeg fikk bevilling på fredag, så jeg har nådd en milepæl i karrieren. :strix:

Håper du får en strålende jul!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serverte pinnekjøtt, fint skal det være :gjeiper: Kompisene til kjære er ordentlige storspisere de fleste, så tror jeg lagde nesten 10 kg kålrabistappe, kokte 30 poteter og hadde nesten 7 kg kjøtt, det gikk med :hakeslepp::fnise: Jeg var eneste jenten i går, siden de 5 andre jentene som var invitert av forskjellige grunner ikke kunne.. Men trives med å være eneste jenten jeg :)

Imponerende med pinnekjøtt til så mange. :Nikke: Hørtes veldig koselig ut da. Jeg har også ofte vært eneste jenta, men trives med det jeg også. :) Tror ikke kjære trives like godt når han en sjelden gang er eneste gutten. :fnise:

Dette med baby tenker jeg litt på også. Vi har ikke lyst på barn helt enda, men når vi en gang skal prøve så vet man jo aldri når det klaffer. Det kan jo skje før man har bestemt seg ordentlig, og det kan ta lang tid. Det vet man jo aldri.

Håper du har noen fine førjulsdager. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært innom her før?!!? :klø: Jeg får følge med fra nå! :jepp:

Spennende å lese om hva du skal skrive oppgave om. Kommer du innom ulovfestet gjennomskjæring også, eller blir det mer enn nok med unndragelse? Jeg fikk bevilling på fredag, så jeg har nådd en milepæl i karrieren. :strix:

Håper du får en strålende jul!!! :klem:

Hei :) Si det ;) Koselig at du følger med nå i allefall :)

Hmm, nå spør du vanskelig :gjeiper: Har ikke begynt å skrive enda, og veileder skal hjelpe å avgrense problemstillingen, så du får spørre meg igjen om en måned ;)

Gratulerer så mye med bevilning, så gøy :) Jeg greier liksom ikke bestemme meg for om jeg vil bli advokat eller ikke, har ikke lyst å ha en jobb hvor jeg "jobber meg ihjel" i allefall, så de store firmaene er uaktuelle for meg...

Håper du får en kjempefin jul du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende med pinnekjøtt til så mange. :Nikke: Hørtes veldig koselig ut da. Jeg har også ofte vært eneste jenta, men trives med det jeg også. :) Tror ikke kjære trives like godt når han en sjelden gang er eneste gutten. :fnise:

Dette med baby tenker jeg litt på også. Vi har ikke lyst på barn helt enda, men når vi en gang skal prøve så vet man jo aldri når det klaffer. Det kan jo skje før man har bestemt seg ordentlig, og det kan ta lang tid. Det vet man jo aldri.

Håper du har noen fine førjulsdager. :klem:

Tja, jeg liker å lage mat, ha besøk osv da :) Mamma og er imponert, men jeg synes det er så koselig :) En kompis av kjære overnattet og, og det er bare så kjekt :) Koselig å ha flere å lage frokost til... Hønemor allerede jeg :fnise:

Ja, det er ikke så lett å bestemme seg for det med barn.. Noen ganger tenker jeg at vi planlegger for mye i dag... Skal liksom klaffe perfekt med alt mulig, og så går det lang tid før man setter i gang... Og det er jo ikke selvsagt at det klaffer med en gang... Så kanskje ikke for mye vits å lete etter det "perfekte" tidspunktet? Synes jeg da, men må jo respektere kjære sitt syn og... Forhåpentligvis går ikke ventetiden så altfor sakte, har jo mye å henge fingrene i, og så håper jeg vi slipper å vente så fryktelig lenge før vi lykkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos mormor og bakt hjortebakkels. Kjempekoselig :) Jeg har også vært hos frisøren, digg å få ny frisyre før jul :)

I kveld var jeg og to venninner på kino og café. Så "In the loop". Ganske sær film. Egentlig en dårlig utgave av "The Office" spør du meg... Men men, det var koselig å gå på café i allefall :)

Skjønner ikke helt hvor dagene blir av... I morgen blir en litt stress dag... Skal bake, opp til en venninne å treffe gjengen fra videregående, levere gaver til diverse folk og hjelpe mormor og morfar å pynte treet... veldig koselig alt sammen, men blir gjerne en smule hektisk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin: Tror forresten det er ganske vanlig at jenter er mer komfortable i en guttegjeng enn omvendt ;) Kanskje med unntak av hvis gutten er homofil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Muffin! :)

I dag har jeg vært hos en venninne og truffet gjengen fra vgs. Venninnen min fikk hund i forgårs, 8 uker gammel labrador! Herregud så søt :hjerte: Smeltet helt... Men vi har vel strengt tatt ikke plass her, og så er jo jeg allergisk og... Men skulle gjerne kidnappet han en stund :fnise:

Ellers har vi vært hos mormor og morfar for å pynte treet i dag, og en liten tur innom svigers. Koselig :)

Så nå gjenstår det bare å ønske alle sammen GOD JUL!

Håper dere koser dere masse alle sammen :) Broren til kjære og kjæresten hans kommer hit i morgen formiddag for å se "Tre nøtter til Askepott", så skal vi til kjære sine foreldre for å spise middag på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at du har hatt en riktig så fin førjulstid og julefeiring :jepp: Skal si du lagde mye mat til julefesten dere hadde :)

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nyttår, Håper 2010 blir ett knall år!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I like måte, MaiL og Muffin :):klemmer:

Har hatt en kjempefin jul. Var hos svigers på julaften. Kjempegodt pinnekjøtt, gang rundt juletreet (første gang siden barneskolen? :gjeiper: ), og masse fine presanger :) Fikk bl.a. Wii Fit, gavekort på spa fra kjære, toalettveske, bøker, øredobber og penger :)

Første juledag var det svinestek hos mamma og pappa før vi dro på fjellet. Veldig koselig, men kaldt! 23 minusgrader på det meste, så ble ikke så lange turer :fryser: Men heldigvis godt og varmt i hytten :) Så ble mye spill og lesing.

Nyttårsaften hadde vi venner her på middag og så var det fest hos en kompis senere på kvelden. Middagen var kjempekoselig, festen grei nok. I forhold til hvor nedsig nyttårsaften ofte blir hadde vi det egentlig veldig kjekt :) Var vel ikke hjemme før kl. 05.

Fikk besøk av en venninne fra jussen som er på utveksling dette året fra 1. nyttårsdag til i dag...Kjempkoselig :) Hun var litt forkjølet, så vi orket ikke gå på byn eller noe, men har hatt filmkveld, shopping, vært på café og kino osv :) Så har ikke hatt tid til KG siste to ukene, vært kjempesosialt hele veien. Men skal prøve å lese meg opp litt her snart ;)

Håper dere andre har hatt en kjempefin jul og nyttårsfeiring også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her har jeg visst ikke vært før, men det gikk heldigvis fort å lese gjennom boka di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...